Ach schei toch uit met je gebazel. Jezelf een hoer noemen is nu ineens al zelfacceptatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:15 schreef Rezania het volgende:
Dus jij mag wel diep in de kast zitten, want zelfacceptatie op jouw manier, maar andere mogen zich niet als een hoer gedragen, terwijl dat zelfacceptatie op hun eigen manier is? Zie je je fout?
Yipquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:17 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ey man,
Jou heb ik een tijdje niet meer gezien. Druk gehad?
Jouw topic is belachelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ach schei toch uit met je gebazel. Jezelf een hoer noemen is nu ineens al zelfacceptatie
Alles aangrijpen om je punt te maken hè vriend, hoe belachelijk het ook is.
Waar slaat deze reactie weer op. Als je niets inhoudelijks te melden hebt houd dan gewoon je muil, onnozele nicht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw topic is belachelijk.Net alsof iedereen zich op het internet normaal gedraagt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie weer op. Als je niets inhoudelijks te melden hebt houd dan gewoon je muil, onnozele nicht.
Ik was o.a. op bullchat te vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Aight![]()
Beter echt leven dan fokken zullen we dan maar zeggen.
Jij bent een onnozele nicht vanwege de manier waarop je jezelf opstelt. En een hoog niveau heb je niet, dus doe maar niet zo pretentieus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
Iedereen die tegen je opvatting is is gelijk een "onnozele nicht", echt een discussie van niveau dit.
Ik weet er alles van. Meestal heb ik het binnen een week weer gezien als ik het na een paar maanden weer 's een kansje geef.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik was o.a. op bullchat te vindenen daar kwam ik natuurlijk zulke types tegen. Verschrikkelijk.
Gast, ga lekker spiertjes kweken ter compensatie joh. Ga ik wel weer mijn hersenen trainen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent een onnozele nicht vanwege de manier waarop je jezelf opstelt. En een hoog niveau heb je niet, dus doe maar niet zo pretentieus.
Dit plus als je het dan toch doet, weet je gelijk op welke profielen je niet hoeft te reageren. Ideaal toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef yulian het volgende:
Niet op van die chatsites gaan zitten met je gezichtje heb je der ook geen last van
Train maar een eind weg. Je zult het nodig hebben, want veel zit er niet in die hersenpan van je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ga lekker spiertjes kweken ter compensatie joh. Ga ik wel weer mijn hersenen trainen.
Maar in een homobar komen alleen maar doodnormale gastenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
Serieus, niet kunnen bedenken dat je op het internet allemaal rare figuren tegen kunt komen, prachtig.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Train maar een eind weg. Je zult het nodig hebben, want veel zit er niet in die hersenpan van je.
Dat zeg ik ook niet, er zitten ook genoeg rare figuren in het uitgaanswereldje, maar ik zoek ze dan ook niet op om er vervolgens over te klagen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Maar in een homobar komen alleen maar doodnormale gasten
Juist, zat er weleens op uit verveling beetje profieltjes checken. Staan allemaal hele mooie knopjes wat je wel en niet wilt zien... klaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit plus als je het dan toch doet, weet je gelijk op welke profielen je niet hoeft te reageren. Ideaal toch?
Ik zoek ze ook niet op, dus waar heb je het over lulhannes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
Dat zeg ik ook niet, er zitten ook genoeg rare figuren in het uitgaanswereldje, maar ik zoek ze dan ook niet op om er vervolgens over te klagen.
Wat een homo ben jij zegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Maar veel plezier met je topic nog, lekker andere afzeiken omdat ze anders zijn. Groetjes.
Ik zal je niet missen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Maar veel plezier met je topic nog, lekker andere afzeiken omdat ze anders zijn. Groetjes.
Oh snapquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat je de homoslet van het forum bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |