Jezelf als een goedkoop gebruiksvoorwerp presenteren is plezier hebben? Als dat plezier moet zijn laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zou wat wezen dat men plezier zou hebben met seks :s
Kijken of vandaag de dag is dat ik die ene leuke kleerkast in de omtrek tegenkom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
Wat doe jij trouwens op een chatsite voor homo's, TS?
Wat heeft 't een met 't ander te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat TS zo'n sportschoolmachoman was.
voor anderen welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jezelf als een goedkoop gebruiksvoorwerp presenteren is plezier hebben? Als dat plezier moet zijn laat maar zitten dan.
Sportschooltypes zijn meestal van die figuren die als absolute heter's over willen komen, en dat ook de hele tijd duidelijk proberen te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat heeft 't een met 't ander te doen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kijken of vandaag de dag is dat ik die ene leuke kleerkast in de omtrek tegenkom.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voor anderen wel
hoef jij niet te doen
ben blij dat je je eigen mening mag hebben hier
zo vind ik dat de slavernij weer ingevoerd moet worden, dat is mijn mening, dat mag ik vinden
Whehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sportschooltypes zijn meestal van die figuren die als absolute heter's over willen komen, en dat ook de hele tijd duidelijk proberen te maken.
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een sportschool vanbinnen gezien, dus je oordeelt op basis van nietsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
Sportschooltypes zijn meestal van die figuren die als absolute heter's over willen komen, en dat ook de hele tijd duidelijk proberen te maken.
ach vent, tyft zelf een eind op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
2 Posts en Blondje laat het topic weer over haar gaan. Mens rot toch op!
Volgens mij heb jij nog nooit een homo ontmoet, dus je oordeelt op basis van niets.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een sportschool vanbinnen gezien, dus je oordeelt op basis van niets
Mag wel... alleen zou hem dood slaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een homo ontmoet, dus je oordeelt op basis van niets.
Homo's zoals jij maken het beeld er bepaald niet beter op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een homo ontmoet, dus je oordeelt op basis van niets.
Nee, als een echte kasthomo rondstruinen op homodatingsites voor fetisjisten heeft een positieve invloed op je beeld van homo's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Homo's zoals jij maken het beeld er bepaald niet beter op.
Wat voor meerwaarde heeft het ervoor uit te komen. Heb nog nooit een leuke homo ontmoet die er openlijk voor uitkwam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, als een echte kasthomo rondstruinen op homodatingsites voor fetisjisten heeft een positieve invloed op je beeld van homo's.
Gvd, ik heb dus gelijk over het kasthomogedoe?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het ervoor uit te komen. Heb nog nooit een leuke homo ontmoet die er openlijk voor uitkwam.
De leuke kerels zijn of hetero, of houden het voor zichzelf.
Al die poespas die erbij komt kijken heb ik geen zin in. Het zou me teveel frustratie en woede brengen die ik niet kan gebruiken. Volgens mij wordt dat alleen maar schelden en slaan de hele dag.
Welke homo's die er voor uitkomen heb ik afgezeken dan? Lul niet zomaar in de ruimte wausquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, ik heb dus gelijk over het kasthomogedoe?Prachtig.
Maar wel stom hoor, andere homo's die open zijn afzeiken, maar zelf te pussy zijn om er voor uit te komen.
Ik zeg alleen maar dat je eerst met jezelf moet leren omgaan voordat je gaat oordelen over anderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Welke homo's die er voor uitkomen heb ik afgezeken dan? Lul niet zomaar in de ruimte waus
Daar heeft het helemaal niets mee te maken. Dit gaat niet om zelfacceptatie. Sommige mensen voelen gewoon niet de behoefte om hun geaardheid met de hele wereld te delen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je eerst met jezelf moet leren omgaan voordat je gaat oordelen over anderen.
Dus jij mag wel diep in de kast zitten, want zelfacceptatie op jouw manier, maar andere mogen zich niet als een hoer gedragen, terwijl dat zelfacceptatie op hun eigen manier is? Zie je je fout?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Daar heeft het helemaal niets mee te maken. Dit gaat niet om zelfacceptatie. Sommige mensen voelen gewoon niet de behoefte om hun geaardheid met de hele wereld te delen.
Zoals ik het zie gaat het niemand wat aan, en als ik het niet aan de grote klok wil hangen omdat ik geen zin heb in alles wat daarbij komt kijken is dat m'n goed recht.
Wat jij doet moet jezelf weten. Oud wijf.
Nee, verveel me gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |