je bent toch een man of niet? jij wilt toch gewoon ook af en toe een vrouw hebben alleen maar om de seksquote:en alles draait alleen maar om het gebruiken van elkaar.
Ik ben homo, maar voor mij werkt dit dus helemaal niet zo. Snap niet wat daar aan is. Lijkt me ook totaal onprettig om seks te hebben met iemand waar ik niets mee heb verder.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent toch een man of niet? jij wilt toch gewoon ook af en toe een vrouw hebben alleen maar om de seks
die homo's denken makkelijk en hebben geen zin om te daten en gaan gelijk voor de seks
misschien dat ik ook maar homo word
Dan nog, waarom kan dat dan niet op een normale manier. Waarom ook nog steeds als ''slet'' of ''master''. Doe gewoon normaal. Rare fagots.quote:
Omdat dat geil is. Weet je meteen wie de mannetje en wie vrouwtje is zeg maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan nog, waarom kan dat dan niet op een normale manier. Waarom ook nog steeds als ''slet'' of ''master''. Doe gewoon normaal. Rare fagots.
omdat er dan geen gedoe is, elkaar leren kennen etc.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan nog, waarom kan dat dan niet op een normale manier. Waarom ook nog steeds als ''slet'' of ''master''. Doe gewoon normaal. Rare fagots.
Misschien joh?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent toch een man of niet? jij wilt toch gewoon ook af en toe een vrouw hebben alleen maar om de seks
die homo's denken makkelijk en hebben geen zin om te daten en gaan gelijk voor de seks
misschien dat ik ook maar homo word
je heb gelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef Rezania het volgende:
Ik ben geen slet hoor, ik sta boven die shit.Daarom sta ik ook al een jaar droog.
[..]
Misschien joh?
Ik denk altijd dat degene die zich als slet presenteert toch echt issues heeft. Kan me niet voorstellen dat zo'n persoon na de daad gewoon goed slaapt 's nachts. Daar zit toch iets niet goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat dat geil is. Weet je meteen wie de mannetje en wie vrouwtje is zeg maar
Ik sta ook al een paar jaar droog rezania. Zullen we elkaar helpen? Ben ik wel Frasierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef Rezania het volgende:
Ik ben geen slet hoor, ik sta boven die shit.Daarom sta ik ook al een jaar droog.
[..]
Misschien joh?
Je hebt Cosmo zijn nummer al, veel makkelijker joh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je heb gelijk
wat is je nummer????
Het is inderdaad triest gesteld met de mensheid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef LuDann het volgende:
Uhm, die termen zie je in de hetero wereld op sekssites ook wel hoor. Zeker als er een beetje BDSM bij komt kijken.
Iewl.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:36 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik sta ook al een paar jaar droog rezania. Zullen we elkaar helpen? Ben ik wel Frasier
2oldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt Cosmo zijn nummer al, veel makkelijker joh.
zou wat wezen dat men plezier zou hebben met seks :squote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Het is inderdaad triest gesteld met de mensheid.
Jij zou stoppen, rot op dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef Blondje_93 het volgende:
terechte klacht. voor de rest hou ik mn mond maar
Wat denk jezelfquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
Wat doe jij trouwens op een chatsite voor homo's, TS?
Ik dacht dat TS zo'n sportschoolmachoman was.quote:
Heb jij nu ineens ook al verstand van de verhoudingen tussen homoseksuele mannenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef Blondje_93 het volgende:
terechte klacht. voor de rest hou ik mn mond maar
Flikkert een beetje danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat TS zo'n sportschoolmachoman was.
Jezelf als een goedkoop gebruiksvoorwerp presenteren is plezier hebben? Als dat plezier moet zijn laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zou wat wezen dat men plezier zou hebben met seks :s
Kijken of vandaag de dag is dat ik die ene leuke kleerkast in de omtrek tegenkom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
Wat doe jij trouwens op een chatsite voor homo's, TS?
Wat heeft 't een met 't ander te doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat TS zo'n sportschoolmachoman was.
voor anderen welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jezelf als een goedkoop gebruiksvoorwerp presenteren is plezier hebben? Als dat plezier moet zijn laat maar zitten dan.
Sportschooltypes zijn meestal van die figuren die als absolute heter's over willen komen, en dat ook de hele tijd duidelijk proberen te maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat heeft 't een met 't ander te doen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kijken of vandaag de dag is dat ik die ene leuke kleerkast in de omtrek tegenkom.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voor anderen wel
hoef jij niet te doen
ben blij dat je je eigen mening mag hebben hier
zo vind ik dat de slavernij weer ingevoerd moet worden, dat is mijn mening, dat mag ik vinden
Whehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sportschooltypes zijn meestal van die figuren die als absolute heter's over willen komen, en dat ook de hele tijd duidelijk proberen te maken.
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een sportschool vanbinnen gezien, dus je oordeelt op basis van nietsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
Sportschooltypes zijn meestal van die figuren die als absolute heter's over willen komen, en dat ook de hele tijd duidelijk proberen te maken.
ach vent, tyft zelf een eind op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
2 Posts en Blondje laat het topic weer over haar gaan. Mens rot toch op!
Volgens mij heb jij nog nooit een homo ontmoet, dus je oordeelt op basis van niets.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een sportschool vanbinnen gezien, dus je oordeelt op basis van niets
Mag wel... alleen zou hem dood slaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een homo ontmoet, dus je oordeelt op basis van niets.
Homo's zoals jij maken het beeld er bepaald niet beter op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een homo ontmoet, dus je oordeelt op basis van niets.
Nee, als een echte kasthomo rondstruinen op homodatingsites voor fetisjisten heeft een positieve invloed op je beeld van homo's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:49 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Homo's zoals jij maken het beeld er bepaald niet beter op.
Wat voor meerwaarde heeft het ervoor uit te komen. Heb nog nooit een leuke homo ontmoet die er openlijk voor uitkwam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, als een echte kasthomo rondstruinen op homodatingsites voor fetisjisten heeft een positieve invloed op je beeld van homo's.
Gvd, ik heb dus gelijk over het kasthomogedoe?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het ervoor uit te komen. Heb nog nooit een leuke homo ontmoet die er openlijk voor uitkwam.
De leuke kerels zijn of hetero, of houden het voor zichzelf.
Al die poespas die erbij komt kijken heb ik geen zin in. Het zou me teveel frustratie en woede brengen die ik niet kan gebruiken. Volgens mij wordt dat alleen maar schelden en slaan de hele dag.
Welke homo's die er voor uitkomen heb ik afgezeken dan? Lul niet zomaar in de ruimte wausquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, ik heb dus gelijk over het kasthomogedoe?Prachtig.
Maar wel stom hoor, andere homo's die open zijn afzeiken, maar zelf te pussy zijn om er voor uit te komen.
Ik zeg alleen maar dat je eerst met jezelf moet leren omgaan voordat je gaat oordelen over anderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Welke homo's die er voor uitkomen heb ik afgezeken dan? Lul niet zomaar in de ruimte waus
Daar heeft het helemaal niets mee te maken. Dit gaat niet om zelfacceptatie. Sommige mensen voelen gewoon niet de behoefte om hun geaardheid met de hele wereld te delen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je eerst met jezelf moet leren omgaan voordat je gaat oordelen over anderen.
Dus jij mag wel diep in de kast zitten, want zelfacceptatie op jouw manier, maar andere mogen zich niet als een hoer gedragen, terwijl dat zelfacceptatie op hun eigen manier is? Zie je je fout?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Daar heeft het helemaal niets mee te maken. Dit gaat niet om zelfacceptatie. Sommige mensen voelen gewoon niet de behoefte om hun geaardheid met de hele wereld te delen.
Zoals ik het zie gaat het niemand wat aan, en als ik het niet aan de grote klok wil hangen omdat ik geen zin heb in alles wat daarbij komt kijken is dat m'n goed recht.
Wat jij doet moet jezelf weten. Oud wijf.
Nee, verveel me gewoon.quote:
Ach schei toch uit met je gebazel. Jezelf een hoer noemen is nu ineens al zelfacceptatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:15 schreef Rezania het volgende:
Dus jij mag wel diep in de kast zitten, want zelfacceptatie op jouw manier, maar andere mogen zich niet als een hoer gedragen, terwijl dat zelfacceptatie op hun eigen manier is? Zie je je fout?
Yipquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:17 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ey man,
Jou heb ik een tijdje niet meer gezien. Druk gehad?
Jouw topic is belachelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ach schei toch uit met je gebazel. Jezelf een hoer noemen is nu ineens al zelfacceptatie
Alles aangrijpen om je punt te maken hè vriend, hoe belachelijk het ook is.
Waar slaat deze reactie weer op. Als je niets inhoudelijks te melden hebt houd dan gewoon je muil, onnozele nicht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw topic is belachelijk.Net alsof iedereen zich op het internet normaal gedraagt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie weer op. Als je niets inhoudelijks te melden hebt houd dan gewoon je muil, onnozele nicht.
Ik was o.a. op bullchat te vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Aight![]()
Beter echt leven dan fokken zullen we dan maar zeggen.
Jij bent een onnozele nicht vanwege de manier waarop je jezelf opstelt. En een hoog niveau heb je niet, dus doe maar niet zo pretentieus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef Rezania het volgende:
Iedereen die tegen je opvatting is is gelijk een "onnozele nicht", echt een discussie van niveau dit.
Ik weet er alles van. Meestal heb ik het binnen een week weer gezien als ik het na een paar maanden weer 's een kansje geef.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik was o.a. op bullchat te vindenen daar kwam ik natuurlijk zulke types tegen. Verschrikkelijk.
Gast, ga lekker spiertjes kweken ter compensatie joh. Ga ik wel weer mijn hersenen trainen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent een onnozele nicht vanwege de manier waarop je jezelf opstelt. En een hoog niveau heb je niet, dus doe maar niet zo pretentieus.
Dit plus als je het dan toch doet, weet je gelijk op welke profielen je niet hoeft te reageren. Ideaal toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef yulian het volgende:
Niet op van die chatsites gaan zitten met je gezichtje heb je der ook geen last van
Train maar een eind weg. Je zult het nodig hebben, want veel zit er niet in die hersenpan van je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ga lekker spiertjes kweken ter compensatie joh. Ga ik wel weer mijn hersenen trainen.
Maar in een homobar komen alleen maar doodnormale gastenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
Serieus, niet kunnen bedenken dat je op het internet allemaal rare figuren tegen kunt komen, prachtig.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Train maar een eind weg. Je zult het nodig hebben, want veel zit er niet in die hersenpan van je.
Dat zeg ik ook niet, er zitten ook genoeg rare figuren in het uitgaanswereldje, maar ik zoek ze dan ook niet op om er vervolgens over te klagen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Maar in een homobar komen alleen maar doodnormale gasten
Juist, zat er weleens op uit verveling beetje profieltjes checken. Staan allemaal hele mooie knopjes wat je wel en niet wilt zien... klaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit plus als je het dan toch doet, weet je gelijk op welke profielen je niet hoeft te reageren. Ideaal toch?
Ik zoek ze ook niet op, dus waar heb je het over lulhannes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
Dat zeg ik ook niet, er zitten ook genoeg rare figuren in het uitgaanswereldje, maar ik zoek ze dan ook niet op om er vervolgens over te klagen.
Wat een homo ben jij zegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Maar veel plezier met je topic nog, lekker andere afzeiken omdat ze anders zijn. Groetjes.
Ik zal je niet missen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
Maar veel plezier met je topic nog, lekker andere afzeiken omdat ze anders zijn. Groetjes.
Oh snapquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat je de homoslet van het forum bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |