En nuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef betyar het volgende:
Zoals ik lees is het gewoon de schuld van de Canadezen!
En vergeet de anderen niet. Elk volk behalve Indianen zijn slaaf geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Slavernij was niet uitsluitend voorbehouden aan negers, ook talloze blanken hebben als slaaf geleefd de afgelopen eeuwen
Jodenster, dat moet Jodenkoek zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef Ulx het volgende:
Jodenster
Holocaust
Pepernoot
Gaskamer
Wat hoort er in dit rijtje niet thuis?
Alles wat aan de slavernij herinnert moet worden verboden. Inclusief hun nazaten!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef De_Ilias het volgende:
Gewoon verbieden die hap en meedraaien met de 21e eeuw!
Pepernoot want dat is racistisch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef Ulx het volgende:
Jodenster
Holocaust
Pepernoot
Gaskamer
Toch vreemd, dat veel mensen dat toch zo zien.quote:
Ik heb niet een heel uitgesproken mening over of de Zwarte Piet wel of niet moet blijven, maar dat soort halfbakken oplossingen vind ik ook niks. Laat 'm lekker zoals ie is, en als je het wil veranderen doe je dit m.i. niet door er blanke pieten, etc bij te halen. Dan ligt dus nog steeds de nadruk op het ras omdat het geforceerd kleurrijk/multicultureel moet zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk zijn er alternatieven: paar blanke pieten erbij, wat middelbruine roetpieten. Alleen moet je dan de discussie misschien wat minder hard ingaan. En al helemaal geen rappertjes als Darryl met hun holocaustvergelijking op tv laten komen.
Ja, daar gaat het uiteindelijk om. Geld. En dan is dat etiketje racisme altijd goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je loopt achter; die claim is er alCheck nieuwsuur nu
Gaskamer. Dat is slechts een ingebeeld fenomeen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef Ulx het volgende:
Jodenster
Holocaust
Pepernoot
Gaskamer
En gaskamer zeker gasoven?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jodenster, dat moet Jodenkoek zijn.
Als ik dit over de holocaust zeg heb ik een probleem.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gaskamer. Dat is slechts een ingebeeld fenomeen!
In Duitsland wellicht, maar niet in ons gezellige kikkerlandje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Als ik dit over de holocaust zeg heb ik een probleem.
Daarom ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Messina het volgende:
[..]
Als ik dit over de holocaust zeg heb ik een probleem.
Absoluut.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja want hoofddoekjes zijn zo seksistisch...
Hebben ze zich aangepast, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan moet die zeurinamer gaan klagen in Canada.
Zeuren is inderdaad typisch Nederlands.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze zich aangepast, is het weer niet goed.![]()
In het Rusland tot de laatste tsaar was zelfs een heel volk slaaf, als horigen waren ze bezit van een klein groepje adel. Om maar even een dwarsstraat te noemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
En vergeet de anderen niet. Elk volk behalve Indianen zijn slaaf geweest.
(geel dan maar?)
Eigenlijk moet men daar ook een passend verhaal op bedenken ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen dubieus: Sinterklaas in 1500 jaar oud, hij loopt met zijn paard over het dak, hij lijkt wel overal tegelijk op bezoek te gaan.
Een beetje mysterie mag wel. Maar het moet wel enigszins logisch zijn. Bijvoorbeeld: Sinterklaas woont wel in Spanje, maar oorspronkelijk komt hij van de magische wereld genaamd <inser coole magische naam> waar de dingen heel anders zijn dan hier.quote:Maar goed, een beetje mysterie mag er ook wel zijn. Hoewel een uitgebreid wetenschappelijk onderzoek naar al deze fenomenen ook welkom is.
Ga 's ff lekker ergens anders trollen johquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland moet gewoon stoppen met goedkeuren van racistische feesten.
Je bent zo'n 11 topics te laat, troll.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef De_Ilias het volgende:
Nederland moet gewoon stoppen met goedkeuren van racistische feesten.
Ik stel voor negers op te nemen in het verhaal?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eigenlijk moet men daar ook een passend verhaal op bedenken ja.
Ik hou niet zo van gaten in verhalen, zelfs niet wanneer ze fictief zijn. Maar goed, dat ligt wellicht aan mij.
[..]
Een beetje mysterie mag wel. Maar het moet wel enigszins logisch zijn. Bijvoorbeeld: Sinterklaas woont wel in Spanje, maar oorspronkelijk komt hij van de magische wereld genaamd <inser coole magische naam> waar de dingen heel anders zijn dan hier.
Lijkt me eigenlijk wel leuk een cool verhaal te schrijven wat gemeengoed wordt. Kan ik me ergens aanmelden daarvoor denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |