Niets, uiteraard...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nu gaan die zwarten weer zeiken over witte pieten. Wat is dan wel goed?
Samen met Theo Maassen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Onnoman het volgende:
ik zou hans teeuwen wel eens willen horen in dezen kwestie
Hij lijkt niet eens op Zwarte Pietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De aggressieve rapnegert klaagt over aggressie
Sinterklaas is al heldhaftig met die schimmel op het dak maar respect voor die Pieten die door de schoorsteen kruipen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef n00b13 het volgende:
Maar pieten worden wit geboren Want die moeten eerst nog door de schoorsteen.
het was tolerant totdat de aap uit de mouw kwam en "allochtonen" op tv lieten zien dat zwarte piet vergelijkbaar is met de holocaust. Dus hoewel de Nederlander dacht tolerant te zijn, lijkt het erop dat er onderhuids een hoop haat leeft onder een hoop gekleurden, of ze hebben alleen maar lomp volk op TV, dat kan ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef anonymoussie het volgende: [..] het was tolerant tot moslims met hun feesten kwamen!!
![]()
toen werd het hier zuur!!
Want voorheen stond jij zo verschrikkelijk open voor tradities van andere culturen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Misschien dat ik vanaf heden ook wat minder openstaan en respect hebben voor tradities van andere culturen. Ik ben er helemaal klaar mee.
Wat een discussie..
Ah, vandaar de zwarte krullen, de rode lippen en de oorbellen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:37 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mij is vroeger altijd geleerd dat zwarte piet zwart is door het roet van de schoorsteen.
Je hebt gelijk. Het is allemaal vergelijkbaar met de Holocaust.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef KreKkeR het volgende:
Ah, vandaar de zwarte krullen, de rode lippen en de oorbellen?
Al dertien (!) topics lang op internet protesteren is natuurlijk een stuk beter...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:48 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd.. wie wil zich uberhaupt verlagen met dit soort programma's
als ik daar zit schaam ik mij mn haren van mijn balzak
Ja, laten we de Pieten met een paar roetvegen rondlopen zodat de kinderen zeker de buurman herkennen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want voorheen stond jij zo verschrikkelijk open voor tradities van andere culturen?
[..]
Ah, vandaar de zwarte krullen, de rode lippen en de oorbellen?
Ja want Sinterklaas vermoord echt heel veel mensenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is allemaal vergelijkbaar met de Holocaust.
Ik zou zeggen, doen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer.....
http://www.parool.nl/paro(...)blanken-vallen.dhtml
Als men blanken al bij voorbaat uitsluit zal Kwakoe ook een nogal racistisch feestje zijn. Of men daar dan vergunningen voor moet geven betwijfel ik. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat mensen daardoor gekwetst worden.
Ik ga ook maar even bezwaar indienen denk ik. Omdat ik tegen racisme ben uiteraard. Niet om terug te fucken. Dat zou ik niet durven.
Ik wil graag slimmer worden. Maar niemand wil mij antwoord geven op mijn zeer verstandige en niet afzeikende vragen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Al dertien (!) topics lang op internet protesteren is natuurlijk een stuk beter...
Je hebt die film van Dick Maas niet gezien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja want Sinterklaas vermoord echt heel veel mensen
Maar hoeveel dingen zijn dan al aangepast voor de tere zwarte zieltjes? En welke dingen precies?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dit heeft dan ook allang niks meer met zwarte piet te maken.
het lijkt er op dat de grens bereikt is en dat mensen er onderhand schoon genoeg van hebben alles aan te moeten passen omdat anders een paar tere zwarte zieltjes gekrenkt worden.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja want Sinterklaas vermoord echt heel veel mensen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je hebt die film van Dick Maas niet gezien?![]()
![]()
Nou wat zou je veranderd willen zien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar hoeveel dingen zijn dan al aangepast voor de tere zwarte zieltjes? En welke dingen precies?
Wat waren jouw vragen dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik wil graag slimmer worden. Maar niemand wil mij antwoord geven op mijn zeer verstandige en niet afzeikende vragen.
Over 30 gesproken, da's het aantal miljarden in Euro's dat we dienen op te hoesten aan herstelbetalingen voor de slavernij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Maak er maar 30 van
er waren meerdere reeksen
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou wat zou je veranderd willen zien?
Waarom zijn wij nou zo intolerant, alleen vanwege Zwarte Piet?
Ik voor dat knol.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef Onnoman het volgende:
ik was vroeger altijd banger voor sinterklaas dan zwarte piet
Nee, kijk alleen de kinder versiesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je hebt die film van Dick Maas niet gezien?![]()
![]()
Wat een verbroedering hè Sint en zwarte Piet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
het was tolerant totdat de aap uit de mouw kwam en "allochtonen" op tv lieten zien dat zwarte piet vergelijkbaar is met de holocaust. Dus hoewel de Nederlander dacht tolerant te zijn, lijkt het erop dat er onderhuids een hoop haat leeft onder een hoop gekleurden, of ze hebben alleen maar lomp volk op TV, dat kan ook![]()
En inderdaad, ook de pro-zwartepieten kunnen er wat van. Dus ja, er is zeker nog racisme in NL. Maar zwarte piet hoort daat wat mij betreft niet bij.
Het is het enige feest dat door alle nederlanders gevierd wordt met evenveel plezier (of nou ja, op die paar anti-pieten na dan).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat een verbroedering hè Sint en zwarte Piet.
30 miljard jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Over 30 gesproken, da's het aantal miljarden in Euro's dat we dienen op te hoesten aan herstelbetalingen voor de slavernij.
Als we zoveel moeten dokken wil ik ook zwarte piet kunnen houden hoor. En korting op de coke die via Bouterse komt
Waar beweer ik dat we dat moeten doen? Ik geef alleen aan dat het roetverhaal voor geen meter klopt. Ik heb sowieso nergens beweerd dat het anders moet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, laten we de Pieten met een paar roetvegen rondlopen zodat de kinderen zeker de buurman herkennen!![]()
![]()
Maar slavernij was toch verbodenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
30 miljard ja
En ze wilden onafhankelijk zijn?
Wat verwacht je dan, als je gaat claimen dat het een racistisch feestje was? 5 december KKK-day in Nederland...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat een verbroedering hè Sint en zwarte Piet.
En aan wie waren die vragen gericht? Je had ze eerder in ieder geval niet aan mij gericht toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou wat zou je veranderd willen zien?
Waarom zijn wij nou zo intolerant, alleen vanwege Zwarte Piet?
Aan anonymouse. Maar die neemt de moeite niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En aan wie waren die vragen gericht? Je had ze eerder in ieder geval niet aan mij gericht toch?
Wat dacht je van Koninginnedag? En kerst wordt ook door een behoorlijk aantal Nederlanders gevierd. En natuurlijk voetbalwedstrijden en wellicht nog een paar zaken waar ik niet opkomquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is het enige feest dat door alle nederlanders gevierd wordt met evenveel plezier (of nou ja, op die paar anti-pieten na dan).
Ach, natuurlijk zijn er alternatieven: paar blanke pieten erbij, wat middelbruine roetpieten. Alleen moet je dan de discussie misschien wat minder hard ingaan. En al helemaal geen rappertjes als Darryl met hun holocaustvergelijking op tv laten komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat we dat moeten doen? Ik geef alleen aan dat het roetverhaal voor geen meter klopt. Ik heb sowieso nergens beweerd dat het anders moet.
Jouw opmerking slaat echter gewoon nergens op, omdat je impliceert dat er geen alternatieven zijn op het krullend/kroeshaar en de rode lippen en oorbellen, en dat is natuurlijk ook flauwekul.
Bij mij op school kwam de Sint altijd in een witte autoquote:
Slavernij, hakenkruizen, racisme, holocaust, enz. duidelijk tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er nou tegen een neger die snoepjes komt brengen
snap dat gezeik niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |