net als prem.. beetje stem verheffen terwijl ze het verstand hebben van een paddestoelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
Die Surinamer.Zo zwaar gefrustreerd.
Je probeert mij in een hokje te duwen, stop daarmee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:47 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Wat hebben die collega's/werknemers jou aangedaan? Waarom wil je zo graag generaliseren?
En last but not least: jij post wel vaker generaliserende shit, ik gok dus dat je een smoes zoekt.
Komt vast wel op UG.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef Individual het volgende:
Door dit programma gaan de likes nog harder.
Ik hoop dat ze het nog ergens gaan herhalen zodat ik het ook kan zien. Klinkt wel vermakelijk.
De aggressieve rapnegert klaagt over aggressiequote:
onelinersquote:
Echt hequote:
Niets, uiteraard...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nu gaan die zwarten weer zeiken over witte pieten. Wat is dan wel goed?
Samen met Theo Maassen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Onnoman het volgende:
ik zou hans teeuwen wel eens willen horen in dezen kwestie
Hij lijkt niet eens op Zwarte Pietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De aggressieve rapnegert klaagt over aggressie
Sinterklaas is al heldhaftig met die schimmel op het dak maar respect voor die Pieten die door de schoorsteen kruipen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef n00b13 het volgende:
Maar pieten worden wit geboren Want die moeten eerst nog door de schoorsteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |