hahahquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
TS heeft gelukkig nog wel zelfkennis.
vergeet mij niet, door mij moeten jullie ook lijden. ik wil ook creds.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:56 schreef Groby het volgende:
Jammer dat Nederland onder 4 negers en TS hun mening moet lijden.
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Hoe kwetst TS je?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:56 schreef Groby het volgende:
Jammer dat Nederland onder 4 negers en TS hun mening moet lijden.
Ik rekende jou onder '4 negers' je moet niet zo veel onder de zonnebank man.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
vergeet mij niet, door mij moeten jullie ook lijden. ik wil ook creds.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef Groby het volgende:
[..]
Ik rekende jou onder '4 negers' je moet niet zo veel onder de zonnebank man.
Kwetst? Ik zeg alleen dat het jammer is dat de minderheid van de bevolking hun zin krijgt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Hoe kwetst TS je?
Alleen domme tokkies zijn zo zelfingenomen als jij en TSquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, alleen domme tokkies gaan naar dit soort domme demonstraties.
Toch lijk je qua simpelheid in je stellingen, en het selectief ingaan op argumenten met vooral beweringen zonder dat je deze kunt of wilt staven wel heel veel op hun blonde leider.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een ontiegelijke hekel aan de PVV.
Dat is volgens mij algemeen bekend op FOK!.
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sterker nog: we weten allemaal dat Zwarte Piet racisme is, maar willen dat niet toegeven door een zogenaamd ‘Marokkanenprobleem’.
Waar de pieten slimmer worden, leveren zijn tegenstanders aan intelligentie en verdraagzaamheid in.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef nikky het volgende:
Wanneer ik de afgelopen jaren naar het Sinterklaasjournaal kijk, zijn de Pieten een stuk slimmer geworden.
guus heeft gelijk, de rest is domquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:29 schreef madeliefff het volgende:
Guus ..samenvatting? En ook gelijk van alle reacties in t topic als t kan, als t niet kan dan ook .
Ik zou mij graag aan willen sluiten bij de boodschap van dit korte maar krachtige betoog.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:50 schreef Rodawa het volgende:
Die hele discussie over zwarte Piet zal mij aan mijn kringspier oxideren. Ik neem in deze kwestie geen standpunt aan en ben niet van plan mij verder in te lezen. Het is hoogstwaarschijnlijk een onzinnig 'welles-nietes' geroep tussen enerzijds een groep mensen die zich aangevallen voelt en anderzijds een groep domme huismoeders en racistische mannen van de sociale werkplaats. Over twee maanden heeft niemand het er nog over en ik wens die tijd door te komen zonder actief deel te nemen aan dit onnodige geratel.
Ik hoop dat meer mensen er zo over denken.
x
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:50 schreef Rodawa het volgende:
Die hele discussie over zwarte Piet zal mij aan mijn kringspier oxideren. Ik neem in deze kwestie geen standpunt aan en ben niet van plan mij verder in te lezen. Het is hoogstwaarschijnlijk een onzinnig 'welles-nietes' geroep tussen enerzijds een groep mensen die zich aangevallen voelt en anderzijds een groep domme huismoeders en racistische mannen van de sociale werkplaats. Over twee maanden heeft niemand het er nog over en ik wens die tijd door te komen zonder actief deel te nemen aan dit onnodige geratel.
x
Ik zou mij graag aan willen sluiten bij de boodschap van dit korte maar krachtige betoog.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:50 schreef Rodawa het volgende:
x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |