Waar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend uiteten denk ik. Daar heb ik nu wel zin in gekregen.
Jemig, jullie gaan ook elke Iens (en Dining City) week hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef golfer het volgende:
We hebben maar alvast voor tijdens de Iens Italiaanse Diner-week op 23-11 gereserveerd bij een Italiaans Restaurant in Haarlem.
Uit eten dus.
Ik hoor zoveel goede verhalen over een sushi tent op 2 min loopafstand dat ik toch ooit eens een keer moet gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:55 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik zeg doen!, en dan naar een all you can eat sushi tent (genki of tokyo cafe in Amsterdam!![]()
)
Vond Dudok (in Den Haag) niet gezellig. Lunch was ok maar er was geen gezellige sfeer. Voornamelijk mensen die koffie kwamen drinken of zakenlui met hun laptop aan de kranttafel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfel, of ik ga naar Bier en Steak, of naar Dudok.
Ik heb over die van Rotterdam wel goede dingen gehoord en een klasgenoot van me staat er in de keuken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vond Dudok (in Den Haag) niet gezellig. Lunch was ok maar er was geen gezellige sfeer. Voornamelijk mensen die koffie kwamen drinken of zakenlui met hun laptop aan de kranttafel.
Ik zeg ga ervoor en laat mij even weten hoe het wasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel goede verhalen over een sushi tent op 2 min loopafstand dat ik toch ooit eens een keer moet gaan
Hachi
Maar die serveren geen spareribsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb over die van Rotterdam wel goede dingen gehoord en een klasgenoot van me staat er in de keuken.
Spannend! Delft ging dus niet door?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Spannende dag morgen voor onze Rijswijkse kinderen.... bezichtiging van een huis en ze staan nr. 1... in hun eigen buurtje, vlakbij de school waar bijnakleuter J. in nov/dec naar toe gaat
Nee Rijswijk. In een straat met jouw achternaam.quote:
Nee, soms slaan we er eentje over.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig, jullie gaan ook elke Iens (en Dining City) week he
Is dat zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig, jullie gaan ook elke Iens (en Dining City) week he
Ja die zenuwtrekjes als er iets vastzit is raar!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef AnneX het volgende:
Oei...vingers gekruisd !
Inderdaad herfstvak. en geen koor.
Dank voor de opmerking
Er zit iets scheef bij het rechter schouderblad, met als gevolg trekkende kleine
zenuwpijntjes hier en daar...een stuk niks aan de hand en dan weer op de rechterhandrug tussen duim en dig. II.
*verbaasd over anatomie.
Ach ja waarom niet hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat zo?Geen idee... ach het is g's hobby en ik hobbel gewoon gezellig mee
Rode kaart!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:39 schreef golfer het volgende:
Uithoorn. Daar wil je niet dood gevonden worden.
Haha. Het is echt 10x niks. Dat restaurant kent niemand buiten Uithoorn want ligt midden op een industrieterrein onder een sportschoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het eten maakt toch dat ik nog n keer dat dorp onveilig ga maken. Vorige keer haalden we de 5x4
Moet nu weer lukken hoor!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ey Golfie, waar vind ik meer over die week? Op Iens site kan ik het niet vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef golfer het volgende:
We hebben maar alvast voor tijdens de Iens Italiaanse Diner-week op 23-11 gereserveerd bij een Italiaans Restaurant in Haarlem.
Uit eten dus.
Met voorrang reserveren via http://www.dinerdagen.nl/voorrangiensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef rijsttafel het volgende:
Ey Golfie, waar vind ik meer over die week? Op Iens site kan ik het niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Met voorrang reserveren via http://www.dinerdagen.nl/voorrangiensTof! Bedankt. Misschien iets voor cadeautje aan m'n ouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Als je mij ooit nog Golfie noemt laat ik dat klooster in Aussie afbranden.quote:[b]Op donderdag 24 oktober 2013 00:43 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profil
Tof! Bedankt. Misschien iets voor cadeautje aan m'n ouders.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je mij ooit nog Golfie noemt laat ik dat klooster in Aussie afbranden.
Ik vergeef u.quote:
Open sollicitatie bij het verzorgingshuis hier om de hoek, zolang het maar met koken/eten te maken heeft. Dus waarschijnlijk kan ik op de dagopvang gaan koken met de mensen. Tof.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Succes Myraela! Voor wat voor baantje?
Het verpleeghuis waar ik eerst werkte, had een activiteitenbegeleiderster in die de onderste 10 cm van haar hoofd kaal had geschoren, in de rest zaten lánge blonde en bonte dreadlocks. Ze had zo'n bullring in haar neustussenschotje, twee ringen in de ene wenkbrauw en een piercing onder haar onderlip. Ze droeg heel vaak gekke gekleurde lenzen en liep er altijd goth/emo gekleed bij op paars gespoten kisten. En al die demente droppies waren haske dol op haar! Het is voor bejaarden juist leuk als ze eens iets anders zien dan weer zo'n 65+ jarige vrijwilligster met een Beatrix-stijl vastgespoten suikerspin op de kopquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Myraela het volgende:
Open sollicitatie bij het verzorgingshuis hier om de hoek, zolang het maar met koken/eten te maken heeft. Dus waarschijnlijk kan ik op de dagopvang gaan koken met de mensen. Tof.
Word altijd een beetje nerveus, ben altijd bang dat er een wat ouder tuttig iemand de sollicitatie afneemt. Want die schrikken meestal een beetje af van het blauw in mijn haar, mijn legerprint jasje en sneakers. Maar dit was een tof jong meisje.
Dus het ging goed?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Open sollicitatie bij het verzorgingshuis hier om de hoek, zolang het maar met koken/eten te maken heeft. Dus waarschijnlijk kan ik op de dagopvang gaan koken met de mensen. Tof.
Word altijd een beetje nerveus, ben altijd bang dat er een wat ouder tuttig iemand de sollicitatie afneemt. Want die schrikken meestal een beetje af van het blauw in mijn haar, mijn legerprint jasje en sneakers. Maar dit was een tof jong meisje.
Dat is wel waar! En beatrix-stijl suikerspin.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het verpleeghuis waar ik eerst werkte, had een activiteitenbegeleiderster in die de onderste 10 cm van haar hoofd kaal had geschoren, in de rest zaten lánge blonde en bonte dreadlocks. Ze had zo'n bullring in haar neustussenschotje, twee ringen in de ene wenkbrauw en een piercing onder haar onderlip. Ze droeg heel vaak gekke gekleurde lenzen en liep er altijd goth/emo gekleed bij op paars gespoten kisten. En al die demente droppies waren haske dol op haar! Het is voor bejaarden juist leuk als ze eens iets anders zien dan weer zo'n 65+ jarige vrijwilligster met een Beatrix-stijl vastgespoten suikerspin op de kop
Super denk ik, ze belt volgende week terug met wat de opties allemaal zijn. Ze zei dat ze niet vaak mensen kreeg die echt gericht iets wilde doen en dat ze dat wel tof vond.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:24 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel waar! En beatrix-stijl suikerspin.Die ga ik onthouden.
Ik bak nooit brood.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je trouwens advies voor me? Ik heb een pakje verse gist waar ik vandaag brood van wil maken. Voor het aller eerst. Geen idee hoe dat moet.
Ja ik heb in dat topic gelezen maar ik word er al sip van als ik het lees, ze maken het echt super ingewikkeldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik bak nooit brood.Alleen naanbrood. Enige advies dat ik kan geven is het broodbak-topic. MaximusTG heeft er verstand van.
Heel goed dus! Gaaf hoor dat je vrijwilligerswerk wil doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:24 schreef Myraela het volgende:
Super denk ik, ze belt volgende week terug met wat de opties allemaal zijn. Ze zei dat ze niet vaak mensen kreeg die echt gericht iets wilde doen en dat ze dat wel tof vond.
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik heb in dat topic gelezen maar ik word er al sip van als ik het lees, ze maken het echt super ingewikkeldMisschien moet ik die gist maar gewoon wegbleren ofzo, en gewoon géén brood willen maken.
Ja inderdaad, heb gewoon een pak euroshopper bloem staan... En dan lees ik dat zo en dan denk ik: wat ben ik toch een n00bquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:31 schreef Myraela het volgende:
Dat heb ik ook.Ik wil het ook super graag eens proberen, maar ik heb dan meteen het gevoel dat ik super fancy bloem moet gaan halen en een zuurdesem brood moet maken. Terwijl een basic broodje volgens mij helemaal niet zo lastig is en ook al super lekker.
Ok! Ik ga dan toch maar een poging wagenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Verse gist moet je eerst 'starten'. Tenminste, zo doe ik het altijd als ik verse gist gebruik. Je verkruimelt de gist in een bakje en je mengt het met 1 eetlepel lauwe/handwarm melk, 1 theelepel suiker en 2 eetlepels bloem. Goed glad roeren en een half uur laten staan.
Daarna gewoon gebruiken zoals in recepten staat
Oh, ik maak het overigens ook gewoon met een pak euroshopper bloem. Het is een stuk lastiger als je echt volkoren brood wilt maken. Kneden is heel belangrijk. Hoe langer hoe beter.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok! Ik ga dan toch maar een poging wagen
Nee geen brood, wel ovenschotels, taarten, quiche, zelf-afbak desembrood enz.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:33 schreef AnneX het volgende:
En zonder gist ?
My first bread CUL / Brood bakken in de oven #14: Als zoete broodjes...![]()
Heb je in je prachtige oven(s) nog geen brood gebakken?
@ coupe Beatrix.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee geen brood, wel ovenschotels, taarten, quiche, zelf-afbak desembrood enz.
Voor een potentiële volgende keer. Nu maar gewoon eerst met verse gist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:37 schreef AnneX het volgende:
![]()
Alleen (nog) geen brood.
Deze dan http://www.bbc.co.uk/food/recipes/soda_bread_24837
Nee, ik heb gewoon een simpele combi oven. Het enige wat ik speciaal gekocht heb voor het brood is een goed brood bakblik (en een KitchenAid, maar die wordt ook voor andere dingen gebruikt).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor een potentiële volgende keer. Nu maar gewoon eerst met verse gist.
Anthraxx, heb jij een 'broodbaksteen' in je oven? Kan ook zonder toch?
Net een kwartier handmatig staan kneden, het deeg staat nu voor het eerste uur te rijzen. Gelijk maar even schoongemaakt in de keuken, man man man die bloem overalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Goed, gist is actief en ik ga nu het deeg zelf maken. Ben benieuwd
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Net een kwartier handmatig staan kneden, het deeg staat nu voor het eerste uur te rijzen. Gelijk maar even schoongemaakt in de keuken, man man man die bloem overal
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Fijn hè, kneden met de hand?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Net een kwartier handmatig staan kneden, het deeg staat nu voor het eerste uur te rijzen. Gelijk maar even schoongemaakt in de keuken, man man man die bloem overal
[ afbeelding ]
Geen idee! Iets herfsterigsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan maken?
Ik vrees ook dat die kom te klein gaat zijn. De foto is van 15 minuten na het begin van de eerste rijs, hij zou zometeen bijna klaar moeten zijn voor kneden-tweede rijs. Even kijken of ik een grotere kom heb.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef minilot het volgende:
Gefeliciteerd! Fijn hè, kneden met de hand?![]()
Ik vrees alleen dat die kom te klein gaat zijn - het deeg wordt twee keer zo groot. Of heb je het deeg na de foto in een andere kom gedaan?
Oe. Dat klinkt leukquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat KFC zelf maken, met eigen spiceblend en panko. Prima, hoef ik niet te koken
Ik kook vanavond dit:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan maken?
Altijd spannend zoiets: ik heb wel eens gehad dat rijzend deeg in een te kleine kom niet alleen over de rand van de kom klom, maar vervolgens ook over de rand van het aanrecht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat die kom te klein gaat zijn. De foto is van 15 minuten na het begin van de eerste rijs, hij zou zometeen bijna klaar moeten zijn voor kneden-tweede rijs. Even kijken of ik een grotere kom heb.
Ik denk toch niet dat de kom te klein isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:07 schreef minilot het volgende:
Altijd spannend zoiets: ik heb wel eens gehad dat rijzend deeg in een te kleine kom niet alleen over de rand van de kom klom, maar vervolgens ook over de rand van het aanrecht.
Gistdeeg:
Lijkt me super lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee! Iets herfsterigs
Ross gaat KFC zelf maken, met eigen spiceblend en panko. Prima, hoef ik niet te koken
Oh, dat is altijd handig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Mocht je ooit nog Hearthstone willen spelen, Myraela, dan heb je een aardig hoog level en heel veel extra kaarten
Misschien kan je met Ross' groepje LoL spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
Oh, dat is altijd handig.Ik speel LoL nu, om weer de conclusie te moeten trekken dat ik gewoon niet kan gamen.
Iedereen haat op me.
Gisteren rijst gegeten, dus dat valt af. Maar ik zet hem op het lijstje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:06 schreef minilot het volgende:
Homemade KFC, lollig!
[..]
Ik kook vanavond dit:
http://momofukufor2.com/2010/09/ginger-fried-rice-recipe/
Ik heb het al eens eerder op, was superlekker(*) - moet je wel alvast nu je rijst koken en gauw in de koelkast stoppen.
(*)Ik doe gerechten vrijwel nooit twee keer, want daar is het leven te kort voor enzo, maar dit maak ik op verzoek van mijn lief dus nog een keer.![]()
Ben er een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; dit 'no knead bread' van Matt Preston is superpopulair in Australië met allemaal lovende recensies omdat het zo ontzettend makkelijk en lekker is.
http://tenplay.com.au/cha(...)er-and-raspberry-jam
Ik ga het denk morgen proberen en dan zaterdag kijken hoe mn broodjes zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ben er een beetje klaar mee.Korst en structuur zijn geweldig met die geenkneedbroden hoor, maar ik vind er toch echt telkens weer te weinig smaak aan zitten.
1 poging gedaan. Geen zin om daar mijn spaarzame vrije tijd aan te besteden. Ik heb leukere dingen te doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je met Ross' groepje LoL spelenIk weet niet hoe het precies werkt hoor, want ik heb dat spel nog nooit gedaan.
Ik heb zojuist een Mario marathon doorgeploegd (nou ja, ik moet nog 2 levels van Super Mario World 2: Yoshi's Island). Van Mario Bros 1, 2 en 3 naar Mario World 1 en 2. Eens in de zoveel tijd doe ik dat en het blijft leuk (en frustrerendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:18 schreef minilot het volgende:
Gamen.Oldskool rpgs, platformspellen en adventures
![]()
Mijn vroegste herinneringen draaien rondom Super Mario Bros 1 op de NES.![]()
Ik heb begin jaren negentig in de tweede klas van de middelbare school een keer anderhalve week onophoudelijke diarree en koorts geveinsd om het geniale Quest for Glory 4 uit te kunnen spelen.![]()
Ik slaap regelmatig in een Monkey Island-tshirt.
Ik heb een paar jaar geleden WoW na een maand gedeïnstalleerd, uit zelfbescherming.
Mijn shortlist voor de komende paar dagen:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gisteren rijst gegeten, dus dat valt af. Maar ik zet hem op het lijstje.
Iets landelijks, of iets in de buurt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik had me ingeschreven voor een kookwedstrijd paar maanden terug, nu krijg ik een belletje of ik nog iets wilde insturen. Maar stiekem wist ik gewoon niets.Wel apart dat ze bellen, misschien doen er niet genoeg mensen mee.
Super Mario Bros 3 kan ik met gemak elke twee jaar helemaal opnieuw spelen. Blijft gaaf, en rete-moeilijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een Mario marathon doorgeploegd (nou ja, ik moet nog 2 levels van Super Mario World 2: Yoshi's Island). Van Mario Bros 1, 2 en 3 naar Mario World 1 en 2. Eens in de zoveel tijd doe ik dat en het blijft leuk (en frustrerend).
Landelijks, met Ron Blaauw.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Iets landelijks, of iets in de buurt?
Ik heb nog steeds een ingevuld formulier voor Heel Holland Bakt 2014 thuis liggen. Durf nie.
Mario Bros 3 is frustrerend moeilijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Super Mario Bros 3 kan ik met gemak elke twee jaar helemaal opnieuw spelen. Blijft gaaf, en rete-moeilijk.
Ik vind het allebei hartstikke leuk!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Myraela het volgende:
Ben jij zo'n bak-muts dan minilot? Jij zou mee moeten doen met iets waar je mag koken. Daar zou je er echt uitspringen.
Goed is dat hè? Zelfde met stoofschotels, ovengerechten.. Ik heb ook altijd het idee dat ik dan onderuit gezakt iets echt compleet onzinnigs kan doen, en dat ik me daar dan toch niet schuldig over hoef te voelen, omdat ik theoretisch tegelijkertijd aan het koken ben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Tweede rijs is nu begonnen! Ben benieuwd, over een uurtje kijken wat er gebeurd is.
Wel lekker dat je steeds een iets anders kan gaan doenLekker een beetje nietsnutten tussendoor
Ja maar jullie kunnen het al zo goedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:37 schreef MaximusTG het volgende:
@Leintjeuh; je mag best in het broodbaktopic komen hoor, we (ik) bijt(en) niet. Simpele broden zijn juist de meeste broden die ik bak - simpel qua ingredienten dan. "Ingewikkelde" zit em in de verhoudingen goed krijgen en netjes afwegen, goed kneden, niet laten uitdrogen, stoom in de oven, etc etc.
Oh en Super Mario!!! Deze zullen jullie dan ook wel leuk vinden: http://www.fullscreenmario.com/
Oh, dan kan ik stiekem langs komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond eet B. niet mee (borrel op haar werk) dus voor mij de ideale gelegenheid een lamsboutje (zonder bot) met lekkere kruiden en veel knoflook in de oven te bereiden.
Pesto-aardappeltjes en een salade erbij.
Ohh klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:05 schreef golfer het volgende:
Vanavond eet B. niet mee (borrel op haar werk) dus voor mij de ideale gelegenheid een lamsboutje (zonder bot) met lekkere kruiden en veel knoflook in de oven te bereiden.
Superlief. Wel jong zeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef minilot het volgende:
Aww, schoonzusje (van 20 jaar oud) belde net. Is zojuist ten huwelijk gevraagd door haar vriendje, bovenin SkyDive-attractie in Walibi!
Helemaal blij en in tranen. Lief hoor.
quote:
Prima, dat is genoeg voor mij. Wat is het dessert?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Haha.
Het is maar een heel klein 1-persoons uitgebeend lamsboutje.
Ik doe niet aan toetjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:13 schreef Myraela het volgende:
Prima, dat is genoeg voor mij. Wat is het dessert?
Dan moet je wel jong trouwen wil je meer van elkaar genietenquote:
Hij wil gewoon eens een mannenavond, snap dat dan!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Myraela het volgende:
Je kunt toch wel iets meer je best doen, Golfer. Ik doe dit niet voor mezelf ofzo.
Atari ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat hier al de hele tijd over koken
Mijn eerste spelletjes waren op de AtariBoulderdash, Loadrunner, Olympic Games etc. En niet kunnen saven hè, dus als je in Loadrunner ver was met levels alleen het scherm uitdoen en dan maar duimen dat mama dat niet door had, want die deed dan prompt alles uit
Daarna op de Commodore 64 spelletjes als Maniac Mansion gespeeld
Spijker op de kop.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet je wel jong trouwen wil je meer van elkaar genieten
Als volgende zomer de Bloemendaalse CUL-tuin-meet wel doorgaat zal ik m'n best voor je doen. Als je dan nog steeds in deze SC zit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Myraela het volgende:
Je kunt toch wel iets meer je best doen, Golfer. Ik doe dit niet voor mezelf ofzo.
Een meet in de zomer. Is er een BBQ bij aanwezig? Dan ben ik der ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als volgende zomer de Bloemendaalse CUL-tuin-meet wel doorgaat zal ik m'n best voor je doen. Als je dan nog steeds in deze SC zit.
Yups, er is een Weber aanwezig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef Myraela het volgende:
Een meet in de zomer. Is er een BBQ bij aanwezig? Dan ben ik der ook.
Ach ja, ik vind wel meer eng aan religie, maar aan de andere kant: ze zijn al drie jaar stikverliefd op elkaar en heel leuk samen, dus:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef Myraela het volgende:
Ik vind dat toch wel altijd een beetje een enge motivatie om te trouwen.
Maar jij hebt al seks ( denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:45 schreef minilot het volgende:
Voel me nu wel een beetje achterlopen hoor, ongetrouwd samenwonend sinds 2000/2001 (zoiets?)
Haha, me dunkt ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jij hebt al seks ( denk ik.)
Indien je met Yoda bedoelt:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een saaie zwarte agenda gevonden die aan mijn 'eisen' voldoet, maar er zat een folietje om in de winkel en dus wilde ik online even kijken of er ook plaatjes van de binnenkant waren. En nu blijkt diezelfde agenda er ook te zijn met een zwart reliëf van Yoda op de voorkant
Doet me denken aan die 2 Amsterdammers die ik ken. Hij 98 en zij 94. Zijn net na 70 jaar huwelijk van elkaar gescheiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:52 schreef MaximusTG het volgende:
Hier ook al sinds 2006 samenwonend (of misschien was het al 2005). Wij voelen ons eigenlijk al soort van getrouwd (in de positieve zin van het woord
). Maar trouwen komt er ook nog wel van hoor. Misschien eerst kinderen, dus dan is iig een gereg. partnerschap wel handig.
Mijn hemel!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 2 Amsterdammers die ik ken. Hij 98 en zij 94. Zijn net na 70 jaar huwelijk van elkaar gescheiden.
Ze hebben gewacht tot de kinderen waren overleden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:57 schreef minilot het volgende:
Indien je met Yoda bedoelt:
[ afbeelding ]
Dan: doen!![]()
quote:
Ha, da's niet mis!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ziggo is langsgeweest. Mn tv doet al een tijd raar en mn kastje blijkt stuk. Garantie is 2 jaar en ik heb em 2 jaar en 2 maanden
Dus ik kon een nieuw kastje kopen voor EUR 119,-....
Ik zei 'sorry maar dit kastje kocht ik voor EUR 99,- (was destijds een aanbieding) en mn vaste telefoon gebruik ik ook niet dus dan stap ik over naar KPN'.
Monteur overleggen met kantoor... 'EUR 69,-?'
Dus ik krijg een nieuw kastje voor EUR 69,-
Dat ze je daar überhaupt voor laten betalen is al achterlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Ziggo is langsgeweest. Mn tv doet al een tijd raar en mn kastje blijkt stuk. Garantie is 2 jaar en ik heb em 2 jaar en 2 maanden
Dus ik kon een nieuw kastje kopen voor EUR 119,-....
Ik zei 'sorry maar dit kastje kocht ik voor EUR 99,- (was destijds een aanbieding) en mn vaste telefoon gebruik ik ook niet dus dan stap ik over naar KPN'.
Monteur overleggen met kantoor... 'EUR 69,-?'
Dus ik krijg een nieuw kastje voor EUR 69,-
Ja, want als je overstapt naar een andere maatschappij is het waarschijnlijk gratisquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dat ze je daar überhaupt voor laten betalen is al achterlijk.
Heerlijk!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:05 schreef golfer het volgende:
Jemig wat jong! En zonde hoor. Straks hebben ze seks, is het niks, en dan gaan ze een moeilijke scheiding in.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef minilot het volgende:
Aww, schoonzusje (van 20 jaar oud) belde net. Is zojuist ten huwelijk gevraagd door haar vriendje, bovenin SkyDive-attractie in Walibi!
Helemaal blij en in tranen. Lief hoor.
Ik heb een borg betaald, maar als die kapot is sturen ze een nieuwe op en een doos om de oude terug te sturen. Weet ook niet waarom ik het zou kopen, ik heb het nodig om gebruik te maken van hun dienst, voor de rest is het niet van/voor mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want als je overstapt naar een andere maatschappij is het waarschijnlijk gratis
Ik heb nog nóóit betaald voor die kastjes.
Bij XS4All krijg je die zooi in bruikleen. En gewoon een nieuwe als-ie kapot blijkt te zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want als je overstapt naar een andere maatschappij is het waarschijnlijk gratis
Alle foto's in een zip stoppen. Zipbestand via WeTransfer versturen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef AnneX het volgende:
Hoe krijg ik een mapje met 98 foto's weg via WeTransfer?
Nerds kom er maar bij...![]()
Ik hoef dat toch niet per foto te klikken
Zal er zo eens induikenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef AnneX het volgende:
Is dit iets voor jou Minilot? met al je vuilniszakken...http://minimalswitch.com
Neem jij spareribs mee dan? Neem ik strooplikkertjes voor Golfer mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een meet in de zomer. Is er een BBQ bij aanwezig? Dan ben ik der ook.
Wij hebben nog een oude decoder zonder de mogelijkheid van interactieve TV. Ben je nu een nieuw lid dan krijg je zo'n ding gratis of bijna voor niets. Trouwe abonnees betalen wel de hoofdprijs, maar als je even naar de helpdesk belt en een klacht deponeert krijg je ook direct een aanbieding voor een nieuwe decoder.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
KPN en XS4All werken iets anders. Ik moest ook een tweede kastje voor een extra TV hebben. Het kastje is in dit geval de ontvanger met eigen afstandsbediening. Je zapt nu via dat kastje ipv de TV.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:27 schreef golfer het volgende:
Ik heb hier meerdere TV's op 1 en het zelfde Ziggo-kastje aangesloten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alle foto's in een zip stoppen. Zipbestand via WeTransfer versturen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
Bij XS4All krijg je die zooi in bruikleen. En gewoon een nieuwe als-ie kapot blijkt te zijn
Als iemand een goedkoop adresje weet voor spareribs. Ik ken ze alleen voor 10 euro per stuk, dat is zo achterlijk duur.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Neem jij spareribs mee dan? Neem ik strooplikkertjes voor Golfer mee.
Je weet hoe je een zipbestand maakt?quote:
Hmm nu je het zegt.. mijn ouders hebben via KPN gratis kastje gekregenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja. Ieder z'n ding. Zusje had trouwens al eerder een vriendje waar ze het wél mee deed. Haar huidige lief is iets strenger in de leer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig wat jong! En zonde hoor. Straks hebben ze seks, is het niks, en dan gaan ze een moeilijke scheiding in.
Meeste gelovigen hebben gewoon seks voor het huwelijk en stom vind ik dat niet.
Oe....glasvezelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt.. mijn ouders hebben via KPN gratis kastje gekregen
Maar ja... de eerste kreeg ik bij Ziggo ook niet gratis. Is sowieso duurder dan KPN maar ik kan niet overstappen naar KPN tenzij ik glasvezel neem en dan kom ik daar weer duurder uit dus dit is toch de beste optie denk.
Vind het stom dat mijn straat alleen op glasvezel werkt
Wij willen ook wel glasvezel!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
Oe....glasvezelDat lijkt me toch wel zo relaxed
Mooie snelheden, zowel up als down
Blij dat je die laatste zin nog schrijft. Wilde al bijna boos bellenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij hebben nog een oude decoder zonder de mogelijkheid van interactieve TV. Ben je nu een nieuw lid dan krijg je zo'n ding gratis of bijna voor niets. Trouwe abonnees betalen wel de hoofdprijs, maar als je even naar de helpdesk belt en een klacht deponeert krijg je ook direct een aanbieding voor een nieuwe decoder.
Bij Ziggo koop je zo'n kastje en geen bruikeen
Wat een fraai scrabblewoord is dat.quote:
Er is wel meer fraai aan!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een fraai scrabblewoord is dat.
Ja,ja..panfluitje.quote:
Gemiddeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een testje gedaan, ik heb een 42.30 mbps download snelheid. en 6.20 upload.
Is dat goed of slecht?
Is prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een testje gedaan, ik heb een 42.30 mbps download snelheid. en 6.20 upload.
Is dat goed of slecht?
Tja...morgen is er weer een dagquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet hoe je een zipbestand maakt?
Oeh, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Daar gaat 'm de oven in
[ afbeelding ]
Dag broodje!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Daar gaat 'm de oven in
[ afbeelding ]
Spannend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Daar gaat 'm de oven in
[ afbeelding ]
20 minuten op 230, daarna 20 minuten op 200. Met een schaal met wat water onderin, op onder- en bovenwarmte zonder warme lucht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:09 schreef golfer het volgende:
Spannend.
Op hoeveel graden en hoelang doe je het?
Ben heel benieuwd hoe die wordt..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas wil de oven open doen om te kijken hoe 'ie eruit ziet
20 minuten op 230, daarna 20 minuten op 200. Met een schaal met wat water onderin, op onder- en bovenwarmte zonder warme lucht.
Helemaal laten afkoelen voor je het mes erin zet hè?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas wil de oven open doen om te kijken hoe 'ie eruit ziet
[..]
20 minuten op 230, daarna 20 minuten op 200. Met een schaal met wat water onderin, op onder- en bovenwarmte zonder warme lucht.
Waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:13 schreef minilot het volgende:
Helemaal laten afkoelen voor je het mes erin zet hè?
Ik begin altijd direct te snoepenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:13 schreef minilot het volgende:
Helemaal laten afkoelen voor je het mes erin zet hè?
Foto's selecteren in Verkenner en vervolgens rechter muisknop. Dan de optie zoeken: Toevoegen aan gecomprimeerde map oid.quote:
Hier ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begin altijd direct te snoepenWarm met een klontje roomboter
Hij klinkt holquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:37 schreef MaximusTG het volgende:
Ff op de onderkant kloppen he, als ie hol klinkt is ie gaar!
welke onderkant?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:37 schreef MaximusTG het volgende:
Ff op de onderkant kloppen he, als ie hol klinkt is ie gaar!
and done.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Foto's selecteren in Verkenner en vervolgens rechter muisknop. Dan de optie zoeken: Toevoegen aan gecomprimeerde map oid.
Mediaserver, bittorrent-downloadserver en meer van dat soort dingen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:11 schreef borisz het volgende:
Vandaag trouwens voor het eerst een beetje zitten nerden met de NAS.
Tot nu toe gebruikte ik het alleen maar als opslag. Maar ja er zijn vele andere opties die ik nooit bekeken had
.
Ja dat soort dingenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mediaserver, bittorrent-downloadserver en meer van dat soort dingen?
Verder ga ik tegenwoordig ook niet meerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen
Van het echte nerden heb ik geen verstand.
Je moet de Cronut proberen. Oh my was gewoon een eer em te mogen proevenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:47 schreef minilot het volgende:
Dit recept!
http://iamafoodblog.com/creme-brulee-doughnut-recipe/
[ afbeelding ]
..moet..
..maken...
Niet nerden...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verder ga ik tegenwoordig ook niet meer
Ik win niks hoor, dat is Myraelaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Fijn dat het beter gaat FFT! Donderdag krijg ik de uitslag. En gefeliciteerd dat je iets gewonnen hebt!
Dank je. Het is elke keer wel spannend. Als het in orde is, vier ik het. En anders wil ik er niet aan denken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik win niks hoor, dat is Myraela
Spannend Krak, ik zal duimen volgende week.
We nemen het op en kijken straks.quote:
je hebt de overige gaten toch afgeplakt en een grote rode peil bij de gaten waar een stekker in moet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:47 schreef minilot het volgende:
Vandaag toevallig twee NASsen geconfigureerd en per UPS verstuurd.![]()
Morgen eens zien of ze op de locatie snappen welke stekker ze in welk gat moeten steken..
ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Bovenkant
[ afbeelding ]
Onderkant
[ afbeelding ]
Ja, de peer heeft haar want het is een kweepeer
Whut, wat heb ik vandaag gewonnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik win niks hoor, dat is Myraela
Spannend Krak, ik zal duimen volgende week.
paar jaar terug nog ossenstaart gekocht. bleek nog behoorlijk aan de prijs te zijn voor een klein beetje vlees en een boel bot.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Toen ik nog in de slagerij werkte, kwam er elk weekend een echtpaar die ossestaart kochten. Na een paar maanden vroegen ze waarom ze er niet in slaagden om ossestaartsoep te maken. Ze maakten ossestaart bouillon, want ze bakten de ossestaart niet.
Ik was getrouwd met een indo en ik heb ooit een gerecht gemaakt met ossestaart. Het heeft veel meer smaak dan gewoon rundvlees. Het is hetzelfde verschil als gewone kip en soepkip.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
paar jaar terug nog ossenstaart gekocht. bleek nog behoorlijk aan de prijs te zijn voor een klein beetje vlees en een boel bot.
En ze bakt ze bruin, anders smaakt het niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef borisz het volgende:
Oma maakt altijd Ossenstaartsoep.. Favoriet recept.
Ze haalt het altijd bij een slager die het nog wel verkoopt.
Hoe vind ik de juiste partner? *Geen idee*quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:54 schreef AnneX het volgende:
En ook nog op Drie: Hoe vind ik de juiste partner-analytics...Eureka !
De wiskunde-meisjes
KvW was zeer amusant ! en eerlijk...hondenbrokken![]()
* kijkt verder ondertussen.![]()
bruin bakken, koken in een grote pan met wat groente. aflaten koelen en de volgende dag het vlees van het het peuteren en de soep door een zeef heen halen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ze bakt ze bruin, anders smaakt het niet.Wat fijn dat je zo'n oma hebt!
Ook lekker!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks lekker slapen, heb milkshake met veel advocaat gemaakt
Vertelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kreeg vandaag bezoek van Jehova's getuigen. Ik was blij dat ik een goed gesprek had.
Ze zagen dat ik een kruisje om mijn nek droeg. Dus ze wisten dat ik geloof.quote:
Jehova's moeten hun boodschap verspreiden. Ze moeten dat. En ze verspreiden hun eigen geloof ja. Het hoort bij hun geloof dat je zoveel tijd besteedt om mensen te bekeren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Willen Jehova's je eigenlijk bekeren tot hun eigen geloof of komen ze gewoon de boodschap van het geloof in zijn algemeenheid brengen? Ik weet dat eigenlijk niet.
Geen ossenstaart. Runderstaart.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef borisz het volgende:
Oma maakt altijd Ossenstaartsoep.. Favoriet recept.
Ze haalt het altijd bij een slager die het nog wel verkoopt.
Er zijn in Nederland nog maar 15 echte Ossen, bleek uit de uitzending. Het is dus staart van een koe of een stier.quote:
Nou ja, het is één van de pijlers van het geloof, dat je het meehelpt te verspreiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Jehova's moeten hun boodschap verspreiden. Ze moeten dat. En ze verspreiden hun eigen geloof ja. Het hoort bij hun geloof dat je zoveel tijd besteedt om mensen te bekeren.
Wat is precies het verschil dan, tussen een os en een koe?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:27 schreef golfer het volgende:
Er zijn in Nederland nog maar 15 echte Ossen, bleek uit de uitzending. Het is dus staart van een koe of een stier.
Een os is een gecastreerde stier.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil dan, tussen een os en een koe?
Dat dus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
Een os is een gecastreerde stier.
Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om meer ossen te krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
Een os is een gecastreerde stier.
Waarop je ook antwoord krijgt als je naar de aflevering van KvW van vanavond kijkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om meer ossen te krijgenEn waarom smaakt een staart van een gecastreerde stier dan anders dan van een ongecastreerde stier
![]()
Vragen vragen.
morgen via uitzending gemist even kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarop je ook antwoord krijgt als je naar de aflevering van KvW van vanavond kijkt.
Dat was ik toch al van planquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:33 schreef golfer het volgende:
Waarop je ook antwoord krijgt als je naar de aflevering van KvW van vanavond kijkt.
Ossen waren alleen nuttig om te werken. En spieren zijn alleen lekker in stoofschotels. Ossenspieren zijn niet lekker. Koeiespieren zijn veel malser. De stukjes koe die je niet snel kan bakken, zijn minder in trek. De stukjes koe die je kan stoven zijn altijd goedkoper. En net als altijd, als er meer bot inzit, is het goedkoper.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om meer ossen te krijgenEn waarom smaakt een staart van een gecastreerde stier dan anders dan van een ongecastreerde stier
![]()
Vragen vragen.
Wat zit er allemaal in de milkshake?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks lekker slapen, heb milkshake met veel advocaat gemaakt
Oh god die krengenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Dat was ik toch al van planEigenlijk kijk ik ze gewoon allemaal, als ze maar over eten gaan. Alhoewel ik per ongeluk die over oerwoudtakken in de tuincentra ook heb gekeken.
Ja! Wil ik ook weten. Advocaatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat zit er allemaal in de milkshake?
Yeahquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
De rijswijkertjes hebben het huis
Komt nog een nieuwe keuken in, nieuwe stopcontacten, CV ketel etc.
De babi moest wel huilen (leeg raar nieuw huis) dat ie daar niet wilde wonen![]()
Aaaw, komt gauw goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
De babi moest wel huilen (leeg raar nieuw huis) dat ie daar niet wilde wonen![]()
Tofquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Hé, wat hendig dat jij dat weet én deelt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ossen waren alleen nuttig om te werken. En spieren zijn alleen lekker in stoofschotels. Ossenspieren zijn niet lekker. Koeiespieren zijn veel malser. De stukjes koe die je niet snel kan bakken, zijn minder in trek. De stukjes koe die je kan stoven zijn altijd goedkoper. En net als altijd, als er meer bot inzit, is het goedkoper.
Geer en Goor kijken wij ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kijk op donderdagavond graag naar Geer & Goor
Die pakkies en die pikorde ook hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:39 schreef borisz het volgende:
Jort nu met hoe Heurrttt het eigenlijk. Met het item over het leger. Mijn broertje heeft ook 1x zo'n apenpakkie aan moeten doen
En dan is het niet genoeg dat jij gelooft in dezelfde god als zij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Jehova's moeten hun boodschap verspreiden. Ze moeten dat. En ze verspreiden hun eigen geloof ja. Het hoort bij hun geloof dat je zoveel tijd besteedt om mensen te bekeren.
Raar genoeg passen ze zich een beetje aan aan de omgeving. Hier willen ze naar mijn mening alleen de boodschap van het geloof brengen. Eerst woonde ik in een kleiner dorp en daar waren ze veel fanatieker en zouden ze het liefst hebben dat jij volgende week ook een rondje met boekjes zou lopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Willen Jehova's je eigenlijk bekeren tot hun eigen geloof of komen ze gewoon de boodschap van het geloof in zijn algemeenheid brengen? Ik weet dat eigenlijk niet.
Bedenken wat ik ermee ga doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Oh ja Lein, wat ga je met de kweepeer doen?
Brood was heerlijkquote:
Peren schillen, in kwarten snijden, aan de kook brengen in ruim water met een berg suiker en kaneel naar smaak. Eenmaal aan de kook uren zachtjes laten stoven tot peertjes helemaal zacht zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:52 schreef morgane het volgende:
Joh :p even herformuleren dan maar. Wie heeft een eenvoudig recept voor stoofperen en waarmee kan ik ze combineren?
Slok Port? Gewoon koken in een fles portquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:13 schreef borisz het volgende:
En nog een flinke slok Port meegeven.
Rode wijn mag ook
En binnenkort weer CUL / Masterchef: The Professionals 2013
Lekker!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Brood was heerlijkWe hebben denk ik 2/3e deel op en de rest ingevroren in porties. Zeker voor herhaling vatbaar
Ditquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
Slok Port? Gewoon koken in een fles portMet wat kaneel
http://www.kokenmetkarin.nl/bij/stoofpeertjes.htmlquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:52 schreef morgane het volgende:
Joh :p even herformuleren dan maar. Wie heeft een eenvoudig recept voor stoofperen en waarmee kan ik ze combineren?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Geen portGeen wijn
Geen niks met alchohol
![]()
Nee zeggen is soms ook wel lastig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:46 schreef Myraela het volgende:
Waarom ben ik zo zwak, het mailtje "2de paar schoenen gratis" is pas net binnen en mijn bestelling is alweer geplaatst. Zo zwak, zwak.
Sneakers ook? Ik koop alleen maar sneakers, die zitten altijd prima. Ik koop ook altijd meerdere van precies hetzelfde model.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:
Godzijdank zitten bijna alle schoenen mij erg slecht (vooral de echt mooi uitziende schoenen) en dus koop ik ze nauwelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |