Waar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend uiteten denk ik. Daar heb ik nu wel zin in gekregen.
Jemig, jullie gaan ook elke Iens (en Dining City) week hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:59 schreef golfer het volgende:
We hebben maar alvast voor tijdens de Iens Italiaanse Diner-week op 23-11 gereserveerd bij een Italiaans Restaurant in Haarlem.
Uit eten dus.
Ik hoor zoveel goede verhalen over een sushi tent op 2 min loopafstand dat ik toch ooit eens een keer moet gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:55 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik zeg doen!, en dan naar een all you can eat sushi tent (genki of tokyo cafe in Amsterdam!![]()
)
Vond Dudok (in Den Haag) niet gezellig. Lunch was ok maar er was geen gezellige sfeer. Voornamelijk mensen die koffie kwamen drinken of zakenlui met hun laptop aan de kranttafel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik twijfel, of ik ga naar Bier en Steak, of naar Dudok.
Ik heb over die van Rotterdam wel goede dingen gehoord en een klasgenoot van me staat er in de keuken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vond Dudok (in Den Haag) niet gezellig. Lunch was ok maar er was geen gezellige sfeer. Voornamelijk mensen die koffie kwamen drinken of zakenlui met hun laptop aan de kranttafel.
Ik zeg ga ervoor en laat mij even weten hoe het wasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel goede verhalen over een sushi tent op 2 min loopafstand dat ik toch ooit eens een keer moet gaan
Hachi
Maar die serveren geen spareribsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb over die van Rotterdam wel goede dingen gehoord en een klasgenoot van me staat er in de keuken.
Spannend! Delft ging dus niet door?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Spannende dag morgen voor onze Rijswijkse kinderen.... bezichtiging van een huis en ze staan nr. 1... in hun eigen buurtje, vlakbij de school waar bijnakleuter J. in nov/dec naar toe gaat
Nee Rijswijk. In een straat met jouw achternaam.quote:
Nee, soms slaan we er eentje over.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig, jullie gaan ook elke Iens (en Dining City) week he
Is dat zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig, jullie gaan ook elke Iens (en Dining City) week he
Ja die zenuwtrekjes als er iets vastzit is raar!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:32 schreef AnneX het volgende:
Oei...vingers gekruisd !
Inderdaad herfstvak. en geen koor.
Dank voor de opmerking
Er zit iets scheef bij het rechter schouderblad, met als gevolg trekkende kleine
zenuwpijntjes hier en daar...een stuk niks aan de hand en dan weer op de rechterhandrug tussen duim en dig. II.
*verbaasd over anatomie.
Ach ja waarom niet hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat zo?Geen idee... ach het is g's hobby en ik hobbel gewoon gezellig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |