OP updatequote:
quote:
Blijkbaar.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Xeor hosselt Thaise smatjes net als Fok-it
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef Toto69 het volgende:
Xeor hosselt Thaise smatjes net als Fok-it
Fok-it houdt wel van Thaise.quote:
Goeden tip, zal ik vast nodig hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fok-it houdt wel van Thaise.
Ik heb wat geleerd btw.
Mannen hebben net boven hun haargrens op hun achterhoofd een knobbel.
Vrouwen niet.
Zo merk je of je met een man of vrouw lebbert.,
Jawel hoorquote:
iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Goeden tip, zal ik vast nodig hebben.
Dat wist ik alquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Fok-it houdt wel van Thaise.
Ik heb wat geleerd btw.
Mannen hebben net boven hun haargrens op hun achterhoofd een knobbel.
Vrouwen niet.
Zo merk je of je met een man of vrouw lebbert.,
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Xeor het volgende:
What happens in Bangkok stays in Bangcock
Ik zag het laatst nog op tvquote:
XDXDquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Xeor het volgende:
What happens in Bangkok stays in Bangcock
Oefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zag het laatst nog op tv![]()
Volgens mij zei m'n bioleraar dat
quote:
quote:
*danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Xeor het volgende:
Een hoer is in Thailand nog goedkoper als een overnachting.
Bitterlemonquote:
Rotterdam?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je zo ver weg woont.
Waar woon jij dan?quote:
Dat is inderdaad een eindje.quote:
Naar?quote:
Uurtje of 2 minimaal met de trein.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een eindje.
Nahquote:
In het midden meeten ja toch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uurtje of 2 minimaal met de trein.
Jaquote:
1 meter dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
In het midden meeten ja toch.
Ik wilde je juist de vakantie van je leven geven met lekker eten en excursiesquote:
quote:
Sorryquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik wilde je juist de vakantie van je leven geven met lekker eten en excursieswat denk je wel niet van mij.
Serieus?quote:
Eng.quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom is iedereen zo lang?
VA, Fok-it, Bietr enzo
WUTquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
VA is mega klein hoor. Die is denk ik echt 165 ofzo, nouja zo schatte ik 'm toen ik 'm zag maar echt niet langer dan 170
!
Ohja, misschien is t niet zo tof dat ik dit vertel danquote:
Ja dat zei hij iddquote:
Ja jij ookquote:
Nee issie echt kleinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, misschien is t niet zo tof dat ik dit vertel dan....... Okee, niks gezegd
Ben je zacht?quote:
Hij is wel lang hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Crack_ het volgende:
VA is mega klein hoor. Die is denk ik echt 165 ofzo, nouja zo schatte ik 'm toen ik 'm zag maar echt niet langer dan 170
!
Grapjasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, hij is vet lang! Ik denk dat ie 195 cm is!
Bietr is 1,93m volgens mij en fok-it 1,92mquote:
Fok/it kleinerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bietr is 1,93m volgens mij en fok-it 1,92m
Zoiets tenminste
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn hossel woont vlakbij Zwolle
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had weer zin in een trolletje. Ghighigghi
Scheer je weg duckface.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik had weer zin in een trolletje. Ghighigghi
Ik weet niet meer preciesquote:
Woon jij ook vlakbij Zwollequote:
Omgquote:
Welke kant?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn hossel woont vlakbij Zwolle
Haten op Zwollequote:
Ik ben nu in Zeeland.quote:
Neen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Gooi jezelf weg.
[..]
Windesheim?
Windesheim is echt schijt, ik heb iemand in de klas die in Zwolle woont, maar in Emmen naar school gaatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Gooi jezelf weg.
[..]
Windesheim?
Noordoostenquote:
Jaquote:
Deltion?quote:
Verschilt per opleiding he, dus dat is een generalisatie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Windesheim is echt schijt, ik heb iemand in de klas die in Zwolle woont, maar in Emmen naar school gaat
Ja en ben eens met wat je zegtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deltion?
[..]
Verschilt per opleiding he, dus dat is een generalisatie.
Hipstahhhhhhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef badschaap het volgende:
nu met een 10 watt subwoofertje nog beetje meh.
Als er een 100 watt /600 watt subwoofer komt word tie pas echt gruwelijk
Echt?quote:
Haten op de provinciequote:
Nou, als je een leraar een mailtje moet sturen en twee weken moet wachten op antwoordquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deltion?
[..]
Verschilt per opleiding he, dus dat is een generalisatie.
Dat gebeurt op iedere hogeschool, maar oke. Ook omdat je lessen niet verplicht zijn dus de helft van je leerlingen komen nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haten op
[..]
Nou, als je een leraar een mailtje moet sturen en twee weken moet wachten op antwoord
Of als een leraar niet eens weet aan welke klas hij les geeft, en hoe die leerlingen heten
Want kijk maar naar de Communicatie-opleiding, dat was dikke bagger poos terug. Staat echter totaal los van alle andere schools en opleidingen.quote:
Hoi Sofquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
Wanneer je een hamer en schroevendraaier hebt, ben je een man van de wereld.
Hai LBquote:
Nou op mijn hogeschool dus echt nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt op iedere hogeschool, maar oke. Ook omdat je lessen niet verplicht zijn dus de helft van je leerlingen komen niet![]()
![]()
!
Primaquote:
Dan is jouw hogeschool echt een uitzonderingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou op mijn hogeschool dus echt niet
Dat kan kloppen ja. Hier is ook de ene opleiding beter geregeld dan de ander.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Want kijk maar naar de Communicatie-opleiding, dat was dikke bagger poos terug. Staat echter totaal los van alle andere schools en opleidingen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is jouw hogeschool echt een uitzondering.
Dan blijf ik er lekker zitten dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan is jouw hogeschool echt een uitzondering.
Sgtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
hee wie had er nou een date vanmiddag? richolio toch
Luister die eckte leven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
hoezo?
Ik houd gewoon van muziek waar über veel bass in zit.
Ik luister ook hardcore
Je wilt me dood hebben?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef badschaap het volgende:
ben geen kut hipster.
Hipsters moeten deaud
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even naar Zeeland rijden, brb tot morgen.
oh toch wel sgt. ik twijfeldequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even naar Zeeland rijden, brb tot morgen.
sgt las ik nou dat je die date had via hot or not app?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan blijf ik er lekker zitten dus
Wehehequote:
mijn laptop veranderde sgt in set ;squote:
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
sgt las ik nou dat je die date had via hot or not app?
Spatiequote:
Hoe doe je dat. Hoe begin je een gesprek met die dames, bij mij negeren ze me of ze beginnen geen gesprek en ik weet niet hoe ik een gesprek begin!quote:
stressceptionquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:43 schreef Spatieloos het volgende:
ik krijg stress omdat ik te weinig stress heb maar ik heb nog steeds niet genoeg stress om het om te zetten in motivatie om te leren
met je lul denken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat. Hoe begin je een gesprek met die dames, bij mij negeren ze me of ze beginnen geen gesprek en ik weet niet hoe ik een gesprek begin!
Nou mijn date was ten minste wel sociaalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat. Hoe begin je een gesprek met die dames, bij mij negeren ze me of ze beginnen geen gesprek en ik weet niet hoe ik een gesprek begin!
Hallo, wanneer woon je weer in Nederland, en waarom vind je het niet meer leuk daar?quote:
'30 cmquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou mijn date was ten minste wel sociaal
Als zij ''hoi'' zegt, gewoon hallo zeggen en dan, vertel eens wat over jezelf
Hallo,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallo, wanneer woon je weer in Nederland, en waarom vind je het niet meer leuk daar?
"Ik ga niet om met midgets"quote:
Ze zegt geen hoi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou mijn date was ten minste wel sociaal
Als zij ''hoi'' zegt, gewoon hallo zeggen en dan, vertel eens wat over jezelf
Ooooh dat is zwaar kutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo,
vandaag,
wond weer open,
vond het njog superleuk
moet nu huilen
doei
Niet huilenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo,
vandaag,
wond weer open,
vond het njog superleuk
moet nu huilen
doei
Dan zeg jij hoiquote:
Bijna net zo tof als Norbertquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel
ik mis zelfs mn huisgenootwas echt een supertoffe kerel
Ja dat is aan jouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay! Maar is 'hey' of 'hallo' niet beter? Hallo vast niet, maar hey toch wel?!
nog beter is gewoon 'hey spetter neuken?'quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay! Maar is 'hey' of 'hallo' niet beter? Hallo vast niet, maar hey toch wel?!
Vooroordelen + generalisatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dat is aan jou
Waarschijnlijk heb ik gewoon tering veel geluk gehad, dat deze tenminste nog zelfrespect heeft ipv al die hoertjes op die app
Ik probeer beide wel. Heb toch genoeg slachtoffers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
nog beter is gewoon 'hey spetter neuken?'
of als je die date wel serieus wil hebben gewoon hey zeggen
hahahhah vertelquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
OMG deze posts draag ik op aan Essie, LB en Arcee![]()
222,222![]()
![]()
![]()
Ja?quote:
Even terug zoeken hoorquote:
Man U. ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Tevens even aan de telefoon en meteen Madrid 1-0
ILLOEMINADIE!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik TS een kleurtje geef heb ik je door!!
Nou voorhuid dan!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook idd, maar lijkt me minder vanzelfsprekend.
quote:
quote:
Zo grappig was het nou ook weer niet, of jullie lachen zeker om hoe slecht ie is?quote:
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Zo grappig was het nou ook weer niet, of jullie lachen zeker om hoe slecht ie is?
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Zo grappig was het nou ook weer niet, of jullie lachen zeker om hoe slecht ie is?
wordt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:55 schreef badschaap het volgende:
ik wordt nooit hot gevonden op hot or not
GRAMMATIK MACHT FREIquote:
I knew that feel!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:55 schreef badschaap het volgende:
ik wordt nooit hot gevonden op hot or not
quote:
#TeamGrammatikquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
*word
EIN REICH EIN VOLK EIN GRAMMATIK
Je vergeet de komma's en de uitroepteken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
*word
EIN REICH EIN VOLK EIN GRAMMATIK
Classicquote:
#bald4totoquote:
quote:
wilt*quote:
Van die ziekte heh, niet vies gaan denken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nietus, ik heb er al 1!
Met mooie witte vlekken er op!
Gadverdamme.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nietus, ik heb er al 1!
Met mooie witte vlekken er op!
Niet.quote:
Hoezo niet? Schaam je ervoor dat je ontmaagd wordt door een hoer ofzo? Want dat boeit echt niet hoor, ontmaagding, het gaat er om dat jij gewoon lekker kan seksen, en met een hoer gaat dat veel makkelijker als je geen zin hebt in liefde/er moeite mee hebt, als je maar een paar centjes hebt, ook zijn hoeren vaak knap en ervaren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik neuk geen hoeren hoor
#Topickill
#spatiepostquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Schaam je ervoor dat je ontmaagd wordt door een hoer ofzo? Want dat boeit echt niet hoor, ontmaagding, het gaat er om dat jij gewoon lekker kan seksen, en met een hoer gaat dat veel makkelijker als je geen zin hebt in liefde/er moeite mee hebt, als je maar een paar centjes hebt, ook zijn hoeren vaak knap en ervaren.
INB4 ik ben geen lesbo.
Zijn er ook (les)bi hoeren?
:'_ dit meen je nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Schaam je ervoor dat je ontmaagd wordt door een hoer ofzo? Want dat boeit echt niet hoor, ontmaagding, het gaat er om dat jij gewoon lekker kan seksen, en met een hoer gaat dat veel makkelijker als je geen zin hebt in liefde/er moeite mee hebt, als je maar een paar centjes hebt, ook zijn hoeren vaak knap en ervaren.
INB4 ik ben geen lesbo.
Deze post was grappig bedoeldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
INB4 ik ben geen lesbo.
Leuke dochter gespotquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77174&type=2&theater
Wat een bazenmoeder
quote:
Serieuze vraag, ik denk namelijk dat Spatie aseksueel is en zichzelf nog nooit bevredigd heeft,quote:
Dat topic met zijn moederquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Serieuze vraag, ik denk namelijk dat Spatie aseksueel is en zichzelf nog nooit bevredigd heeft,
Inb4 een nichtje opmerking
Diarree heb je dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik smelt.
LB heeft een voetfetishquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik smelt.
Was ik maar zo stoerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
KIJK MIJ STOER ZIJN EN NIET LEZEN OMG
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat topic met zijn moederMoest er gelijk aan denken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |