met je lul denken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat. Hoe begin je een gesprek met die dames, bij mij negeren ze me of ze beginnen geen gesprek en ik weet niet hoe ik een gesprek begin!
Nou mijn date was ten minste wel sociaalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe doe je dat. Hoe begin je een gesprek met die dames, bij mij negeren ze me of ze beginnen geen gesprek en ik weet niet hoe ik een gesprek begin!
Hallo, wanneer woon je weer in Nederland, en waarom vind je het niet meer leuk daar?quote:
'30 cmquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou mijn date was ten minste wel sociaal
Als zij ''hoi'' zegt, gewoon hallo zeggen en dan, vertel eens wat over jezelf
Hallo,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hallo, wanneer woon je weer in Nederland, en waarom vind je het niet meer leuk daar?
"Ik ga niet om met midgets"quote:
Ze zegt geen hoi.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou mijn date was ten minste wel sociaal
Als zij ''hoi'' zegt, gewoon hallo zeggen en dan, vertel eens wat over jezelf
Ooooh dat is zwaar kutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo,
vandaag,
wond weer open,
vond het njog superleuk
moet nu huilen
doei
Niet huilenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo,
vandaag,
wond weer open,
vond het njog superleuk
moet nu huilen
doei
Dan zeg jij hoiquote:
Bijna net zo tof als Norbertquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel
ik mis zelfs mn huisgenootwas echt een supertoffe kerel
Ja dat is aan jouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay! Maar is 'hey' of 'hallo' niet beter? Hallo vast niet, maar hey toch wel?!
nog beter is gewoon 'hey spetter neuken?'quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh okay! Maar is 'hey' of 'hallo' niet beter? Hallo vast niet, maar hey toch wel?!
Vooroordelen + generalisatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dat is aan jou
Waarschijnlijk heb ik gewoon tering veel geluk gehad, dat deze tenminste nog zelfrespect heeft ipv al die hoertjes op die app
Ik probeer beide wel. Heb toch genoeg slachtoffers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
nog beter is gewoon 'hey spetter neuken?'
of als je die date wel serieus wil hebben gewoon hey zeggen
hahahhah vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |