Afhankelijk waar je woont denk ik... als je in de grensstreek woont loont het zich vermoedelijk wel. Verder naar het westen kost je dat gauw een (halve)tank benzine extra. En je kan goed zoeken wat je wilt, maar het is ook afhankelijk van smaak en budget. Als je voor knalvuurwerk gaat hoef je niet naar Duitsland, voor vuurpijlen kwalitatief misschien ook niet, al zijn ze voor die prijzen best aardig...quote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Heb vorig jaar in duitsland gehaald omdat het zo goedkoop was. Maar als je in nl ook een beetje goed zoekt kun je ook de zelfde goedkope prijs krijgen als dat je in duitsland hebt. In nl heb je ook veeel meer keuze
Snap echt niet waarom mensen nou zo graag naar duitsland willen... ik iig nooit meer
ik zeg niet dat ik naar duitsland gaquote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Heb vorig jaar in duitsland gehaald omdat het zo goedkoop was. Maar als je in nl ook een beetje goed zoekt kun je ook de zelfde goedkope prijs krijgen als dat je in duitsland hebt. In nl heb je ook veeel meer keuze
Snap echt niet waarom mensen nou zo graag naar duitsland willen... ik iig nooit meer
tegen de alligator kan vrij weinig/tot geen product uit nederland op qua prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je woont denk ik... als je in de grensstreek woont loont het zich vermoedelijk wel. Verder naar het westen kost je dat gauw een (halve)tank benzine extra. En je kan goed zoeken wat je wilt, maar het is ook afhankelijk van smaak en budget. Als je voor knalvuurwerk gaat hoef je niet naar Duitsland, voor vuurpijlen kwalitatief misschien ook niet, al zijn ze voor die prijzen best aardig...
Maar er zitten best briljantjes tussen... ik blijf erbij dat bijv de Alligator één van de beste prijs/kwaliteitspotjes is die er is en ik ben benieuwd wat je bijv daar tegenover wilt zetten in Nederland.
de alligator is idd heel erg goed voor zijn prijs. Al was die vorig jaar 50 cent gestegen maar dat terzijde.quote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je woont denk ik... als je in de grensstreek woont loont het zich vermoedelijk wel. Verder naar het westen kost je dat gauw een (halve)tank benzine extra. En je kan goed zoeken wat je wilt, maar het is ook afhankelijk van smaak en budget. Als je voor knalvuurwerk gaat hoef je niet naar Duitsland, voor vuurpijlen kwalitatief misschien ook niet, al zijn ze voor die prijzen best aardig...
Maar er zitten best briljantjes tussen... ik blijf erbij dat bijv de Alligator één van de beste prijs/kwaliteitspotjes is die er is en ik ben benieuwd wat je bijv daar tegenover wilt zetten in Nederland.
Klopt, dat is een leuk potje, althans, dat was het...quote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
de alligator is idd heel erg goed voor zijn prijs. Al was die vorig jaar 50 cent gestegen maar dat terzijde.
ik denk dat je de alligator best kan vergelijken kwa prijs en kwaliteits verhouding met de ily magnolia deze gaan vaak weg voor 2 halen 1 betalen, en met een beetje extra korting kun je ze voor 5 euro per stuk krijgen, en als je dan in zuid holland woont en er 1 tank voor moet bij betalen (ik rijd met een dodge) dan kom je zelfs misschien nog wel goedkoper uit met een ily magnolia dan met de alligator. tenzij je er natuurlijk 100 wilt halen en er een projectje van wilt maken
quote:1500 Belgen geëvacueerd door vuurwerk
Na de ontdekking van een enorme hoeveelheid vuurwerk in twee garageboxex in het Belgische Zelzate, heeft de politie 1500 mensen uit voorzorg in een hal ondergebracht. Er werd 600 tot 700 kilo aan knallers ontdekt. Dat schrijft Belga.
De boxen liggen midden in de gemeente, dus heeft de gemeente een rampenplan afgekondigd. Alle bewoners in een straal van honderd meter moeten zich uit de voeten maken. Pas dan mag de explosievenopruimingsdienst van het Belgische leger hun vuurwerk verwijderen. Onder de 1500 geëvacueerden bevinden zich 800 basisschoolkinderen.
Zelzate ligt niet ver van de grens met Nederland. Veel Nederlanders komen nu al die kant op om hun vuurwerkvoorraad in te slaan.
Ik hoorde het op het nieuws. Vanwaar dequote:
Ik denk dat hij doelt op het feit dat her overdreven is om te gaan evacueren. Overdrevenheid over ontploffings gevaar.quote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik hoorde het op het nieuws. Vanwaar de? Is dat vanwege de evacuatie?
Want ergens in Twenteis pas iemand opgepakt en daar hadden ze 7000 kilo vuurwerk gevonden en is er niks geëvacueerd.
Ja. Daar doelde ik dan met mijn reactie ook op. Al is 7000 kilo wel een stuk meer en wellicht ook wel iets gevaarlijker, maar daar evacueerden ze dus niets.quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat her overdreven is om te gaan evacueren. Overdrevenheid over ontploffings gevaar.
1500 vond ik wel veel ja vergeleken met de hoeveelheidquote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik hoorde het op het nieuws. Vanwaar de? Is dat vanwege de evacuatie?
Want ergens in Twenteis pas iemand opgepakt en daar hadden ze 7000 kilo vuurwerk gevonden en is er niks geëvacueerd.
Heb je ze zelf door gelinkt?quote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Frutsel het volgende:
De Eventcakes zijn wel bruut, had ik vorig jaar twee van... Immortal Gold en die lange SixElements
Duur geintje, maar duurt tenminste wel minuut of twee
de nr.5 lijkt ook wel vet maar voor die paar seconden vind ik dat wel weer jammer...
Kijk ik over de prijzen heen of staan die er (nog) niet op?quote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef smegmanus het volgende:
http://www.grenzland-markt.de/feuerwerk-weco-neu.php
De Duitsers willen de Nederlanders graag de grens over hebben.
Staan er (nog) niet op inderdaad, grenzlandmarkt is normaal gesproken niet goedkoopste ook...quote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk ik over de prijzen heen of staan die er (nog) niet op?
Alleen dan moet je het wel 4 tot 6 kee r aansteken. Deed dit het effect niet afzwakken?quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef Frutsel het volgende:
Nee begin ik verder niet aan... zal wel ongevaarlijk zijn enzo maar ben te lui voor dat gepruts...
gewoon neer zetten en aansteken... lol
Ik kan me dat niet herinneren? Beide dozen heb ik volgens mij elk maar één keer aangestoken?quote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Alleen dan moet je het wel 4 tot 6 kee r aansteken. Deed dit het effect niet afzwakken?
Is vrij simpel hoor. Gewoon met viscolont en thyrips vastmaken.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef Frutsel het volgende:
Nee begin ik verder niet aan... zal wel ongevaarlijk zijn enzo maar ben te lui voor dat gepruts...
gewoon neer zetten en aansteken... lol
Dit doen ze elk jaar hahaquote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef smegmanus het volgende:
http://www.grenzland-markt.de/feuerwerk-weco-neu.php
De Duitsers willen de Nederlanders graag de grens over hebben.
Dat mag volgens de wet niet dus of even verlengen, hiervoor kan je twee manieren gebruiken of apart afsteken.quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren? Beide dozen heb ik volgens mij elk maar één keer aangestoken?
hij is wel mooi, maar veel te eentonig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef zlotka het volgende:
Iemand help mij!
Deze bak er bij?
Wel weer 50 euro
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:03 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
hij is wel mooi, maar veel te eentonig.
je kan wel mooier krijgen voor 50,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |