Afhankelijk waar je woont denk ik... als je in de grensstreek woont loont het zich vermoedelijk wel. Verder naar het westen kost je dat gauw een (halve)tank benzine extra. En je kan goed zoeken wat je wilt, maar het is ook afhankelijk van smaak en budget. Als je voor knalvuurwerk gaat hoef je niet naar Duitsland, voor vuurpijlen kwalitatief misschien ook niet, al zijn ze voor die prijzen best aardig...quote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Heb vorig jaar in duitsland gehaald omdat het zo goedkoop was. Maar als je in nl ook een beetje goed zoekt kun je ook de zelfde goedkope prijs krijgen als dat je in duitsland hebt. In nl heb je ook veeel meer keuze
Snap echt niet waarom mensen nou zo graag naar duitsland willen... ik iig nooit meer
ik zeg niet dat ik naar duitsland gaquote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Heb vorig jaar in duitsland gehaald omdat het zo goedkoop was. Maar als je in nl ook een beetje goed zoekt kun je ook de zelfde goedkope prijs krijgen als dat je in duitsland hebt. In nl heb je ook veeel meer keuze
Snap echt niet waarom mensen nou zo graag naar duitsland willen... ik iig nooit meer
tegen de alligator kan vrij weinig/tot geen product uit nederland op qua prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je woont denk ik... als je in de grensstreek woont loont het zich vermoedelijk wel. Verder naar het westen kost je dat gauw een (halve)tank benzine extra. En je kan goed zoeken wat je wilt, maar het is ook afhankelijk van smaak en budget. Als je voor knalvuurwerk gaat hoef je niet naar Duitsland, voor vuurpijlen kwalitatief misschien ook niet, al zijn ze voor die prijzen best aardig...
Maar er zitten best briljantjes tussen... ik blijf erbij dat bijv de Alligator één van de beste prijs/kwaliteitspotjes is die er is en ik ben benieuwd wat je bijv daar tegenover wilt zetten in Nederland.
de alligator is idd heel erg goed voor zijn prijs. Al was die vorig jaar 50 cent gestegen maar dat terzijde.quote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je woont denk ik... als je in de grensstreek woont loont het zich vermoedelijk wel. Verder naar het westen kost je dat gauw een (halve)tank benzine extra. En je kan goed zoeken wat je wilt, maar het is ook afhankelijk van smaak en budget. Als je voor knalvuurwerk gaat hoef je niet naar Duitsland, voor vuurpijlen kwalitatief misschien ook niet, al zijn ze voor die prijzen best aardig...
Maar er zitten best briljantjes tussen... ik blijf erbij dat bijv de Alligator één van de beste prijs/kwaliteitspotjes is die er is en ik ben benieuwd wat je bijv daar tegenover wilt zetten in Nederland.
Klopt, dat is een leuk potje, althans, dat was het...quote:Op maandag 2 december 2013 14:14 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
de alligator is idd heel erg goed voor zijn prijs. Al was die vorig jaar 50 cent gestegen maar dat terzijde.
ik denk dat je de alligator best kan vergelijken kwa prijs en kwaliteits verhouding met de ily magnolia deze gaan vaak weg voor 2 halen 1 betalen, en met een beetje extra korting kun je ze voor 5 euro per stuk krijgen, en als je dan in zuid holland woont en er 1 tank voor moet bij betalen (ik rijd met een dodge) dan kom je zelfs misschien nog wel goedkoper uit met een ily magnolia dan met de alligator. tenzij je er natuurlijk 100 wilt halen en er een projectje van wilt maken
quote:1500 Belgen geëvacueerd door vuurwerk
Na de ontdekking van een enorme hoeveelheid vuurwerk in twee garageboxex in het Belgische Zelzate, heeft de politie 1500 mensen uit voorzorg in een hal ondergebracht. Er werd 600 tot 700 kilo aan knallers ontdekt. Dat schrijft Belga.
De boxen liggen midden in de gemeente, dus heeft de gemeente een rampenplan afgekondigd. Alle bewoners in een straal van honderd meter moeten zich uit de voeten maken. Pas dan mag de explosievenopruimingsdienst van het Belgische leger hun vuurwerk verwijderen. Onder de 1500 geëvacueerden bevinden zich 800 basisschoolkinderen.
Zelzate ligt niet ver van de grens met Nederland. Veel Nederlanders komen nu al die kant op om hun vuurwerkvoorraad in te slaan.
Ik hoorde het op het nieuws. Vanwaar dequote:
Ik denk dat hij doelt op het feit dat her overdreven is om te gaan evacueren. Overdrevenheid over ontploffings gevaar.quote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik hoorde het op het nieuws. Vanwaar de? Is dat vanwege de evacuatie?
Want ergens in Twenteis pas iemand opgepakt en daar hadden ze 7000 kilo vuurwerk gevonden en is er niks geëvacueerd.
Ja. Daar doelde ik dan met mijn reactie ook op. Al is 7000 kilo wel een stuk meer en wellicht ook wel iets gevaarlijker, maar daar evacueerden ze dus niets.quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat her overdreven is om te gaan evacueren. Overdrevenheid over ontploffings gevaar.
1500 vond ik wel veel ja vergeleken met de hoeveelheidquote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik hoorde het op het nieuws. Vanwaar de? Is dat vanwege de evacuatie?
Want ergens in Twenteis pas iemand opgepakt en daar hadden ze 7000 kilo vuurwerk gevonden en is er niks geëvacueerd.
Heb je ze zelf door gelinkt?quote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Frutsel het volgende:
De Eventcakes zijn wel bruut, had ik vorig jaar twee van... Immortal Gold en die lange SixElements
Duur geintje, maar duurt tenminste wel minuut of twee
de nr.5 lijkt ook wel vet maar voor die paar seconden vind ik dat wel weer jammer...
Kijk ik over de prijzen heen of staan die er (nog) niet op?quote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef smegmanus het volgende:
http://www.grenzland-markt.de/feuerwerk-weco-neu.php
De Duitsers willen de Nederlanders graag de grens over hebben.
Staan er (nog) niet op inderdaad, grenzlandmarkt is normaal gesproken niet goedkoopste ook...quote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk ik over de prijzen heen of staan die er (nog) niet op?
Alleen dan moet je het wel 4 tot 6 kee r aansteken. Deed dit het effect niet afzwakken?quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef Frutsel het volgende:
Nee begin ik verder niet aan... zal wel ongevaarlijk zijn enzo maar ben te lui voor dat gepruts...
gewoon neer zetten en aansteken... lol
Ik kan me dat niet herinneren? Beide dozen heb ik volgens mij elk maar één keer aangestoken?quote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Alleen dan moet je het wel 4 tot 6 kee r aansteken. Deed dit het effect niet afzwakken?
Is vrij simpel hoor. Gewoon met viscolont en thyrips vastmaken.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef Frutsel het volgende:
Nee begin ik verder niet aan... zal wel ongevaarlijk zijn enzo maar ben te lui voor dat gepruts...
gewoon neer zetten en aansteken... lol
Dit doen ze elk jaar hahaquote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef smegmanus het volgende:
http://www.grenzland-markt.de/feuerwerk-weco-neu.php
De Duitsers willen de Nederlanders graag de grens over hebben.
Dat mag volgens de wet niet dus of even verlengen, hiervoor kan je twee manieren gebruiken of apart afsteken.quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren? Beide dozen heb ik volgens mij elk maar één keer aangestoken?
hij is wel mooi, maar veel te eentonig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef zlotka het volgende:
Iemand help mij!
Deze bak er bij?
Wel weer 50 euro
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:03 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
hij is wel mooi, maar veel te eentonig.
je kan wel mooier krijgen voor 50,-
Ik weet niet welke filmpjes jij hebt gekekenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik zit weer een beetje naar die filmpjes te gluren, wat een troep! Het lijkt wel elk jaar slechter te worden!
Wajoo die dominatorquote:
Tering zeg, het vuurwerk wordt ieder jaar beter lijkt het.quote:
goed puntquote:
mooie keuzequote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Tering zeg, het vuurwerk wordt ieder jaar beter lijkt het.
Heb dit jaar 6 boxen gehaald, de dikste is volgens mij Garden of Eden van 240 shots.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:17 schreef Krabs het volgende:
Dit filmpje is elk jaar vaste prik. Lig helemaal slap om de lach van die kerel![]()
Die moet ik ook nog een paar gaan halen!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
https://www.goedvuurwerk.(...)316_62719_7458_11735
Deze tweemaal.
Duurde even maar nu weet ik weer wie je bentquote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een paar gaan halen!
De rest van goedvuurwerk vind ik zoals gewoonlijk weer te duur
Als je een paar shop weet in Noord-Holland, Zuid Holland of Utrecht dan hoor ik het graag!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik weet niet welke filmpjes jij hebt gekeken
Als je een beetje uitzoekt is er veel kwaliteitsspul dit jaar hoor.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/10604quote:
Nog meer?quote:
die klapt er idd opquote:
en beetje speurwerk doet wonderen, niet verkeerd om te doen als je mooi vuurwerk wilt bestellen!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Tering zeg, het vuurwerk wordt ieder jaar beter lijkt het.
Heb dit jaar 6 boxen gehaald, de dikste is volgens mij Garden of Eden van 240 shots.
Heb mijn werk volgens mij aardig gedaan, dit heb ik namelijk besteld http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/10604quote:Op donderdag 5 december 2013 08:44 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
die klapt er idd op, schitterende pot met gruwelijk geweld.. duurt maar 30 a 40 seconden maar trek je zeker veel bekijks mee
[..]
en beetje speurwerk doet wonderen, niet verkeerd om te doen als je mooi vuurwerk wilt bestellen!
garden of eden? daar kan weinig tot niks tegen op qua nederlands (legaal) vuurwerk.
Toppertje, denk (weet haast wel zeker) dat al de ogen in je straat richting jouw gaan als je deze afsteekt
woon je in de buurt?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/10604
Dit jaar goed uitgepakt. Ga een showtje geven en de afgelopen jaren was ik in het buitenland met oud en nieuw.
godnondejuh, lekkere lijst zegquote:Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb mijn werk volgens mij aardig gedaan, dit heb ik namelijk besteld http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/10604
Klinkt goed wat je zegt moet alleen even kijken hoe ik het ga afsteken. Heb een aantal van die grote boxen met overal minimaal 4 cakes.
Alles een voor een afsteken
Alles via de standaard lont doorlonten
Alles via de zijkant doorlonten waar het tempo erin blijft
Tja, lastig om nu te bepalen welk optie ik kies.
er zijn er maar weinig die zo'n tempo halen.. schitterend vind ik dat zelf !quote:Op donderdag 5 december 2013 10:21 schreef stoeltafel het volgende:
Apeldoorn maar ben in Adam met O&N maar zoveel heb ik ook weer niet gehaald.
Wil nog wel de Dominator 2.0 halen, tempo van die cake is echt vet.
Doorlonten lijkt me ook het beste alleen hoeveel meter heb ik nodig? Heb 12 meter liggen. Zou je gewoon de lonten aan elkaar verbinden of alles via de zijkant?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:46 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
godnondejuh, lekkere lijst zeg
heerlijke cakes (stuk voor stuk)
ik zou alles doorlonten zodat het tempo erin blijft (per cake dus) en deze 1 voor 1 afsteken!
dikke show heb je dan hoor
helaas heb ik nog nooit dingen doorgelont (wil ik wel eens gaan doen).quote:Op donderdag 5 december 2013 14:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Doorlonten lijkt me ook het beste alleen hoeveel meter heb ik nodig? Heb 12 meter liggen. Zou je gewoon de lonten aan elkaar verbinden of alles via de zijkant?
Boh, 1100 euro, dat zijn flinke bedragenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb mijn werk volgens mij aardig gedaan, dit heb ik namelijk besteld http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/10604
Klinkt goed wat je zegt moet alleen even kijken hoe ik het ga afsteken. Heb een aantal van die grote boxen met overal minimaal 4 cakes.
600-750 shots flowerbeds zijn nog wel te krijgen. Die zijn ongeveer vergelijkbaar denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:39 schreef ZodiaX het volgende:
Zou nog altijd graag eens de Air Force one willen hebben, maar die zijn niet meer te verkrijgen geloof ik.
1 pot, 5 minuten lang, waarde iets van ¤750
Dat is een aardige lijst. Naarmate ik ouder wordt vind ik vuurwerk zonde van me geld gewordenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ik dacht een soort gelijke cake gezien te hebben laatst op YouTube en had mooiere effecten dacht ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:39 schreef ZodiaX het volgende:
Zou nog altijd graag eens de Air Force one willen hebben, maar die zijn niet meer te verkrijgen geloof ik.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:39 schreef ZodiaX het volgende:
Wel te verkrijgen hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:39 schreef ZodiaX het volgende:
Als liefhebber moet je het mooie vuurwerk eruit kunnen pikken en bij een dealer kunnen halen voor een mooie prijs.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:07 schreef junkiexp het volgende:
Zelf ga ik niks kopen, iig niet in NL want ik vind het duur en matig.
Ben verder wel liefhebber.
Vroeger kon je in België nog echt mooi vuurwerk halen maar dat is ook allemaal een stuk minder geworden helaas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Als liefhebber moet je het mooie vuurwerk eruit kunnen pikken en bij een dealer kunnen halen voor een mooie prijs.
In het buitenland beter en goedkoper kan niet
Niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die 'wijsheid'?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Als liefhebber moet je het mooie vuurwerk eruit kunnen pikken en bij een dealer kunnen halen voor een mooie prijs.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:44 schreef Mercurial het volgende:
Oh zijn jullie die gasten met profblokken voor 5 euro in de straat...
Zit nog wel 400e korting bij, gelukkig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 07:22 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boh, 1100 euro, dat zijn flinke bedragen
Is dat de grondbloem met knal van GBV? Zo ja welke winkel heb je besteld?quote:Op zondag 8 december 2013 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Mijn lijstje voor dit jaar, komt nog wat los spul bij
Grondbloem met Knal 2 ¤ 9,00
Baby Fluitpijl (100) 2 ¤ 2,50
Baby Knalpijl (120) 1 ¤ 1,50
Lady Crackers 2 ¤ 3,90
Devil Attack 1 ¤ 4,00
Monsters TT 8 ¤ 20,00
Romeinse kaars 12 schots 2 ¤ 3,00
Shining Stars 1 ¤ 19,95
Killer Instinct 1 ¤ 25,00
Magic Missiles 3x 1 ¤ 5,00
Kanonslag Shising 2 ¤ 2,00
Short Circuit Single Shot 2 ¤ 7,00
Deja Vu ACTIE 1 ¤ 5,00
Silver Jumping Jack 1 ¤ 1,00
Pyro's Myth ACTIE 1 ¤ 14,95
Ready to Rumble ACTIE 1 ¤ 25,00
Delicious Thunder Final & Standard 1 ¤ 25,00
Desert Tank 1 ¤ 7,95
One Pair 1 ¤ 2,50
Totaal (Incl.BTW) ¤ 184,25
Besteld in voorverkoop?quote:Op zondag 8 december 2013 15:31 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze pijlen gekocht, schijnen wel goede pijlen te zijn;
Jup, zijn van Rubro.quote:
Nope, Original Fireworks. Haokanquote:Op zondag 8 december 2013 15:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is dat de grondbloem met knal van GBV? Zo ja welke winkel heb je besteld?
Linkje?quote:Op zondag 8 december 2013 15:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, Original Fireworks. Haokan
Gaan die harder dan die van gbv?quote:Op zondag 8 december 2013 15:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
http://www.haokanvuurwerk(...)dbloem-met-knal.html
Ze gaan flink hard, vergelijk het met een zachte singleshot, dus geen binkie o.i.d. maar bijv. een detonatorquote:
Oh dat is wel een nette knal ja!quote:Op zondag 8 december 2013 15:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze gaan flink hard, vergelijk het met een zachte singleshot, dus geen binkie o.i.d. maar bijv. een detonator
5 min die jij, en de rest om je heen nooit meer zult vergetenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
750 euro uitgeven voor 5 minuten.
Het is het sowieso niet waard. Als die cakes 300 euro gaan kosten ben ik geïnteresseerd, anders is het echt gewoon zonde van het geld.quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
5 min die jij, en de rest om je heen nooit meer zult vergeten
die cakes zullen dus nooit 300 euro gaan kosten haha.. wil je ze voor dat bedrag hebben dan zal je toch zelf op pad moeten en die kant op gaanquote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is het sowieso niet waard. Als die cakes 300 euro gaan kosten ben ik geïnteresseerd, anders is het echt gewoon zonde van het geld.
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:46 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
die cakes zullen dus nooit 300 euro gaan kosten haha.. wil je ze voor dat bedrag hebben dan zal je toch zelf op pad moeten en die kant op gaan
met oud op nieuw komen we met een hoop man bij elkaar en maken we er een gezellig feest van
ik ben verantwoordelijk voor de vuurwerkbestelling a 200 euries!
bestelling voor oud op nieuw is compleet
1 x extreme dream 1 x matrix 2 x lily magnolia
1 x gold rush 1 x ceasar 1 x crazy thunder 1 x megaboost 1 x full force 1 x dominator 2.0 1 x glitter & glamour (gratis vuurwerk) 1 x rollin rocket (gratis vuurwerk)
daarnaast haal ik natuurlijk voor mezelf ook nog wat vuurwerk om thuis (als het donker begint te worden) af te steken.
1 x super 500 1 x intense 1 x matrix 1 x magic moments 1 x epic (geen filmpje van helaas)
1 x monster mania 1 x fast 'n furious![]()
Vind je dat? Voor 100 euro (kost ie toch? ) kan ik daar niet aan wennenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:33 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
die super 500 is echt een top budget cake.
Ow wacht... ik zie dat er ook een andere is voor 19,95....quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vind je dat? Voor 100 euro (kost ie toch? ) kan ik daar niet aan wennen
Moet ik ook nog maar ik kan geen keuzes makenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:01 schreef Fred0w het volgende:
Nog steeds niet besteld, toch maar eens gaan doen.
Collega besteld over de 1000 euro.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet ik ook nog maar ik kan geen keuzes maken
3 inch, triplex heeft wel mooi spul daarin:quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:40 schreef _NZT_ het volgende:
Zal altijd nog wel eens een keer een 75mm cake willen hebben. Ooit eentje gezien op YouTube die ik niet meee terug kan vinden. Zat nog gewoon finale in van 4 schoten tergelijkertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |