Ja. Daar doelde ik dan met mijn reactie ook op. Al is 7000 kilo wel een stuk meer en wellicht ook wel iets gevaarlijker, maar daar evacueerden ze dus niets.quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat her overdreven is om te gaan evacueren. Overdrevenheid over ontploffings gevaar.
1500 vond ik wel veel ja vergeleken met de hoeveelheidquote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik hoorde het op het nieuws. Vanwaar de? Is dat vanwege de evacuatie?
Want ergens in Twenteis pas iemand opgepakt en daar hadden ze 7000 kilo vuurwerk gevonden en is er niks geëvacueerd.
Heb je ze zelf door gelinkt?quote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Frutsel het volgende:
De Eventcakes zijn wel bruut, had ik vorig jaar twee van... Immortal Gold en die lange SixElements
Duur geintje, maar duurt tenminste wel minuut of twee
de nr.5 lijkt ook wel vet maar voor die paar seconden vind ik dat wel weer jammer...
Kijk ik over de prijzen heen of staan die er (nog) niet op?quote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef smegmanus het volgende:
http://www.grenzland-markt.de/feuerwerk-weco-neu.php
De Duitsers willen de Nederlanders graag de grens over hebben.
Staan er (nog) niet op inderdaad, grenzlandmarkt is normaal gesproken niet goedkoopste ook...quote:Op maandag 2 december 2013 21:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk ik over de prijzen heen of staan die er (nog) niet op?
Alleen dan moet je het wel 4 tot 6 kee r aansteken. Deed dit het effect niet afzwakken?quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef Frutsel het volgende:
Nee begin ik verder niet aan... zal wel ongevaarlijk zijn enzo maar ben te lui voor dat gepruts...
gewoon neer zetten en aansteken... lol
Ik kan me dat niet herinneren? Beide dozen heb ik volgens mij elk maar één keer aangestoken?quote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Alleen dan moet je het wel 4 tot 6 kee r aansteken. Deed dit het effect niet afzwakken?
Is vrij simpel hoor. Gewoon met viscolont en thyrips vastmaken.quote:Op maandag 2 december 2013 20:26 schreef Frutsel het volgende:
Nee begin ik verder niet aan... zal wel ongevaarlijk zijn enzo maar ben te lui voor dat gepruts...
gewoon neer zetten en aansteken... lol
Dit doen ze elk jaar hahaquote:Op maandag 2 december 2013 20:56 schreef smegmanus het volgende:
http://www.grenzland-markt.de/feuerwerk-weco-neu.php
De Duitsers willen de Nederlanders graag de grens over hebben.
Dat mag volgens de wet niet dus of even verlengen, hiervoor kan je twee manieren gebruiken of apart afsteken.quote:Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren? Beide dozen heb ik volgens mij elk maar één keer aangestoken?
hij is wel mooi, maar veel te eentonig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef zlotka het volgende:
Iemand help mij!
Deze bak er bij?
Wel weer 50 euro
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:03 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
hij is wel mooi, maar veel te eentonig.
je kan wel mooier krijgen voor 50,-
Ik weet niet welke filmpjes jij hebt gekekenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:57 schreef Aiciu het volgende:
Ik zit weer een beetje naar die filmpjes te gluren, wat een troep! Het lijkt wel elk jaar slechter te worden!
Wajoo die dominatorquote:
Tering zeg, het vuurwerk wordt ieder jaar beter lijkt het.quote:
goed puntquote:
mooie keuzequote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Tering zeg, het vuurwerk wordt ieder jaar beter lijkt het.
Heb dit jaar 6 boxen gehaald, de dikste is volgens mij Garden of Eden van 240 shots.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:17 schreef Krabs het volgende:
Dit filmpje is elk jaar vaste prik. Lig helemaal slap om de lach van die kerel![]()
Die moet ik ook nog een paar gaan halen!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
https://www.goedvuurwerk.(...)316_62719_7458_11735
Deze tweemaal.
Duurde even maar nu weet ik weer wie je bentquote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog een paar gaan halen!
De rest van goedvuurwerk vind ik zoals gewoonlijk weer te duur
Als je een paar shop weet in Noord-Holland, Zuid Holland of Utrecht dan hoor ik het graag!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik weet niet welke filmpjes jij hebt gekeken
Als je een beetje uitzoekt is er veel kwaliteitsspul dit jaar hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |