Interessante info. Noteren we even omdat normaliter wij alles bij de Chinezen halen en dat is meestal vrij prijzig voor wat wij willen. ( maar wel altijd top)quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:39 schreef zlotka het volgende:
Rubro heeft groot aantal nieuwe doorlontbakken dit jaar. Verder Ook Zen fireworks en Burn It zijn nieuw dit jaar, met kwalitatief vrij goed vuurwerk. Verder zou ik even kijken op een site als vuurwerkcrew of iets in die richting, staan vaak ook wel filmpjes bij
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
"verbranden"
Maar ieder zijn Hobby, Ik profiteer wel van de anderen, is mooi om naar te kijken.
Jaaa Frutsel gesignaleerdquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Bestellers illegaal vuurwerk krijgen mail politie
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Bestellers illegaal vuurwerk krijgen mail politie
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:06 schreef smegmanus het volgende:
http://www.youtube.com/user/TaskForceOVB?feature=watch
Lollereinz.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:30 schreef zlotka het volgende:
[..]
Jaaa Frutsel gesignaleerd![]()
Vandaag en gister de hele reeks van dit topic teruggelezen en wel 200 keer iets over je Outblast tegengekomen
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
ik was hier al een weekje terug ook al ofzo:P
En de Outblast is vet![]()
wat voor linkje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:05 schreef zlotka het volgende:
[..]
Linkje?
* zlotka is te lui om zelf te zoeken
Is er trouwens iemand die weet hoe dat filmpje heet van die man uit Zwitserland dacht ik die zijn eigen vuurwerk maakt en test in de bergen daar?
Hahaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:06 schreef smegmanus het volgende:
http://www.youtube.com/user/TaskForceOVB?feature=watch
Lollereinz.
http://politiek.theposton(...)-betuttelende-bonte/quote:Echter, sinds de nieuwe regelgeving mag al het vuurwerk tot 7.5 gram kruit het hele jaar door afgestoken en verkocht worden. Dat betekent dat bijvoorbeeld Bengaals vuur, fonteinen, grondbloemen, black bulls en flitspaaltjes het hele jaar door legaal zijn.
quote:
mazzelaarquote:Op woensdag 13 november 2013 19:23 schreef Qunix het volgende:
Inmiddels 2 Nederlandse vuurwerkfolders gezien!
2 voor zestig is ook beterquote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef zlotka het volgende:
[..]![]()
Dat is inderdaad wel een dikke bak. Zou er alleen persoonlijk geen ¤50 voor over hebben maar dat komt ook door mijn budget natuurlijk.
Ga bij een Lesli dealer kijken naar King Cobra en Pamelaquote:Op woensdag 13 november 2013 20:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2 voor zestig is ook beter
en ik heb nog niet de tijd gehad om me te verdiepen in de nieuwe zaken van dit jaar
Linkje?quote:Op woensdag 13 november 2013 20:19 schreef zlotka het volgende:
[..]
Ga bij een Lesli dealer kijken naar King Cobra en Pamela
quote:
Hehe payback :pquote:Op woensdag 13 november 2013 20:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Linkje?
Ben te lui om te zoeken
[..]
Die ga ik halen denk ik wowquote:
King cobra komt er hier ook 2 keer in. Als hij tenminste op de winkeliersdemo's net zo goed is als hier bij Lesli. Importeurs hebben er nog wel een handje van om op hun eigen demo samples te schieten...quote:
Die zijn neem ik aan wel gewoon in NL te verkrijgen tochquote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef zlotka het volgende:
[..]
King cobra komt er hier ook 2 keer in. Als hij tenminste op de winkeliersdemo's net zo goed is als hier bij Lesli. Importeurs hebben er nog wel een handje van om op hun eigen demo samples te schieten...
Jahoor, www.vuurwerkplanet.nlquote:Op woensdag 13 november 2013 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die zijn neem ik aan wel gewoon in NL te verkrijgen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |