SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Jij zou haar wel doen, elke dag.
Ja hij doet het eromquote:
Maar natuurlijk schatje.quote:
inderdaad, damn.quote:
Goed dat je dat niet deed, ik weet waar je woont.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik twijfelde even of ik hem zou kapen.
Schuderklopjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Stel haters
Ik heb ook een keer een paar lapo's...
goh hoe de fuck zou dat toch komen hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n verkeerd beeld van me
Jij en twi zijn de enige FOK!kers die weten waar ik woon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed dat je dat niet deed, ik weet waar je woont.
Ik nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow ik voel me vereerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en twi zijn de enige FOK!kers die weten waar ik woon.
Berichtjes op een fucking forumquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
goh hoe de fuck zou dat toch komen he
heb je al lekker gesherlocked vandaag?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind chapeau zo'n mooi woord.
"Hoed".
Ik moest giechelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat is dat beeld dan van Faxie?quote:
Ja net, 't was weer goed raakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je al lekker gesherlocked vandaag?
Vertel mij hoe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
goh hoe de fuck zou dat toch komen he
Echt waar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt een heel karakter hier opgebouwd hoor.
Beetje elkaar de zwarte piet toespelenquote:
Ik vind faxie irl een lieve toffe gozer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is dat beeld dan van Faxie?
Verzorgende IG, dat is vast met bejaarden enzo. Dus je bent zorgzaam en geduldig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef zeefje het volgende:
Jullie hebben ook een verkeerd beeld van mij hoor
grimmig? Nu is het gezellig tochquote:
Dat zeef je er toch wel uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef zeefje het volgende:
Jullie hebben ook een verkeerd beeld van mij hoor
Echt sterf met je zwarte pietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje elkaar de zwarte piet toespelen
Bejaardenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Verzorgende IG, dat is vast met bejaarden enzo. Dus je bent zorgzaam en geduldig.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind faxie irl een lieve toffe gozer.
Maar dat zei ik net ook al
Weet ik veelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ze haten op Faxie, waarom.
Dat heb ik vaker gehoord over hem, ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind faxie irl een lieve toffe gozer.
Maar dat zei ik net ook al
Nah. Ik weet soms niet waarom iedereen zo de pik op mij heeft ;')quote:
Wat dan wel?quote:
Doodsverwensing, TR gemaakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt sterf met je zwarte piet![]()
Ik word doodloof van die kut discussies
Omdat ze afleiding nodig hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Welnee ik meen het niet zo kwaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dank je Kaneelstokjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doodsverwensing, TR gemaakt.
Je hield toch zo van pikken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nah. Ik weet soms niet waarom iedereen zo de pik op mij heeft ;')
Wen je vanzelf aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meet was bij jou toch?
Jij krijgt je portie nog
Geriatrische Zorgvragers en gehandicapten. Bejaarden is nogal denigrerend. Mogen wij ook niet in praktijk gebruiken.quote:
Vrouwen hier zijn volgens mij jaloers. Er wordt hier ook gesekst met elkaar, misschien willen ze geen concurrentie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Because he's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So, we'll hunt him, because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian. A watchful protector. A Dark Knight.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee ik meen het niet zo kwaad.
Jaloers dat jij nog jong bent en je leven nog voor je hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hield toch zo van pikken?
Je bent gek als je er niet van houdt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hield toch zo van pikken?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaloers dat jij nog jong bent en je leven nog voor je hebt.
Whuuuuttttquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Vrouwen hier zijn volgens mij jaloers. Er wordt hier ook gesekst met elkaar, misschien willen ze geen concurrentie.
Oh noesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij
En straks helemaal als ik een ban heb
Nou nee, ze had ooit een ander accountquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie je hem zelf al?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand geloofd dat ik daar niet eens op heb 'gewacht'.
Nu al klaar met de auto?quote:
Ik krijg op facebook constant van die reclame rechts.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJzersterk.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
uhuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou veel verlegen smileys enzo hihiihi![]()
![]()
Das een jaar geleden joh. Dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nee, ze had ooit een ander account
Piemelsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent gek als je er niet van houdt.
is ook zover weg hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Das een jaar geleden joh. Dat je dat nog weet.
Dus in theorie nog welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Geriatrische Zorgvragers en gehandicapten. Bejaarden is nogal denigrerend. Mogen wij ook niet in praktijk gebruiken.
Jahaquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg op facebook constant van die reclame rechts.
En alleen omdat jij het leuk vindt. JE STAAT NIET EENS IN MIJN LIJST, GVD!Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
dat ben je of nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jaha. Mja Ik probeer nu gewoon tof te doen enzo
Seksen deze mensen met elkaar? Ik mis dat allemaal weerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Vrouwen hier zijn volgens mij jaloers. Er wordt hier ook gesekst met elkaar, misschien willen ze geen concurrentie.
Never forgive. Never forget.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Das een jaar geleden joh. Dat je dat nog weet.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Never forgive. Never forget.
[ afbeelding ]
Ja hoor. Ik zie hier alleen maar gebitch. Er werd vanmiddag ook al gezegd dat ik zou doen alsof ik zwanger zou zijn tegenover mijn ex om hem te behouden, ik bedoel: kom op, hoe verzin je 't überhaupt.quote:
iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meet was bij jou toch?
Jij krijgt je portie nog
Slechts geruchten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef rival het volgende:
[..]
Seksen deze mensen met elkaar? Ik mis dat allemaal weer
Ja, dan staat er een bedrijf of iets soortgelijks met jouw naam er onder, dat jij het leuk vindt.quote:
Misschien zat ik met ME alleen te trollen en nu Niet meer?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo. Met een nieuw account ben je niet ineens tof ofzo hoor.
JA!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik dat eens las, dat mensen het soms doen met elkaar. Mij niet gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef rival het volgende:
[..]
Seksen deze mensen met elkaar? Ik mis dat allemaal weer
Remember remember......quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oke dat was niet duidelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Misschien zat ik met ME alleen te trollen en nu Niet meer?
Schandalig!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef rival het volgende:
[..]
Moet nog beginnen
Was belangrijk klusje voor mij, ik ben niet belangrijk
quote:
quote:
Al een tijd niet gezien. Heb ook het boek al 2 jaar ofzo. Nog steeds niet gelezenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA!!
Die ga ik kijken nu!!
Remember, remember the fifth of November,
gunpowder treason and plot,
I see no reason why gunpowder treason
should ever be forgot.
![]()
Ik geil meer op de vrouwen hier dan op de meeste mannen dus ik moest lachenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zie hier alleen maar gebitch. Er werd vanmiddag ook al gezegd dat ik zou doen alsof ik zwanger zou zijn tegenover mijn ex om hem te behouden, ik bedoel: kom op, hoe verzin je 't überhaupt.
Ik date niet via fok. Dus geen concurrentie van mijn kant.
Zal het onthoudenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef zeefje het volgende:
[..]. Ik probeer nu gewoon lief endev aardig te zijn
Hoe oud ben iii?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef zeefje het volgende:
[..]. Ik probeer nu gewoon lief endev aardig te zijn
Dat is wel heel raar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dan staat er een bedrijf of iets soortgelijks met jouw naam er onder, dat jij het leuk vindt.
Maar niet een van mijn fb-vriendjes. Alleen jouw naam. Dat vind ik raar. Dat wilde ik even kwijt.
Ik ben veels te oud voor die grappenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat eens las, dat mensen het soms doen met elkaar. Mij niet gezien.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geil meer op de vrouwen hier dan op de meeste mannen dus ik moest lachen
Iemand steeds afvallen is ook niet echt gezellig of welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo. Met een nieuw account ben je niet ineens tof ofzo hoor.
True, is niet steeds thoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand steeds afvallen is ook niet echt gezellig of wel
Ik wist eerst niet dat jij het was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel heel raar.Google je mn naam vaak of zo.
Moet van die auto alleen de boel nog losmaken.. Anderhalf uurtje hooguit..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig!!
Ga je dat dan wel vanavond nog klaar krijgen?
Kom je dan ook naar Gorinchem?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
Moet van die auto alleen de boel nog losmaken.. Anderhalf uurtje hooguit..
Ga vrijdag pas beginnen met de boel overzetten en daar ben ik wel tot en met zaterdagavond mee bezig...
Als het lukt ga ik zondag het hele land rond
neuhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over het algemeen wel als zeefje hier weer komt posten.
Waarom is dat dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Over het algemeen wel als zeefje hier weer komt posten.
Tofquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
Moet van die auto alleen de boel nog losmaken.. Anderhalf uurtje hooguit..
Ga vrijdag pas beginnen met de boel overzetten en daar ben ik wel tot en met zaterdagavond mee bezig...
Als het lukt ga ik zondag het hele land rond
Niet reageren rival niet happen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
De piemels hier zijn idd niet zo bijzonder
Ik denk omdat ze Nog steeds in hun hoofd zitten toen ik me wasquote:
Nee joh helemaal nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Heb jij een soort van relatie gehad met zeefje en ben je nu nijdig? Wat is er aan de hand?
Doe eens wel johquote:
Weetje, misschien dat ik dat nog doe ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je dan ook naar Gorinchem?
Toen je wat? Ik snap het niet helwmaal?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze Nog steeds in hun hoofd zitten toen ik me was
Wiens kloon ben jij? ?
Nee dat is een anderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Heb jij een soort van relatie gehad met zeefje en ben je nu nijdig? Wat is er aan de hand?
Waarom zou je met een BMW meerijden in een Alfa rit?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tof
Er is een Alfa rit iets ten noorden van jou op Zondag
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom schat, dat weet jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje, misschien dat ik dat nog doe ook
Oh mijn god. Wat ben jij ineens ineens geïnteresseerd in mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:24 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Omdat iedereen daar een auto liefhebber isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je met een BMW meerijden in een Alfa rit?
Miss Expert, vorige usernamequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Toen je wat? Ik snap het niet helwmaal?
Toen ik op mijn oude account zat MEquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Toen je wat? Ik snap het niet helwmaal?
Sommige dingen waren best onhandig van je. Ook hoe je met sommige mensen omgegaan bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze Nog steeds in hun hoofd zitten toen ik me was
Wiens kloon ben jij? ?
Je zinsbouw maakt het niet echt duidelijk...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Toen ik op mijn oude account zat ME
O nee, ik zie al wat voor type je bent. Je trekt alles je persoonlijk aan. Ik ben niet geïnteresseerd in jou, maar in de gebeurtenis.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh mijn god. Wat ben jij ineens ineens geïnteresseerd in mij![]()
Jesus zeg. Beetje oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige dingen waren best onhandig van je. Ook hoe je met sommige mensen omgegaan bent
Ook al ken ik maar jelft vsn wat er verteld is
Neemt niet wegdat ik vind dat je continu gestraft moet worden voor je gedrag
Je bent nog jong dus trek vooral gewoon lering eruit
Wat is jong?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sommige dingen waren best onhandig van je. Ook hoe je met sommige mensen omgegaan bent
Ook al ken ik maar jelft vsn wat er verteld is
Neemt niet wegdat ik vind dat je continu gestraft moet worden voor je gedrag
Je bent nog jong dus trek vooral gewoon lering eruit
Wiens kloon ben jij? ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O nee, ik zie al wat voor type je bent. Je trekt alles je persoonlijk aan. Ik ben niet geïnteresseerd in jou, maar in de gebeurtenis.
De tering. Neem ik het voor je op is het weer niet goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jesus zeg. Beetje oude koeien uit de sloot halen. This gewoon een jaar geleden
Ik gok op kloon van Faxquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De tering. Neem ik het voor je op is het weer niet goed.![]()
Ik zal nog eens pleiten voor een tweede kans ondankbaar kreng
Ik vind het lief van jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De tering. Neem ik het voor je op is het weer niet goed.![]()
Ik zal nog eens pleiten voor een tweede kans ondankbaar kreng
Want?quote:
Stik er inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik vind het lief van jeecht woar.
Wat een haat ineens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stik er in
Nog een TR kaneel
Zo rap op elkaar
Ik geef geen neuk
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat men helemaal weg was van SiIk haar kont.
Fax vraagt zich ook af wiens kloon het isquote:
Hou niet van meetings en tour ritten...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat iedereen daar een auto liefhebber is
Ik vind het echt liefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stik er in
Nog een TR kaneel
Zo rap op elkaar
Ik geef geen neuk
Toertochtenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef rival het volgende:
[..]
Hou niet van meetings en tour ritten...
Ik hou niet van stilstaan of rustig toeren..
Tenzij 30 graden en dak open natuurlijk
Misschien kan jij vertellen wie je Bent?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat zegt wel iets, natuurlijk.
Misschien een hapje eten.quote:
Ik weet niet of dat telt als doodsverwensing.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stik er in
Nog een TR kaneel
Zo rap op elkaar
Ik geef geen neuk
Ze werd wel enorm zelfbewust toen ik wilde weten waar alle heisa om was.quote:
Ik doelde erop dat ik de E30 wel eens wilde zienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef rival het volgende:
[..]
Hou niet van meetings en tour ritten...
Ik hou niet van stilstaan of rustig toeren..
Tenzij 30 graden en dak open natuurlijk
Puzzelritten op tijdquote:
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet of dat telt als doodsverwensing.
Ze is veels te afwezig tegenwoordigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een hapje eten.
[..]
Ik weet niet of dat telt als doodsverwensing.
[..]
Ze werd wel enorm zelfbewust toen ik wilde weten waar alle heisa om was.
Jij kan beter met je mobiel omgaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja kan wel meer ervaring hebben maar ik kan het beter.
Ja, druk met studie enzo, neem ik aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze is veels te afwezig tegenwoordig
Vast wel, laat het liever doen. Makkelijkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij kan beter met je mobiel omgaan?
In dat geval kan je mooi wel pics maken van je tepels.
![]()
LoLa kan heel goed fotograferenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel, laat het liever doen. Makkelijker
Of een broodje kaas.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan zeker stiekem een reservebal erin verstoppen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa kan heel goed fotograferen
Dus?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fax vraagt zich ook af wiens kloon het is
Ja meeten we een keertje tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat ik de E30 wel eens wilde zien
Het is eigenlijk een puzzelrit, is 10x leuker dan een normale tourrit.
Als ik ooit nog foto's wil mag jij ze makenquote:
Sta liever zelf achter de camera.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LoLa kan heel goed fotograferen
Heb ooit eens een kloon met iemand anders samen gehad. Dan is het heel lastig om te achterhalen van wie het een kloon isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
Als ik een kloon had zou ik ook doen alsof ik van niets wist he
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik ooit nog foto's wil mag jij ze maken
Lijkt me tof.quote:
+1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sta liever zelf achter de camera.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef Faxie het volgende:
Oke oke, sorry... dat account is een kloon van me
Leek me wel eens grappig...
Wat heeft die man eraan om zich voor te doen als een meisje van 20 en blijkbaar hele verhalen verzinnen? Kom zeg, ga eens stoppen met dat enge projecteren. Hij heeft gewoon een baan en alles lijkt me.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus?
Als ik een kloon had zou ik ook doen alsof ik van niets wist he
quote:
Heujj? Fax doe is normaal Ik snap er de ballen vanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wat heeft die man eraan om zich voor te doen als een meisje van 20 en blijkbaar hele verhalen verzinnen? Kom zeg, ga eens stoppen met dat enge projecteren. Hij heeft gewoon een baan en alles lijkt me.
Ben je 20 ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wat heeft die man eraan om zich voor te doen als een meisje van 20 en blijkbaar hele verhalen verzinnen? Kom zeg, ga eens stoppen met dat enge projecteren. Hij heeft gewoon een baan en alles lijkt me.
Netjes je excel bijhouden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben je 20 ja?
Oke we weten al iets meer
Jezus. Ben je dom ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heujj? Fax doe is normaal Ik snap er de ballen van
Jij hebt pas sinds een maand internet ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Jezus. Ben je dom ofzo?Ik ben Faxie niet. Hij is toch niet gek dat hij zoveel tijd gaat steken en allerlei dingen gaan verzinnen? Mensen die zoiets geks denken zijn zelf gewoon zo, anders denk je dat niet. Het lijkt mij dat hij gewoon werkt en een leven heeft. Hoe kan je überhaupt tegelijkertijd in 1 topic posten.
Dat kan gewoonquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Jezus. Ben je dom ofzo?Ik ben Faxie niet. Hij is toch niet gek dat hij zoveel tijd gaat steken en allerlei dingen gaan verzinnen? Mensen die zoiets geks denken zijn zelf gewoon zo, anders denk je dat niet. Het lijkt mij dat hij gewoon werkt en een leven heeft. Hoe kan je überhaupt tegelijkertijd in 1 topic posten.
Fax he kan ook tever gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt pas sinds een maand internet ofzo?
Ik zit op Fok... zo'n leven heb ik niet hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net ook alquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef muhahaha het volgende:
oke oke ik geef toe, het is een kloontje van mezelf en jullie trappen er allemaal in
'Hallo ik ben fax en ik ben dik gespierd en stevig. Neuken?'quote:
Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt pas sinds een maand internet ofzo?
Dat werkte bij jou ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Hallo ik ben fax en ik ben dik gespierd en stevig. Neuken?'
Gewoon een kloonpcquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk.Ik post de hele tijd door, je kunt niet tegelijkertijd weer hele zinnen gaan posten via een ander account terwijl je op het ene account aan een stuk door typt.
Oh mijn godquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk.Ik post de hele tijd door, je kunt niet tegelijkertijd weer hele zinnen gaan posten via een ander account terwijl je op het ene account aan een stuk door typt.
Elke idioot weet daar meerdere oplossingen voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!!
Nu hoop ik gewoon voor je dat je een kloon bent want niemand kan echt zo dom zijn
Blijkbaar wel, want ik zou niet weten hoe ik twee accounts intensief moet bijhouden op hetzelfde moment via mijn telefoon of überhaupt laptop. Met alle respect verder.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!!
Nu hoop ik gewoon voor je dat je een kloon bent want niemand kan echt zo dom zijn
En gewoon serieus blijven reageren. Bravoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:50 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ik zou niet weten hoe ik twee accounts intensief moet bijhouden op hetzelfde moment via mijn telefoon of überhaupt laptop. Met alle respect verder.
Zoals? Twee verschillende browsers zeker, dan kun je alsnog niet actief posten onder twee accounts. En al helemaal niet via telefoon zoals ik altijd doe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Elke idioot weet daar meerdere oplossingen voor
Is wel echt vasthoudend aan het verhaalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
En gewoon serieus blijven reageren. Bravo
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Zoals? Twee verschillende browsers zeker, dan kun je alsnog niet actief posten onder twee accounts. En al helemaal niet via telefoon zoals ik altijd doe.
Mooi op tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:51 schreef zeefje het volgende:
Ze steken nú al vuurwerk af bij mij huis
Jazeker. Echt van dat mooie siervuurwerk. Ga er nu maar van genieten op oudnieuw kan ik het niet zienquote:
Waarom kan je het dan niet zien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jazeker. Echt van dat mooie siervuurwerk. Ga er nu maar van genieten op oudnieuw kan ik het niet zien
Werken op oudjaar. 'S avonds vroeg in bed want nieuwjaar ook werken. Ik vind heh eigenlijk best leuk, minder verplichte dingen enzoquote:
zonde, O&N is met mijn vrienden altijd een groot feest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Werken op oudjaar. 'S avonds vroeg in bed want nieuwjaar ook werken. Ik vind heh eigenlijk best leuk, minder verplichte dingen enzo
Hoi ik ben Fax. was voldoende toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Hallo ik ben fax en ik ben dik gespierd en stevig. Neuken?'
Snap ik. Maar o&n verdiend super goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zonde, O&N is met mijn vrienden altijd een groot feest.
Als je niemand hebt om het mee te vieren kun je beter werken, denk ik. Verdient ook veel meerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zonde, O&N is met mijn vrienden altijd een groot feest.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fax. was voldoende toch?
Ach ja, die tijd heb ik gehad dat ik het daarvoor deed, heb trouwens nog nooit gewerkt met O&Nquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Snap ik. Maar o&n verdiend super goed
Ik vind de sfeer echt wel prima, waarom zou dat niet zo zijn? Beetje kloontje bashen, ja en?quote:
Ja, ik wilde je niet weg hebben, maar kon dat niet met zoveel woorden zeggen door mijn verdrietquote:
Ik doe het niet alleen voor het geld. Begrijp mij Niet verkeerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ja, die tijd heb ik gehad dat ik het daarvoor deed, heb trouwens nog nooit gewerkt met O&N
[..]
Ik vind de sfeer echt wel prima, waarom zou dat niet zo zijn? Beetje kloontje bashen, ja en?
Haphaphapquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer echt wel prima, waarom zou dat niet zo zijn? Beetje kloontje bashen, ja en?
Heb nog wel honger ja, ondanks dat ik veel heb gegetenquote:
Wat heb je gegeten dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb nog wel honger ja, ondanks dat ik veel heb gegeten
Ach alsof het zo gemeend is. Je kunt er nog zoveel smileys bij zetten, zeurpieten heb je er altijd bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef PeuRac het volgende:
Ik zag maandag een collega van jou rijden, in een klein busjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga maar weer voordat ik weer iets opstart eigenlijk
Poesjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Hypocrieten ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach alsof het zo gemeend is. Je kunt er nog zoveel smileys bij zetten, zeurpieten heb je er altijd bij.
dat ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach alsof het zo gemeend is. Je kunt er nog zoveel smileys bij zetten, zeurpieten heb je er altijd bij.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
PoesjeLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Kan best, vast tussen Almere en Hilversum/Utrechtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag maandag een collega van jou rijden, in een klein busje
Dat was het ja, kwam uit de richting van Utrecht en ging richting Hilversum noord/Amsterdamquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan best, vast tussen Almere en Hilversum/UtrechtA6/A1/A27
Nou vooruit dan blijf ik jullie nog wel lastigvallenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik wilde je niet weg hebben, maar kon dat niet met zoveel woorden zeggen door mijn verdriet
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou vooruit dan blijf ik jullie nog wel lastigvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |