SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Jij zou haar wel doen, elke dag.
Ja hij doet het eromquote:
Maar natuurlijk schatje.quote:
inderdaad, damn.quote:
Goed dat je dat niet deed, ik weet waar je woont.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik twijfelde even of ik hem zou kapen.
Schuderklopjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
Stel haters
Ik heb ook een keer een paar lapo's...
goh hoe de fuck zou dat toch komen hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n verkeerd beeld van me
Jij en twi zijn de enige FOK!kers die weten waar ik woon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed dat je dat niet deed, ik weet waar je woont.
Ik nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow ik voel me vereerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en twi zijn de enige FOK!kers die weten waar ik woon.
Berichtjes op een fucking forumquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
goh hoe de fuck zou dat toch komen he
heb je al lekker gesherlocked vandaag?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind chapeau zo'n mooi woord.
"Hoed".
Ik moest giechelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat is dat beeld dan van Faxie?quote:
Ja net, 't was weer goed raakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb je al lekker gesherlocked vandaag?
Vertel mij hoe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
goh hoe de fuck zou dat toch komen he
Echt waar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt een heel karakter hier opgebouwd hoor.
Beetje elkaar de zwarte piet toespelenquote:
Ik vind faxie irl een lieve toffe gozer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is dat beeld dan van Faxie?
Verzorgende IG, dat is vast met bejaarden enzo. Dus je bent zorgzaam en geduldig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef zeefje het volgende:
Jullie hebben ook een verkeerd beeld van mij hoor
grimmig? Nu is het gezellig tochquote:
Dat zeef je er toch wel uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef zeefje het volgende:
Jullie hebben ook een verkeerd beeld van mij hoor
Echt sterf met je zwarte pietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje elkaar de zwarte piet toespelen
Bejaardenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Verzorgende IG, dat is vast met bejaarden enzo. Dus je bent zorgzaam en geduldig.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind faxie irl een lieve toffe gozer.
Maar dat zei ik net ook al
Weet ik veelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ze haten op Faxie, waarom.
Dat heb ik vaker gehoord over hem, ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind faxie irl een lieve toffe gozer.
Maar dat zei ik net ook al
Nah. Ik weet soms niet waarom iedereen zo de pik op mij heeft ;')quote:
Wat dan wel?quote:
Doodsverwensing, TR gemaakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt sterf met je zwarte piet![]()
Ik word doodloof van die kut discussies
Omdat ze afleiding nodig hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Welnee ik meen het niet zo kwaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dank je Kaneelstokjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doodsverwensing, TR gemaakt.
Je hield toch zo van pikken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nah. Ik weet soms niet waarom iedereen zo de pik op mij heeft ;')
Wen je vanzelf aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meet was bij jou toch?
Jij krijgt je portie nog
Geriatrische Zorgvragers en gehandicapten. Bejaarden is nogal denigrerend. Mogen wij ook niet in praktijk gebruiken.quote:
Vrouwen hier zijn volgens mij jaloers. Er wordt hier ook gesekst met elkaar, misschien willen ze geen concurrentie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Because he's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So, we'll hunt him, because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian. A watchful protector. A Dark Knight.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee ik meen het niet zo kwaad.
Jaloers dat jij nog jong bent en je leven nog voor je hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hield toch zo van pikken?
Je bent gek als je er niet van houdt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hield toch zo van pikken?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaloers dat jij nog jong bent en je leven nog voor je hebt.
Whuuuuttttquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Vrouwen hier zijn volgens mij jaloers. Er wordt hier ook gesekst met elkaar, misschien willen ze geen concurrentie.
Oh noesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij
En straks helemaal als ik een ban heb
Nou nee, ze had ooit een ander accountquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie je hem zelf al?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niemand geloofd dat ik daar niet eens op heb 'gewacht'.
Nu al klaar met de auto?quote:
Ik krijg op facebook constant van die reclame rechts.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IJzersterk.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
uhuquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou veel verlegen smileys enzo hihiihi![]()
![]()
Das een jaar geleden joh. Dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nee, ze had ooit een ander account
Piemelsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent gek als je er niet van houdt.
is ook zover weg hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Das een jaar geleden joh. Dat je dat nog weet.
Dus in theorie nog welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
Geriatrische Zorgvragers en gehandicapten. Bejaarden is nogal denigrerend. Mogen wij ook niet in praktijk gebruiken.
Jahaquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg op facebook constant van die reclame rechts.
En alleen omdat jij het leuk vindt. JE STAAT NIET EENS IN MIJN LIJST, GVD!Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
dat ben je of nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jaha. Mja Ik probeer nu gewoon tof te doen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |