SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
voor zover ik weet wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Profit is hier toch bedrijfsresultaat ?
Omdat jullie zo aandringentwitter:Wefut twitterde op woensdag 23-10-2013 om 18:51:46@Calfreezy Great to hear you like it! As we are still trying to improve our website, any form of feedback is appreciated
reageer retweet
Slijmbal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
Omdat jullie zo aandringentwitter:Wefut twitterde op woensdag 23-10-2013 om 18:51:46@Calfreezy Great to hear you like it! As we are still trying to improve our website, any form of feedback is appreciated
reageer retweet
Ik wordt gek van allesquote:
zo gek dat je ik wordt schrijftquote:
ey wassup lindgren homie buddy sonquote:
Gisteren nog gedaan. Zag dat je 'm net retweette.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo gek dat je ik wordt schrijft
[..]
ey wassup lindgren homie buddy son
wanneer ga je weer columns schrijven dan?
quote:
Boks.quote:
Tof!quote:
ook hier gepost maar iedereen negeert mijn posts denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Zag dat je 'm net retweette.Liev.
[..]
[..]
Boks.
Alleen al door 'that shit looks good' te replyen naar iemand, kwamen er best wat mensen op de site af.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof!Zou leuk zijn als hij Wefut wat extra aandacht kan geven.
Als ik er zin in heb. Merk op Facebook dat mensen 't wel echt leuk vinden en ik vind het zelf ook gewoon tof om te doen. Mag de komende alleen wel wat bondiger schrijven en daarmee inkorten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook hier gepost maar iedereen negeert mijn posts denk ik.
Ga je op een wekelijkse basis schrijven of gewoon af en toe als je er zin in hebt?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen al door 'that shit looks good' te replyen naar iemand, kwamen er best wat mensen op de site af.
maar dat typeert wel jouw stijl een beetje he, met van die grote vergelijkingen zeg maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb. Merk op Facebook dat mensen 't wel echt leuk vinden en ik vind het zelf ook gewoon tof om te doen. Mag de komende alleen wel wat bondiger schrijven en daarmee inkorten.
over 1 minuutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef Roypsv het volgende:
kan je ergens op ps3 zien waneer die informs in paketten gaan ?
Klopt. Maar gewoon het aantal woorden an sich.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat typeert wel jouw stijl een beetje he, met van die grote vergelijkingen zeg maar
Volgens mij zitten ze nu in de packs maar ik weet niet zekerquote:
Tarja is en blijft toch de enige echte Nightwish zangeres in mijn ogenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Floor Jansen definitief de nieuwe zangeres van Nightwishze was al mee op tour om dat vorige kutwijf uit Zweden te vervangen, zoveel beter.
Dat einde doet ze nog beter dan Tarja![]()
(het nieuws is al twee weken oud, maar ik lees het nu pas).
(niet dat het iemand hier iets kan schelen)
het liedje van Epic Boxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Floor Jansen definitief de nieuwe zangeres van Nightwishze was al mee op tour om dat vorige kutwijf uit Zweden te vervangen, zoveel beter.
Dat einde doet ze nog beter dan Tarja![]()
(het nieuws is al twee weken oud, maar ik lees het nu pas).
(niet dat het iemand hier iets kan schelen)
Alle silvers zijn te goedkoop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
Gervinho en Kalou zijn echt te goedkoop
Je kunt haar altijd nog verkopen aan een Roma.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik laat mijn dochter een paar packs openen dus als er geen Ibra uit komt
Ik had hem liever een uur geleden gehadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een speler van maar 150k in je pack hebben![]()
Ik dacht die is aan het fucken, maar ik zie nu serieus op de console dat je net van persie uit een pakje trektquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik had hem liever een uur geleden gehad
twitter:RomeluLukaku9 twitterde op woensdag 23-10-2013 om 19:05:22I hope i'm not the only that had noticed it but i think i'm not quick enough on fifa.. Does ea sports think that i'm slow reageer retweet
Tuurlijk fuck ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht die is aan het fucken, maar ik zie nu serieus op de console dat je net van persie uit een pakje trekt
4 packs hier. 7.5k per stuk. In totaal 1 shiny speler. Elia.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik opende drie packs en de beste speler die ik kreeg was een lousy Javi Garcia.
FLikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk fuck ik niet.
[ afbeelding ]
Even beantwoordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:13 schreef detennismaster het volgende:
twitter:RomeluLukaku9 twitterde op woensdag 23-10-2013 om 19:05:22I hope i'm not the only that had noticed it but i think i'm not quick enough on fifa.. Does ea sports think that i'm slow reageer retweet
![]()
dan speelt die beter als met 3 man op het middenveldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:19 schreef DutchSL het volgende:
In je eentje een eenmansmiddenveld zijn, wat een prestatie.
Al was Maher een geenmansmiddenveld geweest.
quote:
klik op suggestiesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik hier nog een andere spits van maken? of zit ik wel vast aan een bundesliga spits?
Koevermans die linkt lkkr met robbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:27 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik hier nog een andere spits van maken? of zit ik wel vast aan een bundesliga spits?
Het ging wel over Serero. Ok, dit is mijn laatste post over Serero. Tot zaterdag.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Lukaku
Chelsea speelt en hij gaat Celtic - Ajax kijken
Al zal hij Milan - Barca ook hebben gekeken..ging vast niet over Siem
borjaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
Matuidi - Vidal
Matuidi - Borja
Matuidi - Inler
Welke ?
Ik mis de Rossi van Fut12quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
90 finishing
http://wefut.com/en/player/11904
Die andere shooting stats zijn ook ziekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
90 finishing
Die was echt geniaal jaquote:
Zo jammer dat attacking position nooit wordt geupgrade.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
90 finishing
Hij heeft nog nooit een IF gehad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die was echt geniaal ja
Die SIF ofzo..damn
Soldado ook
Jawel joh. Al was het FUT 11 waar ik het over had ipv 12.quote:
woooooowwwwwquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel joh. Al was het FUT 11 waar ik het over had ipv 12.
[ afbeelding ]
Borja Valero is daar net Guti. En is die RB Javi Venta?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
if ibraquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Cavani weet ik niet zeker.
Geniaal team was dat. Cazorla, Mata, Borja, Diego Lopez, Capdevilla..en dan die spitsenquote:
En als je f5 drukt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet slepen in de squad builder?
ik heb hem ook, is wel een killer maar kk traagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Cavani weet ik niet zeker.
Ehm weet ik niet meer eigenlijk..was wel de minste speler.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Borja Valero is daar net Guti. En is die RB Javi Venta?
Grappig om te zien dat iedereen naar een andere club is gegaan behalve Ruizquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Kiid hij vond hem niet heel goed, maar hij crosst veelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef Roypsv het volgende:
Heeft iemand al ooit met Falcao gespeeld hier?
Ja viel best tegen vorig jaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef Roypsv het volgende:
je magtoch spelers lenen dikkequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Alleen moet ik dan wachten tot dat die klote consumables zijn gestegen en dat kan nog heel lang duren.
Ik denk er over om ze maar nu allemaal te verkopen
Dit jaar niet. Homo's hebben zijn 5* weak foot afgepaktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef Roypsv het volgende:
Hij gaat eerst Ronaldo halen als het goed is.quote:
Vorig jaar was zijn TOTYquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Homo's hebben zijn 5* weak foot afgepakt
Opgelost, dankjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan wel. Er zit een fout in 5212, een cam krijgt daar maar 5 chem..
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Falcao vond ik echte verse kak vooral zijn TOTY
Kutkind ben je ook hequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kutkind ben je ook he
http://fok.nl/sherlock/?by=djeetje&about=toty+falcao¬intopic=0 sws wat je hier allemaal zegt waar Falcao overal heen gaat
Eey master,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kutkind ben je ook he
http://fok.nl/sherlock/?by=djeetje&about=toty+falcao¬intopic=0 sws wat je hier allemaal zegt waar Falcao overal heen gaat
En daarna verneukte die kerel het aan het eind de hele aanvalquote:
Lijkt me wel ja. Alleen even kijken wat er allemaal onder Equity valtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eey master,
Solvabiliteit is hier toch Equity/Total assets (totaal vermogen ? toch)
[ afbeelding ]
Deze beesten danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniaal team was dat. Cazorla, Mata, Borja, Diego Lopez, Capdevilla..en dan die spitsen
Toen stelde de Spaanse subtop nog wat voor..
Straks vertelde die commentator dat hij vroeger keeper was, maar omdat hij uit een boom was gevallen moest hij zijn loopbaan vroegtijdig beëindigenquote:
Vrije kans voor Hart die hij 99 vd 100 keer zal maken. Maar nu dus nietquote:
Voor de grote BBVA pace-purgequote:
hoe spelen ze dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
Neuer - van Buyten, Ribéry, Mandzukić, Robben, Rafinha, Lahm, Contento, Alaba, Schweinsteiger, Kroos
Gewoon al je vleugelverdedigers opstellen
Die Marinez had toch heel de tijd IF op CB in FIFA 12quote:
Neuerquote:
Contento CB ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuer
Rafinha - Van Buyten - Contento - Alaba
Lahm- Schwein
Robben - Kroos - Ribery
Mandz
Misschien Kroos en Schwein andersom..die laatste staat vaak op CAM bij Pep
4-1-4-1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuer
Rafinha - Van Buyten - Contento - Alaba
Lahm- Schwein
Robben - Kroos - Ribery
Mandz
Misschien Kroos en Schwein andersom..die laatste staat vaak op CAM bij Pep
jaquote:
Martinez is net terug van blessure?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja
En Javi Martinez zit gewoon weer op de bank. Die heeft de vriendin van Pep geneukt ofzo..anders snap ik er ook niks van.
Toen hij fit was speelde hij ook niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Martinez is net terug van blessure?
En daarom gaat je team de prullenbak in?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Ik verlies een wedstrijd omdat ik de bal bij de tegenstander in zijn voeten gooi en 5 mins later presteer ik het om mijn keeper uit te laten komen als de bal nog op het middenveld is. Waarom? geen idee. Die gozer schoot hem van het middenveld de goal in zonder een goede long shot te nemen zoals normaal.
Nee loopt al langer niet lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daarom gaat je team de prullenbak in?
ga lekker singlesmatches spelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee loopt al langer niet lekker
Ik moet denk ik gewoon een 2 spitsen formatie hebben, want met 1 spits bak ik er niks van.
loyalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat voor traits zal Figo hebben?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo dit ben ik live vanuit mijn broer zijn huis ik ga hier een beetje chillen en voetbal kijken terwijl mijn broer weg is maar later komt hij wel terug en daarna blijf ik op tot 3 uur. gr gr
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe goed hij was, alleen dat hij zich als een vuile rat gedroeg.quote:
loyalty, 99 balance, does not divequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat voor traits zal Figo hebben?
Ouwe rebel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
hallo dit ben ik live vanuit mijn broer zijn huis ik ga hier een beetje chillen en voetbal kijken terwijl mijn broer weg is maar later komt hij wel terug en daarna blijf ik op tot 3 uur. gr gr
Hij was wel heel goed.. die goal tegen Engeland (?)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe goed hij was, alleen dat hij zich als een vuile rat gedroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
Dit TOTW is niet voor de poesKAT KAT KAT KATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was geweldigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe goed hij was, alleen dat hij zich als een vuile rat gedroeg.
ik ga denk ik alles lozenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha
genoeg gelachen
Hunter naar 1500
Hoezo? Steeds netjes over 90 minuten meer goals gemaakt dan de tegenstander.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij was geweldigdie hele generatie van Portugal was goed.
Echt jammer dat die kut Grieken in 2004 wonnen, grootste aanfluiting in de geschiedenis van het EK/WK.
Had nasri in mijn packquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
ah kan je met fut wel een keertje winnen?
nog bedankt voor de tip, had die e siga gekochtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kaartjes maken me aardig kwaad.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
2 packs open getrokken en geen shiny speler dus maar direct mee gestopt
Ah, topquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nog bedankt voor de tip, had die e siga gekocht
ja ik weet het niet, als ik aan een normale sigaret hijs dan voel ik dat ik iets binnenkrijg. en bij dit ding dus niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ah, topHoop dat ie je bevalt. Bij mij ligt ie alleen maar in de lade
Ja als Modric cam staat is de kans groot dat isco niet speelt dwaas.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef BDIL het volgende:
Modric CAMGeen Isco
Illaramendi naast Khedira
Gaat goed ik heb je gemist.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hee knullie hoe gaat het met jou
Als het goed is moet je het wel voelen. Wel goed opgeladen? Druk op dat knopje tot je een zacht geluidje hoort (lampje gaat dan ook branden meen ik). En dan pas zuigenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik weet het niet, als ik aan een normale sigaret hijs dan voel ik dat ik iets binnenkrijg. en bij dit ding dus niet.
Heel fifa maakt mij kwaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kaartjes maken me aardig kwaad.
ik weet niet, ik zit nu al een hele dag aan dit ding te lurken en heb nog steeds zin in een peuk :pquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het goed is moet je het wel voelen. Wel goed opgeladen? Druk op dat knopje tot je een zacht geluidje hoort (lampje gaat dan ook branden meen ik). En dan pas zuigen
Ik doe niet mee aan "elke uitslag is terecht" dooddoeners. Scorebordjournalistiek zoals een oud trainer van jouw club het zou noemen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Steeds netjes over 90 minuten meer goals gemaakt dan de tegenstander.
Nee want dat is lekker voor je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker voor je. Rot nu maar weer op.
Scherpquote:
Gedegen defensie hadden ze. Hoort ook gewoon bij voetbal. De rest heeft gewoon keihard gefaald. Als je niet scoort, win je niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan "elke uitslag is terecht" dooddoeners. Scorebordjournalistiek zoals een oud trainer van jouw club het zou noemen.
Griekenland won maar 1 wedstrijd terecht op dat toernooi en dat was tegen Denemarken (ik meen de kwartfinale).
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker voor je. Rot nu maar weer op.
Je hebt geen keus verdomme.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik ook niet![]()
Wel als ik de hunters () verkoop
![]()
Maar ik wil Rossi helemaal niet trouwens
Higuain is geen drol waard joh. is al voor onder de 2K op te pikken,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Blistering het volgende:
Isco en Higuain in 1 pack, kan slechterGeen IF's helaas.
Staat hij toch altijd?quote:
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik maver of ik IF Diego Costa moet halen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja als Modric cam staat is de kans groot dat isco niet speelt dwaas.
Wie had nou de vorige keer zijn twitter gevonden? Jesse was het toch ofzo?quote:
Cross-abuse ftwquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef Djeetje het volgende:
Zomaar Llorente basis bij Juve
Of speelt hij vaker nee toch ?
oke, ik kan weer maar beter uit dit topic blijvenquote:
Sierd heeft zijn microfoon niet aangesloten volgens mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef Djeetje het volgende:
Maare waar is Sierd gebleven ?
en 1-0
neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt een Madrid fappert he?
Watquote:
quote:
1.68 ...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daar valt toch niks op te verdienen. Dat bet toch iedereen?
Je moet ook niet de zakken eten, maar de chips die er in zit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging naar de winkel en ik kocht 2 verschillende zakken chips maar ze smaken allebei hetzelfde.. ik wil mijn geld terug.
Altijd eerst je handen wassen nadat je naar de wc bent geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging naar de winkel en ik kocht 2 verschillende zakken chips maar ze smaken allebei hetzelfde.. ik wil mijn geld terug.
Beide soorten chips smaken hetzelfde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet ook niet de zakken eten, maar de chips die er in zit.
Dat doe ik altijd al.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd eerst je handen wassen nadat je naar de wc bent geweest.
Ze spelen tegen Juve..niet tegen een pauperclubje uit Spanje. Ik kan echt geen value zien in dat soort odds eigenlijk, maar goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hmm valt mee. Had lager verwacht.
moet echt die tips van BDIL gaan volgenquote:
Ibra to score binnenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet echt die tips van BDIL gaan volgen
Die to score's hebben me alleen nog maar geneukt in het verleden dus daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet echt die tips van BDIL gaan volgen
25 qoute 6 ongquote:
jaquote:
Zo doelgericht die manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
pfff Tevez hoe hij die tackel ontweek van Di Maria
vandaag of afgelopen tijd ?quote:
Vast wel, er zijn tijden dat ik meer dan 1000 euro in een weekend kon maken, en tijden dat ik 300 had verlorenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heel je leven haha
Afgelopen tijd is wel duidelijk
Zolang PSG wint met 2 doelpunten verschil heb ik mijnes ook binnenquote:
Ja same herequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zolang PSG wint met 2 doelpunten verschil heb ik mijnes ook binnen
?quote:
klootzak hijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |