PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Dit dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
als je de eredivisie niet kan winnen dan maar de eerste divisie
Dat vind ik echt weinigquote:
Sorry manquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:20 schreef StijnDa het volgende:
Rustig een topic maken zit er gewoon niet in hier hè.
Geld is binnenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:19 schreef Thorb het volgende:
Stelen van de Stijn, jij hebt een probleem Kamikazie.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:23 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe die namen bewegen nu bewegen op Wefut is nice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je op jacht naar IF Ricky?quote:
Heb wel een miljoen, alleen op 1 account max 400k (tenzij ik straks wat verkoop). Dus dan moet je er 2 opzettenquote:
Anders heb ik ook nog wel coins te koop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb wel een miljoen, alleen op 1 account max 400k (tenzij ik straks wat verkoop). Dus dan moet je er 2 opzetten
Vergelijk je nu Hulk met Van der Wiel?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat vind ik echt weinigKijk hoe duur Porto Hulk is
Dan wil ik 500 exclusief taxquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb wel een miljoen, alleen op 1 account max 400k (tenzij ik straks wat verkoop). Dus dan moet je er 2 opzetten
Qua speler die maar 1 dag in een pack heeft gezeten en dat was nog de eerste dag ook, wel jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vergelijk je nu Hulk met Van der Wiel?
ja is goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan wil ik 500 exclusief taxDeal or no deal ?
Ik denk dat er meer Ajaxfans zijn die FUT spelen dan FC Portofansquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vergelijk je nu Hulk met Van der Wiel?
Is gestortquote:
Ik denk meer Brazil fans dan Ajax fansquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer Ajaxfans zijn die FUT spelen dan FC Portofans
Ik doe het voor minder, wat Thorben ook vraagt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat die de Zenith versie gewoon kopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk meer Brazil fans dan Ajax fans
Brazilfans zullen nadenken en de Zenit-versie kopen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk meer Brazil fans dan Ajax fans
Ik heb een pistool gekocht, zonder serienummerquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
IWAAANN, Wat ga je doen? En vooral, waarom
?
Lekker interessant komen doen dat je coins gaat kopen, maar niet vertellen wat je ermee gaat doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb een pistool gekocht, zonder serienummerHeb je ook intresse ?
Nee Iwan is mijn knuffelkroaat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan je had hier een undercut 'battle' moeten starten
Das 25k teveel Thorbiequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zet er dan even 2 spelers op (1 voor 400k, eentje 150k)
Gewoon de helft bieden, net als Berry door de Helft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan je had hier een undercut 'battle' moeten starten
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat die de Zenith versie gewoon kopen
Het gaat toch om die paar verzamelaars, Porto fans, Brazil fans, je hebt ook nog Hulk fans en gewoon rijke tata's die hem willen. Van der Wiel is stukken minder populair.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Brazilfans zullen nadenken en de Zenit-versie kopen.
Pricefixen natuurlijk. En dan het dubbele aantal coins terugverdienen. Dit is gewoon een investering.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker interessant komen doen dat je coins gaat kopen, maar niet vertellen wat je ermee gaat doen![]()
quote:
quote:
Sinds wanneer is de tax ~%10.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zet er dan even 2 spelers op (1 voor 400k, eentje 150k)
Haten op Runescapequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ha, gayyyyy! Doe dan op zn minst nog Lineage2 spelen!
Waar heb jij geen UIquote:
Ligt aan de specificaties van je harddrive.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoelang duurt ooit zon volledige scan ?
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Weekend lang uit m'n plaatje gaan.
![]()
Waarom moet je zo moeilijk pratenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligt aan de specificaties van je harddrive.
WTF een weekend lang. Als ik dat doe ben ik overledenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Als je een kankerhardeschijf hebt duurt het kankerlang.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom moet je zo moeilijk praten
Ik doe maar mavo hoor..
Hier moet ik om lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTF een weekend lang. Als ik dat doe ben ik overleden
vooroordeelquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je een kankerhardeschijf hebt duurt het kankerlang.
Grapje.quote:
Die vond ik slecht zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit nieuwe toernooi was de aanleiding om mijn IF Bowditch te verkopen, het mooie is dat ik hem net heb verkocht voor 38.750 maar ik heb er nog 1 voor 32k en 1 voor 30k, beide LF 4-3-2-1
Ff aftermovie gekeken. Ziet er best wel heel tof uit! Vind de muziek alleen net té. Als afsluiter trek ik dat soort muziek prima, maar niet de hele tijdquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb een Dominator kaartje gehaald
Daar heb je hulpmiddelen voor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ff aftermovie gekeken. Ziet er best wel heel tof uit! Vind de muziek alleen net té. Als afsluiter trek ik dat soort muziek prima, maar niet de hele tijd
[..]
Daar heb je hulpmiddelen voor.Mijn beeld van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie beeld van mij.![]()
Hij is nu 1 uur en 8 minuten bezig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Grapje.![]()
Duurt best wel lang als je een conventionele HDD hebt.
...en als je niet weet wat je hebt, dan heb je een conventionele HDD waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Watjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ff aftermovie gekeken. Ziet er best wel heel tof uit! Vind de muziek alleen net té. Als afsluiter trek ik dat soort muziek prima, maar niet de hele tijd
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[..]
Daar heb je hulpmiddelen voor.ik zou een week daarna eventjes niks inplannen als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso is je een FOKker anders voorstellen dan het stereotype nerd heel lastig vind ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou.
Jullie beeld van mij.
Ik heb die van mij niet eens gebruiktquote:
Kutfeestquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:30 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Week daaropvolgend is mn laatste collegeweek van dit jaar, hoef enkel een project in te leveren dan. Moet lukken hoop ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik zou een week daarna eventjes niks inplannen als ik jou was
Waarom veranderen als het goed speelt ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:41 schreef x1N2ition het volgende:
Dit team speelt echt verschrikkelijk lekker. Hebben jullie nog (low budget)tips?
[ afbeelding ]
Dat duurt nog efkesquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tsss kijken wat jij nog klaar speelt op middelbare leeftijd
Als jij dit lekker vindt spelen, waarom dan iets eraan veranderen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:41 schreef x1N2ition het volgende:
Dit team speelt echt verschrikkelijk lekker. Hebben jullie nog (low budget)tips?
[ afbeelding ]
Die is zo goed Iwanquote:
nicequote:
Alles beter dan technofeestjesquote:
quote:
Dan ga je wat meemakenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alles beter dan technofeestjes
Ben er sowieso wel benieuwd naar, ben nog nooit naar een 'dagfestival' geweest.
Dan kost je kaart maar 120 euroquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice2 vette spellen als ik de verhalen mag geloven
Wish Outdoor dusquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Alles beter dan technofeestjes
Ben er sowieso wel benieuwd naar, ben nog nooit naar een 'dagfestival' geweest.
7k duurder dan waar ik hem voor hadquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
7k duurder dan waar ik hem voor had
ik wil ze wel voor je bewarenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog 2 bronze IFs in mijn club, Craddock en Palmason maar die zijn beide first owner ook al had ik Palmason op mijn 2e account. Ik zit te twijfelen of ik ze moet verkopen, echt veel wedstrijden heb ik er ook nog niet mee gespeeld.
Post ik zo even, speelt geweldig iigquote:
Oja vergeten dat ik voor die tijd ook al naar Emporium ben geweest, is ook overdagquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan ga je wat meemakenIs anders dan een binnenfeestje.
Ga al naar Intents en Dominator in die periode, wordt wel een duur grapjequote:Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wish Outdoor dus
Dat was echt een konko hard festival vorig jaar
Lloris als keeper proberen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef x1N2ition het volgende:
Djeetje en DuTank jullie hebben wel gelijk.
Keeper Frey is niet top, maar Marchetti vind ik helemaal een clown en de IF is niet te betalen voor mij, dus dat laat ik zo.
De verdediging (Dede - Diakite - Yanga-M'Biwa) staat goed.
Het middenveld is ook prima op Kuba na, die kan echt alleen maar rennen. Zou het alleen zonde vinden om hiervoor Lewandowski uit mijn team te moeten gooien. Jullie nog goede ervaringen met een andere triple RM-ST link?
Over de aanval ben ik ook tevreden. Misschien Lucas nog eens switchen voor Carlos Eduardo, maar voor de rest prima.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ga al naar Intents en Dominator in die periode, wordt wel een duur grapje![]()
Wel goede verhalen gehoord over Wish inderdaad.Ja dat wordt pittig.. Spaastechnisch gezien ook niet handig hahaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Intents heb ik ook goede verhalen over gehoord, alleen wel een hoog 16-jarig gehalte daarzo... Van die typische festival-gangers die gehoord hebben van oudere vrienden dat het vet is, maar nergens heen kunnen behalve naar Intents dus
Defqon was trouwens mijn eerste festival en heb me daar toen prima vermaaktMaar Decibel vond ik beter.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Oja natuurlijk, dan heeft Diakite'niet genoeg, my bad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Is geen optie qua chemistry en is te duur.
Intents in Belgie dan? Geloof dat dat feest laatst in sportpaleis Antwerpen (kan ff nie op de naam komen) ook 16+ was. Beetje vreemd :/quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat wordt pittig.. Spaastechnisch gezien ook niet handig hahaa.
Maar Intents heb ik ook goede verhalen over gehoord, alleen wel een hoog 16-jarig gehalte daarzo... Van die typische festival-gangers die gehoord hebben van oudere vrienden dat het vet is, maar nergens heen kunnen behalve naar Intents dus
Defqon was trouwens mijn eerste festival en heb me daar toen prima vermaaktMaar Decibel vond ik beter.
Ja klopt wel maar geloof ik mijn eerste festivalletje en de traditie zit er nog steeds inquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja dat wordt pittig.. Spaastechnisch gezien ook niet handig hahaa.
Dat is goed mogelijk, maar misschien heb je gewoon een matig internetabonnement ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
Ik woon in Andijk en zit bij KPN is het daardoor mogelijk dat ik te ver van zon centrale afzit waardoor ik verkoudheid internet heb ?
Nee oisterwijk, brabantquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Intents in Belgie dan? Geloof dat dat feest laatst in sportpaleis Antwerpen (kan ff nie op de naam komen) ook 16+ was. Beetje vreemd :/
Ik ga naar State of Trance, naar Luminosity en naar Electronic Familyquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oja vergeten dat ik voor die tijd ook al naar Emporium ben geweest, is ook overdag
Als Wish dit jaar weer subliem was, dan laat ik het je weten en dan moet je volgend jaar zeker gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja klopt wel maar geloof ik mijn eerste festivalletje en de traditie zit er nog steeds inDus ik ga weer dit jaar, wel dag 1 & dag 2 dit jaar, dat nog nooit gedaan
Tegen mij speel je ook online hoor ...quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Iwan, dit team9 gespeeld online, 8 gewonnen 1 gelijk
En er kan nog best veel aan getweaked worden. Doe denk ik SIF Gervinho en Toure er nog in. Ook komt IF Schurle nog, en kijken of ik een goedkope IF Benzema/IF Ozil of beide kan vinden
Ja oke, dan 1 verloren en 1 gewonnen erbijquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tegen mij speel je ook online hoor ...
40 mb hebben we.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk, maar misschien heb je gewoon een matig internetabonnement ook.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja oke, dan 1 verloren en 1 gewonnen erbij
Is er een IF Schurle ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
En er kan nog best veel aan getweaked worden. Doe denk ik SIF Gervinho en Toure er nog in. Ook komt IF Schurle nog, en kijken of ik een goedkope IF Benzema/IF Ozil of beide kan vinden
Morgen welquote:
Dit lijkt me ook wel wat.. Zeker aangezien ik een team met IF Schurlle wil maken als die er komt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wat 5* skillers nodig manquote:
Wat krijg je bij speedtest?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
40 mb hebben we.
En kpn schat 15mb en volgens mij naaien ze me gewoon.
Dan vervang je Fellaini en Lennon voor Sissoko en Barfa, en zet je Elia plus een duitse werder verdediger aan de linkerkant?quote:
17-18mb, maar ook een keer maar 7.quote:
Internet ontvangst? Bedoel je het draadloze signaal van je router of het binnenkomende signaal in de modem/router?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is nu 1 uur en 8 minuten bezig.
Wel tenmiste 1 bedreiging gevonden dus misschien kan dat het nog zijn.
Heb je trouwens ook verstand van internet ontvangst etc ?
Waarom Fer niet op het middenveld? Clasie is ook wel aan te radenquote:
Nou je heb toch je download snelheid in mb per seconde.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Internet ontvangst? Bedoel je het draadloze signaal van je router of het binnenkomende signaal in de modem/router?
Ik wil Urby proberen. En Vilhena deed het best goed.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom Fer niet op het middenveld? Clasie is ook wel aan te raden
Heb je er al mee gespeeld? Hoe speelt het ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil Urby proberen. En Vilhena deed het best goed.
Te weinig Fer en Duarte, verder wel tof. paard.gif is ook een goede speler voor LM trouwens..beetje een poor man's Bale (minus het verdedigen)quote:
Nog niet. Wel had ik met Casta, Babel, Lukoki en Emnes(op cf) gespeeld. Hij is echt sick goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je er al mee gespeeld? Hoe speelt het ?
Motm Gervinho nog niet kopen, komt morgen zeer wss een IFquote:
Voor ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Motm Gervinho nog niet kopen, komt morgen zeer wss een IF
1 goal en 2 assists zaterdag, op RM/RWquote:
Truly inspired by TT:quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, WTF Neymar weer 130kquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 goal en 2 assists zaterdag, op RM/RW
Van die aanval ga je echt geen spijt krijgen, die 2 zijn zo goed samenquote:
Haalt maicon 9 chem op console ?quote:
Ja. Geniale longshots ook in die linker van 'mquote:
BTW waarom kan je squad niet editten die je maakt op wefut ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, maar of 'ie ook daadwerkelijk de "9-chem" boost krijgt weet niemand denk ik.
moet je hem niet maken als Guestquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW waarom kan je squad niet editten die je maakt op wefut ?
Die beloofde snelheid wordt bijna nooit gehaald. Ten eerste is het maar de vraag of de verbinding van de centrale naar jouw huis echt wel de beloofde snelheid aankan. Ten tweede heb je altijd dataverlies in de bekabeling. Hoe verder je van de centrale af woont, des de groter het signaalverlies is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou je heb toch je download snelheid in mb per seconde.
Wij horen 40mb te halen of in ieder geval rond de 35mb per seconde.
Maar ik heb maar 15 mb per seconde en soms maar 7 mb
Je kunt niet editten als Guest, logisch toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
BTW waarom kan je squad niet editten die je maakt op wefut ?
Neymar als LM vond ik niet zo chill. Echt zonde hij moet LF/LW of ST staan imoquote:
Quick selection tool > Refine Edge > Feather done.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:26 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek naar een bureaublad achtergrond met veel verschillende club badges. Alleen dan wel op een toffe manier en niet zo:
[ afbeelding ]
ik kan zelf niet photoshoppen want ik ben een talentloze nerd, dus ik zoek het op internet. Iemand die weet waar ik kan zoeken?
Ik doelde meer op de stijl. Dit is echt fucking saai en alles staat strak naast elkaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Quick selection tool > Refine Edge > Feather done.
Ik maak daarom dit :quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Neymar als LM vond ik niet zo chill. Echt zonde hij moet LF/LW of ST staan imo
Ik ben nu wel erg benieuwd naar SIF Higuain.
Dan kopieer je toch elk logo naar een aparte layer en ga je lekker husselen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de stijl. Dit is echt fucking saai en alles staat strak naast elkaar
In dat geval denk ik dat we IF Paulinho ook wel kunnen kopen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:29 schreef Maver24 het volgende:
Over Neymar gesproken, denk dat ik em ga kopen en dan samen met Farfan, alleen even kijken hoe we dat gaan doen met de spits positie, gelijk even IF Ronaldinho halen, die lijkt me wel baas
te moeilijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan kopieer je toch elk logo naar een aparte layer en ga je lekker husselen.
tsja dat wordt een BPL team met Kaboul, Fellaini/Diabiy/Sissoko en Barfaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik maak daarom dit :
[ afbeelding ]
Maar wie op de 3 plekken?
betaal jij ronaldinho, koop ik paulinhoquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat we IF Paulinho ook wel kunnen kopen.
Fellaini, David Luiz, Maicon. Agger is ook wel een baas, maar dan wel als middelste CB.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik maak daarom dit :
[ afbeelding ]
Niet zeker weten dat Ronaldinho baas isquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:29 schreef Maver24 het volgende:
Over Neymar gesproken, denk dat ik em ga kopen en dan samen met Farfan, alleen even kijken hoe we dat gaan doen met de spits positie, gelijk even IF Ronaldinho halen, die lijkt me wel baas
Barca dacht ik maar ga het toch kijken via sport1 als ze het uitzenden op een kanaal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef quer het volgende:
welke wedstrijd komt vanavond op Nederland 3? Real vs Gala of Bayern vs Juventus?
IF Sissoko is wel een baasquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik maak daarom dit :
[ afbeelding ]
Heb hem nog niet eerder gebruikt deze fifa dus ik kan er geen oordeel over geven, weet niet of tie op CM wel tot zijn recht komtquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet zeker weten dat Ronaldinho baas is
Scoorde er laatst twee van 25 meter in een wedstrijd met hem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Geniale longshots ook in die linker van 'm
gewoon in een 4-2-3-1 op CFquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb hem nog niet eerder gebruikt deze fifa dus ik kan er geen oordeel over geven, weet niet of tie op CM wel tot zijn recht komt
Ja ik zou IF Ronaldinho niet in dat team zettenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:36 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/514
Iemand nog tips ?
omdatquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja ik zou IF Ronaldinho niet in dat team zetten
na het eten, voor het voetbal?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
Dudeweiser wanneer kun je potje randoms? Dan ben ik klaar
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jullie geen kampioen worden dit jaar.![]()
[ afbeelding ]
hahahahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
bedankt!
Alleen dit was gewoon een voorbeeld. Niet per se de badges die ik wilde. Ga hem toch gebruiken.
PSV gaat trouwens kampioen worden. Ajax 4de.
Echt niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
bedankt!
Alleen dit was gewoon een voorbeeld. Niet per se de badges die ik wilde. Ga hem toch gebruiken.
PSV gaat trouwens kampioen worden. Ajax 4de.
Japesquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft iemand een idee waarom die 2 Duitse CBs van Mainz ineens zo duur zijn? Beide kosten ineens 5k of meer.
Holtby rcm, lahm rb rest braziliaansquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
http://wefut.nl/squad/638
Wie kan deze afmaken voor me
Echte mannen pakken Draxler, wat een baasquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Holtby rcm, lahm rb rest braziliaans
Grgr,
Zou kunnen maar ben niet zo'n fan van Holtby, heb de IF gehad en hij viel me een beetje tegenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Holtby rcm, lahm rb rest braziliaans
Grgr,
Dan doe je Draxler IFquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ben niet zo'n fan van Holtby, heb de IF gehad en hij viel me een beetje tegen
Ja, maar jij vond TOTY Falcao ook kut toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ben niet zo'n fan van Holtby, heb de IF gehad en hij viel me een beetje tegen
ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar jij vond TOTY Falcao ook kut toch?
Die heb ik nooit gehad,quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar jij vond TOTY Falcao ook kut toch?
jij hebt altijd vakantie lamme takquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:21 schreef Kamikazie het volgende:
Zoo heerlijk gegeten, zo lekker voetbal kijken. Ik hou echt van vakantie
Dan ben ik in de war met Djeetje denk ik. Ik haal jullie vaker door elkaar.quote:
Ik vond hem kut ja ik weet niet waarom liep gewoon niet bij mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war met Djeetje denk ik. Ik haal jullie vaker door elkaar.
Welke wedstrijd ga je kijken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt ouderwets veel zin in de CL vanavond..zal dus wel weer tegenvallen
Beide, maar Barca wel op de main screenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef pascal08 het volgende:
Nog een wallpaper, maar nu van de Eredivisie.Alsof Fus een Ajax logo op zijn computer zou tolereren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Lijkt me niet fijn, ondanks alle megapace eromheen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit middenveld te traag zijn of kan het wel
Ik zou het bij 1 vd 2 trage spelers houdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit middenveld te traag zijn of kan het wel
Dat zou pure jaloezie zijn, want ik heb nu ook een Feyenoord logo op m'n bureaublad. Ik kan het ook prima verdragen in de wetenschap dat Ajax toch de beste club van Nederland is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof Fus een Ajax logo op zijn computer zou tolereren.
nooitquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof Fus een Ajax logo op zijn computer zou tolereren.
Kijk zijn video even danquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn alle Bundesliga silvers duurder geworden door hem ofzo?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou het bij 1 vd 2 trage spelers houden
Het blijft toch FUT.
Er is echt iets mis met je ouwequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nooit
heb nu deze op random staan.
[ afbeelding ]
Ja toch, in H2H zou het prima kunnen en in real life zou het awesome zijn, maar in FUT is het gewoon te traag.quote:
Zijn qua stijl wel tof, maar wat moet je nou met Immers en Vormer op je bureaubladquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
nooit
heb nu deze op random staan.
[ afbeelding ]
Is helemaal waar. Zonde dat je niet het 'H2H' fifa kan spelen met een UT.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja toch, in H2H zou het prima kunnen en in real life zou het awesome zijn, maar in FUT is het gewoon te traag.
Wat heb jij dan zoal?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn qua stijl wel tof, maar wat moet je nou met Immers en Vormer op je bureaublad
Heb die tijd wel een beetje gehad dat ik dat soort plaatjes op mijn bureaublad had staan though
Ja vind ik ook. Maar daarom komt er de Low Pace Cup/Competitionquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is helemaal waar. Zonde dat je niet het 'H2H' fifa kan spelen met een UT.
Laten we onze opties eens bekijken...quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Maver24 het volgende:
Dan gaan we iets anders verzinnen om Ronaldinho, Neymar en Farfan in een team te krijgen
Immers vind ik wel tof omdat die gozer zo lomp isquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn qua stijl wel tof, maar wat moet je nou met Immers en Vormer op je bureaublad
Heb die tijd wel een beetje gehad dat ik dat soort plaatjes op mijn bureaublad had staan though
Is dat niet zijn zus? Vormer komt altijd over als een homoseksueelquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Immers vind ik wel tof omdat die gozer zo lomp is![]()
![]()
dat hij bijna zijn eigen poten breekt had ik al een half jaar geleden aan zien komen.
Vormer is wel een baas.
[ afbeelding ]
die vriendin vind ik niet verkeerd
Mooie natuur of toffe skylines van steden. Beetje van die standaard thema's.quote:
Mijne was ook altijd schoon, totdat ik met wefut begon. Binnen een maand stond m'n hele bureaublad vol en m'n 2e scherm was weer een maand later ook vol. Vorige week heb ik alles in de prullenbak gesleept en er weer uitgehaald wat ik nog nodig had. Scheelt echt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Langzaam maar zeker veranderd mijn desktop in een zooitje.
Dat was mijn UI voor lange tijdquote:
Toen ik deze pc had samengesteld een jaar geleden op Batman hd wallpapers gezocht en deze gekozenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:49 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb een of andere maffe achtergrond![]()
Had eerst ook een skyline met een rivier en donkere wolken maar dat vond mijn zus te sip![]()
[ afbeelding ]
Ja, fascinerendquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef BDIL het volgende:
[..]![]()
Als je skaff bent en zon achtergrond op je pc![]()
![]()
nopequote:
Scoren wel, winnen moeilijk ( al zou na AC Milan- Barca het mij niet verbazenquote:
quote:
Die komt dus echt nooit van z'n zolderkamer hoop ik.quote:
quote:
Beckhamquote:
Dat is gek want ik heb die van mij die ik in een pack had voor 3k verkochtquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Met nog 2 minuten te gaan
Op BIN gewonnen
Weer geen Robbenquote:
rickokunquote:
Wat is er mis met de verdediging Valdes, Dani Alves, Pique, Mascherano, Alba en Busquets ervoor van vandaag? Dat is gewoon de best mogelijke achterhoede van ze, minus Puyol..quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
Verdediging van Barca![]()
(Blijft dramatisch voor een topclub).
Ik denk dat ze vandaag gaan verliezen.
Ik kon het ook al niet gelovenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is gek want ik heb die van mij die ik in een pack had voor 3k verkocht
lapoquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zal niet al te moeilijk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |