SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
voor zover ik weet wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Profit is hier toch bedrijfsresultaat ?
Omdat jullie zo aandringentwitter:Wefut twitterde op woensdag 23-10-2013 om 18:51:46@Calfreezy Great to hear you like it! As we are still trying to improve our website, any form of feedback is appreciated
reageer retweet
Slijmbal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef Reemi het volgende:
Omdat jullie zo aandringentwitter:Wefut twitterde op woensdag 23-10-2013 om 18:51:46@Calfreezy Great to hear you like it! As we are still trying to improve our website, any form of feedback is appreciated
reageer retweet
Ik wordt gek van allesquote:
zo gek dat je ik wordt schrijftquote:
ey wassup lindgren homie buddy sonquote:
Gisteren nog gedaan. Zag dat je 'm net retweette.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo gek dat je ik wordt schrijft
[..]
ey wassup lindgren homie buddy son
wanneer ga je weer columns schrijven dan?
quote:
Boks.quote:
Tof!quote:
ook hier gepost maar iedereen negeert mijn posts denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Zag dat je 'm net retweette.Liev.
[..]
[..]
Boks.
Alleen al door 'that shit looks good' te replyen naar iemand, kwamen er best wat mensen op de site af.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tof!Zou leuk zijn als hij Wefut wat extra aandacht kan geven.
Als ik er zin in heb. Merk op Facebook dat mensen 't wel echt leuk vinden en ik vind het zelf ook gewoon tof om te doen. Mag de komende alleen wel wat bondiger schrijven en daarmee inkorten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook hier gepost maar iedereen negeert mijn posts denk ik.
Ga je op een wekelijkse basis schrijven of gewoon af en toe als je er zin in hebt?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen al door 'that shit looks good' te replyen naar iemand, kwamen er best wat mensen op de site af.
maar dat typeert wel jouw stijl een beetje he, met van die grote vergelijkingen zeg maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb. Merk op Facebook dat mensen 't wel echt leuk vinden en ik vind het zelf ook gewoon tof om te doen. Mag de komende alleen wel wat bondiger schrijven en daarmee inkorten.
over 1 minuutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef Roypsv het volgende:
kan je ergens op ps3 zien waneer die informs in paketten gaan ?
Klopt. Maar gewoon het aantal woorden an sich.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat typeert wel jouw stijl een beetje he, met van die grote vergelijkingen zeg maar
Volgens mij zitten ze nu in de packs maar ik weet niet zekerquote:
Tarja is en blijft toch de enige echte Nightwish zangeres in mijn ogenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:00 schreef DutchSL het volgende:
Floor Jansen definitief de nieuwe zangeres van Nightwishze was al mee op tour om dat vorige kutwijf uit Zweden te vervangen, zoveel beter.
Dat einde doet ze nog beter dan Tarja![]()
(het nieuws is al twee weken oud, maar ik lees het nu pas).
(niet dat het iemand hier iets kan schelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |