Ik check het op mijn iPhone.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je internetproblemen? Loopt gewoon gelijk bij mij hoor..
http://www.flashscores.co.uk/tennis/
Die loopt ook gelijk.
Dat klinkt goed. Hoop echt dat Federer morgen wint (maar ik zie het somber in.) Mocht hij winnen dan kan hij in Parijs helemaal vrijuit spelen lijkt me. Als hij vroeg verliest heeft hij wat extra rust voor de WTF.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als ik het goed bekeken heb nog maar 1 scenario over waarin Federer de WTF niet haalt, namelijk als deze 4 dingen gebeuren:
Federer wint geen wedstrijd meer (Basel of Bercy).
Raonic wint Bercy
Gasquet haalt de SF (verliest van Raonic)
Wawrinka haalt de SF of F.
Nou, zeg dat wel. Elke keer is het weer met de hakken over de sloot. Spelers moeten tegenwoordig wel heel zwak zijn wil Federer er makkelijk van winnen. Maar goed, van mij mag hij Basel, Parijs en de WTF winnen en dan in 2014 met enorm veel fitheid en zelfvertrouwen gaan spelen.quote:
Het begint voor DelPo echter wel weer eens tijd te worden om een groot toernooi te winnen. Buiten de USO heeft die werkelijk geen één groot toernooi gewonnen. Hij blijft te vaak hangen in de semi's of de finale. En inmiddels is hij ook alweer 25 jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:32 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik denk DelPo in 3 maar ik hoop dat Federer wint want Federer is een baas en DelPo kan nog genoeg winnen als Federer met pensioen is.
Dat duurt nog tot Rio.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:32 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik denk DelPo in 3 maar ik hoop dat Federer wint want Federer is een baas en DelPo kan nog genoeg winnen als Federer met pensioen is.
Ben bang van niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |