Sick heeft Federer die 5-3 nog weggegeven? Zag de stand en ik dacht dat het klaar zou zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:04 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt Federer veel fouten zeg, en hij slaat ze ook eens meters uit.
Ook die voorlaatste volley op 15-15. Zit werkelijk niets in.
Nee, maar ze dachten dat een tiebreak wel leuk zou zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sick heeft Federer die 5-3 nog weggegeven? Zag de stand en ik dacht dat het klaar zou zijn.
Tegenwoordig kun je daar helemaal niet meer van uitgaan bij Fed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sick heeft Federer die 5-3 nog weggegeven? Zag de stand en ik dacht dat het klaar zou zijn.
Nou, je kunt veel over hem zeggen maar hij heeft dit jaar nog geen grote voorsprong weggegeven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je daar helemaal niet meer van uitgaan bij Fed.
Die loopt nu ver achter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kent na al die jaren nog de website met de livescores niet?
Krijg je ze per fax binnen dan?quote:
ATP-site livescores bleef hangen op 1-0 derde set.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijg je ze per fax binnen dan?
5-4 Pospisil, Fed aan service
Klopt, maar de livescores staan daar nu op 4-3 dus lopen achter.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
http://www.atpworldtour.com/
Gewoon bovenaan daar, maar 4*-5 Federer serveert om in de set te blijven.
Pospisil wat fysieke mankementen.
Heb je internetproblemen? Loopt gewoon gelijk bij mij hoor..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar de livescores staan daar nu op 4-3 dus lopen achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |