Waarom zouden die drie gemiste eerste servives zo'n grote invloed hebben op zijn eersteservicepercentage?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:55 schreef 1239758715981 het volgende:
Ik vond Federer gister best goed spelen. Hij had die vreselijke servicegame aan het begin van de tweede set, maar verder was het niet onaardig. Goed breakpunten verzilverd, hoog percentage van eerste services gewonnen, weinig errors (voor mijn gevoel, kan nergens stats vinden die ook UEs weergeven). Zijn 1e-servicepercentage was weliswaar laag maar als hij niet 3 DFs in die ene game had geslagen was dat percentage ook behoorlijk geweest.
Vaak wel ja, maar dat komt ook omdat hij er zo ongeschoren bijloopt. Maar soms oogt hij wel fris, vooral als alles goed gaat, zoals tegen Nadal in Shanghai.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Del Potro ziet er altijd half dood uit en levensmoe uit op de baan.
Maar dat doet hij eigenlijk alleen als het niet zo lekker loopt, toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik vind het meer door zijn gezichtsuitdrukking en hoe hij over de baan sjokt tussen de punten door.
Eens ja. Gek genoeg is dat, voor mijn gevoel, na die polsblessure echt veel erger geworden. Of eigenlijk vanaf het moment dat hij echt de top 5 bereikte..Daarvoor was zijn lichaamstaal altijd een stuk beter..vooral in die gruwelijke run toen hij zich de top 10 insloegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:57 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tenzij het 95% van de wedstrijden niet zo lekker loopt, geloof het niet. Zijn normale lopen lijkt sjokken met de schouders hangend en de mond enigszins open te zijn.
Zeker, maar toen met dat thuispubliek in Canada, dat was dan weer fantastisch. Helaas heeft hij dat hier helemaal niet, maar misschien kan hij zich ook optrekken aan een 'vijandig' publiek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Posposil is wel weer een van de weinige spelers waarvan je kan zeggen dat hij mentaal zwakker is dan Dimitrov.
Zo'n beetje ja. Goed spel en/of mentaal sterk op belangrijke momenten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:19 schreef Federer-fan het volgende:
Wat betekent het woord 'clutch' dat hier tegenwoordig wordt gebruikt? Ik nam aan dat het erom ging dat je op een belangrijk moment wat punten achter elkaar wint, maar geen idee of dat klopt.
Oke, bedankt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:25 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zo'n beetje ja. Goed spel en/of mentaal sterk op belangrijke momenten.
Ronduit kutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:37 schreef Federer-fan het volgende:
Zonde dat Federer het niet uitserveerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |