Jij wil natuurlijk liever een jodenkoek.quote:
Mja, het aantal roofmoorden door marokkanen ook, maar dat zijn ook maar incidenten natuurlijk. Betekent nog steeds niet dat de mensen die hier posten dat goedkeuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:16 schreef 99.999 het volgende:
Nou, ik zag het hier al weer gebeuren en het blijkt dat die club flink wat van dergelijke mails e.d. heeft ontvangen. In aantallen gaat dat al snel gelijk op of over het aantal bezwaarmakers tegen zwarte piet...
Mag je alleen heel boos zijn op zwarte piet? Wat zijn volgens jou de criteria om wel of geen boze brieven te mogen schrijven?quote:Aha, dus eigenlijk is hele boze mails sturen nog wel prima zolang je niet al te concreet met de dood dreigt?
Neuh, dat doe ik ook niet. Ik benoem achterlijk gedrag aan alle kanten (want dat is er volop helaasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet gaan omdraaien, kerel.
Het is absurd om dat als argument aan te voeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:17 schreef Danny het volgende:
[..]
als je langer dan acht woorden je aandacht bij een post had kunnen houden had je gezien dat ik hetzelfde zeg als jij. Maar dat was te moeilijk begrijp ik?
nee, dat was de srv manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mijn ouders ging hij door de achterdeur naar binnen
Vroeger zong men in het voetbalstadion nog vaak "We gaan op jodenjacht". Dat doet men na een heleboel heisa ook niet meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke andere tradities heeft men eigenlijk al moeten aanpassen onder druk van minderheden?
jodenkoekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk liever een jodenkoek.
Zelfs een blauwe smurf kan niet door de waterkraan.quote:
Geschoren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Triest dat jij er een kwestie van "de" allochtonen versus autochtonen van maakt. Wil je soms zelf dat alle allochtonen over één kam worden gescheerd?
Ik vraag me of hij met de dreigementen van het ernstige soort doelt op het verstoren van de optocht, of op dreigementen met fysiek geweld.quote:Bedreigingen om plan met Regenboogpieten
Het had een statement moeten zijn: de Regenboogpieten op het Sinterklaasfeest van de Stichting Minimaclub in het Groningse Hoogezand Sappemeer. De stichting trekt het plan echter in na bedreigingen en boze mailtjes van tegenstanders. “Waarvan enkele tientallen van de ernstige soort” aldus vice-voorzitter Nico Lutterop tegenover Spitsnieuws.
En dat terwijl de regenboogpieten niet bedoeld zijn als hart onder de riem voor tegenstanders van Zwarte Piet. Evenmin voor voorstanders. “Ons doel was vooral om aan te tonen dat de hele discussie eigenlijk nonsens is. Zwarte Piet is wat ons betreft niet racistisch. We begrijpen goed dat bruine schmink gevoelens op kan roepen bij bepaalde mensen, maar zwart als echte roet geschminkte pieten zien wij niet als iets racistisch.” Het inzetten van regenboogpieten was volgens Lutterop dan ook vooral bedoeld om te laten zien dat dat eigenlijk óók geen porem is.
De ludieke invulling van het Sinterklaasfeest werd echter niet gewaardeerd. “Via de mail word je uitgemaakt voor SS’er, NSB’er en landverrader. Telefonisch hebben mensen gedreigd om onze optocht te verstoren. Dat risico willen we niet lopen, er zijn immers kinderen bij.”
http://www.spitsnieuws.nl(...)-met-regenboogpieten
Beste bijdrage tot nu toe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:17 schreef tong80 het volgende:
Hoe kan Zwarte Piet trouwens door een Centrale Verwarming
alleen als je probeert met non-argumenten andermans mening probeert te invalideren. iets waar jij je al een aantal delen schuldig aan maakt en de reden waarom ik in de regel eigenlijk alleen nog 'ok' reageer op je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan was het wellicht snugger geweest om even over je reactie na te denken voordat je op invoeren drukte. Nu is er eigenlijk maar 1 interpretatie mogelijk, namelijk dat je het effect van de bedreigingenm, en daarmee de bedreigingen, toejuicht.
De bakkerij van familie De Joode wist inderdaad lekkere koeken te bakken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk liever een jodenkoek.
Okquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen als je probeert met non-argumenten andermans mening probeert te invalideren. iets waar jij je al een aantal delen schuldig aan maakt en de reden waarom ik in de regel eigenlijk alleen nog 'ok' reageer op je.
Bij ons klopte ome Willem gewoon op het voorraam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mijn ouders ging hij door de achterdeur naar binnen
Toch leek het daar verdomde vee lop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, het aantal roofmoorden door marokkanen ook, maar dat zijn ook maar incidenten natuurlijk. Betekent nog steeds niet dat de mensen die hier posten dat goedkeuren.
[..]
Ik vind het vrij achterlijk hoe die club daar benaderd is. Ze brengen een ludieke actie en worden aan alle kanten uitgescholden en bedreigd.quote:Mag je alleen heel boos zijn op zwarte piet? Wat zijn volgens jou de criteria om wel of geen boze brieven te mogen schrijven?
In Spanje is het traditie om Zwarte Pieten in elkaar te slaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens de laatste dagen een schurfthekel aan negers gekregen.
Rot op terug naar Spanje. Samen met die travestiet.
er werd gevraagd of we eens wilden luisteren naar de mensen die bezwaar maken tegen piet en of we ons wilden verplaatsen in hun situatie. Als het alleen om de vijf FOK!kers ging die we hebben die de mening van die lui delen had dat erbij moeten staan. Ik vermoed echter dat je gewoon niet goed geïnformeerd was en nu probeert er een draai aan te geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het ging over mensen hier, op fok!
Of ben jij nu met Quinsy en die Jamaicaanse aan het discussiëren?
In de onderste alinea staat wat toelichting.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vraag me of hij met de dreigementen van het ernstige soort doelt op het verstoren van de optocht, of op dreigementen met fysiek geweld.
60 jaar geleden zongen ze : 'Wat zijn die Joden stil.'quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vroeger zong men in het voetbalstadion nog vaak "We gaan op jodenjacht". Dat doet men na een heleboel heisa ook niet meer.
Pff, ze worden aan alle kanten inderdaad helemaal gekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef Zienswijze het volgende:
Wat een ophef allemaal mensen.
Waar is de nuchterheid gebleven?
Jelle is aan het trollen nu. Misschien uit boosheid, maar is gewoon te lezenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:09 schreef De_Coulance het volgende:
Lekker allemaal op Jelle reageren ipv de stuitende racistische volkswoede die nu gaande is.
Nee, want in tegenstelling tot sommige trollen (waaronder jij je nu tot profileert) meen ik wat ik zeg, en denk na over goede tegenargumenten. Sommigen verkloten dit topic door te zuigen en wanneer ze dan happen zeggen ze...ik wist wel dat je niet tolerant en een PVV-er was. Dit keer kies je de kant van de klagers, de volgende keer is het de andere kant.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
Kom op mensen, jullie vinden het maar wat leuk dat de VN onderzoek naar Pietermans doet. Kunnen we ons mooi verzetten tegen die grote boze club die denkt te kunnen bepalen hoe wij onze feestjes vieren.
nog steeds niet verder gelezen dan de eerste zin dus. jammer, maar verklaarbaar, want dan had je niet door kunnen trollen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Het is absurd om dat als argument aan te voeren.
X is slecht.
Ja maar X was ook slecht in 2004.
Inderdaad, dus?
Ach, dat doet hij wel vaker, hoor. Net zo lang verdraaien tot er in zijn hoofd staat wat hij wil dat er staat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet gaan omdraaien, kerel.
Volgens wie? Volgens een klein groepje 'Zwarte Piet is racisme'-roepers? Want volgens mij zijn die onder zowel autochtoon als allochtoon in de minderheid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn mening is een andere, maar dan ben ik opeens een Nazi en een racist.
Maar hij was toch niet zwart geschilderd hè Tong? Anders ben ik bang je te moeten melden dat jouw lieve Ome Willem een racist is/was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij ons klopte ome Willem gewoon op het voorraam.
Je hebt helemaal nog nergens inhoudelijk op gereageerd. Vermoedelijk komt dat vooral door een gebrek aan argumenten. Dat met flauwigheidjes als 'ok' of ;') af proberen te doen is vooral een vrij dom zwaktebod.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen als je probeert met non-argumenten andermans mening probeert te invalideren. iets waar jij je al een aantal delen schuldig aan maakt en de reden waarom ik in de regel eigenlijk alleen nog 'ok' reageer op je.
Oh ja? Ik kan dat er niet uit opmaken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Ryon impliceert dat met z'n retorische vraag over het belanghebbend-zijn.
Die werden natuurlijk overstemd door het gesis van die verdomde blikken Zyklon B.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
60 jaar geleden zongen ze : 'Wat zijn die Joden stil.'
Misschien ga je eens een keer nadenken voor je weer wat achterlijks schrijft en dat tegen beter weten in probeert te verdedigen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, dat doet hij wel vaker, hoor. Net zo lang verdraaien tot er in zijn hoofd staat wat hij wil dat er staat.
Godwin! Godwin!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die werden natuurlijk overstemd door het gesis van die verdomde blikken Zyklon B.
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pff, ze worden aan alle kanten inderdaad helemaal gek
Jij zegt dat het niet normaal is om een boze brief te sturen naar een organisatie die het sinterklaasfeest (dat overigens in een NEN norm is vastgelegd) eigenhandig wil aanpassen. Dan vraag ik me af waarom je wel een boze brief mag sturen naar de gemeente amsterdam die het feest wil vieren zoals dat al jaren gedaan is. Waarom hoor ik je niet over het een klagen, maar wel over het ander?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch leek het daar verdomde vee lop.
[..]
Ik vind het vrij achterlijk hoe die club daar benaderd is. Ze brengen een ludieke actie en worden aan alle kanten uitgescholden en bedreigd.
Daar heb ik moeite mee en dan probeer je me aan te smeren dat je van mij alleen heel boos mag zijn op zwarte piet.
Hij had een doorzichtige zak.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar hij was toch niet zwart geschilderd hè Tong? Anders ben ik bang je te moeten melden dat jouw lieve Ome Willem een racist is/was.
Waar schuif ik die onder stoelen of banken dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef De_Coulance het volgende:
Danny waarom ben je niet gewoon eerlijk over je mening?
Vandaar dat ik ook zei:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de onderste alinea staat wat toelichting.
Want met de dreigementen van het ernstige soort zou hij ook op andere zaken kunnen doelen dan het verstoren v/d optocht. Zaken die hij bijvoorbeeld (nog) niet noemt vanwege bijv. onderzoek door de politie, om maar wat te noemen.quote:Ik vraag me of hij met de dreigementen van het ernstige soort doelt op het verstoren van de optocht, of op dreigementen met fysiek geweld.
Precies, gooi ze door de kamer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Waar schuif ik die onder stoelen of banken dan?
Nog steeds minder dan het aantal PVV-stemmers of moslims.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:27 schreef Danny het volgende:
https://www.facebook.com/pietitie?directed_target_id=0
1 miljoen
Dat jij kennelijk niet normaal kunt lezen (en dat als mod...) moet je niet op mij afreageren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Misschien ga je eens een keer nadenken voor je weer wat achterlijks schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |