Jij wil natuurlijk liever een jodenkoek.quote:
Mja, het aantal roofmoorden door marokkanen ook, maar dat zijn ook maar incidenten natuurlijk. Betekent nog steeds niet dat de mensen die hier posten dat goedkeuren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:16 schreef 99.999 het volgende:
Nou, ik zag het hier al weer gebeuren en het blijkt dat die club flink wat van dergelijke mails e.d. heeft ontvangen. In aantallen gaat dat al snel gelijk op of over het aantal bezwaarmakers tegen zwarte piet...
Mag je alleen heel boos zijn op zwarte piet? Wat zijn volgens jou de criteria om wel of geen boze brieven te mogen schrijven?quote:Aha, dus eigenlijk is hele boze mails sturen nog wel prima zolang je niet al te concreet met de dood dreigt?
Neuh, dat doe ik ook niet. Ik benoem achterlijk gedrag aan alle kanten (want dat is er volop helaasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet gaan omdraaien, kerel.
Het is absurd om dat als argument aan te voeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:17 schreef Danny het volgende:
[..]
als je langer dan acht woorden je aandacht bij een post had kunnen houden had je gezien dat ik hetzelfde zeg als jij. Maar dat was te moeilijk begrijp ik?
nee, dat was de srv manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mijn ouders ging hij door de achterdeur naar binnen
Vroeger zong men in het voetbalstadion nog vaak "We gaan op jodenjacht". Dat doet men na een heleboel heisa ook niet meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Welke andere tradities heeft men eigenlijk al moeten aanpassen onder druk van minderheden?
jodenkoekquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk liever een jodenkoek.
Zelfs een blauwe smurf kan niet door de waterkraan.quote:
Geschoren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Triest dat jij er een kwestie van "de" allochtonen versus autochtonen van maakt. Wil je soms zelf dat alle allochtonen over één kam worden gescheerd?
Ik vraag me of hij met de dreigementen van het ernstige soort doelt op het verstoren van de optocht, of op dreigementen met fysiek geweld.quote:Bedreigingen om plan met Regenboogpieten
Het had een statement moeten zijn: de Regenboogpieten op het Sinterklaasfeest van de Stichting Minimaclub in het Groningse Hoogezand Sappemeer. De stichting trekt het plan echter in na bedreigingen en boze mailtjes van tegenstanders. “Waarvan enkele tientallen van de ernstige soort” aldus vice-voorzitter Nico Lutterop tegenover Spitsnieuws.
En dat terwijl de regenboogpieten niet bedoeld zijn als hart onder de riem voor tegenstanders van Zwarte Piet. Evenmin voor voorstanders. “Ons doel was vooral om aan te tonen dat de hele discussie eigenlijk nonsens is. Zwarte Piet is wat ons betreft niet racistisch. We begrijpen goed dat bruine schmink gevoelens op kan roepen bij bepaalde mensen, maar zwart als echte roet geschminkte pieten zien wij niet als iets racistisch.” Het inzetten van regenboogpieten was volgens Lutterop dan ook vooral bedoeld om te laten zien dat dat eigenlijk óók geen porem is.
De ludieke invulling van het Sinterklaasfeest werd echter niet gewaardeerd. “Via de mail word je uitgemaakt voor SS’er, NSB’er en landverrader. Telefonisch hebben mensen gedreigd om onze optocht te verstoren. Dat risico willen we niet lopen, er zijn immers kinderen bij.”
http://www.spitsnieuws.nl(...)-met-regenboogpieten
Beste bijdrage tot nu toe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:17 schreef tong80 het volgende:
Hoe kan Zwarte Piet trouwens door een Centrale Verwarming
alleen als je probeert met non-argumenten andermans mening probeert te invalideren. iets waar jij je al een aantal delen schuldig aan maakt en de reden waarom ik in de regel eigenlijk alleen nog 'ok' reageer op je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan was het wellicht snugger geweest om even over je reactie na te denken voordat je op invoeren drukte. Nu is er eigenlijk maar 1 interpretatie mogelijk, namelijk dat je het effect van de bedreigingenm, en daarmee de bedreigingen, toejuicht.
De bakkerij van familie De Joode wist inderdaad lekkere koeken te bakken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk liever een jodenkoek.
Okquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen als je probeert met non-argumenten andermans mening probeert te invalideren. iets waar jij je al een aantal delen schuldig aan maakt en de reden waarom ik in de regel eigenlijk alleen nog 'ok' reageer op je.
Bij ons klopte ome Willem gewoon op het voorraam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mijn ouders ging hij door de achterdeur naar binnen
Toch leek het daar verdomde vee lop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, het aantal roofmoorden door marokkanen ook, maar dat zijn ook maar incidenten natuurlijk. Betekent nog steeds niet dat de mensen die hier posten dat goedkeuren.
[..]
Ik vind het vrij achterlijk hoe die club daar benaderd is. Ze brengen een ludieke actie en worden aan alle kanten uitgescholden en bedreigd.quote:Mag je alleen heel boos zijn op zwarte piet? Wat zijn volgens jou de criteria om wel of geen boze brieven te mogen schrijven?
In Spanje is het traditie om Zwarte Pieten in elkaar te slaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens de laatste dagen een schurfthekel aan negers gekregen.
Rot op terug naar Spanje. Samen met die travestiet.
er werd gevraagd of we eens wilden luisteren naar de mensen die bezwaar maken tegen piet en of we ons wilden verplaatsen in hun situatie. Als het alleen om de vijf FOK!kers ging die we hebben die de mening van die lui delen had dat erbij moeten staan. Ik vermoed echter dat je gewoon niet goed geïnformeerd was en nu probeert er een draai aan te geven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het ging over mensen hier, op fok!
Of ben jij nu met Quinsy en die Jamaicaanse aan het discussiëren?
In de onderste alinea staat wat toelichting.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik vraag me of hij met de dreigementen van het ernstige soort doelt op het verstoren van de optocht, of op dreigementen met fysiek geweld.
60 jaar geleden zongen ze : 'Wat zijn die Joden stil.'quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vroeger zong men in het voetbalstadion nog vaak "We gaan op jodenjacht". Dat doet men na een heleboel heisa ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |