Jaaaaaaaaaa! Leuk ideequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Is het misschien een idee om een lijst in de OP te zetten met een beschrijving van de leden? Zou wel leuk zijn om iets leuks te schrijven over iemand anders waar we vaak mee spelen toch?
Is wel een leuk idee!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Leuk idee![]()
![]()
![]()
Oh nee, toch niet
Bij t FIFA topic deden ze t pas na 1,5 jaar dacht ik, beetje vroeg misschien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:05 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel gerust doen samen met kensei, painore en de commissioners.
quote:
ja als je het voor de 2e keer doet wordt het wel gehalveerd. maar snap n iet waarom dat blijkbaar ook soms zo is voor mensen die hem voor het eerst doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja dat is echt gierig, gister met z'n 3en Base Invaders gedaan, krijgen er 2 man 12,5K en de laatste 25K.
Keer daarna met 2 man gedaan, allebei 12,5K
Er is toch wel duidelijk wie er zowel online als op het FOK!forum actief is toch? Kunnen we daar wat over schrijven, is wel leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Bij t FIFA topic deden ze t pas na 1,5 jaar dacht ik, beetje vroeg misschien?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:12 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil wel mooie bijnamen zien.
Painore "Laten we rallyrace doen, dan kan ik even roken" aka Panini
Ja klopt ook welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Er is toch wel duidelijk wie er zowel online als op het FOK!forum actief is toch? Kunnen we daar wat over schrijven, is wel leuk.
wil je mijn oliebollen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oh bobbert, nu krijg ik ook zin in oliebollen
quote:Bobbernaut, raptalent, maker van de bangalijst, baas.
botsen bedoel je?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:24 schreef BozeHaas het volgende:
GTA online is geen zak aan meer alleen maar losertjes die niet eerlijk kunnen winnen en daarom gaan boosten.
Klaagbaakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:24 schreef BozeHaas het volgende:
GTA online is geen zak aan meer alleen maar losertjes die niet eerlijk kunnen winnen en daarom gaan boosten.
eenschquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
botsen bedoel je?
Ook in onze crew zijn een aantal daar erg goed in.
Ik beuk iedereen van de weg af expres.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
botsen bedoel je?
Ook in onze crew zijn een aantal daar erg goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |