Zijn al een tijdje terug hoor, maar dit geheel terzijde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:05 schreef Jellereppe het volgende:
Juventus. Eindelijk terug na al die jaren.Eindelijk.
In de Serie A, jazeker, CL, nee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zijn al een tijdje terug hoor, maar dit geheel terzijde.
Vorig jaar deden ze ook mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In de Serie A, jazeker, CL, nee.
En toen deden ze het al goed met een kwartfinale.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze ook mee.
Een neef van mij zit achter de goal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Mijn oom en neef zitten in het uit vak vanavond.Real ligt ons normaal gesproken wel al hadden we toen een veel beter team en nu zijn we ook nog eens uit vorm. Een punt zou goed zijn. Forza la Juve ale!
Ik voel de spanning alquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:11 schreef hafcfan het volgende:
Mijn oom en neef zitten in het uit vak vanavond.Real ligt ons normaal gesproken wel al hadden we toen een veel beter team en nu zijn we ook nog eens uit vorm. Een punt zou goed zijn. Forza la Juve ale!
Houd je mond mexicanoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoe Tjaptjoep vandaag ook weer mooie gifjes posten?
Jij hebt gisteren overuren gedraaid jaquote:
Ik heb de 2e helft amper gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren overuren gedraaid ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |