Ik zou niet weten (buiten foto's/video's) om wat ik nodig zou hebben?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:18 schreef Sjacq het volgende:
Ik blijf toch even zitten met de gegevens. Wat raden jullie aan om een backup te maken die ook weer kan worden teruggezet? Als ik cyanogenmod installeer, dan detecteert samsung kies hem daarna niet meer om mijn gegevens van de backup terug te zetten.
Ik heb 4.3 (niet geroot)quote:Op maandag 24 februari 2014 15:59 schreef Skv het volgende:
Welke firmwareversie is de meest recente voor de S4? Ik heb nog steeds 4.2.2 (geroot).
Als ik update kies, dan zegt hij dat dit de meest recente is, maar dit lijkt me sterk. Zie op het web al 4.4.2 rondvliegen?
mja de s5 is een beetje een tegenvaller. als ik nu een nieuwe zou moeten kopen zou ik voor de nexus 5 gaan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:28 schreef zomer86 het volgende:
De Samsung Galaxy S5 hoef ik niet, ik ga mooi voor de Sony Xperia Z2.
Voor NL is ie nog niet uitgerold, alleen als je dus een andere versie op je toestel hebt staan.quote:
Inmiddels ook OTA.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:48 schreef Fredgroes het volgende:
4.4 is uit, alleen nog te downloaden via kies
factory reset is altijd aan te raden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
net de update gedaan en nu werkt ie niet meer ::(
als t scherm eenmaal uit gaat dan kan ie niet meer aan en het ''sleepbalkje'' naar beneden werkt ook niet... grrrr
iemand tips?
daar heb ik dus geen zin in, heb wel wat beters te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:54 schreef wootahH het volgende:
[..]
factory reset is altijd aan te raden.
mee eens, maar ik moest iets uitkiezen van m'n werk dus heb ik maar de S5 (wit) gedaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef 16meter het volgende:
Ik hoef geen S5.
Alweer hetzelfde goedkope, gedateerde uiterlijk en nog steeds volledig uit plastic opgebouwd. Geen innovatie.
Dit kan wel eens de eerste Galaxy S worden die minder gaat verkopen dan z'n voorganger.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
Is er ook een apart S4 topic?Kan het niet vinden.
Heb er sinds deze week 1 en kan er op zich wel aan wennen, gaat vlotjes en alles wijst zich redelijk vanzelf. Ben overgestapt van een HTC Sensation en dan is dit tot nu toe wel een verademing. Het enige waar ik me nu al kapot aan erger is het sluitergeluid dat niet uit kan.Heeft iemand hier ervaring met het uitzetten daarvan zonder te rooten? Heb niet zo'n zin om dat meteen in week 1 te doen
'een andere camera-app downloaden' vind ik niet echt een oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |