abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132475181
Ja, hoi, dit is geen Letsstaytogethertopic.
Ja doei.
pi_132475324
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:04 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Nou, ik krijg andere aandacht.

Ik krijg geen aandacht van opgefokte petjes en al helemaal niet op die manier. Gelukkig ook maar. Ik krijg aandacht op een praat-manier, zeg maar, op de normale manier, van normale figuren, vind ik. Niet dat ik half word betast en vervolgens word geslagen als ik zeg dat ik 't niet prettig vind of daarom word uitgescholden. En daar ben ik juist blij mee, want het lijkt mij best eng (en niet vleiend) om zo behandeld te worden.

Welnee, het is gewoon echt waar. Iedereen hier is 't er ook wel mee eens omdat het altijd zichtbaar is in discotheken, enzovoort. Bovendien is het logisch. Zulke jongens kijken niet naar hoe mooi of classy iemand is, maar hoe gewillig en easy iemand is.
En jij probeert te verbergen hoe gewillig en easy je bent door zogenaamd "classy" te zijn :')

Alleen heb je niet door dat mensen gewoon daardoor heenkijken aangezien aandachtshoeren gewoon aandachtshoeren zijn.
pi_132475840
quote:
3s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hoi, dit is geen Letsstaytogethertopic.
Welja, het gaat niet eens over mij nu :') het is algemene praat. Maargoed, spreek dan de mensen aan die in allerlei topics mijn topics tevoorschijn toveren om te sneren/makkelijk te scoren, wel zo redelijk.
pi_132475924
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

En jij probeert te verbergen hoe gewillig en easy je bent door zogenaamd "classy" te zijn :')

Alleen heb je niet door dat mensen gewoon daardoor heenkijken aangezien aandachtshoeren gewoon aandachtshoeren zijn.
Ja, ho, het gaat hier over Turkse mannen en hun lekkerheid, ofzo.
Ja doei.
pi_132476107
Ik ga liever niet voor Turken in Nederland. Zij zijn doorgaans conservatief, dus dat heeft geen toekomst. Alleen ONS is mogelijk.
pi_132481133
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:30 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga liever niet voor Turken in Nederland. Zij zijn doorgaans conservatief, dus dat heeft geen toekomst. Alleen ONS is mogelijk.
Beetje krampachtig en kortzichtig van je. Dit is nou exact een voorbeeld waaraan je kun zien dat een minderheid Turken het verziekt voor de goede Turken.
pi_132481244
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Beetje krampachtig en kortzichtig van je. Dit is nou exact een voorbeeld waaraan je kun zien dat een minderheid Turken het verziekt voor de goede Turken.
Welke minderheid doet wat? Goede Turken zijn niet conservatief?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_132481317
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 15:30 schreef helplesssss het volgende:
Zij zijn wel conservatief maar willen wel een ONS met jou? Wat bedoel je met conservatief? XD
pi_132481486
jij bent verkaast man waar maak je je druk om

cCc
pi_132481550
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:48 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Welke minderheid doet wat? Goede Turken zijn niet conservatief?
Meestal niet nee. Conservatieve Turken zijn juist de Turken die moeite hebben met het aanpassen in Nederland. De progressieve Turken hebben er minder moeite mee en passen zich direct aan. Ik heb het dan niet over of je streng of minder streng gelovig ben.
pi_132481931
BroodjePatat,

Ik heb het ook daarover. Religie staat er los van. Ik woon in het centrum van DH, zeer dicht bij Transvaal/Schilderswijk en ik heb die progressieve Turken nog niet gezien. I'm dying to meet them :) Heb wel een paar Turkse vrienden en ze zijn voor mij goud waard. Maar geef nou toe dat ze parels zijn en de meerderheid gewoon conservatief is.
pi_132482245
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 18:12 schreef helplesssss het volgende:
BroodjePatat,

Ik heb het ook daarover. Religie staat er los van. Ik woon in het centrum van DH, zeer dicht bij Transvaal/Schilderswijk en ik heb die progressieve Turken nog niet gezien. I'm dying to meet them :) Heb wel een paar Turkse vrienden en ze zijn voor mij goud waard. Maar geef nou toe dat ze parels zijn en de meerderheid gewoon conservatief is.
BroodjeKebab. :P

Conservatief bedoel ik ook qua mindsetting, en zoals ik al eerder zei heeft het niks te maken met je religie. Maar soms wordt de religie ook als argument gebruikt bij de conservatieve Turken om hun doen en laten, waardoor ze zich meestal (on)bewust scheiden met Nederlanders goed te praten ofwel te bagatelliseren dat het niet hun schuld is, maar dat het een plicht is van de religie.
pi_132485216
BroodjePatat :P

Ik deel je mening. Zelf ben ik half praktiserend (bid wel, vast niet) en dat is geheel tussen mij en God. Ik sport, zwem, dans en lach tussen mannen. Ik loop niet te koop met dat ik (meerdere malen) seks heb gehad voor het huwelijk, maar ik doe er ook niet schijnheilig over. Ik doe niet mee aan de flow waarin ik mezelf en anderen ga bedriegen voor acceptatie. Sterker nog, ik wil niet close zijn met mensen die daar een probleem mee hebben.
En nog bid ik :P Dat is een deal tussen mij en God. Ik zat in een nare situatie en ging Hem uitdagen mij te helpen (Als Jij X doet, geef ik alcohol op, als jij X doet, ga ik beginnen met bidden). En dan vroeg ik bijna onmogelijke dingen en ik kreeg het. Daarom ben ik religieuzer dan sommige zeer conservatieve moslims, maar open en eerlijk. Ik wil dat schijnheilige gedoe niet voeden door er ook aan mee te doen. Het kan me een worst wezen wat zij denken. Zolang mijn contact met God maar goed is. Dan ben ik gelukkig.
BroodjePatat, ik ken weinig mensen die soortgelijk denken en dat is mijn punt. Om die reden wil ik 99% van de Turkse heren niet. Jammer, want ze zijn oh zo mooi!
pi_132485322
Turken hebben kleine pikkies en veel schaamhaar
pi_132489176
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef helplesssss het volgende:

Ik deel je mening. Zelf ben ik half praktiserend (bid wel, vast niet) en dat is geheel tussen mij en God. Ik sport, zwem, dans en lach tussen mannen. Ik loop niet te koop met dat ik (meerdere malen) seks heb gehad voor het huwelijk, maar ik doe er ook niet schijnheilig over. Ik doe niet mee aan de flow waarin ik mezelf en anderen ga bedriegen voor acceptatie. Sterker nog, ik wil niet close zijn met mensen die daar een probleem mee hebben.
En nog bid ik :P Dat is een deal tussen mij en God. Ik zat in een nare situatie en ging Hem uitdagen mij te helpen (Als Jij X doet, geef ik alcohol op, als jij X doet, ga ik beginnen met bidden). En dan vroeg ik bijna onmogelijke dingen en ik kreeg het. Daarom ben ik religieuzer dan sommige zeer conservatieve moslims, maar open en eerlijk. Ik wil dat schijnheilige gedoe niet voeden door er ook aan mee te doen. Het kan me een worst wezen wat zij denken. Zolang mijn contact met God maar goed is. Dan ben ik gelukkig.
BroodjePatat, ik ken weinig mensen die soortgelijk denken en dat is mijn punt. Om die reden wil ik 99% van de Turkse heren niet. Jammer, want ze zijn oh zo mooi!
Hmm Turk die alcohol drinkt. Zie er zelf weinig van. Zelf drink ik geen alcohol. Overigens weet ik dat er genoeg Turken zijn die alcohol drinken, maar in mijn omgeving i.i.g. niet. :P
pi_132489349
quote:
6s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef fahrenkrog het volgende:
Turken hebben kleine pikkies en veel schaamhaar
Wat versta jij onder klein dan? En wat gaat het jou aan hoe lang de pikken zijn van andere? Zolang de betreffende meisjes er tevreden mee zijn.

Echte mannen hebben trouwens schaamhaar. Niet wetend dat je die kunt scheren. :')
pi_132489444
Ik denk bovendien dat Turken met minimaal HBO progressief en opener zijn, en de laagopgeleiden juist die tokkies zijn en conservatieve.

Maarja.. wat vinden jullie van Turkse jongens qua uiterlijk? En wat vinden jullie er aantrekkelijk aan?

En wat zijn jullie ervaringen ermee.
pi_132489520
quote:

Ik vind dit heel mooi eerlijk gezegd, dat je dus bidt. Dat is eigenlijk het belangrijkste ding in de islam (na het geloofsbelijdenis zelf dan).
pi_132491785
quote:

Gewoon eroplos neuken, zolang je er maar van geniet en niet doet wat God verboden heeft, waaronder stelen etc.
pi_132494404
Voor zover ik weet is zina verboden broer
pi_132494975
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef rumiii het volgende:
Voor zover ik weet is zina verboden broer
Zina is overspel. Zelfs NLers volgen de zina. Maarja ik vind niks ergs aan erop los neuken als je vrijgezel bent, als je maar niet vreemd ga.
  PR en moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 22:40:44 #122
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_132496017
Turkse jongens hebben bij mij persoonlijk geen kans, maar dat is omdat ik me gewoon niet (seksueel) aangetrokken voel door niet-kaukasische uiterlijken. Niks racistisch aan ofzo btw, ik mag iedereen graag, maar is gewoon mijn smaak, hehe :P

Maar ik ken genoeg Nederlandse meisjes die er júíst enorm op vallen.
En als het dan ook nog een Turkse jongen is die níét is van het meisjes slaan, ziekelijk jaloers en bezitterig zijn, niet-aangepast zijn en gebrekkig NL spreken, bang zijn van varkensvlees en met joggingbroeken lopen, of/en met kleding van een voetbalclub, of/en met gucci spullen... Dan ben ik helemáál blij :P

Maar je hebt natuurlijk ook lelijke Turkse jongens en mooie Turkse jongens :P
Fuck the EBU.
pi_132497274
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Zina is overspel. Zelfs NLers volgen de zina. Maarja ik vind niks ergs aan erop los neuken als je vrijgezel bent, als je maar niet vreemd ga.
zina is meer dan overspel
zina is ongeoorloofd gemeenschap tussen man en vrouw dwz niet getrouwd nikah etc

maar ik ben geen haram politie broer doe wat je wil
pi_132498188
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef Moira. het volgende:
Turkse jongens hebben bij mij persoonlijk geen kans, maar dat is omdat ik me gewoon niet (seksueel) aangetrokken voel door niet-kaukasische uiterlijken. Niks racistisch aan ofzo btw, ik mag iedereen graag, maar is gewoon mijn smaak, hehe :P

Maar ik ken genoeg Nederlandse meisjes die er júíst enorm op vallen.
En als het dan ook nog een Turkse jongen is die níét is van het meisjes slaan, ziekelijk jaloers en bezitterig zijn, niet-aangepast zijn en gebrekkig NL spreken, bang zijn van varkensvlees en met joggingbroeken lopen, of/en met kleding van een voetbalclub, of/en met gucci spullen... Dan ben ik helemáál blij :P

Maar je hebt natuurlijk ook lelijke Turkse jongens en mooie Turkse jongens :P
Wanneer is een Turkse jongen in jouw ogen pas mooi (qua uiterlijk)? Vind jij kort zwart haar leuk of een vol bos zwart haar?
pi_132498208
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef rumiii het volgende:

[..]

zina is meer dan overspel
zina is ongeoorloofd gemeenschap tussen man en vrouw dwz niet getrouwd nikah etc

maar ik ben geen haram politie broer doe wat je wil
Harampolitie hahahahahabahaha
  PR en moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 23:29:40 #126
288245 crew  Moira
pi_132498723
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Wanneer is een Turkse jongen in jouw ogen pas mooi (qua uiterlijk)? Vind jij kort zwart haar leuk of een vol bos zwart haar?
Hmm, kort/halflang ofzo. Lichaamsbouw en gewoon vorm van gezicht en ogen en gezichtsbeharing e.d. maken ook uit.

Maar ik val sowieso niet echt op Turken, dus mij moet je het niet vragen :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 23:30:26 #127
288245 crew  Moira
pi_132498753
Ik denk als je gewoon een tof persoon bent met een bijpassend tof uiterlijk dat het dan voor veel vrouwen/meisjes weinig uit maakt welke afkomst je hebt.
Fuck the EBU.
pi_132498819
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Hmm Turk die alcohol drinkt. Zie er zelf weinig van. Zelf drink ik geen alcohol. Overigens weet ik dat er genoeg Turken zijn die alcohol drinken, maar in mijn omgeving i.i.g. niet. :P
Ik drink niet meer :P
  PR en moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 23:38:06 #129
288245 crew  Moira
pi_132499072
Dit vind ik bijvoorbeeld wel mooie Turken:

Qua uiterlijk dan. Verder lijken ze over het paard getild, en dat moet je juist weer níét hebben.
Bij een knap uiterlijk hoort een knappe persoonlijkheid, anders kun je het vaak alsnog schudden (in elk geval bij de tóffe meisjes).
Fuck the EBU.
pi_132499074
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:54 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik vind dit heel mooi eerlijk gezegd, dat je dus bidt. Dat is eigenlijk het belangrijkste ding in de islam (na het geloofsbelijdenis zelf dan).
Ik geloofde niet echt, dus ik leefde als een atheist om eerlijk te zijn. Mijn leefstijl heb ik iets aangepast, maar veranderen lukt mij niet. Ik moet realistisch blijven. Anders val ik helemaal terug naar hoe ik eerst was. Dit is de middenweg voor mij. Heel soms uitgaan, maar niet drinken. Wel zwemmen, niet losneuken. Bidden, maar niet altijd op tijd. Vasten doe ik niet ivm metabolisme :P

Je kan geen perfecte moslim zijn. Maar om noi het ene uiterste of de andere uiterste te kiezen is ook weer zo bekrompen. Alles telt. Positief of negatief.

Uhm 2x gebeden vandaag. Allebei op tijd. Nu ff de andere 3 'herkansen'.

Ik ben een raar geval :')
pi_132499091
Ik mis Cagatay Ulusoy hallooooo
  PR en moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 23:39:40 #132
288245 crew  Moira
pi_132499134
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef helplesssss het volgende:
Ik mis Cagatay Ulusoy hallooooo
Jua, die kan ook wel.
Fuck the EBU.
pi_132499198
Ik ben verliefd op hem!

Zijn nieuwe serie (duplicaat van the O.C. California maar goed). Leuk!
  PR en moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 23:42:44 #134
288245 crew  Moira
pi_132499250
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:41 schreef helplesssss het volgende:
Ik ben verliefd op hem!

Zijn nieuwe serie (duplicaat van the O.C. California maar goed). Leuk!
Geef mij maar Matt Bomer :9~
Fuck the EBU.
pi_132499322
Haha ook goed!
pi_132499352
Wat vind je van Kivanc Tatlitug?
pi_132500831
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik hoef ze niet, uiteindelijk willen ze vaak een Turkse en is het voor de seks.
Mee eens. Is ook wat ik meiden die hier vragen over heb mee geef. Helaas zit in de cultuur vaak (dus niet altijd) ingebakken dat een vrouw die seks heeft voor het huwelijk een hoer is. Ben je verliefd op een Turkse of Marokkaanse jongen; ga dan niet met hem naar bed, wat hij je ook beloofd en hoe hij het ook tegenspreekt want de kans is te groot dat dat juist een toekomst met hem onmogelijk maakt, al was het in de ogen van zijn familie wat in die cultuur extreem belangrijk is.
Relatie? Ja. Seks (in welke vorm dan ook)? Nee. Niet voor het huwelijk.

Ik weet dat er zat moderne Turkse jongens zijn.. maar hoe scheid een meisje die van de (uiteindelijk als puntje bij paaltje komt) traditionele Turkse jongens?
pi_132501145
Makkelijk: kijk naar zijn omgeving :)
pi_132501246
familie is ook een punt want als alleen de jongen "modern" is en zijn familie er streng op tegen levert dit ook weer problemen op.. ik spreek uit ervaring en als ik eerlijk ben pas ik er nu voor.

maar iedereen is anders ;)
pi_132501285
Goed punt!
pi_132501304
Liever geen Turk uit Nederland... het is een aparte volk hiero. Ik ga liever naar Istanbul ofzo.
pi_132501475
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Andijvie_ het volgende:
Zelfs NLers
Nuf said; says it all.
pi_132501698
Verkaasde en onzekere Turk detected @ OP.

Zeurt dat een klein gedeelte van de domme/scheinheiligen het verpesten voor de rest en noemt ze hypocriet..

Generaliseerd vervolgens 99% v/d Turken en is zelf ook hypocriet als de pest :')

Confidence is the key to everything. Afkomst/uiterlijk komt op een tweede plaats als je qua gedrag er boven uitsteekt.

Ken je dat gevoel als je op tijd opstaat, je uitdost in goedzittende kleren, wakker (en uitgerust/vrolijk) de deur uitgaat? Dat straal je af en dat is dan ook te zien aan je lichaamshouding. Dat valt deels op en dat zorgt ervoor dat je opvalt. Niet omdat je eruit ziet als een gladjanus.

Gr gr behaarde Turk
  PR en moderator donderdag 24 oktober 2013 @ 01:18:20 #144
288245 crew  Moira
pi_132501915
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef helplesssss het volgende:
Kivanc Tatlitug
Juah, mag er ook wel wezen.

Maar de gemiddelde Turkse jongen ziet er toch wel anders uit dan alle bovengenoemde :P
Fuck the EBU.
pi_132502017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 01:06 schreef expans het volgende:
Verkaasde en onzekere Turk detected @ OP.

Zeurt dat een klein gedeelte van de domme/scheinheiligen het verpesten voor de rest en noemt ze hypocriet..

Generaliseerd vervolgens 99% v/d Turken en is zelf ook hypocriet als de pest :')

Confidence is the key to everything. Afkomst/uiterlijk komt op een tweede plaats als je qua gedrag er boven uitsteekt.

Ken je dat gevoel als je op tijd opstaat, je uitdost in goedzittende kleren, wakker (en uitgerust/vrolijk) de deur uitgaat? Dat straal je af en dat is dan ook te zien aan je lichaamshouding. Dat valt deels op en dat zorgt ervoor dat je opvalt. Niet omdat je eruit ziet als een gladjanus.

Gr gr behaarde Turk
işte bu ya
pi_132502591
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef rumiii het volgende:
jij bent verkaast man waar maak je je druk om

cCc
_O-.
pi_132503038
Nationalisme... Is wel één onderwerp dat altijd wel genoemd wordt als het om Turken gaat. Dat woord heeft een negatieve connotatie in Nederland en in het Nederlands. Het wordt als iets slechts gezien. Iets extreems. In Turkije daarentegen is het iets vanzelfsprekend en heeft het juist een positieve bijklank.

Nationalisme hoort mijns inziens te zijn zoals jaloezie in een relatie. Ook een woord dat een negatieve betekenis heeft, maar alsnog hoort te bestaan in een relatie. Maar niet te weinig en niet te veel, want dat is slecht. Er is bepaalde hoeveelheid jaloezie die je kunt zien als 'gezonde jaloezie'. Zonder die gezonde jaloezie vind ik een relatie toch iets missen.

En gezien Nederlanders geen nationalisme kennen, is elke kleine beetje al te veel. Zo zie ik bijvoorbeeld de Nederlandse vlag echt te weinig op straat, terwijl je het in Turkije echt overal tegenkomt. Nederlanders zullen zoiets onzinnig vinden, terwijl Turken op deze manier samenhang creëeren en die vlag overal gewoon prachtig vinden. Men is er trots op. Ook het woord 'trots' in deze context zal men weinig begrijpen in Nederland, want men relativeert op een andere manier. 'Waarom zou je trots zijn op iets waar je geen invloed op had en hebt?' zul je dan horen.

Nederlanders zijn nuchter en zijn rationeel. Turken daarentegen benaderen het gevoelsmatig.

Goed... Dan komen we aan bij de TS, Andijvie_... Je vragen zijn te specifiek, waardoor ik de neiging krijg om te denken dat je te veel naar de details kijkt. Je wil jezelf op een select aantal punten verbeteren. Helaas gaat dat niet op, smaak heb je geen invloed op. Wat maakt het nou uit wat een dame hier van Turken vindt? Het gaat jou om die ene dame. Je kunt beter werken aan punten waar je wel invloed op hebt dan je focussen op punten waar je helemaal niets aan kunt doen.

Je bent van Turkse komaf. Klaar, daar kun je niets aan doen. Leg je erbij neer. Het maakt eigenlijk geen zak uit wat je bent. Of nou ja, het is niet de dealbreaker. Het gaat erom hoe je overkomt. Uitstraling.

Als een meisje interesse in je toont, spreekt je uiterlijk haar aan. Op dat moment gaat ze je heus niet afkeuren om je afkomst, waarschijnlijk weet ze het niet eens. Sowieso werkt je huidige houding je tegen, die onzekerheid is een hardere killer dan je afkomst.

Werk aan jezelf. Ontplooi je. Groei als een persoon. Inhoud. Daarmee scoor je. Met je uiterlijk en uitstraling zorg je voor een kiertje, met je inhoud haal je de buit binnen.

En laat al die omschrijvingen eens achterwege. Het komt zo verschrikkelijk over als billenlikkerij. We snappen het, je bent geïntegreerd. Chapeau, goed zo! Dat afzetten tegen de Turken hier om te laten merken dat je goed bij de Nederlanders past... meh. Je bent een Nederlandse Turk, get over it.

Turkije altijd nummer één vriend. Behalve bij voetbal; dan is Nederland nummer één.
pi_132503056
Getypt op een telefoon... Ik kon niet slapen.

Het is trouwens te merken dat je nog jong bent. Ik durf te wedden dat je binnen 5 jaar veel genuanceerder bent en misschien zelfs toenadering zoekt tot Turken.
pi_132503356
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Je zult je maar druk maken om een afkomst als een persoon gewoon óf heel leuk, óf heel stom is.
Nu al kerst?
graag op anoniem
pi_132504344
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 02:55 schreef zarGon het volgende:
Nationalisme... Is wel één onderwerp dat altijd wel genoemd wordt als het om Turken gaat. Dat woord heeft een negatieve connotatie in Nederland en in het Nederlands. Het wordt als iets slechts gezien. Iets extreems. In Turkije daarentegen is het iets vanzelfsprekend en heeft het juist een positieve bijklank.
Valt wel mee hoor met Nederland. 'T is alleen zo jammer dat wanneer Nederlanders eens wat nationalisme laten zien dat de hele westerse wereld over hen heen valt. Het is niet het nationalisme wat Nederlanders aan Turken die hier wonen tegen staat..
quote:
Turkije altijd nummer één vriend.
Het is het feit dat ze hier wonen, hier uitkeringen ontvangen, zich hier laten voorstaan op hun Nederlanderschap als het om rechten gaat.. Maar zij Turkije op 1 zetten.
In Nederland hebben wij daar een spreekwoord voor met een uitermate negatieve bijsmaak:
"Van twee walletjes eten"..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')