Coolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:37 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf wel. Wordt door vele mensen zelfs aangekeken als: 'Ben jij van Turkse afkomst?''. Ze zien mij eerder als Nederlander aan, dan als Turkse. Alleen mijn haar- en oogkleur verraadt het wel eens, waardoor ze toch nog hebben van: 'aan je haar- en oogkleur kan ik er een Turk inzien, maar als ik je hoor praten en je uiterlijk zie, dan lijk je niet op een Turk'.
Hahahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb daarom ook mijn strikvragen dat geheel over andere onderwerpen gaan. Als je daarin faalt, dan ben je ook vast losbandig
Haha wow, topicoverstijgend backfire.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Misschien omdat die vrouwen een relatie wel serieus nemen en niet met andere mannen gaan afspreken?
Ik denk dat als het je vaak overkomt, je bij jezelf moet kijken hoe het komt. Vaak is het wel zo dat de wat ordinaire (kleding en uiterlijk) meiden eerder en vaak worden lastig gevallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
Scheelt voor jou danik vind het soms best bedreigend.
Maar dat betekent niet dat ik nooit last heb van mannen die er 'Nederlands' uitzien. Ook vaak zat. Dus tsja
[..]
Waar trek je de grens dan als ik vragen magWil je je vriendin ontmaagden of mag ze wel met ongeveer 5 jongens het bed hebben gedeeld?
Met strikvraag bedoel ik ook, dat de vraag bijvoorbeeld over de Amerikaanse huizenmarkt gaat. Dus dat wordt zweten om ze goed te beantwoordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Hahahahahabeter voor jou dan. Maar een paar strikvragen zijn natuurlijk wel easy.
Hangt denk ik vooral van de leeftijd af voor mij en 'gezondheid'. Als ze bijvoorbeeld net als mij 18 is, mag ze wel met 3-5 jongens het bed gedeeld hebben. Naarmate de leeftijd vordert, zal het mij ook niet verbazen als de aantal jongens toegenomen zal zijn, mits ze onder de relaties maar niet vreemd is gegaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
Scheelt voor jou danik vind het soms best bedreigend.
Maar dat betekent niet dat ik nooit last heb van mannen die er 'Nederlands' uitzien. Ook vaak zat. Dus tsja
[..]
Waar trek je de grens dan als ik vragen magWil je je vriendin ontmaagden of mag ze wel met ongeveer 5 jongens het bed hebben gedeeld?
vind het nu niet meer nodig hier op in te gaan eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik denk dat als het je vaak overkomt, je bij jezelf moet kijken hoe het komt. Vaak is het wel zo dat de wat ordinaire (kleding en uiterlijk) meiden eerder en vaak worden lastig gevallen.
Dat is ook weer zo'n veronderstelling van jou, de meeste turken of marokkanen die ik ken hebben helemaal niks tegen nederlanders en gaan er zelfs mee om.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
De meeste allochtonen hebben iets tegen NLers, terwijl ze in NL wonen. Vandaar zette ik die zin erbij, misschien irrelevant.
Nederlanders denken juist eerder bij mij dat ik een Marokkaan of Serviër (of ergens uit het kaukasus kom) ben, dan dat ik Turks ben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:37 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf wel. Wordt door vele mensen zelfs aangekeken als: 'Ben jij van Turkse afkomst?''. Ze zien mij ueerder als Nederlander aan, dan als Turkse. Alleen mijn haar- en oogkleur verraadt het wel eens, waardoor ze toch nog hebben van: 'aan je haar- en oogkleur kan ik er een Turk inzien, maar als ik je hoor praten en je uiterlijk zie, dan lijk je niet op een Trk'.
Daar ben ik het mee eens, maar dat hoeft niet perse zo te zijn. Een mooi en sexy meisje zal sowieso sneller lastig gevallen worden dan een meisje die het niet van haar looks moet hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik denk dat als het je vaak overkomt, je bij jezelf moet kijken hoe het komt. Vaak is het wel zo dat de wat ordinaire (kleding en uiterlijk) meiden eerder en vaak worden lastig gevallen.
O okee, je moet het niet zien als een aanval hoor, zo is t echt neit bedoeld. Maar als het je zo vaak en heftig (vind slaan en uitschelden best erg) overkomt, dan ga je of naar de verkeerde plaatsen of heb je een uiterlijk dat zulke mannen denkendat je 't fijn vindt om zo benaderd te worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
vind het nu niet meer nodig hier op in te gaan eigenlijksorry.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:48 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Hangt denk ik vooral van de leeftijd af voor mij en 'gezondheid'. Als ze bijvoorbeeld net als mij 18 is, mag ze wel met 3-5 jongens het bed gedeeld hebben. Naarmate de leeftijd vordert, zal het mij ook niet verbazen als de aantal jongens toegenomen zal zijn, mits ze onder de relaties maar niet vreemd is gegaan.
Mijn grens zal zijn wanneer ik echt van binnen het gevoel krijg: 'dit is een sletje'. Terugkomend op mijn voorgaande voorbeeld; ben je net als mij 18 jaar (of 19,20 jaar) en heb je er al 5-10 gehad, dan hoef ik geen relatie met het betreffende meisje.
Met gezondheid bedoel ik dan, dat ze geen SOA's heeft opgelopen e.d. Daarin moet ze dan echt geen SOA's hebben of opgelopen hebben in het verleden.
De kans is er sowieso dat je lastiggevallen wordt als je naar een discotheek gaat. De meeste gaan erheen om een meisje te scoren, dus het is niet meer dan logisch dat er een paar idiote jongens tussen zitten die meisjes lastigvallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:52 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O okee, je moet het niet zien als een aanval hoor, zo is t echt neit bedoeld. Maar als het je zo vaak en heftig (vind slaan en uitschelden best erg) overkomt, dan ga je of naar de verkeerde plaatsen of heb je een uiterlijk dat zulke mannen denkendat je 't fijn vindt om zo benaderd te worden.
Ja je hebt ook wel gelijk denk ik, zo denk ik ook over meisjes die er daadwerkelijk zo uit zien (zoals ik er dus niet uit wil zienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:52 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O okee, je moet het niet zien als een aanval hoor, zo is t echt neit bedoeld. Maar als het je zo vaak en heftig (vind slaan en uitschelden best erg) overkomt, dan ga je of naar de verkeerde plaatsen of heb je een uiterlijk dat zulke mannen denkendat je 't fijn vindt om zo benaderd te worden.
Glad ijs. Het is voornamelijk het 'je moet het bij jezelf zoeken' wat verkeerd valt denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:52 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens. Ik zie zovaak dat juist zulke mannen afgaan op de meest makkelijke ipv de hele mooie meiden. Het zijn echt je houding, uitstraling, kleding die het doen. Als je mooi en sexy bent maar ook classy, word je niet al-tijd lastig gevallen door zulke mannen. Zulke mannen richten zich meer op de makkelijkere vrouwen die er een beetje ordinair uitzien en losbandig zijn. Kijk maar eens in een gemiddelde discotheek: zet een losbandige lelijkerd neer en een hele mooie chick die niet losbandig is, en ze stappen af op de losbandige lelijkerd. Want die willen wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:52 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar dat hoeft niet perse zo te zijn. Een mooi en sexy meisje zal sowieso sneller lastig gevallen worden dan een meisje die het niet van haar looks moet hebben.
Zelf kan ik niet echt oordelen, aangezien ik niet van discotheken hou en er niet naar toe ga.
Ik zei al in de gequote post dat ik niet echt kan oordelen, omdat ik geen discotheken bezoek. Bovendien ben ik het wel met jou eens, maar ik was vergeten te vermelden dat gedrag ook een belangrijke factor is. Als je jezelf inderdaad losbandig gedraagt, zul je sneller lastiggevallen worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens. Ik zie zovaak dat juist zulke mannen afgaan op de meest makkelijke ipv de hele mooie meiden. Het zijn echt je houding, uitstraling, kleding die het doen. Als je mooi en sexy bent maar ook classy, word je niet al-tijd lastig gevallen door zulke mannen. Zulke mannen richten zich meer op de makkelijkere vrouwen die er een beetje ordinair uitzien en losbandig zijn. Kijk maar eens in een gemiddelde discotheek: zet een losbandige lelijkerd neer en een hele mooie chick die niet losbandig is, en ze stappen af op de losbandige lelijkerd. Want die willen wel.
Zo zwart wit is het niet vind ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens. Ik zie zovaak dat juist zulke mannen afgaan op de meest makkelijke ipv de hele mooie meiden. Het zijn echt je houding, uitstraling, kleding die het doen. Als je mooi en sexy bent maar ook classy, word je niet al-tijd lastig gevallen door zulke mannen. Zulke mannen richten zich meer op de makkelijkere vrouwen die er een beetje ordinair uitzien en losbandig zijn. Kijk maar eens in een gemiddelde discotheek: zet een losbandige lelijkerd neer en een hele mooie chick die niet losbandig is, en ze stappen af op de losbandige lelijkerd. Want die willen wel.
Naja, lijkt mij logisch. In zulke gelegenheden gaan mensen nou eenmaal vaak voor de makkelijkere prooi. Je ziet het overal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het niet vind ik.
En wou nog even zeggen dat ik echt niet elk weekend zulke heftige dingen mee maak hoor.
Dit is maar 2 keer ofzo gebeurd, maar het heeft wel indruk gemaakt en het viel mij ook op dat
er meteen een kudde petjes om me heen stond. Dat is bij Nederlanders niet zo. Of bij enkelen.
Omdat jij die aanvaring had met de kudde petjes, zou je dan minder snel geneigd zijn om met een Turk een relatie aan te gaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef vera166 het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het niet vind ik.
En wou nog even zeggen dat ik echt niet elk weekend zulke heftige dingen mee maak hoor.
Dit is maar 2 keer ofzo gebeurd, maar het heeft wel indruk gemaakt en het viel mij ook op dat
er meteen een kudde petjes om me heen stond. Dat is bij Nederlanders niet zo. Of bij enkelen.
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:31 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Omdat jij die aanvaring had met de kudde petjes, zou je dan minder snel geneigd zijn om met een Turk een relatie aan te gaan?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens. Ik zie zovaak dat juist zulke mannen afgaan op de meest makkelijke ipv de hele mooie meiden. Het zijn echt je houding, uitstraling, kleding die het doen.
In een vorig topic zei je nog dat je zelf veel aandacht kreeg, wats zegt dat dan over jou?![]()
quote:Als je mooi en sexy bent maar ook classy, word je niet al-tijd lastig gevallen door zulke mannen.
Hoe oud was je ook alweer?![]()
quote:Zulke mannen richten zich meer op de makkelijkere vrouwen die er een beetje ordinair uitzien en osbandig zijn. Kijk maar eens in een gemiddelde discotheek: zet een losbandige lelijkerd neer en een hele mooie chick die niet losbandig is, en ze stappen af op de losbandige lelijkerd. Want die willen wel.
Wat een onzin![]()
Lijkt echt of je dat jezelf voorhoudt als je eens geen aandacht krijgt![]()
Zuchtquote:
Nou, ik krijg andere aandacht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |