Als je denkt dat er niemand anders is die hoger gaat bieden wel. Tenminste, ik zou het wel doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Toch een vraag over Imtech die ik liever hier wil vragen dan in het Imtech topic.
Ik heb nu een klein aantal aandelen van Imtech, en zoals jullie weten stijgt het aandeel goed de laatste drie dagen.
Ik zit mij de hele tijd te bedenken of hier nog meer achter zit, zo ook zit ik te denken of er misschien overname-onderhandelingen zijn (gdf Suez heeft een belang in Imtech als ik het goed heb).
Stel, GDF gaat een bod doen van 5.00, dan stijgt het aandeel ook richting de 5.00. Is het dan verstandig om het aandeel dan direct van de hand te doen?
?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ssebass het volgende:
Vandaag weer een nieuwe bubbel gelanceerd
Ik denk dat hij Twitter bedoelt.quote:
ja ik zou er toch niet instapppen, kan morgen een concurrent opstaan of drie of een overkoepelende tweeter, dan zou ik maar in Google gaanquote:Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ssebass het volgende:
Vandaag weer een nieuwe bubbel gelanceerd
De cijfers vertellen een ander verhaal. Niet dat ik iets in de toekomst van dit bedrijf zie of zou aanraden hierin te stappen, maar dit jaar hebben ze flinke zwarte cijfers genoteerd tot nu toe.quote:
Wanneer was dat precies?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:46 schreef ohmoetdatzo het volgende:
[..]
De cijfers vertellen een ander verhaal. Niet dat ik iets in de toekomst van dit bedrijf zie of zou aanraden hierin te stappen, maar dit jaar hebben ze flinke zwarte cijfers genoteerd tot nu toe.
Ik heb ook een account bij Binck en vind dat maar helemaal niks. Wat mij betreft apart aan en verkoopkosten rekenen is dat veel prettiger. Maar ja, het meeste gebeurt bij mij toch buiten Binck om. Vind het zelf i.i.g. vrij irritant dat ze de kosten meerekenen in de aankoopprijs.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is dat ook de reden dat bij Binck de historische koers bijvoorbeeld op 3 staat, terwijl ik de aandelen voor 2,97 heb gekocht?
Google forceert me nu om Google+ aan youtube te koppelen anders kan ik geen reacties meer op youtube meer posten. Ik wil helemaal geen social media. Krijg de $%!@$% google. Niemand zou Google+ gebruiken als youtube niet van google was.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef HD9 het volgende:
[..]
ja ik zou er toch niet instapppen, kan morgen een concurrent opstaan of drie of een overkoepelende tweeter, dan zou ik maar in Google gaan
klopt , dat is het einde van facebook dan ookquote:Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Google forceert me nu om Google+ aan youtube te koppelen anders kan ik geen reacties meer op youtube meer posten. Ik wil helemaal geen social media. Krijg de $%!@$% google. Niemand zou Google+ gebruiken als youtube niet van google was.
Als je een een prijs biedt, dan kun je aangeven hoelang je aanbod blijft staan. Als jij bijvoorbeeld 50 euro biedt met looptijd van 1 dag, dan vervalt de order wanneer niemand die tracker wil verkopen die dag voor die prijs.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb om eens rond te kijken ene beleggingsrekening bij de ING erbij geopend, en bij het aankopen van trackers zag ik dat je een looptijd moet opgeven (1 dag, einde van de week of einde van de maand). Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud?
hebb je zo een lijst niet van nederlandse aandelen ?/quote:Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef JOHAN410 het volgende:
Wat vinden jullie van de aandelen in deze lijst? http://www.beleggersbelan(...)-voor-2014-en-daarna
De margins worden nogal eens aangepast aan de dan geldende volatiliteit in de geldende markt. Deze was de afgelopen weken waarschijnlijk laag en dan kan worden besloten om de benodigde marges te verlagen.quote:Op woensdag 13 november 2013 08:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mogge',
Net een e-mail van mijn broker ontvangen.
Met alleen onderstaande zin in de header zal wel een ssteembericht zijn denk ik.
Margin cushion:**,** % available
Maar moet ik dit lezen als in ik heb nu **,** % meer speelruimte verkregen?![]()
En zo ja waarom ineens?
Vreemd dit is de eerste mail van die strekking.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef Taciho het volgende:
[..]
De margins worden nogal eens aangepast aan de dan geldende volatiliteit in de geldende markt. Deze was de afgelopen weken waarschijnlijk laag en dan kan worden besloten om de benodigde marges te verlagen.
Allemaal waardeloos, de k/w is om te beginnen al veel te hoog voor mij als waardebelegger om uberhaupt geld in die fondsen te steken. Naar andere criteria heb ik nog niet eens gekeken.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef JOHAN410 het volgende:
Wat vinden jullie van de aandelen in deze lijst? http://www.beleggersbelan(...)-voor-2014-en-daarna
Ja ik ben ook ff voor een deel uitgestapt en wil nog wat verder uitstappenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Allemaal waardeloos, de k/w is om te beginnen al veel te hoog voor mij als waardebelegger om uberhaupt geld in die fondsen te steken. Naar andere criteria heb ik nog niet eens gekeken.
Dus je kan beter afwachten tot zich een epische crash voltrekt (hopelijk zeer spoedig), en dan goedkoper de aandelen inslaan. Het is nu veel te duur.
Je kan ook de concurent Cisco shortenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef ssebass het volgende:
Hmm volgens mij dus niet mogelijk. A en nu ook B aandelen zijn beperkt tot Chinese investeerders. Kan dus alleen Chinese aandelen die op de Hang Seng staan (H aandelen) verhandelen, maar daar staan ze niet. Balen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |