abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132999055
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef DrSnuggle het volgende:
Toch een vraag over Imtech die ik liever hier wil vragen dan in het Imtech topic.
Ik heb nu een klein aantal aandelen van Imtech, en zoals jullie weten stijgt het aandeel goed de laatste drie dagen.
Ik zit mij de hele tijd te bedenken of hier nog meer achter zit, zo ook zit ik te denken of er misschien overname-onderhandelingen zijn (gdf Suez heeft een belang in Imtech als ik het goed heb).

Stel, GDF gaat een bod doen van 5.00, dan stijgt het aandeel ook richting de 5.00. Is het dan verstandig om het aandeel dan direct van de hand te doen?
Als je denkt dat er niemand anders is die hoger gaat bieden wel. Tenminste, ik zou het wel doen.
pi_133007437
Vandaag weer een nieuwe bubbel gelanceerd :')
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_133007554
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ssebass het volgende:
?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:00:13 #54
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_133007800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:54 schreef tofastTG het volgende:

[..]

?
Ik denk dat hij Twitter bedoelt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_133008086
Ja bedoel inderdaad Twitter. Bedrijf dat geen winst maakt en om dat te doen hun core business moeten verpesten door bijvoorbeeld reclame. Wordt weer zo gehyped. hoorde net dat het de nieuwe google is. Ik zeg niet dat het bedrijf gaat falen maar die hype iedere keer... Wel leuk voor speculanten.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:08:53 #56
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_133008185
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:51 schreef ssebass het volgende:
ja ik zou er toch niet instapppen, kan morgen een concurrent opstaan of drie of een overkoepelende tweeter, dan zou ik maar in Google gaan
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_133009646
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:06 schreef ssebass het volgende:
Bedrijf dat geen winst maakt...
De cijfers vertellen een ander verhaal. Niet dat ik iets in de toekomst van dit bedrijf zie of zou aanraden hierin te stappen, maar dit jaar hebben ze flinke zwarte cijfers genoteerd tot nu toe.
pi_133014486
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:46 schreef ohmoetdatzo het volgende:

[..]

De cijfers vertellen een ander verhaal. Niet dat ik iets in de toekomst van dit bedrijf zie of zou aanraden hierin te stappen, maar dit jaar hebben ze flinke zwarte cijfers genoteerd tot nu toe.
Wanneer was dat precies?

Afgelopen kwartaal hadden ze 168,6 miljoen dollar omzet en maakten ze 64,6 miljoen dollar verlies... niet echt sprekende resultaten voor een bedrijf die een beurswaarde van 25 miljard dollar heeft.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:09:23 #59
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_133014857
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Is dat ook de reden dat bij Binck de historische koers bijvoorbeeld op 3 staat, terwijl ik de aandelen voor 2,97 heb gekocht?
Ik heb ook een account bij Binck en vind dat maar helemaal niks. Wat mij betreft apart aan en verkoopkosten rekenen is dat veel prettiger. Maar ja, het meeste gebeurt bij mij toch buiten Binck om. Vind het zelf i.i.g. vrij irritant dat ze de kosten meerekenen in de aankoopprijs.
pi_133018221
Ben vandaag begonnen via Plus500 heb 10 verschillende bedrijven gekozen tot nu toe waaronder Twitter en daardoor sta ik dus op winst.
  donderdag 7 november 2013 @ 22:36:31 #61
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_133025358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:08 schreef HD9 het volgende:

[..]

ja ik zou er toch niet instapppen, kan morgen een concurrent opstaan of drie of een overkoepelende tweeter, dan zou ik maar in Google gaan
Google forceert me nu om Google+ aan youtube te koppelen anders kan ik geen reacties meer op youtube meer posten. Ik wil helemaal geen social media. Krijg de $%!@$% google. Niemand zou Google+ gebruiken als youtube niet van google was.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:28:59 #62
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_133033355
quote:
13s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:36 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Google forceert me nu om Google+ aan youtube te koppelen anders kan ik geen reacties meer op youtube meer posten. Ik wil helemaal geen social media. Krijg de $%!@$% google. Niemand zou Google+ gebruiken als youtube niet van google was.
klopt , dat is het einde van facebook dan ook
pi_133033465
Is het niet handiger om de discussie over twitter of in de centrale topic te bespreken of een nieuwe topic hiervoor aan te maken?
Het is maar een suggestie..
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:44:22 #64
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_133177168
Ik heb om eens rond te kijken ene beleggingsrekening bij de ING erbij geopend, en bij het aankopen van trackers zag ik dat je een looptijd moet opgeven (1 dag, einde van de week of einde van de maand). Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud?
Ook geen sig dus
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:51:41 #65
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_133177326
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik heb om eens rond te kijken ene beleggingsrekening bij de ING erbij geopend, en bij het aankopen van trackers zag ik dat je een looptijd moet opgeven (1 dag, einde van de week of einde van de maand). Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud?
Als je een een prijs biedt, dan kun je aangeven hoelang je aanbod blijft staan. Als jij bijvoorbeeld 50 euro biedt met looptijd van 1 dag, dan vervalt de order wanneer niemand die tracker wil verkopen die dag voor die prijs.
pi_133208454
Mogge',

Net een e-mail van mijn broker ontvangen.

Met alleen onderstaande zin in de header zal wel een ssteembericht zijn denk ik.

Margin cushion:**,** % available

Maar moet ik dit lezen als in ik heb nu **,** % meer speelruimte verkregen? :?

En zo ja waarom ineens?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  woensdag 13 november 2013 @ 13:09:17 #68
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_133214646
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef JOHAN410 het volgende:
Wat vinden jullie van de aandelen in deze lijst? http://www.beleggersbelan(...)-voor-2014-en-daarna
hebb je zo een lijst niet van nederlandse aandelen ?/

die begrijp ik enigzins
Persoonlijk ben ik voor DSM en CSM met name de bioplastics
http://bioplastic-innovation.com/tag/csm/
pi_133217043
quote:
5s.gif Op woensdag 13 november 2013 08:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Mogge',

Net een e-mail van mijn broker ontvangen.

Met alleen onderstaande zin in de header zal wel een ssteembericht zijn denk ik.

Margin cushion:**,** % available

Maar moet ik dit lezen als in ik heb nu **,** % meer speelruimte verkregen? :?

En zo ja waarom ineens?
De margins worden nogal eens aangepast aan de dan geldende volatiliteit in de geldende markt. Deze was de afgelopen weken waarschijnlijk laag en dan kan worden besloten om de benodigde marges te verlagen.
graag verwijderen
pi_133219560
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef Taciho het volgende:

[..]

De margins worden nogal eens aangepast aan de dan geldende volatiliteit in de geldende markt. Deze was de afgelopen weken waarschijnlijk laag en dan kan worden besloten om de benodigde marges te verlagen.
Vreemd dit is de eerste mail van die strekking.
Dus ziet het er imho meer uit als een verhoging van de margin.
Op het platform zie ik helemaal geen verschil in SMA en margin.

Het kan zijn dat het pas tijdens usa office hours bijgewerkt wordt.

:)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  woensdag 13 november 2013 @ 19:08:14 #71
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_133226489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef JOHAN410 het volgende:
Wat vinden jullie van de aandelen in deze lijst? http://www.beleggersbelan(...)-voor-2014-en-daarna
Allemaal waardeloos, de k/w is om te beginnen al veel te hoog voor mij als waardebelegger om uberhaupt geld in die fondsen te steken. Naar andere criteria heb ik nog niet eens gekeken.

Dus je kan beter afwachten tot zich een epische crash voltrekt (hopelijk zeer spoedig), en dan goedkoper de aandelen inslaan. Het is nu veel te duur.
  woensdag 13 november 2013 @ 19:10:01 #72
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_133226564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:08 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Allemaal waardeloos, de k/w is om te beginnen al veel te hoog voor mij als waardebelegger om uberhaupt geld in die fondsen te steken. Naar andere criteria heb ik nog niet eens gekeken.

Dus je kan beter afwachten tot zich een epische crash voltrekt (hopelijk zeer spoedig), en dan goedkoper de aandelen inslaan. Het is nu veel te duur.
Ja ik ben ook ff voor een deel uitgestapt en wil nog wat verder uitstappen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_133246347
Ik wil trouwens dit kopen:

Huawei Technology Co. Ltd. A
SHE: CN:002502

Maar via Binck lijkt mij dit niet te lukken (geen aziatische markten). Heb ook nog een beleggersrekening bij ABN. Iemand die toevallig weet hoe ik deze kan kopen? Liefst via Binck want die houd ik beter bij aangezien ik daar ook derivaten heb.
pi_133246780
Hmm volgens mij dus niet mogelijk. A en nu ook B aandelen zijn beperkt tot Chinese investeerders. Kan dus alleen Chinese aandelen die op de Hang Seng staan (H aandelen) verhandelen, maar daar staan ze niet. Balen :(
pi_133247159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef ssebass het volgende:
Hmm volgens mij dus niet mogelijk. A en nu ook B aandelen zijn beperkt tot Chinese investeerders. Kan dus alleen Chinese aandelen die op de Hang Seng staan (H aandelen) verhandelen, maar daar staan ze niet. Balen :(
Je kan ook de concurent Cisco shorten ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')