SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
het filmpje verraad niet teveel denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 05:29 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoe minder je er van tevoren van weet, hoe leuker. Werd me aangeraden door een vriend, dus speelde het compleet blanco. Leuke ervaring!
ik heb em gisteren gekregen, al diverse malen goed kunnen lachenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 03:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wacht op een 50% korting en ik pak hem mee. Lekker hopen op een halloween sale
zo bijzonder is dat tegenwoordig toch niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:57 schreef vaagjunior het volgende:
Dit geloof je toch niet Steam?Systeem eisen voor Call of Duty Ghosts...
Systeemeisen
Minimum
CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
RAM: 6 GB RAM
HDD : 50 GB HD space
Video: NVIDIA® GeForce™ GTX 550 Ti / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
Sound: DirectX® Compatible Sound Card
DirectX®: DirectX® 11
Dit is gewoon een midrange systeem hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:57 schreef vaagjunior het volgende:
Dit geloof je toch niet Steam?Systeem eisen voor Call of Duty Ghosts...
Systeemeisen
Minimum
CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
RAM: 6 GB RAM
HDD : 50 GB HD space
Video: NVIDIA® GeForce™ GTX 550 Ti / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
Sound: DirectX® Compatible Sound Card
DirectX®: DirectX® 11
je koopt dan toch ook geen pc met alleen een SSD erin als je spellen speelt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:29 schreef DeeCruise het volgende:
Ik denk dat het gaat over de 50GB hdd ruimte, leuk voor mensen met een SSD..
Een fanatieke gamer installeert juist zijn/haar spellen op een ssd. Als ik naar mezelf kijk: 4 spinpoints en 2 vertex 3 ssd's -> vol. En dat zonder spellen met een footprint van 50gb. Dus ja, 50 gb is een probleem voor mensen met een ssd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
je koopt dan toch ook geen pc met alleen een SSD erin als je spellen speelt?
het snelheids verschil tussen de spellen op SSD of HDD is echt verwaarloos baar.. beide heb ik hier en ik neem geen giga verschillen waar, misschien 1 of 2 seconden, meer niet.. en hoe komt dat: omdat het laden al nauwelijks tijd in beslag neemtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een fanatieke gamer installeert juist zijn/haar spellen op een ssd. Als ik naar mezelf kijk: 4 spinpoints en 2 vertex 3 ssd's -> vol. En dat zonder spellen met een footprint van 50gb. Dus ja, 50 gb is een probleem voor mensen met een ssd.
Dan speel je de verkeerde games lijkt me..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het snelheids verschil tussen de spellen op SSD of HDD is echt verwaarloos baar.. beide heb ik hier en ik neem geen giga verschillen waar, misschien 1 of 2 seconden, meer niet..
of het snelheidsverschil wordt gewoon gigantisch opgeblazenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan speel je de verkeerde games lijkt me..
Sure... Ik noem een rome total war, een anno 1404. Daar kun je niet spreken van 1 a 2 seconden zonder gigantisch te liegen..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef mschol het volgende:
[..]
of het snelheidsverschil wordt gewoon gigantisch opgeblazen
anno 2070 heb ik hier liggen en staat op SSD en ik kan niet zeggen dat hij snel is, niet traag, maar zeker niet snel... gemiddeld om het zo maar te noemen..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sure... Ik noem een rome total war, een anno 2070. Daar kun je niet spreken van 1 a 2 seconden zonder gigantisch te liegen..
En dat is dus precies mijn punt. Er zijn wel degelijk games waarbij de laadtijden verschil maken, beweren dat het maar 1 of 2 seconden scheelt omdat jij die games niet getest hebt klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
anno 2070 heb ik hier liggen en staat op SSD en ik kan niet zeggen dat hij snel is,
RTW 1 staat op reguliere disk, en kan mij niet herrinneren dat ik die ooit @ SSD heb gehad, dus die kan ik niet vergelijken
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:08 schreef DeeCruise het volgende:
En dat is dus precies mijn punt. Er zijn wel degelijk games waarbij de laadtijden verschil maken, beweren dat het maar 1 of 2 seconden scheelt omdat jij die games niet getest hebt klopt natuurlijk van geen kant.
unpacked HQ textures nemen erg snel veel ruimte in, zie maar al die BD schijfjes op de PS3 die ze vol weten te branden met 1 spel en dan nog dingen moeten uitpakken opde schijfquote:Om even terug ontopic te gaan: ik heb geen flauw idee hoe het zit met CoD games qua laadtijden, maar hoe dan ook is 50GB qua footprint enorm voor dit type game natuurlijk.
Nah, ik zet alleen mijn meest gespeelde games op een SSD naast OS, office en dergelijke.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dan speel je de verkeerde games lijkt me..
Dat heeft weer meer te maken met dat blu-ray niet zo'n hoge doorvoersnelheid als een Hdd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:14 schreef mschol het volgende:
unpacked HQ textures nemen erg snel veel ruimte in, zie maar al die BD schijfjes op de PS3 die ze vol weten te branden met 1 spel en dan nog dingen moeten uitpakken opde schijf
dan nog gaat hij ze wel unpacken, betekent dus ook dat er op een 50GB BD diskje nog te weinig ruimte is..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat heeft weer meer te maken met dat blu-ray niet zo'n hoge doorvoersnelheid als een Hdd.
Dat high res texures ruimte innemen klopt, maar het is niet dat ze nog eens groter gemaakt worden op de HD hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan nog gaat hij ze wel unpacken, betekent dus ook dat er op een 50GB BD diskje nog te weinig ruimte is..
Afhankelijk van het spel heel erg veel verschil of amper merkbaarquote:HDD on the left, SSD on the right (in seconds)
Batman Arkham City
x x
14 10
Blood Bowl
24 19
34 17
Dead Space 2
22 21
11 10
Dragon Age 2
14 13
9 6
Might & magic heroes 6
14 12
17 13
Settler 7
26 26
27 25
Splinter Cell
x x
14 13
Witcher 2
14 13
25 10
Trackmania 2
x x
12 10
Tropico 4
x x
8 7
Alan Wake
x x
4 4
Ancients of ooga
32 26
x x
Grotesque Tactics 2
22 18
5 4
QUBE
25 19
x x
Rochard
x x
9 7
Civilization V
29 25
76 66
Shogun 2
97 81
29 21
Trine 2
14 9
x x
The Ball
12 8
7 3
Ceville
15 6
26 4
Het verschil is enorm bij BF3. Ik met een team op TS. Ik was allang aan het rondrennen en mij dik een halve minuut aan het afvragen waar de rest was. Iedere keer kwam dan het droge antwoord: loading screenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het snelheids verschil tussen de spellen op SSD of HDD is echt verwaarloos baar.. beide heb ik hier en ik neem geen giga verschillen waar, misschien 1 of 2 seconden, meer niet.. en hoe komt dat: omdat het laden al nauwelijks tijd in beslag neemt
Bij BF3 is het verschil inderdaad behoorlijk groot tussen een SSD en HDD. Maar bij sommige andere spellen maakt het relatief weinig uit zoals de cijfers die Tain postte al laten zien. Neemt niet weg dat ik, al is het maar vanwege BF3, behoorlijk blij ben met m'n SSD.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het verschil is enorm bij BF3. Ik met een team op TS. Ik was allang aan het rondrennen en mij dik een halve minuut aan het afvragen waar de rest was. Iedere keer kwam dan het droge antwoord: loading screen
V.
Lukte nu net weerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Buitendam het volgende:
Nog meer mensen last dat ze niet kunnen inloggen?
Meh, ga ik niet kopen dus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef mschol het volgende:
ow my..
http://steamcommunity.com(...)/792924952358334606/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
voor spelletjes betalenIk vind XCom echt saai. Totaal niet mijn type gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb gehoord dat day one:Garry's incident erg goed wasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn stufi is binnen
welke games moet ik nu kopen
Die heb ik day one gekocht natuurlijk en 3 keer gegift aan mijn familiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat day one:Garry's incident erg goed was
Vorige week ook al. De goede (indie) spellen, die niet al eerder werden aangeboden, beginnen op te raken.quote:
Mass Effect bundle (1&2) in de aanbieding voor ¤9,99, mooie spellen zijn dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn stufi is binnen
welke games moet ik nu kopen
Heb ik alquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mass Effect bundle (1&2) in de aanbieding voor ¤9,99, mooie spellen zijn dat.
Neej joh, die is schijnbaar erg slechtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die heb ik day one gekocht natuurlijk en 3 keer gegift aan mijn familie
Het is de beste game die ik ooit gekocht hebquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Neej joh, die is schijnbaar erg slecht
Zal hem gelijk kopen op jouw aanraden dan. Owwee als tie slecht isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is de beste game die ik ooit gekocht heb
grgr
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:58 schreef Tain het volgende:
Meh, mijn Steam schijf is overledenNa 3 jaar van trouwe dienst begon hij gisteravond te tikken en heeft hij vanavond zijn laatste adem uitgeblazen
Moet nu alleen minstens 1.5TB opnieuw gaan downloadenquote:
Zelfde met de Batman save game sinds de GFWL removal...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toch maar Deus Ex Human Revolution: Director's Cut gekocht van m'n Steamwallet tegoed. Maar m'n save-file is meteen een potje waardeloos, nu die niet compatible is..
Hoorde wel iets op NeoGAF dat de Director's Cut gebaseerd is op de 1.00 versie en niet de gepatchte waardoor sommige stomme bugs weer terug in het spel zitten..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Batman Arkham City GOTY moet ik nog aan beginnen, dus dat boeide me minder. Maar goed als die Bossfights echt zijn verbeterd, dan is het die ¤3,99 voor de upgrade ook wel waard. En volgens mij had ik de rest ooit eens voor ¤10,- gehaald.
En verder mag Squire Enix van mij wel games blijven uitgeven, ik gun het ze meer dan EA..
Kun je code's stacken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heeft er iemand nog baat bij een kortingscode van 25% voor Shadow Warrior? En de andere codes..
Ja ik gebruikte 6 50% coupons voor Max Payne 3 en kreeg geld toe.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ik gebruikte 6 50% coupons voor Max Payne 3 en kreeg geld toe.
quote:
I'm confused.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kreeg zeker 450 euro wat natuurlijk erg fantastisch was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die DC gebaseerd is op een hele oude versie van Deus Ex HR. Dus er zitten nog allemaal bugs in etc. Kan je beter de "normale" editie spelenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Iemand die trouwens Deus Ex: HR en Missing Link heeft maar geen belang heeft bij de Director's Cut? Wil die graag voor 5 euro kopen.
Vooralsnog. Bossfights.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die DC gebaseerd is op een hele oude versie van Deus Ex HR. Dus er zitten nog allemaal bugs in etc. Kan je beter de "normale" editie spelen
Geport van de Wii.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die DC gebaseerd is op een hele oude versie van Deus Ex HR. Dus er zitten nog allemaal bugs in etc. Kan je beter de "normale" editie spelen
tis ook best een zwaar spel.. en hij (metro 2033) is ook al meerdere keren voor weinig of zelfs niets langs gekomenquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmmm twijfel of ik die Metro 2033 en Metro Last Light moet kopen. Vond Metro 2033 best wel tof op de console, maar het is volgens mij ook best wel een zwaar spel voor op de pc.
Zit hier ook te twijfelen. Kan m iig nergens goedkoper vinden dan voor de 12 euro waarvoor ie nu op steam staat...quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:44 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmmm twijfel of ik die Metro 2033 en Metro Last Light moet kopen. Vond Metro 2033 best wel tof op de console, maar het is volgens mij ook best wel een zwaar spel voor op de pc.
Zit je op de eu of na servers met de steamversie ?quote:
EU servers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zit je op de eu of na servers met de steamversie ?
Heb wel een beetje genoeg vam ffxiv
Bedoel je zo'n ding waar je helemaal in moet zitten, met speakers bij je hoofd en zo?quote:
Nee, een die heel comfortabel zit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding waar je helemaal in moet zitten, met speakers bij je hoofd en zo?
V.
Zegmaar alles wat ouder dan anderhalf jaar is. En de rest is zo pluriform met zijn saves dat het steeds lastiger wordt een fatsoenlijke backup te maken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas zijn er nog wel spellen die het niet ondersteunen..
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:22 schreef Verbal het volgende:
Ah. Ben zelf ook op zoek naar een nieuwe stoel voor mijn bureau... gaat er zo een worden:
http://www.slimkopen.nl/zuiver-stoel-ridge-rib-paars-met-arm.html
V.
Zo'n kleine rugleuning is helemaal niet fijn imho, Hoge rug zodat je je hoofd er nog tegenaan kan leunen. Ideaal gewoonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:22 schreef Verbal het volgende:
Ah. Ben zelf ook op zoek naar een nieuwe stoel voor mijn bureau... gaat er zo een worden:
http://www.slimkopen.nl/zuiver-stoel-ridge-rib-paars-met-arm.html
V.
Ik mag hopen dat die wieltjes op slot kunnenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:44 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.racechairs.com/Ferrari_16M_p/rc186.htm
Nice.
intressant, nog leuke games die goedkoop (liefst <5 euro) en aanraders zijn?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam's Halloween Sale!
http://store.steampowered.com/sale/halloween2013
Bioshock 1 en 2 voor een tientje is een goeie deal.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
intressant, nog leuke games die goedkoop (liefst <5 euro) en aanraders zijn?
Sleeping Dogsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
intressant, nog leuke games die goedkoop (liefst <5 euro) en aanraders zijn?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bioshock 1 en 2 voor een tientje is een goeie deal.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |