Ik denk dat ik liever verkeerd van de fiets val...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat voor elkaar krijg.
haah ja nou ja,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever verkeerd van de fiets val...
Ja die doe ik ook altijd. Hele fijne stretchquote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:25 schreef RaymondK het volgende:
Wereld glutte/hip strecher:
[ afbeelding ]
't lijkt net alsof je heel verkeerd van je fiets gevallen bent, maar hij rekt echt goed aan je reet.
herkenbaar ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja die doe ik ook altijd. Hele fijne stretchDaarna even met je lichaam rechtop om de hip flexors nog extra aan te pakken. Wat ik wel moeilijk vind is om mijn onderbenen haaks op mijn bovenenbenen te houden; ik heb nogal de neiging ze 'naar binnen' te vouwen zegmaar. Er komt anders nogal wat spanning op mijn knieen te staan.
Probeer er eens een 'bind' van te maken als je het helemaal debiel wilt doen. Dus je rechterhand achterom je lijf wikkelen zegmaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
herkenbaar ja.
Wat dacht je van deze dan
[ afbeelding ]
ziet eruit alsof het dood simpel is, nah... lol. en dan die hand die ze op de grond heeft recht naar achter steken lol. No Shoulder ROM no
Bijna onmogelijk om die elleboog achter die knie te houden lol![]()
dan zit je ook nog eens met je armen gekruist bedoel je? haha.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Probeer er eens een 'bind' van te maken als je het helemaal debiel wilt doen. Dus met je rechterhand achterom zegmaarDaar kan ik echt helemaal geen reet van.
Ik doe helaas al een tijdje geen yoga meer; ik ben behoorlijk zweterig en ik kan niet tegen die verhitte studio's. Heb al een paar keer een brandende uitslag gehad van het zweten, maar ze willen er niets aan doen. Ik kon mijn hemd na 5 minuten ongeveer uitwringen. Tja, laat dan maar zittenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan zit je ook nog eens met je armen gekruist bedoel je? haha.
Kunnen ze je uit de knoop komen halen met 3 man![]()
ik ga altijd op de koude grond liggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik doe helaas al een tijdje geen yoga meer; ik ben behoorlijk zweterig en ik kan niet tegen die verhitte studio's. Heb al een paar keer een brandende uitslag gehad van het zweten, maar ze willen er niets aan doen. Ik kon mijn hemd na 5 minuten ongeveer uitwringen. Tja, laat dan maar zitten
Moet je eens staand proberen. Een hand over je schouder en de ander onderlangs. En dan je handen achter je rug vastpakken. 'Binds' noemen ze dat hier. Ik pak dan meestal maar mn shirt vast ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan zit je ook nog eens met je armen gekruist bedoel je? haha.
Kunnen ze je uit de knoop komen halen met 3 man![]()
oh wacht, achter je rug langs Yeah right> Not gona happen. Lukt al bijna niet als ik gewoon sta heheh
alsof je in een restraint suite zit hehe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Moet je eens staand proberen. Een hand over je schouder en de ander onderlangs. En dan je handen achter je rug vastpakken. 'Binds' noemen ze dat hier. Ik pak dan meestal maar mn shirt vast ofzo
Best link hoor, op de vloer. Als je geen grip hebt, kun je met yoga lelijk vallen. Zeker met zweten kan dat gebeuren. Een instructeur van ons heeft een keer buiten in de regen zijn linker quad afgescheurd op die manierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik ga altijd op de koude grond liggen.
"ja moet je niet op een matje ?"
lekkere koude grond. Zo'n ge-gelcoate vloer.
Nat hempje maakt dan soms fart geluiden als je niet uit kijkt srs![]()
Precies. Dwangbuisjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
alsof je in een restraint suite zit hehe.
grip genoeg w.d.b.t. op die vloerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Best link hoor, op de vloer. Als je geen grip hebt, kun je met yoga lelijk vallen. Zeker met zweten kan dat gebeuren. Een instructeur van ons heeft een keer buiten in de regen zijn linker quad afgescheurd op die manier
Geloof me, het zag er zwaar fucked up uit. De pees hing nog aan een draadje geloof ik. Moest chirurgisch gerepareerd worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
grip genoeg w.d.b.t. op die vloer
quad afgescheurt vind ik wel heel knap trouwens
ja. en het is zwaarder dan je denkt trouwens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies. Dwangbuisje
Yoga is echt top hoor. Goed voor je postuur en overall mobility.
Het gekke was dat hij nog redelijk normaal kon lopen. Squatten zat er in ieder geval even niet in voor hemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Holy crap. Dan zit i helemaal in je knie??
Tja als je alleen een bureaustoel gewend bentquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Over flexibiliteit gesproken, was gisteren aan het squatten met iemand hier uit de gym en hij moest echt moeite doen om net iets onder parallel te gaan. Had niet verwacht dat het voor sommige mensen echt lastig kan zijn om diep te squatten.
Mini plate onder z'n hielen leggen en hip flexors stretchen. 90% kans dat z'n enkels en heupen niet genoeg flexibiliteit hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:15 schreef Sapstengel het volgende:
Over flexibiliteit gesproken, was gisteren aan het squatten met iemand hier uit de gym en hij moest echt moeite doen om net iets onder parallel te gaan. Had niet verwacht dat het voor sommige mensen echt lastig kan zijn om diep te squatten.
leg extensions ook niet denkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:14 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het gekke was dat hij nog redelijk normaal kon lopen. Squatten zat er in ieder geval even niet in voor hem
Ja dat dacht ik ook, flexibiliteit van heupen. En gewoon elke keer iets dieper zakken helpt ook wel denk ik, voorzichtig beetje stretchen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Mini plate onder z'n hielen leggen en hip flexors stretchen. 90% kans dat z'n enkels en heupen niet genoeg flexibiliteit hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |