quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik durf niet te vragen hoe vol je huis staat met de Olympische Spelen.
Nadeel is wel weer mini-ballen dus dat zullen de mannelijke users op FOK! weer niet leuk vinden.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Maar iedereen doet dat toch? Tijdens belangrijke gebeurtenissen het huis vol zetten met spul dat er aan de gang is?
Ik heb geen bad dus zwemmen valt af bij de OS.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Maar iedereen doet dat toch? Tijdens belangrijke gebeurtenissen het huis vol zetten met spul dat er aan de gang is?
Met de voetjes in het aquarium voor de TV. Beetje improviseren en spetteren en je bent een heel eind.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb geen bad dus zwemmen valt af bij de OS.
ja elke keer als er een overstroming is, doe ik thuis even de kraan aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Moet ik dat aquarium weer van de kast aftillen...dat kan nooit goed gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Met de voetjes in het aquarium voor de TV. Beetje improviseren en spetteren en je bent een heel eind.
TV draaien doet ook wonderenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik dat aquarium weer van de kast aftillen...dat kan nooit goed gaan.
Ik laat met sinterklaas ook altijd een paar mensen uit Senegal overkomen voor de echte sfeer. In de zomer brei ik er altijd al mooie pakjes voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:46 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja elke keer als er een overstroming is, doe ik thuis even de kraan aan![]()
maar eh nee, alleen met Pasen (want kuikens) en kerst (want lichtjes) en verjaardagen (want slingers)
Heb de afgelopen jaren goud/champagne met rood gehad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind rood met zilver persoonlijk het mooist
Wij hebben altijd alleen zilverquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb de afgelopen jaren goud/champagne met rood gehad.
Erg mooi, maar ben het een beetje zat. Het is tijd voor wat nieuws. Maar ben er nog niet helemaal uit wat.
Jup ook zilveren slingers, heb helaas vorige week de kerstboomfoto's verwijderd dus kan het niet laten zienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Daar houd ik ook wel van
Ook in combinatie met slingers?
True. Mat is best classy. Glimmend is té, zeker in combinatie met de opvallende kleur voor in de boom.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als het maar mat is. Dat hoogglanzende vind ik niet mooi
Kat heeft/had ze ontdekt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik had blauwe ballen... nu heb ik er geen meer.
Pics van die ballen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Kat heeft/had ze ontdekt?![]()
Ik zag net bij de Zeeman multicolor kerstballen....kwam zo in verleiding...zo heerlijk fout.
Gaat niet werken, ik heb nog zo'n grote bak, til ik me ook een breuk aan, zeker omdat het ding ook nog in stellingkast staat.quote:
Ik heb ze niet gekocht.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
klopt, anders had ik gezegd pics van je ballen.
Kloptquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef timmmmm het volgende:
Dat vind ik echt de lelijkste kerstboomkleur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |