quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dan valt het op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Stiekem lees ik ook in de LINDA.
Waarom wordt dat blad met hoofdletters geschreven eigenlijk. Is zo schreeuwerig.
IS MODE ALS LINDA HET ZEGTquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Stiekem lees ik ook in de LINDA.
Waarom wordt dat blad met hoofdletters geschreven eigenlijk. Is zo schreeuwerig.
Hoe interessant kan een documentaire over een darter nou zijn? Toch bij lange na niet zo interessant als een biografie over de beste Donkey Kong spelers?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit er aan te twijfelen om een documentaire over Raymond van Barneveld te kijken.
En nu voel ik me zo vies, terwijl ik het nog niet heb aangezet.
Doe het niet!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit er aan te twijfelen om een documentaire over Raymond van Barneveld te kijken.
En nu voel ik me zo vies, terwijl ik het nog niet heb aangezet.
Ik heb deze 'documentaire' al eens eerder gezien, dat werd toen bij andere tijden sport uitgezonden. Ik schaam mij daar best voor, dat ik het leuk vind om er naar te kijken. Gewoon hoe mensen kunnen zijn, zo lekker simpel en een tikkeltje ordinair. Een oud studente heeft bij ons op school zelfs haar afstudeerfilm gemaakt over een darterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:07 schreef Desunoto het volgende:
Hoe interessant kan een documentaire over een darter nou zijn? Toch bij lange na niet zo interessant als een biografie over de beste Donkey Kong spelers?
Dat heb je helemaal goed gezien/gehoord...quote:
Ach Sands is er ook nogquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed gezien/gehoord...
Maar erg spraakzaam was je anders niet..quote:
Ik heb lekker geslapen, daaromquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar erg spraakzaam was je anders niet..
Dat moet ook gebeurenquote:
Vakantie?quote:
Op netflix staat een docu over een hospies (hospice?) in een gevangenis voor de oude gevangenen. Vond hem wel mooi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb deze 'documentaire' al eens eerder gezien, dat werd toen bij andere tijden sport uitgezonden. Ik schaam mij daar best voor, dat ik het leuk vind om er naar te kijken. Gewoon hoe mensen kunnen zijn, zo lekker simpel en een tikkeltje ordinair. Een oud studente heeft bij ons op school zelfs haar afstudeerfilm gemaakt over een darter
En over the king of kongs, dat is geen biografie, en die mensen zijn zelf waarschijnlijk ook lang niet zo interessant als de maker hun heeft neergezet, maar dat is zijn vrijheid geweest.
Ik heb vandaag een andere docu gezien, die ging over prostituees in verschillende landen. Best wel een zwaar onderwerp, en dan is het leuk om de dag af te sluiten met dit.
wat heb ik gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan kan ik weer meer animatievragen stellen
Wie had het over geabonneerd zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor onze Robby, die geabonneerd is op de Linda.
http://artsinspe.artsenne(...)ten-bestaan-echt.htm
Hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Robby87 het volgende:
alsof er in de medische wereld geen knappe mensen zijn, ik zou eerder het tegendeel willen zeggen.
Niet veel artsen, maar ik ken wel veel mensen die geneeskunde studeren bijv. En dan heb ik het dus ook over co-assistenten, waar het artikel naar verwijst. Maar ook bijv. bij de uitreiking van m'n zus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
Heb jij al veel artsen gezien? Bij de reumatoloog toch?
En waarmee vergelijk jij die populatie dan?
Ik was afgelopen weekend nog bij een introductiefeest voor eerstejaars studenten verzorging (hbo) en daar was het meerendeel vrouw en zag er goed uitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet veel artsen, maar ik ken wel veel mensen die geneeskunde studeren bijv. En dan heb ik het dus ook over co-assistenten, waar het artikel naar verwijst. Maar ook bijv. bij de uitreiking van m'n zus.
Psychologiemeisjes zitten vaak met zichzelf in de knoop, nooit aan beginnen. Sommigen zijn wel mooi though (en makkelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef wyccie het volgende:
Zijn ze knapper dan de mensen die psychologie studeren?
Mij is dat niet echt opgevallen, maar misschien is mijn wereldje ook wel te klein.
Ik vergelijk het nergens mee. Ik vind de kop van het artikel alleen zo flauw en kortzichtig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef wyccie het volgende:
Zijn ze knapper dan de mensen die psychologie studeren?
Mij is dat niet echt opgevallen, maar misschien is mijn wereldje ook wel te klein.
Oh?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Psychologiemeisjes zitten vaak met zichzelf in de knoop, nooit aan beginnen. Sommigen zijn wel mooi though (en makkelijk![]()
).
Dankje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet veel artsen, maar ik ken wel veel mensen die geneeskunde studeren bijv. En dan heb ik het dus ook over co-assistenten, waar het artikel naar verwijst. Maar ook bijv. bij de uitreiking van m'n zus.
Bleh wat een gladjakkers allemaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor onze Robby, die geabonneerd is op de Linda.
http://artsinspe.artsenne(...)ten-bestaan-echt.htm
quote:
Lijkt me ook gek ja, hoewel ik hem waarschijnlijk niet zou herkennen zonder turnpakjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef wyccie het volgende:
Ze hadden beter een docu kunnen maken over Epke Zonderland. Dat lijkt me pas echt raar. Lig je ziek in bed, komt de Olympisch kampioen rekstok je even onderzoeken.
Moet ik weer gaan?quote:
Wat is de vraag?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, beantwoord de vraag maar. Dan kunnen we verder.
Een film waarin Tim Burton acteert, toch?quote:
Oh ik dacht dat het wat anders was omdat het zolang duurtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een film waarin Tim Burton acteert, toch?
Je ging er zeker van uit dat je zelf een vraag had gesteld?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het wat anders was omdat het zolang duurt
Indd want het is zo'n zaadvraagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je ging er zeker van uit dat je zelf een vraag had gesteld?
Ja bedankt he...nu mag Sands,dat is veel erger!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef drakin het volgende:
net op tijd voorkomen dat ahmad weer zon zaadvraag gaat stellen :-P
De vraag van Sands.quote:
Nederlandse versies van tegenwoordig weiger ik te kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Desunoto het volgende:
Sands, ben jij al naar Planes of Turbo geweest? Gezien je zo'n animatiefanaat bent.
Volgens mij niet, en dan nog zou ik er mijn geld niet aan verspillen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:52 schreef Desunoto het volgende:
Geen bioscoop in de buurt die ze in de originele taal vertoont?
Graag gedaan gekkiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja bedankt he...nu mag Sands,dat is veel erger!
Ik heb mijn google er alvast voor opgestartquote:
Gezien de vraag moet ik dat ook maar doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn google er alvast voor opgestart
Anders openen we een zaadtopicquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef sasquatsch het volgende:
des te eerder zijn we bij het DP topic. Al denk ik niet dat we dat deze maand gaan halen.
Ik wil nog wel een keer zwaaienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef drakin het volgende:
Nou wat gezellig weer, 2 die zwaaien en dan urenlang niks.
Over 10 minuten mag er ook een opstarter geplaatst worden, even kijken of ik nog een zaadvraag vinden kan
Ja doe maarquote:
Wat is hij toch aardig en spontaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef drakin het volgende:
Hee als ik op F5 druk zwaait Sands ineens
Ik vind hem zo dom... maar wat een prachtig doelpunt was dat zegquote:
Zo'n doelpunt heb ik ooit met PES11 gescoord... Met Ibra inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind hem zo dom... maar wat een prachtig doelpunt was dat zeg
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Trek lekker je vrouwtje uit elkaar joh.
Zodiac al gezien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Ben op zoek naar een leuke film voor vanavond!
Lig lekker met het vrouwtje in bed, biertje, jointje.
Zoek een beetje een makkelijk te behappen thriller.
Vannacht hebben we: 'The Da Vinci Code' + 'Angels & Demons' gekeken en daarna 'Requim for a dream'.
Was echt tof, had de 1e 2 films al gezien, maar Requim was er nooit van gekomen. Gekke shit wel.
Thriller of horror of gewoon een beetje film met diepgang heeft voor vanavond wel de voorkeur.
Suggesties ?
Na de film is er genoeg tijd om lekker samen intiem te zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Trek lekker je vrouwtje uit elkaar joh.
Nee nog niet. Even IMDB kijkenquote:
The Usual Suspects al gezien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Zodiac staat op de verhuurlijst
Lijkt me wel tof, nog meer van dat kaliber ?
The Verdict (als je die nog niet gezien hebt), vond hem wel goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Sands het volgende:
Weet iemand nog een leuke rechtbankfilm?
Echt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Sands het volgende:
Al gezien helaas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
The Verdict (als je die nog niet gezien hebt), vond hem wel goed.
runaway jury?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Sands het volgende:
Wat heb je nu weer uitgevreten? Moet je volgende week ergens verschijnen? Beetje inspiratie opdoen?quote:
Ja hoe wist je dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer uitgevreten? Moet je volgende week ergens verschijnen? Beetje inspiratie opdoen?
Geen film maar een docu (3 delen) zeker aan te raden op documentairenet.nlquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja hoe wist je dat?
Nee ik vind films waar ze een discussie voeren vaak leuk/interessant.
Ik zou het wel leuk vinden om 12 happy men te zien, die het allemaal roerend met elkaar eens zijn. Ipv dat overacterende gebral.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja hoe wist je dat?
Nee ik vind films waar ze een discussie voeren vaak leuk/interessant.
Ja...neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om 12 happy men te zien, die het allemaal roerend met elkaar eens zijn. Ipv dat overacterende gebral.
Ik vind het wel markante figuren, en daardoor waren de films interessant. Alleen kreeg ik kreeg door die films nog meer aversie voor de advocatuur. Het moreel besef lijkt bij die lui compleet te ontbreken, en dat gemuggenzift. En hoe ze ook praten hè, ik vraag me af hoe ze tegen hun vrouw onder het eten praten. Elk woordje afwegen, om moe van te worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Anker & Anker
De verdediging van Robert M.
Heel tof, veel rechtspraak en hoe advocaten de verdediging opzetten, en vooral filmen ze de gedachtegang en het proces van de advocaten. Heel tof
waar kan ik die ergens aangluren? ik kan niet lezenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen film maar een docu (3 delen) zeker aan te raden op documentairenet.nl
De Kinderrechter
Anker & Anker
De verdediging van Robert M.
Heel tof, veel rechtspraak en hoe advocaten de verdediging opzetten, en vooral filmen ze de gedachtegang en het proces van de advocaten. Heel tof
Het kan wel, maar het is niet aan te raden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
Vraagje: Is het verstandig om Alien 2 te kijken zonder 1 te hebben gezien?
Waarom zou je 1 niet kijken? Elk excuus is irrelevant.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
Zorg ervoor dat je Alien kijkt , daarna Aliens en dan moet je de rest van je harde schijf gooien en nooit meer naar omkijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
Kut, heb net een prachtige 19,6 GB versie gedownload. Deel 1 is pas over 7 uur binnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het is niet aan te raden.
Ik stel het al te lang uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waarom zou je 1 niet kijken? Elk excuus is irrelevant.
Is Alien 3 dan zo slecht?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Zorg ervoor dat je Alien kijkt , daarna Aliens en dan moet je de rest van je harde schijf gooien en nooit meer naar omkijken.
Alien3 pakt Aliens en verkracht de hele film, en dat in de eerste minuten van de film...meerdere keren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kut, heb net een prachtige 19,6 GB versie gedownload. Deel 1 is pas over 7 uur binnen
[..]
Ik stel het al te lang uit.![]()
[..]
Is Alien 3 dan zo slecht?
Ah, het alombekende 3e deel dipquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Alien3 pakt Aliens en verkracht de hele film, en dat in de eerste minuten van de film...meerdere keren.
Dan heb je een film van 5 minutenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om 12 happy men te zien, die het allemaal roerend met elkaar eens zijn. Ipv dat overacterende gebral.
Of een reconstructie van de OJ Simpson zaak.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb je een film van 5 minuten
Er zijn ook goede 3de delenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah, het alombekende 3e deel dip
Ik zou eigenlijk een soort van 3e deel hall of shame moeten maken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Over 7uur... hoe krijg je dat voor elkaar...
Ligt meestal rond de 550 kb/squote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Is dat je normale downloadsnelheid?
gecondoleerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ligt meestal rond de 550 kb/sSoms uitschieters naar 900. Maar dat is zeldzaam.
Mooi kut voor jequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ligt meestal rond de 550 kb/sSoms uitschieters naar 900. Maar dat is zeldzaam.
Lord of the Rings Return of the Kingquote:
Jij downloadt toch meer dan je aankunt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou daar niet meer mee kunnen leven, zo'n trage verbinding...
The good, the bad and the uglyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Lord of the Rings Return of the King
Indiana Jones and the Last Crusade
Toy Story 3
Star Wars - Episode 3: Revenge of the Sith
Das waar...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij downloadt toch meer dan je aankunt?
Dat is eigenlijk een presequelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
The good, the bad and the ugly
Het is anno 2013 een kwelling jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou daar niet meer mee kunnen leven, zo'n trage verbinding...
Thom Hoffmanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Mooi kut voor je
Maar fox leg eens uit, Dokter Tinus hoe zit dat?
Ja sorry je filmsmaak is kutquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Op toy story 3 na heb ik nog geen goed voorbeeld gezien...
True, maar wel een deel driequote:
Ja sandsje jaquote:
BTTF 3quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Lord of the Rings Return of the King
Indiana Jones and the Last Crusade
Toy Story 3
Star Wars - Episode 3: Revenge of the Sith
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja sandsje ja
Hangover 3 was trouwens wel leuk
Mijn punt is bewezenquote:
Lord of the Rings 3 was beter dan 2quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja sandsje ja
Grapje zeker?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja sandsje ja
Ja dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lord of the Rings 3 was beter dan 2
Nee hij meent het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grapje zeker?![]()
Niet eens een glimlach cq. grom
Zo bijzonder vond ik deze deel 3'en nou ook weer niet...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
BTTF 3
The Matrix 3
Iron Man 3
Nolan's Batman 3
Vul maar aan.
Deel 2 was beter, maar vond em niet vervelendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Grapje zeker?![]()
Niet eens een glimlach cq. grom
Ik vroeg om een shame lijstjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch?
[..]
Nee hij meent het.
Ik gaf antwoord op dyonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vroeg om een shame lijstje
En ik weet dat Dyon het meent
Zonder goede voorbeelden te geven...quote:
Ik scrolde iets te laag.quote:
Dyon, ik vind je een schatje, maar smaak heb je nietquote:
Wansmaak.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
Dyon, ik vind je een schatje, maar smaak heb je niet
Nee, jullie dan met LotR... wat een flut films, alle 3quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik scrolde iets te laag.
[..]
Dyon, ik vind je een schatje, maar smaak heb je niet
Nu zeg je dit om lekker te trollenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, jullie dan met LotR... wat een flut films, alle 3
Nee, ik ben echt niey aan het trollen. Ik vind het echt verschrikkeijke films. The hobbit ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu zeg je dit om lekker te trollen![]()
Jammer Dyon. Participeer liever mee in het meedenken over de hall of shame. We wachten op smart naar jouw mening
Je kan natuurlijk ook naar de positieve punten kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu zeg je dit om lekker te trollen![]()
Jammer Dyon. Participeer liever mee in het meedenken over de hall of shame. We wachten op smart naar jouw mening
quote:Nee, ik ben echt niey aan het trollen. Ik vind het echt verschrikkeijke films. The hobbit ook
Is dit een sneer naar Dyon? Zo nee, natuurlijk niet manquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook naar de positieve punten kijken
T3 bijv was een vermakelijke actiefilm en het heeft nooit de kans gehad om T2 zelfs maar te benaderen.
Ze hadden deze scene in de film moeten laten zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Is dit een sneer naar Dyon? Zo nee, natuurlijk niet manDaarom had ook de Terminator serie een deel 3 dip. Stiekem had Terminator zelfs last van een deel 1 dip
Geniaal stukjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze hadden deze scene in de film moeten laten zitten.
Waar zit je dan al ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef Lemans24 het volgende:
Over The Hobbit gesproken: ik zag gisteren de trailer in IMAX 3D. Of het nu door het betere beeld en geluid kwam, of niet, maar het zag er adembenemend uit!
Was echt 70 mm IMAX 3D trouwens, waarom hebben we dat nou niet in (de buurt van) Nederland?
Omdat wij goedkope honden zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef Lemans24 het volgende:
Over The Hobbit gesproken: ik zag gisteren de trailer in IMAX 3D. Of het nu door het betere beeld en geluid kwam, of niet, maar het zag er adembenemend uit!
Was echt 70 mm IMAX 3D trouwens, waarom hebben we dat nou niet in (de buurt van) Nederland?
En in een crisis zitten.quote:
Mijn portemonnee is leegquote:
Oeh, cool. Dan zal mijn portemonnee weer rijkelijk gevuld worden door de Yanksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach straks hebben we wel een mooie JSF
Je mag altijd dromen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, cool. Dan zal mijn portemonnee weer rijkelijk gevuld worden door de Yanks
De NSA kijkt met je mee. Stoort een beetje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom doen chrome en youtube moeilijk op mijn telefoon/tablet...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De NSA kijkt met je mee. Stoort een beetje.
Die lezen allemaal mee met die username van je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hallo NSA, KGB, AIVD, Mossad, 国家安全部, iedereen hier en de rest die ook nog meeleest
Hotlink terminatedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
Vergeet Skynet niet.
T3 had een pluspunt ten opzichte van de andere Terminators. De mooiste terminator.![]()
[ afbeelding ]
Niet meer.quote:
Trevor is een heldquote:
Daarom snap je het ook nietquote:
Ik schrik altijd als er een heli boven mijn huis overkomtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:46 schreef Robby87 het volgende:
Dames en heren,
Hier spreekt de NSA.
Ik heb al jullie telefoongesprekken afgetapt.
Leuk, beantwoord jij de vraag even, alvast bedankt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:46 schreef Robby87 het volgende:
Dames en heren,
Hier spreekt de NSA.
Ik heb al jullie telefoongesprekken afgetapt.
Dat zal dan vast niet door je telefoongesprekken komen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik schrik altijd als er een heli boven mijn huis overkomt
Zeg je niet ff hallo ofzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zal dan vast niet door je telefoongesprekken komen...![]()
Ik was vanochtend bij je om de hoek. Oudekerk aan de amstel/hoofddorp
Geen tijd en moet jij niet werken?quote:
Tuurlijk, wat wil je er op?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:09 schreef sasquatsch het volgende:
Kom je ze brengen?
Dan hoef ik niet zelf te koken.
Appel met poedersuiker.quote:
Ik zag in Macau nog een hotel met jouw naam er op. Iets mee te maken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach straks hebben we wel een mooie JSF
Nee dan past dit meer bij mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik zag in Macau nog een hotel met jouw naam er op. Iets mee te maken?
Ben nu weer terug in Nederland, trouwens, m'n vierenhalve maand vakantie zijn voorbij...
Had ik maar mijn eigen casinoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Lemans24 het volgende:
Bedoelde casino, niet hotel...
Staat er in Vegas ook een.
Ik ben gestopt na 3 afleveringenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:11 schreef drakin het volgende:
Zo nu heb ik ook Under the Dome helemaal gezien
Waarom? Vond je er niks aan of duurde het te lang, ik had maar 2 dagen nodigquote:
Het meest interessante personagequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom? Vond je er niks aan of duurde het te lang, ik had maar 2 dagen nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Het meest interessante personageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:20 schreef drakin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef drakin het volgende:
Maar wie is dan dat meest interessante personage?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:32 schreef sasquatsch het volgende:
Dat was precies wat ik ook wilde vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij was the lawnmower manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken die pijpkop ergens van, maar waar.
O.a. uit Machete en Planet Terrorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ken die pijpkop ergens van, maar waar.
Ja maar ik ben gewoon raar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:36 schreef drakin het volgende:
Op het moment dat ik het vroeg wist ik het ook al. Maar ik kijk de serie om de serie en niet om 1 bepaald persoon.
Er zijn hier zoveel raar dat je niet zo raar meer bent.quote:
Heb jij je adres dan al gegeven?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
Ik wacht nog steeds op die van Robby.
Dat is dan ook weer zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn hier zoveel raar dat je niet zo raar meer bent.
Hij heeft het me niet gevraagd, dus ga ik er vanuit dat hij dat weet.quote:
Is er nog geen pannenkoeken aan huis bezorgdienst?quote:
Ehh.... ik ga ze nou niet voor je bakken en brengen... sorryquote:
hehehquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:08 schreef wyccie het volgende:
Had ik ook niet verwacht. Ik eet me wel misselijk aan wat ik hier onder handbereik heb.
Je zakt steeds meer in mijn aanzien pyccie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:08 schreef wyccie het volgende:
Had ik ook niet verwacht. Ik eet me wel misselijk aan wat ik hier onder handbereik heb.
Misschien doet ze het met opzet?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je zakt steeds meer in mijn aanzien pyccie.
Hoe krijg je het voor elkaar.
Dyon, waar jij en ik lekker boursain op een warm stokbroodje smeren en hem lekker opeten, kwakt zij er nog een berg snoep bovenop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien doet ze het met opzet?
hahah hoe weet jij dat nou... en ik hou niet zo van stokbroodje boursainquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dyon, waar jij en ik lekker boursain op een warm stokbroodje smeren en hem lekker opeten, kwakt zij er nog een berg snoep bovenop.
Hoezo niet? Dat is teringlekker, vooral als het broodje nog warm is en het net een beetje smeltquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hahah hoe weet jij dat nou... en ik hou niet zo van stokbroodje boursain
Wat is boursaindinges?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dyon, waar jij en ik lekker boursain op een warm stokbroodje smeren en hem lekker opeten, kwakt zij er nog een berg snoep bovenop.
Ga ergens anders trollen... en beantwoord mijn vraag nou eens!quote:
Is dat zo? Alleen ander merk toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef drakin het volgende:
Ik hou er wel van, maar heb geen boursain in huis, wel paturain, maar das natuurlijk heel wat anders
Dat heet sarcasme...quote:
Oh maar dat was geen trol, dat van je vraag wel maar dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen... en beantwoord mijn vraag nou eens!
wyccie +100quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
Waar heb je dat toch vandaan gehaald dat ik snoep op stokbrood smeer?
En je dacht toch zeker niet echt dat ik de Privé of Story heb. Zal ik je dan ook wijsmaken dat ik graag De Telegraaf lees en Oh oh Cherso kijk?
Ik kwam nog een leuke quote tegen:quote:Op zondag 20 januari 2013 17:26 schreef wyccie het volgende:
Beetje weinig gegeten vandaag. Alleen sneetjes stokbrood met kruidenkaas en wat snoep.
Geen zin om te koken, het is zondag. Ik heb dan ook nog niks dat ook maar enigszins nuttig is gedaan.
quote:
Ja, en dan heb ik ook nog een geen stokbrood in huis.quote:
Oh.quote:
We weten stiekem wel dat je een PVVer bent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef wyccie het volgende:
Heb ik jullie wijsgemaakt dat ik GroenLinks stem?
Nee hoor, we weten allemaal dat het PVV is...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef wyccie het volgende:
Heb ik jullie wijsgemaakt dat ik GroenLinks stem?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee hoor, we weten allemaal dat het PVV is...
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef Sands het volgende:
[..]
We weten stiekem wel dat je een PVVer bent.
Dat had ik ook al verwachtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Volgens de kieswijzers moet ik elke keer PVV of zo'n andere nationalistische partij stemmen...
Ik doe het alleen niet... En zo'n extremist ben ik nou ook weer niet dat ik pvv zou moeten stemmen...quote:
Gewoon doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik doe het alleen niet... En zo'n extremist ben ik nou ook weer niet dat ik pvv zou moeten stemmen...
Nee, Wilders aan de macht is gevaarlijker dan Rutte aan de macht... al ben ik daar ook niet blij mee natuurlijkquote:
Ach dat zal best meevallenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, Wilders aan de macht is gevaarlijker dan Rutte aan de macht... al ben ik daar ook niet blij mee natuurlijk
What the hell... wat hebben jullie voor beeld van mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef wyccie het volgende:
Verbaast mij inderdaad ook niet.
Stem dan maar SP.
Wat vindt je van mensen die meer dan 100.000 euro per jaar verdienen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
What the hell... wat hebben jullie voor beeld van mij
aan salarissen, i don't care. Alleen aan bonussen vind ik een beetje overdreven...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat vindt je van mensen die meer dan 100.000 euro per jaar verdienen?
Ach stem dan maar gewoon VVDquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
aan salarissen, i don't care. Alleen aan bonussen vind ik een beetje overdreven...
Ik vind niet dat de overheid een plafond mag doorvoeren als het om een max salaris gaat. Ik vind wel dat bedrijven en instellingen eens goed bij zich zelf te denken moeten gaan of het ergens op slaat om zulke belachelijke salarissen uit te betalen en nog belachelijkere bonussen uit te geven...quote:
Ik weet niet hoeveel brandweermannen en ambulancemedewerkers precies verdienen, maar als iemand zulke salarissen verdient, zijn zij het wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Sands het volgende:
Wat vindt je van mensen die meer dan 100.000 euro per jaar verdienen?
Eensch... Ik vind dat specialisten best wat mogen inleveren binnen ziekenhuizen om ze weer wat leefbaarder te maken en om het salaris van het verzorgende personeel wat te kunnen verhogenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel brandweermannen en ambulancemedewerkers precies verdienen, maar als iemand zulke salarissen verdient, zijn zij het wel.
Maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Eensch... Ik vind dat specialisten best wat mogen inleveren binnen ziekenhuizen om ze weer wat leefbaarder te maken en om het salaris van het verzorgende personeel wat te kunnen verhogen
helemaal eens met je!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, Wilders aan de macht is gevaarlijker dan Rutte aan de macht... al ben ik daar ook niet blij mee natuurlijk
Moet je er wel geen bouillon doorheen gooien, dat lijkt me vies.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Fruitsoep is gewoon een smoothieook lekker
Ambulancepersoneel zijn gewoon artsen toch? Dus die zullen wel goed verdienen. Ik denk dat het salaris van een brandweerman daarentegen vies tegenvalt. Blijft ongeschoold (iig laaggeschoold) werk enz.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel brandweermannen en ambulancemedewerkers precies verdienen, maar als iemand zulke salarissen verdient, zijn zij het wel.
Als er een traumaheli uitvliegt, zit er wel een traumachirurg bij. Maar in een ambulance zitten geen artsen. Wat ik trouwens ook best apart vind.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ambulancepersoneel zijn gewoon artsen toch? Dus die zullen wel goed verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |