quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Dan valt het op.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Stiekem lees ik ook in de LINDA.
Waarom wordt dat blad met hoofdletters geschreven eigenlijk. Is zo schreeuwerig.
IS MODE ALS LINDA HET ZEGTquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:02 schreef Desunoto het volgende:
Stiekem lees ik ook in de LINDA.
Waarom wordt dat blad met hoofdletters geschreven eigenlijk. Is zo schreeuwerig.
Hoe interessant kan een documentaire over een darter nou zijn? Toch bij lange na niet zo interessant als een biografie over de beste Donkey Kong spelers?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit er aan te twijfelen om een documentaire over Raymond van Barneveld te kijken.
En nu voel ik me zo vies, terwijl ik het nog niet heb aangezet.
Doe het niet!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit er aan te twijfelen om een documentaire over Raymond van Barneveld te kijken.
En nu voel ik me zo vies, terwijl ik het nog niet heb aangezet.
Ik heb deze 'documentaire' al eens eerder gezien, dat werd toen bij andere tijden sport uitgezonden. Ik schaam mij daar best voor, dat ik het leuk vind om er naar te kijken. Gewoon hoe mensen kunnen zijn, zo lekker simpel en een tikkeltje ordinair. Een oud studente heeft bij ons op school zelfs haar afstudeerfilm gemaakt over een darterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:07 schreef Desunoto het volgende:
Hoe interessant kan een documentaire over een darter nou zijn? Toch bij lange na niet zo interessant als een biografie over de beste Donkey Kong spelers?
Dat heb je helemaal goed gezien/gehoord...quote:
Ach Sands is er ook nogquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed gezien/gehoord...
Maar erg spraakzaam was je anders niet..quote:
Ik heb lekker geslapen, daaromquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar erg spraakzaam was je anders niet..
Dat moet ook gebeurenquote:
Vakantie?quote:
Op netflix staat een docu over een hospies (hospice?) in een gevangenis voor de oude gevangenen. Vond hem wel mooi.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb deze 'documentaire' al eens eerder gezien, dat werd toen bij andere tijden sport uitgezonden. Ik schaam mij daar best voor, dat ik het leuk vind om er naar te kijken. Gewoon hoe mensen kunnen zijn, zo lekker simpel en een tikkeltje ordinair. Een oud studente heeft bij ons op school zelfs haar afstudeerfilm gemaakt over een darter
En over the king of kongs, dat is geen biografie, en die mensen zijn zelf waarschijnlijk ook lang niet zo interessant als de maker hun heeft neergezet, maar dat is zijn vrijheid geweest.
Ik heb vandaag een andere docu gezien, die ging over prostituees in verschillende landen. Best wel een zwaar onderwerp, en dan is het leuk om de dag af te sluiten met dit.
wat heb ik gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan kan ik weer meer animatievragen stellen
Wie had het over geabonneerd zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor onze Robby, die geabonneerd is op de Linda.
http://artsinspe.artsenne(...)ten-bestaan-echt.htm
Hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Robby87 het volgende:
alsof er in de medische wereld geen knappe mensen zijn, ik zou eerder het tegendeel willen zeggen.
Niet veel artsen, maar ik ken wel veel mensen die geneeskunde studeren bijv. En dan heb ik het dus ook over co-assistenten, waar het artikel naar verwijst. Maar ook bijv. bij de uitreiking van m'n zus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
Heb jij al veel artsen gezien? Bij de reumatoloog toch?
En waarmee vergelijk jij die populatie dan?
Ik was afgelopen weekend nog bij een introductiefeest voor eerstejaars studenten verzorging (hbo) en daar was het meerendeel vrouw en zag er goed uitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet veel artsen, maar ik ken wel veel mensen die geneeskunde studeren bijv. En dan heb ik het dus ook over co-assistenten, waar het artikel naar verwijst. Maar ook bijv. bij de uitreiking van m'n zus.
Psychologiemeisjes zitten vaak met zichzelf in de knoop, nooit aan beginnen. Sommigen zijn wel mooi though (en makkelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef wyccie het volgende:
Zijn ze knapper dan de mensen die psychologie studeren?
Mij is dat niet echt opgevallen, maar misschien is mijn wereldje ook wel te klein.
Ik vergelijk het nergens mee. Ik vind de kop van het artikel alleen zo flauw en kortzichtig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:49 schreef wyccie het volgende:
Zijn ze knapper dan de mensen die psychologie studeren?
Mij is dat niet echt opgevallen, maar misschien is mijn wereldje ook wel te klein.
Oh?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Psychologiemeisjes zitten vaak met zichzelf in de knoop, nooit aan beginnen. Sommigen zijn wel mooi though (en makkelijk![]()
).
Dankje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Niet veel artsen, maar ik ken wel veel mensen die geneeskunde studeren bijv. En dan heb ik het dus ook over co-assistenten, waar het artikel naar verwijst. Maar ook bijv. bij de uitreiking van m'n zus.
Bleh wat een gladjakkers allemaal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
Speciaal voor onze Robby, die geabonneerd is op de Linda.
http://artsinspe.artsenne(...)ten-bestaan-echt.htm
quote:
Lijkt me ook gek ja, hoewel ik hem waarschijnlijk niet zou herkennen zonder turnpakjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef wyccie het volgende:
Ze hadden beter een docu kunnen maken over Epke Zonderland. Dat lijkt me pas echt raar. Lig je ziek in bed, komt de Olympisch kampioen rekstok je even onderzoeken.
Moet ik weer gaan?quote:
Wat is de vraag?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:50 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, beantwoord de vraag maar. Dan kunnen we verder.
Een film waarin Tim Burton acteert, toch?quote:
Oh ik dacht dat het wat anders was omdat het zolang duurtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een film waarin Tim Burton acteert, toch?
Je ging er zeker van uit dat je zelf een vraag had gesteld?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het wat anders was omdat het zolang duurt
Indd want het is zo'n zaadvraagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je ging er zeker van uit dat je zelf een vraag had gesteld?
Ja bedankt he...nu mag Sands,dat is veel erger!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef drakin het volgende:
net op tijd voorkomen dat ahmad weer zon zaadvraag gaat stellen :-P
De vraag van Sands.quote:
Nederlandse versies van tegenwoordig weiger ik te kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Desunoto het volgende:
Sands, ben jij al naar Planes of Turbo geweest? Gezien je zo'n animatiefanaat bent.
Volgens mij niet, en dan nog zou ik er mijn geld niet aan verspillen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:52 schreef Desunoto het volgende:
Geen bioscoop in de buurt die ze in de originele taal vertoont?
Graag gedaan gekkiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja bedankt he...nu mag Sands,dat is veel erger!
Ik heb mijn google er alvast voor opgestartquote:
Gezien de vraag moet ik dat ook maar doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb mijn google er alvast voor opgestart
Anders openen we een zaadtopicquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef sasquatsch het volgende:
des te eerder zijn we bij het DP topic. Al denk ik niet dat we dat deze maand gaan halen.
Ik wil nog wel een keer zwaaienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:44 schreef drakin het volgende:
Nou wat gezellig weer, 2 die zwaaien en dan urenlang niks.
Over 10 minuten mag er ook een opstarter geplaatst worden, even kijken of ik nog een zaadvraag vinden kan
Ja doe maarquote:
Wat is hij toch aardig en spontaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef drakin het volgende:
Hee als ik op F5 druk zwaait Sands ineens
Ik vind hem zo dom... maar wat een prachtig doelpunt was dat zegquote:
Zo'n doelpunt heb ik ooit met PES11 gescoord... Met Ibra inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind hem zo dom... maar wat een prachtig doelpunt was dat zeg
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Trek lekker je vrouwtje uit elkaar joh.
Zodiac al gezien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Ben op zoek naar een leuke film voor vanavond!
Lig lekker met het vrouwtje in bed, biertje, jointje.
Zoek een beetje een makkelijk te behappen thriller.
Vannacht hebben we: 'The Da Vinci Code' + 'Angels & Demons' gekeken en daarna 'Requim for a dream'.
Was echt tof, had de 1e 2 films al gezien, maar Requim was er nooit van gekomen. Gekke shit wel.
Thriller of horror of gewoon een beetje film met diepgang heeft voor vanavond wel de voorkeur.
Suggesties ?
Na de film is er genoeg tijd om lekker samen intiem te zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Trek lekker je vrouwtje uit elkaar joh.
Nee nog niet. Even IMDB kijkenquote:
The Usual Suspects al gezien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Monopoly het volgende:
Zodiac staat op de verhuurlijst
Lijkt me wel tof, nog meer van dat kaliber ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |