Waar zie je dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef expans het volgende:
Azeri Turkmen en Turk apart neerzetten
Niks Turks, lan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:06 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De enige uitzondering is die Syrische-Turkse met dat gevaarlijke zwaard in haar logo.
Er is een verschil.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef expans het volgende:
Azeri Turkmen en Turk apart neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door IPA35 op 24-10-2013 22:29:30 ]"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Context neem ik aan
Maar als het Syrië-topic uitmondt in een theologische discussie, dan zeg ik ga liever met z'n allen naar:
F&L / De stromingen in de Islam IV
En dat is geen sneer oid, want dat topic heb ik zelf geopend![]()
2 pagina's terug. Is gewoon z'n verborgen boodschap ofzoquote:
Koerden zijn wel een volk hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef expans het volgende:
[..]
2 pagina's terug. Is gewoon z'n verborgen boodschap ofzo![]()
Wel alle Koerden op een hoopje gooien ondanks alle ruzie die ze onderling hebben.
Het is zeer normaal in fokforum dat topics offtopic gaan. We hebben het altijd eerst over Syrië, en daarna dwalen we weg naar een ander onderwerp, maar dat wel met Syrie te maken heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef WH141 het volgende:
Ik dacht dat dit topic over Syrië ging?
Wel grappig hoor expans dat je me beschuldigt van conspiracy.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef expans het volgende:
[..]
2 pagina's terug. Is gewoon z'n verborgen boodschap ofzo![]()
Wel alle Koerden op een hoopje gooien ondanks alle ruzie die ze onderling hebben.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wel grappig hoor expans dat je me beschuldigt van conspiracy.
Owh, ik zie ze juist géén verschil maken..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Eerste kaart die onderscheid maakt tussen FSA en jihadisten.
Zie je niet die zwarte vlaggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik zie ze juist géén verschil maken..
Mwa niemand eigenlijk in de stad zelf maar ten Zuiden van de stad boekt het leger wel wat terreinwinst. Nu de bevoorrading weer op orde is zullen we misschien nieuwe dingen zien maar weet je dat spoedoffensief was in mijn ogen alleen bedoeld om te voorkomen dat Aleppo zou vallen. Dat kan niet. Maar het Syrische leger is vooral druk bezig in de Qalamoun bergen, in de Golan en in het Zuiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk wie nu voortgang maakt in Aleppo.
Lees de legendaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zie je niet die zwarte vlaggen.
Het zal wel aan mij liggen maar die verschillende kaarten verschillen steeds zo, dat ik de rode draad een beetje kwijt raakquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa niemand eigenlijk in de stad zelf maar ten Zuiden van de stad boekt het leger wel wat terreinwinst. Nu de bevoorrading weer op orde is zullen we misschien nieuwe dingen zien maar weet je dat spoedoffensief was in mijn ogen alleen bedoeld om te voorkomen dat Aleppo zou vallen. Dat kan niet. Maar het Syrische leger is vooral druk bezig in de Qalamoun bergen, in de Golan en in het Zuiden.
Whiskers: lees de kaart wat beterquote:
In de Golan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa niemand eigenlijk in de stad zelf maar ten Zuiden van de stad boekt het leger wel wat terreinwinst. Nu de bevoorrading weer op orde is zullen we misschien nieuwe dingen zien maar weet je dat spoedoffensief was in mijn ogen alleen bedoeld om te voorkomen dat Aleppo zou vallen. Dat kan niet. Maar het Syrische leger is vooral druk bezig in de Qalamoun bergen, in de Golan en in het Zuiden.
Qunaytra.quote:
Israël steunt en verpleegt de opstandelingen tegen de regering-Assad. Vanaf de bezette Golan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
En hun westerburen laten dat gewoon toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |