quote:Syriër leeft al 16 dagen op vliegveld Dubai
Een Syrische man leeft al 16 dagen noodgedwongen op de luchthaven van Dubai, omdat zijn paspoort is verlopen en hij Jordanië niet in mag. Een soortgelijk verhaal overkwam Tom Hanks in de film The Terminal uit 2004.
De 34-jarige Syriër was onlangs vrijgekomen uit de gevangenis in Dubai. Daar mocht hij niet blijven, maar terug naar Syrië kon hij ook niet vanwege de burgeroorlog daar. Andere landen zoals Jordanië (waar zijn familie naartoe is gevlucht) laten hem niet binnen vanwege zijn verlopen paspoort.
The Terminal gaat over een soortgelijk verhaal, waarin een immigrant 18 jaar op een vliegveld woonde omdat in zijn thuisland een revolutie was uitgebroken. Die film was gebaseerd op het leven van de Iraanse vluchteling Mehran Karimi Nasseri, die van 1988 tot 2006 leefde op de luchthaven Charles de Gaulle in Parijs.
Bron: Volkskrant
Uda bana dogru duzgun konusmuyor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dogru duzgun konus lan.
Nederlands lullen mattie, of vertalen die hap. Altijd weer die Turken die hun eigen taal praten hoorquote:
Die kerel op de foto is echt Tom Hanks hoor!quote:
De vertaling van de conversatie tussen mij en haar wasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nu de conversatie tussen jou en ISMFOF nog
Dat kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:58 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Die kerel op de foto is echt Tom Hanks hoor!
Ik ben een Koerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:57 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nederlands lullen mattie, of vertalen die hap. Altijd weer die Turken die hun eigen taal praten hoor
Een pot nat voor niet Midden-Oosterlingen zoals ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:59 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben een Koerd.
Dat je een Koerdische nationalist en pan-Koerdist een Turk noemt.![]()
Een Syrische een Turkse noemen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:57 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nederlands lullen mattie, of vertalen die hap. Altijd weer die Turken die hun eigen taal praten hoor
Wederom dankquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
De vertaling van de conversatie tussen mij en haar was
eerste : Ik weet niet wat die klootzak doet.
tweede (het antwoord van ISFOF tegen mij) : praat normaal man.
derde (antwoord van mij naar haar) : hij praat ook niet normaal tegen mij.
Hoe bedoel je. Ik noem je toch ook geen Berber als je een Arabier bent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:00 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Een pot nat voor niet Midden-Oosterlingen zoals ik![]()
Zullen we een lijstje met nationaliteiten/etniciteiten makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Ik noem je toch ook geen Berber als je een Arabier bent.
Ja zullen we hiervoor een aparte topic openen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zullen we een lijstje met etniciteiten maken
Nee, kan wel in de OP.. Regelmatige posters ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja zullen we hiervoor een aparte topic openen.
Hoe bedoel je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, kan wel in de OP.. Regelmatige posters ofzo
Geheimpje verklappen: Noord-Afrikanen zijn veel eerder Berber dan Arabier qua "etniciteit", ook als we Arabisch spreken door de arabisering.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Ik noem je toch ook geen Berber als je een Arabier bent.
Nou een kopje "Regelmatige posters" in de OP, en dan usernaam en nationaliteit/etniciteit.. Kunnen we daar spieken voor we jou of ISMFOF of wie dan ook zwaar beledigenquote:
Kssssst!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Abi sen ne yapiyorsun lan?
Vreemd woord voor hemel heb jij danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:00 schreef Baklava95 het volgende:
De tweede is
Ga in hemelsnaam weg man, hij denkt dat hij een man is die klootzak.
quote:
Zionisten hebben geen religiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]![]()
En hij is onze joodse broeders onder de kop "religie" vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |