quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geīnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ik kan er wel om lachen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:26 schreef Adnap het volgende:
"er kwamen een paar stenen uit de zee en die vielen op zijn knie..." zon zuipen en ziekenhuis, mijn hemel wat is dit een walkgelijke manier van vakantievieren.
mijn kids kijken mee, die kunnen gelijk mooi zien wat alcohol doetquote:
Ik ook niet, 2 roseetjes is wel de max (of 2 wijntjes)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef sararaats het volgende:
ik drink wel eens porto maar dan zeker 1tje. ik kan niet tegen veel alcohol.
het glaasje porto in de cafetaria is steeds maar halfvol anders kan je me van de grond krabbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik ook niet, 2 roseetjes is wel de max (of 2 wijntjes)
Ik zou er ook niet aan moeten denken; kom je om 7 uur 's ochtends thuis met je bezopen kop en om 15 uur weer beginnen met drinken op het strandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Adnap het volgende:
[..]
mijn kids kijken mee, die kunnen gelijk mooi zien wat alcohol doetmaar idd ik zie er de humor ook wel van in, moet er aleen niet aan denken om zelf zo vakantie te vieren. Ik heb de belachelijke eigenschap om graag te weten wat ik heb gedaan en daar ook nog op terug te kijken.
ik zou het niet eens redden denk ik, maar ja ik ben geen 22 meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet aan moeten denken; kom je om 7 uur 's ochtends thuis met je bezopen kop en om 15 uur weer beginnen met drinken op het strand![]()
Die kop van Babyquote:
Ik kan er ook niet meer tegenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:39 schreef Adnap het volgende:
[..]
ik zou het niet eens redden denk ik, maar ja ik ben geen 22 meerEn een geld dat het kost, denk dat ikdaar met mijn kids 6 weken van op stap kan
quote:
Dapper hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Oognip het volgende:
Ik ga donderdag en zaterdag stappen, ik heb nu al medelijden met mezelf
Ik weet niet bij welke zee die mensen op vakantie zijn, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.quote:"er kwamen een paar stenen uit de zee en die vielen op zijn knie..."
quote:
Ik zal het hier houdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Ja ik lees overal op FB updates over onweer. Houd het maar daar hoor!
Hahahahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet bij welke zee die mensen op vakantie zijn, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.
[..]![]()
Zo'n blauwe had ik vroeger ook, beet me altijd in mijn oorlel.
Hahaha ik doe geen oog dicht met onweer 's nachts, dus dank jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zal het hier houdenzolang ik binnen zit vind ik het niet erg, ik ga zo naar bed en ik val daar heerlijk bij in slaap
Neeeeeeee, je moet geld sparen voor de verhuizing!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Oognip het volgende:
Ik moet sowieso geld sparenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeee, je moet geld sparen voor de verhuizing!
Geen idee, zijn die blauw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, zijn die blauw?![]()
Het was er zo een die op een dag de tuin in komt vliegen, tam blijkt, van niemand blijkt te zijn en nooit meer weggaat. en hij was blauw
Edit: Met onweer slaap ik juist geweldig, heerlijk, kan haast niet prettiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit 2 (nu wel goed): Quote-knop gebruiken om te editten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Op bed liggen en dan die regen zo tegen het raam horen tikken, dat is ook zo heerlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Edit: Met onweer slaap ik juist geweldig, heerlijk, kan haast niet prettiger.
Preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op bed liggen en dan die regen zo tegen het raam horen tikken, dat is ook zo heerlijk
Haha, welterusten!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Preciesen dat ga ik nu gauw doen voor de regen en het onweer over is
Ik donderdag, vrijdag, zaterdag. Ik ben zaterdag dood, weddenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Oognip het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik donderdag, vrijdag, zaterdag. Ik ben zaterdag dood, wedden
Vind je onweer zo leuk? Ik zal voortaan al mijn porties aan je doorsturenquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je onweer zo leuk? Ik zal voortaan al mijn porties aan je doorsturen
MammaQ noemde je vanavond mevrouw! Hoe liev is datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik donderdag, vrijdag, zaterdag. Ik ben zaterdag dood, wedden
Hoe kom je er bij dat ik er geen zin in heb? Ik heb er ontzettend veel zin inquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Van wie moet dat dan, dat stappen, als jullie er eigenlijk geen zin in hebben?
Doe maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je onweer zo leuk? Ik zal voortaan al mijn porties aan je doorsturen
Om meerdere redenenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je dan alleen niet net komen grasrolbollen
Nou, het 'ik heb nu al medelijden met mezelf' deed zoiets vermoedenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik er geen zin in heb?
Ok. Nou sterkte dan maarquote:Ik heb er ontzettend veel zin inAlleen niet in de kater, maar daar ben ik zelf bij, schijnt
Ok ok, jij mag ookquote:
Oh die is vast ook prima haha. Zonde dat ze niet in de winkels waren. Wij bestellen onze foons altijd bij Coolblue en dan is hij de volgende dag binnen. Als ie er maar gelukkig mee is iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:31 schreef Bamba het volgende:
Greys, het is geen Huawei geworden. Die telefoon konden we in geen 1 winkel vindenHet is nu de Samsung Galaxy Mega geworden en die is echt groot
Maar hij is gelukkig
![]()
Whehehehe nee da's niet goed voor de nek- en schouderspierenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je dan alleen niet net komen grasrolbollen
Blessuresquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:46 schreef Greys het volgende:
Wat zijn dan andere redenen (behalve onweer) om niet te komen rollen?
Zolang je niet meteen je benen spreidt valt het allemaal wel mee qua blessuregevoeligheidquote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Blessures
Het is werkelijk bloedlink...
Ow.... Was ik daar de mist in gegaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang je niet meteen je benen spreidt valt het allemaal wel mee qua blessuregevoeligheid
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow.... Was ik daar de mist in gegaan
Sowieso vrijdag. Ik ben bang dat ik zatetdag niet eens ga vanwege de katerquote:
Aaahwquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:25 schreef Queller het volgende:
[..]
MammaQ noemde je vanavond mevrouw! Hoe liev is dat
Tot straksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:29 schreef Adnap het volgende:
Goedemorgen !! Vandaag gaan onze mannen het Computerspelmuseum onveilig maken en gaan wij gezellig bijkletsenDus tot later Rewimo en Christan !!
En voor de rest heel veel plezier vandaag, zal kijken of ik er een foto van kan makne
Hier hangt het gedoucht en gevoederd op de bank.....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tot straksPuber is zowaar al uit bed. Hij zag er nog wel wat zombieachtig uit
zo voel ik me ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn puber in zijn kamer en twee giechelmeisjes in mijn dochters kamer liggen nog gewoon in bed te ronkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat laatstequote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Net gebeld door een bouwbedrijf, of ze bij mij langs kunnen komen om te controleren of het vocht in de muur bij de buren van mij afkomstig is. Ik zeg dat is boven bij de badkamer zeker? Ja, klopt, hoe weet u dat? Nou, waarschijnlijk omdat bij mij ook ieder half jaar het plafond zwart ziet van de schimmel.
Oh, nou als we dat melden bij de stichting dan willen ze bij u er misschien ook wel wat aan doen. Ik zeg, nou, ik verwacht maar niet teveel. Het is sowieso een dichte badkamer, dus denk dat ik er altijd wel last van zal hebben. Momenteel zitten er ook alweer flinke plekken. Nou was ik eigenlijk al van plan om dit weekend het plafond weer te doen met schimmelreiniger, zou ik het misschien niet beter ff nog kunnen laten zitten? Dat ze kunnen zien hoe groot het probleem is?
Normaal gesproken als ik bijvoorbeeld visite krijg, dan doe ik van te voren een grote schoonmaak, want er zou maar eens een stofje liggenEigenschap die ik van mijn ma overgenomen heb denk
Heb nu dus ook zoiets van, beter zorg ik ervoor dat alles gestofzuigd is enzo voordat ze langskomen
Haha, erg hčquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat laatste(Als het hier een rotzooi is, helpt het altijd om mensen uit te nodigen...dan wil ik het opgeruimd hebben....slaat eigenlijk nergens op, maar goed...)
Ik zou alleen wel even die plek laten zitten, totdat ze geweest zijn. (eventueel ook even een keer foto's nemen, voordat je met de schimmelreiniger in de weer gaat!)
En veel plezier Rewimo + Adnap + zonen !![]()
Zo, vandaag weer eens een luie vrije dag. (Ik ga straks maar eens wat werk-plannen goed op papier zetten, want ik heb er genoeg hoor....alleen nog niet echt de zin om uit te gaan zoeken hoe ik een fatsoenlijke website bouw - en het dan ook nog te gaan doen)
Wel vandaag bericht gekregen dat ik me kan uitschrijven bij de HKU, want het is geregeld; mijn diploma komt er aan!(Dat kwam het eigenlijk al, maar ze kunnen diploma's niet in september aanvragen. En het moest nog allemaal officieel bevestigd worden enzo..)
Een gaasje om je vinger werkt prima. Er is speciale tandpasta met leversmaak geloof ik wat ze erg lekker vinden. Ik gebruik hier ook poeder voor over het voer wat best goed lijkt te werken, orozyme bucco fresh. Misschien ook een idee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:08 schreef Oognip het volgende:
Mijn god, mocht net bijna 100 euro afrekenen bij de dierenartsPingoo heeft wat tandplak dus we moeten zijn tanden gaan poetsen. Uitdaging
Nee, voer gewoon brokken. Speciale tandpasta heb ik, maar Pingoo is niet de makkelijkste wat betreft zijn gebit. Als ik er al naar wijs rent ie wegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Een gaasje om je vinger werkt prima. Er is speciale tandpasta met leversmaak geloof ik wat ze erg lekker vinden. Ik gebruik hier ook poeder voor over het voer wat best goed lijkt te werken, orozyme bucco fresh. Misschien ook een idee?
Sterkte ermee in ieder gevalJij voerde toch ook vers vlees of niet?
Waarom wil je graag de nagels knippen dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat heb ik met nagels knippen, dat krijg ik bij de katten gewoon niet voor mekaar. Ik mag over hun pootjes aaien, dat vinden ze nog lekker ook, maar o wee als ik een pootje vast pak om nagels te knippen. Als ik eréén nageltje geknipt krijg is het veel.
Nou ja, het gaat niet om wat ik wil, maar meer om wat het beste is voor die beestjes. Het is wel iets waarvan de ene zegt dat het niet nodig is en een ander weer wel. Meestal als katten buiten komen slijten hun nagels genoeg af waardoor ze niet geknipt hoeven te worden. Maar de mijne komen niet buiten. Daar staat wel tegenover dat ze bij mij binnen flink wat krabmogelijkheden hebben met krabpalen en dingetjes. Ik vind wel dat ze wat lange nagels hebben. Je hoort ze soms ook tikken als ze over het laminaat lopen. Maar om er nou speciaal voor naar de dierenarts te gaan vind ik ook zo wat. Hebben ze daar ook weer stress van enzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom wil je graag de nagels knippen dan?
Ik heb er nog nooit van gehoord dat nagels knippen het beste is voor die beestjes? Zou niet weten waarom dat zo goed zou zijn. Tenzij ze er natuurlijk zelf last van hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet om wat ik wil, maar meer om wat het beste is voor die beestjes. Het is wel iets waarvan de ene zegt dat het niet nodig is en een ander weer wel. Meestal als katten buiten komen slijten hun nagels genoeg af waardoor ze niet geknipt hoeven te worden. Maar de mijne komen niet buiten. Daar staat wel tegenover dat ze bij mij binnen flink wat krabmogelijkheden hebben met krabpalen en dingetjes. Ik vind wel dat ze wat lange nagels hebben. Je hoort ze soms ook tikken als ze over het laminaat lopen. Maar om er nou speciaal voor naar de dierenarts te gaan vind ik ook zo wat. Hebben ze daar ook weer stress van enzo.
Nou ja, het beste, weet je, ik heb voordat de katten kwamen me goed ingelezen, en heel vaak kwam ik tegen dat het goed is om de nageltjes te knippen. En dat wanneer ze te lang worden ze daar last van kunnen krijgen. Maar ik heb het hier in F&F in de kattenvraagbaak ook wel eens de vraag gesteld, je krijgt steeds wisselende antwoorden, de ene zegt van wel de ander niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord dat nagels knippen het beste is voor die beestjes? Zou niet weten waarom dat zo goed zou zijn. Tenzij ze er natuurlijk zelf last van hebben.
Whut?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een workshop ter waarde van ¤1000 gewonnen![]()
![]()
Jaaaaa, ik ben zo blijquote:
Ik heb 5 katten en 4 ervan slijten hun nagels vanzelf, maar een moet ook af en toe geknipt worden want die is schijnbaar te lui om zijn eigen manicure bij te houdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou ja, het beste, weet je, ik heb voordat de katten kwamen me goed ingelezen, en heel vaak kwam ik tegen dat het goed is om de nageltjes te knippen. En dat wanneer ze te lang worden ze daar last van kunnen krijgen. Maar ik heb het hier in F&F in de kattenvraagbaak ook wel eens de vraag gesteld, je krijgt steeds wisselende antwoorden, de ene zegt van wel de ander niet.
Toen ik ze liet castreren stelde ze het bij de dierenarts zelfs voor, zo van, goh, ze zijn toch onder zeil, zullen we dan ook gelijk de nageltjes knippen?
Wat leuk, wat voor soort workshop ?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Wat geweldigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik ben zo blij
Voor newbornfotografie, van een hele goede fotografe uit Australie
(Workshop is in Amsterdam gewoon).
Vloerbedekking er uit trekken is zo'n kutwerk hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb 5 katten en 4 ervan slijten hun nagels vanzelf, maar een moet ook af en toe geknipt worden want die is schijnbaar te lui om zijn eigen manicure bij te houden
[..]
Wat leuk, wat voor soort workshop ?
Rewimo en Adnap veel plezier vandaag![]()
Vanmorgen alle vloerbedekking uit mijn moeders huis gehaald, wat een werk![]()
.Diegenen van de vloerbedekkingswinkel destijds hadden het helemaal verlijmd
Super gaaf!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik ben zo blij
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vloerbedekking er uit trekken is zo'n kutwerk he
Newbornfotografie dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:21 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb 5 katten en 4 ervan slijten hun nagels vanzelf, maar een moet ook af en toe geknipt worden want die is schijnbaar te lui om zijn eigen manicure bij te houden
[..]
Wat leuk, wat voor soort workshop ?
Rewimo en Adnap veel plezier vandaag![]()
Vanmorgen alle vloerbedekking uit mijn moeders huis gehaald, wat een werk![]()
.Diegenen van de vloerbedekkingswinkel destijds hadden het helemaal verlijmd
Komen er misschien eens een keer fatsoenlijke foto's op je sitequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef MissBliss het volgende:
![]()
Vet! Maar wat is er zo speciaal aan newborn fotografie, dat daar speciale workshops voor zijn? Is het niet een beetje hetzelfde als model fotografie, maar dan met babies?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik ben zo blij
Lul.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komen er misschien eens een keer fatsoenlijke foto's op je site.
Dat zou raar zijn op jouw sitequote:
Nee er komt echt heel veel bij kijken. Pasgeboren baby's zijn niet de makkelijkste modelletjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vet! Maar wat is er zo speciaal aan newborn fotografie, dat daar speciale workshops voor zijn? Is het niet een beetje hetzelfde als model fotografie, maar dan met babies?
Ja best welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn op jouw site.
maar ik pest jequote:
Ik zat eigenlijk te denken van dat de ouders daar wel voor zouden zorgenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:29 schreef indaha het volgende:
Met babies lijkt me een stuk moeilijker omdat die nog niet erg zullen meewerken
Maar het is dan dus eigenlijk meer leren hoe met babies om te gaan en ze te laten poseren, dan dat je er op fotografisch gebied nog wat van leert?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee er komt echt heel veel bij kijken. Pasgeboren baby's zijn niet de makkelijkste modelletjes
Dank je welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef Oognip het volgende:
Ik vind jouw foto's echt altijd prachtig, Bliss
Nee, alleen ik. En 9 anderen die ¤1000 betalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar ik pest je.
Leuk hoor, mag Re ook meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |