Geen idee, zijn die blauw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen idee, zijn die blauw?![]()
Het was er zo een die op een dag de tuin in komt vliegen, tam blijkt, van niemand blijkt te zijn en nooit meer weggaat. en hij was blauw
Edit: Met onweer slaap ik juist geweldig, heerlijk, kan haast niet prettiger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit 2 (nu wel goed): Quote-knop gebruiken om te editten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Op bed liggen en dan die regen zo tegen het raam horen tikken, dat is ook zo heerlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Edit: Met onweer slaap ik juist geweldig, heerlijk, kan haast niet prettiger.
Preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Op bed liggen en dan die regen zo tegen het raam horen tikken, dat is ook zo heerlijk
Haha, welterusten!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Preciesen dat ga ik nu gauw doen voor de regen en het onweer over is
Ik donderdag, vrijdag, zaterdag. Ik ben zaterdag dood, weddenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Oognip het volgende:
Ik ga donderdag en zaterdag stappen, ik heb nu al medelijden met mezelf
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik donderdag, vrijdag, zaterdag. Ik ben zaterdag dood, wedden
Vind je onweer zo leuk? Ik zal voortaan al mijn porties aan je doorsturenquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je onweer zo leuk? Ik zal voortaan al mijn porties aan je doorsturen
MammaQ noemde je vanavond mevrouw! Hoe liev is datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik donderdag, vrijdag, zaterdag. Ik ben zaterdag dood, wedden
Hoe kom je er bij dat ik er geen zin in heb? Ik heb er ontzettend veel zin inquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Van wie moet dat dan, dat stappen, als jullie er eigenlijk geen zin in hebben?
Doe maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je onweer zo leuk? Ik zal voortaan al mijn porties aan je doorsturen
Om meerdere redenenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je dan alleen niet net komen grasrolbollen
Nou, het 'ik heb nu al medelijden met mezelf' deed zoiets vermoedenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik er geen zin in heb?
Ok. Nou sterkte dan maarquote:Ik heb er ontzettend veel zin inAlleen niet in de kater, maar daar ben ik zelf bij, schijnt
Ok ok, jij mag ookquote:
Oh die is vast ook prima haha. Zonde dat ze niet in de winkels waren. Wij bestellen onze foons altijd bij Coolblue en dan is hij de volgende dag binnen. Als ie er maar gelukkig mee is iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:31 schreef Bamba het volgende:
Greys, het is geen Huawei geworden. Die telefoon konden we in geen 1 winkel vindenHet is nu de Samsung Galaxy Mega geworden en die is echt groot
Maar hij is gelukkig
![]()
Whehehehe nee da's niet goed voor de nek- en schouderspierenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je dan alleen niet net komen grasrolbollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |