SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Misschien dat eens in een conversatie verwerken.quote:
Heb er nog geen een gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Zwarte Piet TT
Ik hoef echt geen zwarte piet meer te zien de komende maanden
Ze gingen hier in het dorp met wat mensen actie voeren om zwarte piet te laten blijven, verkleed als pietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat eens in een conversatie verwerken.
Wat heb je gedaan gisteravond? Een beetje mezelf zitten sherlocken.
[..]
Heb er nog geen een gezien.
Dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt blijkbaar ook geen spoilers lezen als je niet bent ingelogd
Dat is dus heel moeilijk voor mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om vrienden te maken.
Ik wel, iemand van de VNquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
ik vind het logisch klinkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
De voodoo pietin uit Jamicaquote:
wel als je er zo tegenaan kijktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dus heel moeilijk voor mij.
Rollenspellen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ze gingen hier in het dorp met wat mensen actie voeren om zwarte piet te laten blijven, verkleed als piet
Wel irritant, als je gewoon aan het lurken bent op FOK! en dan alle spoilers niet kunt lezen en weer helemaal je wachtwoord moet opzoekenquote:
Dan verander je je wachtwoord naar iets wat je makkelijk kan herinneren óf je laat 'm gewoon ingelogd staanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel irritant, als je gewoon aan het lurken bent op FOK! en dan alle spoilers niet kunt lezen en weer helemaal je wachtwoord moet opzoeken
Whehehe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze gingen hier in het dorp met wat mensen actie voeren om zwarte piet te laten blijven, verkleed als piet
Die Shepard? Ze ziet er uit als de Chiquitavrouw.quote:
Dat is inderdaad deel van het probleemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel als je er zo tegenaan kijkt
Gewoon je username als wachtwoord doen, vet handig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel irritant, als je gewoon aan het lurken bent op FOK! en dan alle spoilers niet kunt lezen en weer helemaal je wachtwoord moet opzoeken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Zwarte Piet
[..]
Die Shepard? Ze ziet er uit als de Chiquitavrouw.
Instellen als "incorrect" of "onjuist".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
en het andere deel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad deel van het probleem
Dat is wel een goed idee eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Instellen als "incorrect" of "onjuist".
Dan helpt de website je het herinneren.
Ik ben dan ook best een slimme jongen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee eigenlijk
In het kort altijd al moeite met sociale contacten gehad (big suprise here) en bijna geen sociaal netwerkquote:
Miljarden geloven in sprookjes, dus tsjaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, ik verbaas me altijd weer dat mensen zich zo makkelijk laten omlullen @ opgelicht
Opnemen en morgen terug kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil Ajax kijken maar ook vroeg naar bed.
Blijkbaar, en dan ook nog een paar duizend euro meegevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Miljarden geloven in sprookjes, dus tsja
Dat dus.quote:
Aziatische sletjes op rtl 7quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik moest er zelf ook wel om lachen
Doe mensen voor sprookjesfiguren ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dan ook nog een paar duizend euro meegeven
Wacht wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat Nick 'the cage' Cage daarop is
Daar kwam ik later pas achterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat Nick 'the cage' Cage daarop is
Goed planquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ja leuk. Maar ik ga serietje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi baasje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey faxie, ik heb de hele middag aan je gedacht
Je lul? Die streel je liever?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.
Niet als ik tegen L praat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je lul? Die streel je liever?Haar spreek ik nooit meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ow heb je al ander werk?quote:
Onzin, ik heb mezelf ook gesherlocked natuurlijk enne, klinkt als een uitdaging.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
Ach gelukkig werkt het alleen als ik zelf niet in de topics geweest ben
Je doet je best maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow heb je al ander werk?
[..]
Onzin, ik heb mezelf ook gesherlocked natuurlijk enne, klinkt als een uitdaging.
Vandaag een vacature, een docentenbaan in Haarlem. Denk nog na of ik ga solliciteren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bleh iets op het oog? Behalve die lerarenjob in de the middle of nowhere.
Bummer, en open sollicitaties?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag een vacature, een docentenbaan in Haarlem. Denk nog na of ik ga solliciteren.
Is laag niveau.
quote:
Sja, dat heeft weinig zin nu, omdat de enige openingen plekken zijn waar iemand ziek is geworden of iets.quote:
Balen man, dan maar kontje verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sja, dat heeft weinig zin nu, omdat de enige openingen plekken zijn waar iemand ziek is geworden of iets.
Ik wil je kusjes nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer, en open sollicitaties?
[..]![]()
![]()
smaksmeksmek
Het is niet anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Balen man, dan maar kontje verkopen achter het station.
First world problemsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een tool die bij faxie niet werkt.
Leuk buikjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Uiltje90 het volgende:
Hi allnet terug uit de sportschool... ben kapot en heb spierpijn nu.. heerlijk
Mijne niet, ik heb vandaag niets gewonnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ohai, m'n humeur is gelijk weer goed
Gewoon spuug manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Even investeren in glijmiddel dan maar.
Je kan niet altijd een winnaar zijn hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne niet, ik heb vandaag niets gewonnen.
je hebt twi gewonnen vandaag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuur maar een leuke dame langs, kus ik die welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ben je weer kieskeurig vandaag?
De leukste hou ik zelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stuur maar een leuke dame langs, kus ik die wel
Ongehoord dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mij gister voorgesteld en ik heb jou toen niet gezien!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry he, maar als iemand zich hier moet voorstellen ben ik het in ieder geval niet.
Owja want dat telt, jouw 'geboorte' hier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb mij gister voorgesteld en ik heb jou toen niet gezien!
Rolklem, 23, man.
Okay, hoi. Ik ben Myraela.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef rolklem het volgende:
[..]
Ik heb mij gister voorgesteld en ik heb jou toen niet gezien!
Rolklem, 23, man.
Wat ben je aardig voor een nieuw iemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja want dat telt, jouw 'geboorte' hier.![]()
![]()
Ik hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongehoord dit.
Hopelijk win ik de surround set en de reis naar Ierland.
okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef rolklem het volgende:
[..]
Wat ben je aardig voor een nieuw iemand.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je.Wie neem je mee naar Ierland?
Kijk, een kandidaatquote:
Daar heb ik nog niet over nagedacht omdat ik anders niet win.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je.Wie neem je mee naar Ierland?
Maar het is zo leuk te fantaseren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet over nagedacht omdat ik anders niet win.
okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef rolklem het volgende:
[..]
Lekker zo'n open houding, bereik je wat mee
Koele houdingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet over nagedacht omdat ik anders niet win.
Het zijn autisten, gewoon rustig mee blijven posten dan wennen ze wel aan je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef rolklem het volgende:
[..]
Lekker zo'n open houding, bereik je wat mee
Whehe, een romantisch reisje met mijn prinsesje.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar het is zo leuk te fantaseren.
Ik laat me niet zomaar afschrikken hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn autisten, gewoon rustig mee blijven posten dan wennen ze wel aan je.
Een romantische eerste date, meteen naar Ierland. Regenachtige dagen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehe, een romantisch reisje met mijn prinsesje.
Zeg draaikontquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn autisten, gewoon rustig mee blijven posten dan wennen ze wel aan je.
Zo rol ik, koel als ijs.quote:
Zo rol ik, op hoogte.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een romantische eerste date, meteen naar Ierland. Regenachtige dagen.
Ohaiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fax is aan het hosselen. Aanschouw en leer.
Maar mijn methode heeft meer rendement.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fax is aan het hosselen. Aanschouw en leer.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik heb 'm toch gekocht, whehehehehe
Er ontsnapte wat vorovocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Jij bent 'hard mode'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo gevorderd ben je ook weer niet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:15 schreef Uiltje90 het volgende:
ok doei![]()
BuuuiiiikjeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn methode doet 0,0quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar mijn methode heeft meer rendement.
[..]
[..]
Er ontsnapte wat vorovocht.
Gewoon in het balkon terwijl de deuren dichtgaan. En dan net op tijd je arm terugtrekken.quote:
Ook een mogelijkheid. Met extra risico. Spannend wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon in het balkon terwijl de deuren dichtgaan. En dan net op tijd je arm terugtrekken.
Denken dat ik onthoud van die dorpsgek zegt.quote:
Wanneer wordt ie gelynched?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat ik onthoud van die dorpsgek zegt.
Zo doe je datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef Faxie het volgende:
Gewoon de broek uittrekken en 'm er in 1 vloeiende beweging in slingeren
Doe maar dan!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
zullen we het café dan maar sluiten?
#firstworldproblemsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:22 schreef rival het volgende:
In het donker naar werk, en straks in het donker weer terug. Bevalt me totaal niet. Ik mis de zon nu al!
Kijk mij klagen
Eenschquote:
maar cola kan je het bijna niet oneens over zijnquote:
Ik ken ze, de mafkezenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar cola kan je het bijna niet oneens over zijn
Goed plan eigenlijk wel. Sportsequote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonnebank. Opgelost. Slotje
Sporten
onbegrijpelijkquote:
ha mafkeesquote:
Ik ook van jou hoorquote:
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik gigantische hoofdpijn krijg van colaquote:
gewoon doorbikkelen. Want cola.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik gigantische hoofdpijn krijg van cola
Nee, er is zoveel keus in drinken. Hoofdpijn is niet chill.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon doorbikkelen. Want cola.
Daarom, mafkeesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik gigantische hoofdpijn krijg van cola
gaat het niet omquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:41 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Nee, er is zoveel keus in drinken. Hoofdpijn is niet chill.
Deze vriendelijke dame weetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon doorbikkelen. Want cola.
ik weet allesquote:
ik ben nog niet wakker. En daarbij, wraak is leuker want dan leef jij eerst in angstquote:
Ik kreeg gisteren al op mijn donder omdat ik lief en schattig zeiquote:
de volgende keer roer ik ei door je eten en cola door je appelsapquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren al op mijn donder omdat ik lief en schattig zei
Jij moet dit de hele tijd onthouden. de wraak komt voor mij straks gewoon als en verrassingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben nog niet wakker. En daarbij, wraak is leuker want dan leef jij eerst in angst
is ze tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren al op mijn donder omdat ik lief en schattig zei
prima schat. Komt goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
Jij moet dit de hele tijd onthouden. de wraak komt voor mij straks gewoon als en verrassing
Ik vind dat juist heerlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:22 schreef rival het volgende:
In het donker naar werk, en straks in het donker weer terug. Bevalt me totaal niet. Ik mis de zon nu al!
Kijk mij klagen
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de volgende keer roer ik ei door je eten en cola door je appelsap
Zekersquote:
*bijt*quote:
Niet nodig joh, zo evil is GvsE nietquote:
*hete koffie in schoot dumpt*quote:
ei en colaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet nodig joh, zo evil is GvsE niet
Dan kom ik toch niet helpen met de kerststalletjesquote:
je wilt mn Oma toch niet teleurstellen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik toch niet helpen met de kerststalletjes
Jij had joods moeten zijn!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je wilt mn Oma toch biet teleurstellen?
het is een gavequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had joods moeten zijn!!
Damn goed in schuldgevoel aanpraten
Hete schootquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*hete koffie in schoot dumpt*
Trutquote:
Klopt ben een beetje druk de laatste tijdquote:
quote:
Druk met leuke dingen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Klopt ben een beetje druk de laatste tijd![]()
Maar nu hoef ik ergens in de middag pas weg te gaan.
En jij de onaardige?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent toch die wijsneus van gisteren?
in je wildste dromenquote:
Ik probeer meestal de grappige te zijn, maar daar faal ik nog weleens inquote:
quote:
Misschien omdat je zelf ook altijd zo lief en aardig bent?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
De manager is echt eng aardig bezig tegen me
Nee, jouw reactiesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ze mij onaardig noemen is leuk?
Goedemorgenquote:
Ja, goed. Inderdaad te weinig zon. Zo een fotoshoot met het gezinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie te weinig zon, verder heb ik niks te klagen
met u?
Waaruit bestaat het gezin eigenlijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed. Inderdaad te weinig zon. Zo een fotoshoot met het gezin
Ik en de kinderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Waaruit bestaat het gezin eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik en de kinderen.Mn broertje en ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik en de kinderen.Heb je er zin in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzich wel. Bij de vorige fotoshoot met het gezin was ik dik. Nu niet meerquote:
Je bent afgevallen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich wel. Bij de vorige fotoshoot met het gezin was ik dik. Nu niet meer
Nee ziet er goed uit inderdaad! En dan heb je weer wat nieuws voor aan de muurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich wel. Bij de vorige fotoshoot met het gezin was ik dik. Nu niet meer
Gaat alles wel goed ermee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Mehh druk met studie en zorgtaken.. kan me leukere dingen voorstellen
Voor mams inderdaad. Is een cadeautje van mij voor haar verjaardagquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ziet er goed uit inderdaad! En dan heb je weer wat nieuws voor aan de muur
Of is het meer voor mams?
Daar maak je moeders blij mee, i knowquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mams inderdaad. Is een cadeautje van mij voor haar verjaardag
I knowquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Daar maak je moeders blij mee, i know
Hier ook ja, jaren terug eentje met mn broertje gedaan, dat werd ook erg gewaardeerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
Daar maak je moeders blij mee, i know
Best simpel eigenlijk, moeders blij maken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know![]()
Toen ze het hoorde was ze ook heel blij
Mijn zus en ik hangen ook bij mams thuis aan de muurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook ja, jaren terug eentje met mn broertje gedaan, dat werd ook erg gewaardeerd.
Dat klinkt dan wel weer wat luguberquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Best simpel eigenlijk, moeders blij maken.
[..]
Mijn zus en ik hangen ook bij mams thuis aan de muur
Mijn mams is met alles blijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Best simpel eigenlijk, moeders blij maken.
quote:
en maar blijven fokken he, ze krijgen mij niet kleinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer wat luguber
Hier ook. Waarschijnlijk omdat ze weinig verwachtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn mams is met alles blij
Dan hebben ze je niet hoog genoeg gehangenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
en maar blijven fokken he, ze krijgen mij niet klein
Altijd handig, die verwachtingen laag houden, dat maakt het leven een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ook. Waarschijnlijk omdat ze weinig verwacht
Inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ook. Waarschijnlijk omdat ze weinig verwacht
Laatste voornamelijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Is het lastig of heb je er weinig plezier in?
doe eens vertellen waarom dequote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doe eens vertellen waarom dedan
Neee wacht ik weet het al![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Vertel het dan voor andere nieuwsgierigen
Vanmorgen bezichtiging gehad van woning. Geaccepteerd, dus nu moeten die lui financiële gedeelte nog controleren als dat goedgekeurd is contract tekenenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Vertel het dan voor andere nieuwsgierigen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen bezichtiging gehad van woning. Geaccepteerd, dus nu moeten die lui financiële gedeelte nog controleren als dat goedgekeurd is contract tekenen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen bezichtiging gehad van woning. Geaccepteerd, dus nu moeten die lui financiële gedeelte nog controleren als dat goedgekeurd is contract tekenen
Ja, was helemaal gerenoveerd, dus dat was ook een plus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De woning beviel je verder? Vertel, ik ben wel benieuwd!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, was helemaal gerenoveerd, dus dat was ook een plus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |