SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Misschien dat eens in een conversatie verwerken.quote:
Heb er nog geen een gezien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Zwarte Piet TT
Ik hoef echt geen zwarte piet meer te zien de komende maanden
Ze gingen hier in het dorp met wat mensen actie voeren om zwarte piet te laten blijven, verkleed als pietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien dat eens in een conversatie verwerken.
Wat heb je gedaan gisteravond? Een beetje mezelf zitten sherlocken.
[..]
Heb er nog geen een gezien.
Dat is niks nieuws.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt blijkbaar ook geen spoilers lezen als je niet bent ingelogd
Dat is dus heel moeilijk voor mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om vrienden te maken.
Ik wel, iemand van de VNquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
ik vind het logisch klinkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
De voodoo pietin uit Jamicaquote:
wel als je er zo tegenaan kijktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is dus heel moeilijk voor mij.
Rollenspellen!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ze gingen hier in het dorp met wat mensen actie voeren om zwarte piet te laten blijven, verkleed als piet
Wel irritant, als je gewoon aan het lurken bent op FOK! en dan alle spoilers niet kunt lezen en weer helemaal je wachtwoord moet opzoekenquote:
Dan verander je je wachtwoord naar iets wat je makkelijk kan herinneren óf je laat 'm gewoon ingelogd staanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel irritant, als je gewoon aan het lurken bent op FOK! en dan alle spoilers niet kunt lezen en weer helemaal je wachtwoord moet opzoeken
Whehehe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze gingen hier in het dorp met wat mensen actie voeren om zwarte piet te laten blijven, verkleed als piet
Die Shepard? Ze ziet er uit als de Chiquitavrouw.quote:
Dat is inderdaad deel van het probleemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel als je er zo tegenaan kijkt
Gewoon je username als wachtwoord doen, vet handig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel irritant, als je gewoon aan het lurken bent op FOK! en dan alle spoilers niet kunt lezen en weer helemaal je wachtwoord moet opzoeken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Zwarte Piet
[..]
Die Shepard? Ze ziet er uit als de Chiquitavrouw.
Instellen als "incorrect" of "onjuist".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
en het andere deel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad deel van het probleem
Dat is wel een goed idee eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Instellen als "incorrect" of "onjuist".
Dan helpt de website je het herinneren.
Ik ben dan ook best een slimme jongen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee eigenlijk
In het kort altijd al moeite met sociale contacten gehad (big suprise here) en bijna geen sociaal netwerkquote:
Miljarden geloven in sprookjes, dus tsjaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, ik verbaas me altijd weer dat mensen zich zo makkelijk laten omlullen @ opgelicht
Opnemen en morgen terug kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil Ajax kijken maar ook vroeg naar bed.
Blijkbaar, en dan ook nog een paar duizend euro meegevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Miljarden geloven in sprookjes, dus tsja
Dat dus.quote:
Aziatische sletjes op rtl 7quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik moest er zelf ook wel om lachen
Doe mensen voor sprookjesfiguren ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar, en dan ook nog een paar duizend euro meegeven
Wacht wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat Nick 'the cage' Cage daarop is
Daar kwam ik later pas achterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat Nick 'the cage' Cage daarop is
Goed planquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ja leuk. Maar ik ga serietje kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi baasje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey faxie, ik heb de hele middag aan je gedacht
Je lul? Die streel je liever?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.
Niet als ik tegen L praat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je lul? Die streel je liever?Haar spreek ik nooit meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ow heb je al ander werk?quote:
Onzin, ik heb mezelf ook gesherlocked natuurlijk enne, klinkt als een uitdaging.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
Ach gelukkig werkt het alleen als ik zelf niet in de topics geweest ben
Je doet je best maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow heb je al ander werk?
[..]
Onzin, ik heb mezelf ook gesherlocked natuurlijk enne, klinkt als een uitdaging.
Vandaag een vacature, een docentenbaan in Haarlem. Denk nog na of ik ga solliciteren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bleh iets op het oog? Behalve die lerarenjob in de the middle of nowhere.
Bummer, en open sollicitaties?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag een vacature, een docentenbaan in Haarlem. Denk nog na of ik ga solliciteren.
Is laag niveau.
quote:
Sja, dat heeft weinig zin nu, omdat de enige openingen plekken zijn waar iemand ziek is geworden of iets.quote:
Balen man, dan maar kontje verkopen achter het station.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sja, dat heeft weinig zin nu, omdat de enige openingen plekken zijn waar iemand ziek is geworden of iets.
Ik wil je kusjes nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bummer, en open sollicitaties?
[..]![]()
![]()
smaksmeksmek
Het is niet anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Balen man, dan maar kontje verkopen achter het station.
First world problemsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een tool die bij faxie niet werkt.
Leuk buikjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Uiltje90 het volgende:
Hi allnet terug uit de sportschool... ben kapot en heb spierpijn nu.. heerlijk
Mijne niet, ik heb vandaag niets gewonnen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ohai, m'n humeur is gelijk weer goed
Gewoon spuug manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Even investeren in glijmiddel dan maar.
Je kan niet altijd een winnaar zijn hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne niet, ik heb vandaag niets gewonnen.
je hebt twi gewonnen vandaag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stuur maar een leuke dame langs, kus ik die welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ben je weer kieskeurig vandaag?
De leukste hou ik zelfquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stuur maar een leuke dame langs, kus ik die wel
Ongehoord dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mij gister voorgesteld en ik heb jou toen niet gezien!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry he, maar als iemand zich hier moet voorstellen ben ik het in ieder geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |