quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:14 schreef Litpho het volgende:
De enige andere constante in Dire Straits naast Mark "bedekt mijn zweetbandje mijn inhammen nog?" Knopfler was?
bartrid +1quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:12 schreef bartrid het volgende:
Zijn broer speelde maar op 1 album mee meen ik. John Ilsley de bassist dacht ik?
quote:Dutchmarks or dollars
American Express will do nicely, thank you
Berkery +1quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Berkery het volgende:
Dat nummer is door Mark Knopfler geschreven.
quote:Do you remember when we used to dance
And incidence arose from circumstance
One thing lead to another, we were young
And we would scream together songs unsung
Mijn antwoorden ook niet echt...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef WeezerButler het volgende:
mn timing is niet topnotch vandaag ...
Dat is typisch zo'n liedje wat iedereen wel kent (nou ja, iedereen ouder dan x jaar), maar niet verder dan het refrein. Nou ja, de eerste regel van het refreinquote:
opgezocht en inderdaad, veel verder dan de eerste regel kwam ik nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n liedje wat iedereen wel kent (nou ja, iedereen ouder dan x jaar), maar niet verder dan het refrein. Nou ja, de eerste regel van het refrein.
Gambolputten + 1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:10 schreef Gambolputty het volgende:
Asia - heat of the moment
Alleen de eerste regel herken ik ..
Ik had de hele dag nog niet op Fok! gekeken anders had ik wel wat hints gedaanquote:
Wat van wie?quote:Jenny will you stay tarry with me pray
Nothing e'er need come between us
Tell me love what do you say?
Oh no I must away to my mum in disarray
De band was best groot in de vorige eeuw en heeft zelfs een paar nummers in de top 2000 staan naar ik meen. Echte engelse badplaatsmuziek.quote:
Opgezocht: niet echt obscuur nee. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:33 schreef Ulx het volgende:
Nope.
Het is geen al te obscuur bandje. Ze hebben zeker weten minstens twee top tien hits gehad.
Minstens twee.
En lees het vorige antwoord nog even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
80 Jaar geleden wel een beluisterd en toen zeker niet op de tekst gelet...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:29 schreef Ulx het volgende:
Je zou er bijna een hartaanval van krijgen dat men het niet kent. Antwoord in de spoiler.
Ken het ook nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef Mark het volgende:
Ken verder van Queen alleen de hits. Sheer heart attack is gecovered door Hallow's Eve, dus dat is het meest "onbekende" nummer dat ik ken van Queen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |