quote:
Overdag lijkt TS een doodnormale Ollander, maar 's avonds ontpopt hij zich als een ware Pringles-fan.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef NurKs het volgende:
[..]
Overdag lijkt TS een doodnormale Ollander, maar 's avonds ontpopt hij zich als een ware Pringles-fan.
[..]
Overdag lijkt TS een doodnormale Ollander, maar 's avonds ontpopt hij zich als een ware Pringles-fan.
[..]
Fok! is dé plek voor autisten. Autisten hebben rare hobbies, ook wel 'fieps' genoemd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef rouletteking het volgende:
26 kuub aan Pringles cans, yeah right
Foto lukt niet zo goed, kelder is erg donker en mijn telefoon maakt geen mooie foto, maar vooruit:quote:
Fake lulloquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Foto lukt niet zo goed, kelder is erg donker en mijn telefoon maakt geen mooie foto, maar vooruit:
[ afbeelding ]
jezusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Foto lukt niet zo goed, kelder is erg donker en mijn telefoon maakt geen mooie foto, maar vooruit:
[ afbeelding ]
Als je geen interesse hebt, reageer dan gewoon niet. Dit geldt voor alle bovenstaande users.quote:
Dat lijkt me net wat voor jou (en mono) jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
Best wel gaaf muurbehang voor je kelder, though
Neh, genoeg nutteloze zooi aanwezig hierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat lijkt me net wat voor jou (en mono) ja
Wow. Gewoon, alleen wow.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Nog meer fotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb interesse in een stuk of voor 500. Ik gok in mijn leven naar niet meer dan 50 meerdaagse festivals te gaan en 10 per festival lijkt me een zeer riante positie.
70 kilo en ben 1.82 meter. Valt reuze mee joh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:28 schreef smitjew het volgende:
Tyfus
Hoe zwaar weeg je wel niet als je al die meuk hebt weg gewerkt ?
Het was leuker voordat ik dit wistquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:51 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Ruilen voor een programma waarmee je fatsoenlijke stills van youtube filmpjes kunt maken?
Een Pringlebus is in ieder geval minder geschikt om foto's mee te maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:57 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Nog meer fotos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Wootism het volgende:
Zo, even het leuke aspect van dit topic verneuken.
Dus TS heeft helemaal geen 2336 Pringlesbussen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef Wootism het volgende:
Zo, even het leuke aspect van dit topic verneuken.
De grammar nazi komt naar boven. Iets kan niet zwaar wegen, net zoals iets niet duur kan kosten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:28 schreef smitjew het volgende:
Tyfus
Hoe zwaar weeg je wel niet als je al die meuk hebt weg gewerkt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |