quote:
Overdag lijkt TS een doodnormale Ollander, maar 's avonds ontpopt hij zich als een ware Pringles-fan.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef NurKs het volgende:
[..]
Overdag lijkt TS een doodnormale Ollander, maar 's avonds ontpopt hij zich als een ware Pringles-fan.
[..]
Overdag lijkt TS een doodnormale Ollander, maar 's avonds ontpopt hij zich als een ware Pringles-fan.
[..]
Fok! is dé plek voor autisten. Autisten hebben rare hobbies, ook wel 'fieps' genoemd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef rouletteking het volgende:
26 kuub aan Pringles cans, yeah right
Foto lukt niet zo goed, kelder is erg donker en mijn telefoon maakt geen mooie foto, maar vooruit:quote:
Fake lulloquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Foto lukt niet zo goed, kelder is erg donker en mijn telefoon maakt geen mooie foto, maar vooruit:
[ afbeelding ]
jezusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Foto lukt niet zo goed, kelder is erg donker en mijn telefoon maakt geen mooie foto, maar vooruit:
[ afbeelding ]
Als je geen interesse hebt, reageer dan gewoon niet. Dit geldt voor alle bovenstaande users.quote:
Dat lijkt me net wat voor jou (en mono) jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
Best wel gaaf muurbehang voor je kelder, though
Neh, genoeg nutteloze zooi aanwezig hierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat lijkt me net wat voor jou (en mono) ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |