Dat is een dubbele... tot voor kort dacht ik ook altijd dat je dan gewoon zo rap mogelijk weg moest zijn, maar ik zie een vriendin wat dat betreft offers maken die ik niet van haar verwacht had.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn voldoende ouders die daar geen probleem van maken, hoor. Zie ook "we zijn voor jullie bij elkaar gebleven! met elke dag slaande ruzie, aparte bedden, etc.".
Mijn excuses, dit was even als de advocaat van de duivel. Onderste steen boven te krijgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei dat ik het me niet kan herinneren als grapje, niets anders, niet als excuus of omdat ik er niet blij mee ben, ik ben ontzettend gelukkig met mijn meiden, altijd geweest ook. Ik vind het beledigend dat je anders suggereert.
Ik ga nooit naar de kroegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:06 schreef Leandra het volgende:
Weet je, als je geen kinderen zou hebben zit je op je 40ste ook niet meer ieder weekend "spontaan" in de kroeg.
De uitzondering daargelaten, maar dan is het allang een verplichting geworden omdat ze je van de kroeg als vermist opgeven als je een keer niet komt.
Dit soort dingen snappen dan nooit zo. Sommige mensen willen geen kinderen, anderen wel. Sommige mensen zijn niet zulke feestbeesten, andere wel. Alle dingen die een ander wel of niet wil, hoeven we niet per se te begrijpen of zelf ook te willen, maar het is toch ook niet nodig om er dan afkeurend over te doen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed wat mensen van 40+ ieder
weekend in een kroeg moeten
Ik ga ook zelden naar de kroeg. Ik ben gewoon saaiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de kroegde laatste keer dat ik in een kroeg ben geweest was vorig jaar december of misschien was het dit jaar januari, weet ik niet meer zeker
en dat was een
kleine ''fokmeet''![]()
Maar zo'n kroegtijger ben ik nooit geweest, ik snap niet zo goed wat mensen van 40+ ieder
weekend in een kroeg moeten
Eigenlijk zou je tijd zat overhebben om te moederenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga ook zelden naar de kroeg. Ik ben gewoon saai
Ik heb 5 zussen en 4 daarvan hebben kinderen, met alle leuke en niet leuke dngen erbij, daar hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit soort dingen snappen dan nooit zo. Sommige mensen willen geen kinderen, anderen wel. Sommige mensen zijn niet zulke feestbeesten, andere wel. Alle dingen die een ander wel of niet wil, hoeven we niet per se te begrijpen of zelf ook te willen, maar het is toch ook niet nodig om er dan afkeurend over te doen?
Ik ook manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga ook zelden naar de kroeg. Ik ben gewoon saai
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je tijd zat overhebben om te moederen
Als ik alle (serieuze) tijd die ik aan FOK! zou besteden aan een kind zou besteden dan zou 't kind best een constante aanwezigheids/opvoedingsratio krijgen. *kras*quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je tijd zat overhebben om te moederen
Je doet wel afkeurend in de post die ik quote over mensen van 40+ die nog ieder weekend in de kroeg hangen. Het ging mij er even om dat dat niet nodig is, of het nou over kinderen, de kroeg, of wat dan ook gaat. Anders is niet per definitie slechter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb 5 zussen en 4 daarvan hebben kinderen, met alle leuke en niet leuke dngen erbij, daar hebben
ze zelf voor gekozen, ik doe daar niet afkeurend overen zij hebben zich ook nog nooit afkeurend uitgelaten over mijn andere zus en mij.
Zo'n verkering heb ik ook gehad, dat lijkt me het beste argument om nooit meer een relatie te beginnen, punt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:32 schreef Ouder1 het volgende:
de eeuwige lege verpakkingen die ze terug zetten in de kasten, het wc papier dat op is en niet bijgevuld, de leugens, het stiekem roken,
Neu, ik deed niet afkeurend, maar ik zei dat ik dat niet zo goed snapte, wat ze doen mogen ze zelfquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je doet wel afkeurend in de post die ik quote over mensen van 40+ die nog ieder weekend in de kroeg hangen. Het ging mij er even om dat dat niet nodig is, of het nou over kinderen, de kroeg, of wat dan ook gaat. Anders is niet per definitie slechter.
Als die kinderen goed opgevangen worden, door papa of opa en oma, wat maakt het dan uit?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neu, ik deed niet afkeurend, maar ik zei dat ik dat niet zo goed snapte, wat ze doen mogen ze zelf
weten natuurlijk, als je elke week in de kroeg wil zitten moet je dat vooral doen, maar niet als
je een paar kleine kinderen thuis hebt zitten, dat zou ik dan wel weer raar vinden.
Nou ja, dat kan ook natuurlijk, mijn zussen hebben dat nooit gedaan dus misschien vind ik hetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die kinderen goed opgevangen worden, door papa of opa en oma, wat maakt het dan uit?
Dat ik in de kroeg zit is niet hetzelfde als laveloos thuiskomen en de volgende dag vanwege een kater m'n kind tekort doen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon kind meenemen inderdaad en de kater delen. Gedeelde smart...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]mag ik een kleintje pils
Met mijn oudste kan datquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon kind meenemen inderdaad en de kater delen. Gedeelde smart...
Je vergeet de WC-rol.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en 'gij zult uw boeken kaften'.
Uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |