quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:51 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Klopt helemaal over dat het werk niet geweldig is en het niet geweldig verdient, ik heb zelf sinds kort een ander baantje ernaast. Maar ik blijf lekker in de winkel hangen gewoon voor de mensen die er werken. Te leuk om op te geven. Doe er je voordeel mee. Als je het niks vindt kun je altijd snel kappen.
Ik heb het artikel eventjes voor je opgezocht, zodat je zelf op onderzoek kunt gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:57 schreef firefly3 het volgende:
Magnetronkoffie, ik kijk altijd eerst hoe ze het getoets hebben. Heb zelf in het wetenschappelijk wereldje gezeten en ik weet hoeveel troep er is.
Sorry hoor maar dat is dus weer zo'n typisch kut onderzoek. Waar je niets aan hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb het artikel eventjes voor je opgezocht, zodat je zelf op onderzoek kunt gaan
Link
Al is dit artikel uit 2009, ik -dacht- dat er ook een soortgelijk nieuwsartikel dit jaar al verschenen was, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Kijk, het probleem van een geloof is dat het voor de ene persoon wel werkt en voor de ander weer niet. Daarom is de ene persoon gelukkiger als gelovige en de ander juist weer niet.
Ik vind het hartstikke prima als PUA voor jou werkt en nog beter als je anderen daarmee ook kunt helpen, -echter- het zal niet voor iedereen werken, net zoals geloof ook niet voor iedereen werkt.
De reden waarom ik op je inging is omdat ik de indruk heb dat je nieuwe gelovigen aan het "recruiteren" bent voor je eigen topic/geloof btw. Een ander een geloof opleggen vind ik zo fout als het maar kan. Prima als je nieuwelingen wilt verwijzen naar je eigen topic (by all means!), maar ga a.u.b. van dit topic niet een 2e PUA topic maken
Wat wij er als topic-deelnemers aan hebben is het volgende:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:12 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is dus weer zo'n typisch kut onderzoek. Waar je niets aan hebt.
Kijk het klopt misschien wel wat er staat, maar heeft er ook maar 1 iemand in deze topic reeks wat aan? Nee, mensen moeten tussen hun oren veranderen, niet in hun portemonnee.
blijken simpelweg niet te kloppen. Dat is de enige reden dat ook_gek dit bij firefly heeft aangekaart. Echter firefly gelooft (iit jijzelf, jij houdt het nog in het midden of het klopt of niet) ab-so-luut dat dat onderzoek niet kan kloppen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Helpt toch niet. Alles wat tegen het "ik ben goed genoeg" principe in gaat kan zelfs tegen je werken. Geen enkele vrouw zal vallen omdat diegene op een motor zit, ze kijken allemaal naar de persoon daarop.
Vergeet niet, het is ook_gek's voorbeeld, ik heb alleen maar het artikel omhoog gehaald waar hij (naar ik meen) naar refereerde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:17 schreef firefly3 het volgende:
Nu komt de aap al uit de mouw, ja vrouwen voelen zich aangetrokken tot status. Maar je voorbeeld is een eerste blik, en dus totaal niet over ontmoeting tot aan seks! Het is nog steeds dezelfde man die een connectie met haar moet opbouwen.
Inderdaad, gewoon praten over dingen waar meisjes het met elkaar ook over hebben. Dan krijg je zeker die aantrekkingskrachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nerdig? Praten meisjes in jouw klas dan verder nooit over hoe moeilijk dit proefwerk was of dat ze dat proefwerk zo goed voorbereid hebben enzo?
Lijkt me heeeeel sterk dat ze het daar -nooit- over hebben
Je hebt blijkbaar mijn boodschap niet juist geinterpreteerd, want dit hier ging om een enkel voorbeeld. Waar heb ik beweerd dat praten over dingen waar meisjes over praten, je die aantrekkingskracht geeft? Precies ja..nergens dus, dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon praten over dingen waar meisjes het met elkaar ook over hebben. Dan krijg je zeker die aantrekkingskracht
Werkt prima. Want geloof het of niet, vrouwen zijn nét mensen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon praten over dingen waar meisjes het met elkaar ook over hebben. Dan krijg je zeker die aantrekkingskracht
In de praktijk weet iedereen het die met vrouwen op kan schieten, en vooral in de pick up community:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vergeet niet, het is ook_gek's voorbeeld, ik heb alleen maar het artikel omhoog gehaald waar hij (naar ik meen) naar refereerde.
En 1e indruk is zooo bepalend (ik weet, jij gelooft niet in 1e indruk, zoiets was het toch?).
Die typte ik net ook in, vrouwen zijn net mensen. Maar hoe meer je je als vrouw gaat gedragen, hoe minder aantrekkelijk het is voor een man. Net als vrouwen die boeren laten bijvoorbeeld, iets dat zeer onaantrekkelijk is voor een man en iets minder erg voor een vrouw.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Werkt prima. Want geloof het of niet, vrouwen zijn nét mensen.
Naked bike zoals een Aprilia Shiver ook goed?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Mannen zonder motor
Mannen met een motor: sowieso beter
Mannen met een chopper
Mannen met een racemotor
Mannen met een allroad![]()
En ze mogen prima over school/studie praten. Zolang het ook over andere zaken kan gaan. Zoals motoren. Niets zo vervelend als een one-trick pony
hahaha omfg, ja daar helpt je motor echt niet meer hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:08 schreef firefly3 het volgende:
Je kunt beter gewoon als normaal mens op een bankje zitten en helemaal geen motor hebben of wat dan ook, dan zoietsIk zie het al voor me "en werkt het al?"
[ afbeelding ]
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hij ziet er op z'n minst uit of hij een hoop te vertellen heeft. Larpend op z'n Fazer 600 door de bossen van Brabant scheuren! Dat móet wel goed beeldmateriaal opleveren!
En daarom is een mooie auto of motor useless. Case closed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef ook_gek het volgende:
Enige reden dat ik 1 van de vele onderzoeken er bij gehaald heb is omdat FireFly3 weer eens wat beweerde en dat direct als feit bestempelde. Echter klopte zijn uitspraak niet en heb daar door middel van tastbare feiten een reactie op gegeven. Tevens heb ik daar bij vermeld daf het om "fun" gaat en niet een relatie op de lange baan. Let wel, dit soort onderzoeken vertegenwoordigt de gemiddelde uitkomst. Er zullen zoals altijd uitzonderingen zijn.
Zelf ben ik van mening dat mensen het in het gemeen zich zelf veel te moeilijk maken. Nadenken over hoe je spontaan moet zijn, je een gesprek moet voeren, hoe je niet teveel vrouwen trekjes moet hebben of zelfs de arrogantie ontwikkelen om voor vrouwen te gaan denken. En waar je wel of niet vrouwen moet versieren.
Begin eerst dingen te doen doe jij leuk vind. Dwing je zelf met mensen te praten al is het al beginnen met ipv dag "fijne middag" bij de kassa. Man of vrouw boeit niet. En blijf gewoon door gaan. Zeg soms wat meer. Aan de telefoon als je gebeld word op je werk, Hoi "naam" goedemiddag. Dat geeft al een heel open karakter. Ipv gesloten ben je benaderbaar. Geef eens een complimentje. Niet meteen een kanon lading aan complimentjes. Gewoon iets kleins is al voldoende.
En ga zo lekker door en blijf het doen. Oefening baard kunst. Dat is absoluut een goed punt dat FireFly3 maakt. 100% mee eens, sla alleen niet door
En zo kan ik nog een hele lap tekst hier plaatsen. En dat zal voor mij zeker en voor anderen miss ook werken. Maar er zullen ook genoeg mensen zijn die er totaal geen baat bij hebben. En dat is prima. En dat accepteer ik en ik hoop ook anderen.
Zelf heb ik altijd het motto "succes is van U afhankelijk". Neem 1 ding van mij aan..... Niks gaat van zelf en niks komt je aanvliegen. Je zult het allemaal zelf moeten doen.
Natuurlijk is het zo. Het staat in je eigen geschreven bijbel. Begint zielige tekenen te vertonen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daarom is een mooie auto of motor useless. Case closed.
De geschreven bijbel zijn de theorietjes die je online leest zoals de artikeltjes die je leest. In de praktijk levert het niet meer seks op en is al door honderden/duizenden gasten uitgeprobeerd. Daarom rijdt ook een kerel rond in zo'n bus voor de humor (een paar honderd vrouwen hebben seks gehad in dat busje):quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Natuurlijk is het zo. Het staat in je eigen geschreven bijbel. Begint zielige tekenen te vertonen.
Jij wuift alles weg als het niet in je gedachte gang, zelf geschreven bijbel, of je ergens niet mee eens bent doe je het direct af als onzin, onjuist enz. Heeft niks met online bijbel te maken gaat om JOU als persoon niks meer en niks minder. Ongeacht harde feiten keer op keer blijf je in je eigen gelijk geloven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De geschreven bijbel zijn de theorietjes die je online leest zoals de artikeltjes die je leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |