Ik snap haar redenering wel maar om nou te zeggen dat het bedrijf achterlijk bezig is om zekerheid te krijgen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook nog steeds, maar ik snap ook haar punt
dat heb ik dan ook nooit gezegdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik snap haar redenering wel maar om nou te zeggen dat het bedrijf achterlijk bezig is om zekerheid te krijgen?
Dank je we Cindy.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:46 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Leuke sitewat heb je er zoal besteld?
Dat heb ik zo niet gezegd, ik bedoelde dat ik het achterlijk vind dat ze 2x achterelkaar een pushy mail sturen, dat kunnen ze ook anders verwoorden. Begrijpelijk dat ze die avond verhuren willen maar de mailtjes waren erg onvriendelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik snap haar redenering wel maar om nou te zeggen dat het bedrijf achterlijk bezig is om zekerheid te krijgen?
ik zou ook best zo'n jurk daar bestellen maar ik vraag me af hoe de kwaliteit van de stof dan is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
lightinthebox is briljant en goedkoop!! ik heb daar mn sluier vandaan, die ik uiteindelijk niet heb gebruikt maar dat had niets met de kwaliteit te maken....
ja vast welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
daar zullen toch wel reviews over te vinden zijn?
Er zitten hele mooie jurken bij, voor een fractie vh bedrag wat je in de winkel kwijt bent!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja vast wel
tegen de tijd dat ik een jurk ga zoeken echt wel de moeite waard om uit te zoeken (vind ik dan)
ja en ik vind 1700 euro voor een jurk die ik daarna nooit meer aan doe toch best veel....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Er zitten hele mooie jurken bij, voor een fractie vh bedrag wat je in de winkel kwijt bent!
Misschien kun je reviews vinden op www.trouwforum.nl
Is het ook, vond en vind ik ook nog steeds, maar er hangt er wel 1 aan mijn kast in de slaapkamer, Ik was verliefd....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en ik vind 1700 euro voor een jurk die ik daarna nooit meer aan doe toch best veel....
Whaha dat is het vooral he, ik ben ook over m'n budget gegaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is het ook, vond en vind ik ook nog steeds, maar er hangt er wel 1 aan mijn kast in de slaapkamer, Ik was verliefd....
Helemaal in den beginne zou mijn ma ( coupeuse+costumiere) mijn jurk maken, we hadden m samen ontworpen,, En ik ging alleen maar naar de honeymoonshop om het passen een keer mee te maken..... Je raad het al, ik werd verliefd op een jurk, en wilde nergens anders meer in trouwenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:38 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Whaha dat is het vooral he, ik ben ook over m'n budget gegaan
maar dat heb ik dus ook met die jurkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:57 schreef manda-rijn het volgende:
Ik was van plan om mijn jurk bij een soortgelijke site te kopen, maar ik heb het toch maar niet gedaan!
Op internet staan ook verhalen dat ze een heel andere jurk kregen, de jurk tegenviel, hen niet stond of dat men alsnog naar de coupeuse moesten ondanks de juist opgegeven maten. En dan nog extra douanekosten etc.
Maar daarnaast heb je natuurlijk ook goede verhalen!
Ik ga misschien wel een sluier bij lightinthebox kopen. Ik zou geen sluier dragen, maar mijn innerlijke bridezillah zegt van wel. Ach, voor ¤8,- incl. verzendkosten wil ik het wel proberen.
Vandaar de prijzenquote:
Tip: ga eerst een jurk kopen! Ik wilde namelijk heel graag een sluier en had die dus ook al heel snel gekocht en uiteindelijk paste dr geen sluier bij mn jurk... Nu was de sluier cheap dus no problem maar tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:57 schreef manda-rijn het volgende:
Ik was van plan om mijn jurk bij een soortgelijke site te kopen, maar ik heb het toch maar niet gedaan!
Op internet staan ook verhalen dat ze een heel andere jurk kregen, de jurk tegenviel, hen niet stond of dat men alsnog naar de coupeuse moesten ondanks de juist opgegeven maten. En dan nog extra douanekosten etc.
Maar daarnaast heb je natuurlijk ook goede verhalen!
Ik ga misschien wel een sluier bij lightinthebox kopen. Ik zou geen sluier dragen, maar mijn innerlijke bridezillah zegt van wel. Ach, voor ¤8,- incl. verzendkosten wil ik het wel proberen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Scarabee het volgende:
Scarabee sluit zich aan:)
Leuk om te zien dat na lange tijd een aantal zijn getrouwd.
Ik zelf ga volgend jaar ook trouwen.
Misschien nog een leuke tip om spullen te kopen
op www.lightinthebox.com kun je voor niet zoveel geld hele leuke spullen kopen.
Ik heb er zelf al best veel vandaan en ben er zeer tevreden over
plaatje!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Miss_Virgo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb op die site ook veel mooie jurken gezien, maar ben wel een beetje bang dat ik iets bestel wat dat dan helemaal niet goed zit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben al vanaf dag 1 verliefd op dezeOeh zeker mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Helemaal waar! Je kunt van van tevoren niet zeggen, dat staat me nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
je weet ook niet hoe het staat he
toch echt iets wat je aan moet zien denk ik, je bruidsjurk
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef rhubarbje het volgende:
Dit vind ik ook mooi, maar dat past denk ik echt niet bij mijn lijfHeel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook nog andere jurken gepast, omdat je toch even moet vergelijken. Ik had een soort ballerina jurk aan, strak lijfje spaghettibandjes, rok met veel tule, aan de voorkant korter dan aan de achterkant. Was ook een hele leuke.
Ik heb ook een paar jurken aangehad waarbij ik een tros druiven wou hebben, echt zo'n Grieks gevoel, dat was minder.
Glitters en pailletten deden het ook niet zo goed voor mij.
Strapless wou ik sowieso niet en ook geen sissimodel.
Was wel leuk, dat passen.![]()
Buiten de EU komt er boven een bepaald bedrag (evt.) wel extra kosten bij, zoals inklaringskosten en invoerrechten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
dan zijn er toch geen douane kosten?
Ik heb mijn jurk alquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Tip: ga eerst een jurk kopen! Ik wilde namelijk heel graag een sluier en had die dus ook al heel snel gekocht en uiteindelijk paste dr geen sluier bij mn jurk... Nu was de sluier cheap dus no problem maar toch
oh als ik dingen uit het buitenland bestel komt er nooit wat bij, behalve amerikaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef manda-rijn het volgende:
[..]
Buiten de EU komt er boven een bepaald bedrag (evt.) wel extra kosten bij, zoals inklaringskosten en invoerrechten.
Jawel. Ik had er trouwschoenen vandaan en kreeg een week of 2 later een duane rekening. Ik had maat 39 besteld maar ze vielen erg klein.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:10 schreef rhubarbje het volgende:
dan zijn er toch geen douane kosten?
Dan bestel je of voor kleine bedragen of je hebt gewoon steeds mazzel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh als ik dingen uit het buitenland bestel komt er nooit wat bij, behalve amerika
het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:11 schreef Misstique het volgende:
Ik zou nooit een trouwjurk online bestellen. Part of the fun is in the process, zeg maar. Het hele passen in bruidszaken is gewoon veel te leuk.
nee maar dat maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef Misstique het volgende:
Passen in bruidszaken en dan via een Chinese webshop kopen? Dan heb je nooit dezelfde jurk/kwaliteit...
Ringen waar wel al een keer eerder naar hadden gekekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:37 schreef manda-rijn het volgende:
Leuk! Wat voor ringen hebben jullie besteld?
O ja, die houten! Erg mooi!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:09 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Ringen waar wel al een keer eerder naar hadden gekekendaarna nog verder gezocht maar kon deze niet loslaten
De bovenste op de foto:
[ afbeelding ]
Er zijn ook niet veel locaties die tot diep in de nacht doorgaan, plus mensen moeten reizen. Wij plannen het tot 00:30, 1:00 in en hebben een hotel op loopafstand maar daar blijft ook niet iedereen slapen natuurlijk en als je dan nog van Ommen terug naar waar je vandaan komt moet ben je ook al snel een uur of wat onderweg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik merk dat weinig mensen echt een full on party tot diep in de nacht doen trouwens?
O, in mijn omgeving is dat juist heel gebruikelijk. Maar wij houden daar allebei niet echt van, dus doen we het zo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Tapas
ik merk dat weinig mensen echt een full on party tot diep in de nacht doen trouwens?
Goed bezig!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:54 schreef Jula123 het volgende:
Ik heb vandaag de catering definitief gemaakt, yay![]()
Nu bezig voor een fotograaf!
Dat zijn wel 3 hele belangrijke dingen (lokatie als eerste) die ik snel geregeld wil hebben en die we heel belangrijk vinden.
Daarna gaan we maar eens in ondertrouw, langs de notaris, pak zoeken. En dan schiet het allemaal al aardig op!
Wow dat is wel de moeite waard!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:00 schreef Cindy1988 het volgende:
[..]
Dank jeen scheelde echt veel geld met het 1e adres, gewoon ¤800
Hier wel hoor. De hele rambam.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Tapas
wat een fucking dotje!quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:42 schreef Miss_Virgo het volgende:
Ik zit aan zo'n jurkje te denken: http://m.lightinthebox.co(...)je-jurk_p733754.html
Ik wil geen lange jurk, want organiseren het in een tuin. Wil een zomerse praktische jurk :p zelf vind ik de jurk niet zo belangrijk, waarmee ik bedoel dat je er ook heel mooi uit kunt zien zonder dat de jurk meer dan ¤200 kost..
Vandaag trouwens afspraak met 2 cateraars
Dat ziet er wel goed uit iddquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:09 schreef Jula123 het volgende:
Ik maak de uitnodigingen zelf, beetje in deze stijl:
[ afbeelding ]
Waarom wil je ze in december al versturen? Met de kerstkaart mee of zo? Want gebruikelijk is een week of 8 tot 6 van tevoren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:41 schreef Cindy1988 het volgende:
Hoe gaan jullie uitnodigingen eruit zien? Vind het echt lastig maar moet nu wel met een idee gaan komen als we ze in december willen versturen
Bij ons in de familie zijn we altijd vroeg ermee en de decemberzegels zijn dan een bijkomend voordeelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom wil je ze in december al versturen? Met de kerstkaart mee of zo? Want gebruikelijk is een week of 8 tot 6 van tevoren.
Leuke kaartquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:06 schreef laziness het volgende:
Wij hebben een Canadese vriendin, die grafisch designer is, onze kaart aan de hand van een schets van mij laten ontwerpen.
[ link | afbeelding ]
Ik heb n pmboxquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:43 schreef Misstique het volgende:
Wij vragen ook een vriendin die grafisch designer is en hebben hele duidelijke ideeën, maar ik kan ze hier niet delen, want er lezen teveel mensen mee..
Even mijn eigen vraag gequootquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:23 schreef Cheerful het volgende:
Net een offerte gekregen van onze feestlocatie: rond de 2800 euro (inclusief huur, glas prosecco om te toosten en een tapasbuffet voor 125 man, exclusief drinken). Vind ik zelf best redelijk. Jullie?
Zelfs als ik het eten zonder drinken zou laten serveren (en ik heb het dus niet over drinken tijdens het feest he, alleen tijdens het eten) zou ik blindelings tekenen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
Exclusief drinken, Dago
Maar 22,40 pp is niet duur nee.
¤5000 in totaal voor 125 man vind ik een hele nette prijs!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:54 schreef Cheerful het volgende:
Ik had 5000 euro in mijn hoofd voor de locatie, inclusief drinken. Dat kunnen we afkopen voor 17,50 p.p. (wat we overigens niet gaan doen) en dan zouden we voor de locatie op ongeveer dat bedrag uitkomen, dus wel prima.
Morgen maar eens terugmailen naar de beste man.
Wij hebben de decoratie zelf gedaan en dat liep toch echt niet in de honderden euro's die ik als huur voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:09 schreef Dagonet het volgende:
Mja, onze locatie vraagt ook huur, maar van die huur regelen ze ook de decoratie bijvoorbeeld. Als je die er los bij moet halen ben je duurder uit.
En als de totaalprijs naar je zin is, waarom dan het onderste uit de kan proberen te halen?
Huur is bij ons 250 euro. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze dat zouden rekenen, maar goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:39 schreef laziness het volgende:
[..]
Wij hebben de decoratie zelf gedaan en dat liep toch echt niet in de honderden euro's die ik als huur voorbij zie komen.
Ze vraagt naar meningen en ik zou dit een punt vinden waarbij je nee hebt en ja kan krijgen.
Altijd proberen inderdaadquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:27 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Huur is bij ons 250 euro. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze dat zouden rekenen, maar goed.
Ik ga zeker nog wat proberen wat betreft de prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |