abonnement Unibet Coolblue
pi_132542960
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ja achterlijk, verplaats je eventjes in hun situatie; ze hebben nog geen definitieve go van jou en ze hebben een tweede aanvraag. De kans is reeel dat als ze nu die tweede aanvraag al bij voorbaat afwijzen, jij later zegt 'nah, toch maar niet'. Dan loopt de uitbater wel een sloot omzet mis. Ik kan dan ook wel begrijpen dat hij zowel jou als de andere partij niet aan het lijntje wil houden maar wel 1 van de 2 wil reserveren voor die dag.
Ze hebben wel een definitieve go, alleen nog niet van de receptie. Ze hebben het over een feestavond, die zal toch zeker niet om 17:00 uur beginnen lijkt me? Ik vind het wel pushy dat ik op het uur aan moet geven wanneer de ceremonie zal zijn, zo lijkt het alsof ze tig plannen hebben op die dag en dat jij maar nummertje zoveel bent snap je?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:04:26 #77
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132542974
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:03 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ze hebben wel een definitieve go, alleen nog niet van de receptie. Ze hebben het over een feestavond, die zal toch zeker niet om 17:00 uur beginnen lijkt me? Ik vind het wel pushy dat ik op het uur aan moet geven wanneer de ceremonie zal zijn, zo lijkt het alsof ze tig plannen hebben op die dag en dat jij maar nummertje zoveel bent snap je?
Zal ik je wat vertellen? Je bent maar een nummertje zoveel. Ik weet het, dat doet pijn, maar zo is het echt. Ik heb dat al bij het eerste gesprek met locaties gemerkt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132543108
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zal ik je wat vertellen? Je bent maar een nummertje zoveel. Ik weet het, dat doet pijn, maar zo is het echt. Ik heb dat al bij het eerste gesprek met locaties gemerkt.
Dat snap ik, maar ik heb ook een locatie gezien die maar 1 huwelijk per dag inplannen dus het kan ook anders.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:26:43 #79
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_132543497
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik heb ook een locatie gezien die maar 1 huwelijk per dag inplannen dus het kan ook anders.
Als jij er enkel wilt trouwen en niet eens een receptie wellicht dan is het toch niet zo gek dat ze een feestavond van een ander inplannen en willen weten tot hoe laat jij aanwezig zal zijn om te zorgen dat alles lekker in elkaar overloopt?

Maar 1 huwelijk per dag is leuk als men alles bij je af neemt. Trouwen, receptie, diner, feest maar anders zal het geld toch van meer dan jouw uurtje trouwen moeten komen.

Ik snap het opgejaagde gevoel. Heb het ook wel gehad bij sommige leveranciers maar vanuit hun standpunt prima te begrijpen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_132544033
Ja ik begrijp het ook wel van de locatie alleen maakt het mijn inziens nog niet zo heel veel uit of iemand om 2 of om 3 uur trouwt, of geef in ieder geval wat ruimte bv, we willen het graag weten voor eind november ofzo..
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:01:37 #81
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132544444
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:10 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik heb ook een locatie gezien die maar 1 huwelijk per dag inplannen dus het kan ook anders.
Ja, en daar betaal je dan ook voor.

Jij weet niet hoe laat je gaat trouwen, jij weet niet of je daar de receptie gaat doen, zij hebben een aanvraag voor een feest en jij wil ze nog drie weken laten wachten voor je een keertje een antwoord geeft en je vindt hen pushy?

Hak knopen door in plaats van lopen te dubben, wat houdt je tegen om daar het feest te vieren? Ga met ze in overleg om te kijken of jullie eruit kunnen komen en zo niet, ga ergens anders heen. Maar dat moet je niet nog bijna een maand rekken, dan zou ik als bedrijf ook zeggen "bekijk het maar, woensdag uitsluitsel of we leggen die andere aanvraag vast".
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_132545447
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:01 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, en daar betaal je dan ook voor.

Jij weet niet hoe laat je gaat trouwen, jij weet niet of je daar de receptie gaat doen, zij hebben een aanvraag voor een feest en jij wil ze nog drie weken laten wachten voor je een keertje een antwoord geeft en je vindt hen pushy?

Hak knopen door in plaats van lopen te dubben, wat houdt je tegen om daar het feest te vieren? Ga met ze in overleg om te kijken of jullie eruit kunnen komen en zo niet, ga ergens anders heen. Maar dat moet je niet nog bijna een maand rekken, dan zou ik als bedrijf ook zeggen "bekijk het maar, woensdag uitsluitsel of we leggen die andere aanvraag vast".
Het feest vieren wij sowieso niet daar. De ceremonie is al definitief bevestigd daar, het gaat nu puur erom of we om 2 of om 3 trouwen en of we willen toasten.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:46:53 #83
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132545568
1400 trouwen, na een uur opkrassen naar feestlocatie voor taart, felicitaties en toasten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:47:04 #84
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132545575
Done, je kan ze mailen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_132546867
Ik zou graag met mijzelf willen trouwen.
pffff jammer dat er zo een wet niet bestaat pffff -O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132547287
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:47 schreef Dagonet het volgende:
Done, je kan ze mailen.
Niet iedereen hakt zo snel knopen door als wij heur.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_132547704
Ik snap het ook wel van de locatie
het is toch gewoon business
en locaties moet je nou eenmaal ver van te voren vast leggen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:13:44 #88
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132547915
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 13:47 schreef Misstique het volgende:

[..]

Niet iedereen hakt zo snel knopen door als wij heur.
Daarom doe ik het. B-).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_132547944
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:42 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Het feest vieren wij sowieso niet daar. De ceremonie is al definitief bevestigd daar, het gaat nu puur erom of we om 2 of om 3 trouwen en of we willen toasten.
Ik zou mailen dat je uiterlijk *insert datum in de nabije toekomst hier* doorgeeft wat jullie beslissing is en of dat goed is. Bestoken ze je dan nog steeds met mails, zou ik mijn kostbare centjes daar niet brengen en op de feestlocatie toasten. En wat betreft de tijd: 2 uur als je 's middags feest/ook een kerkelijke ceremonie hebt/veel op het programma hebt, 3 uur indien het voorgaande niet van toepassing is.
pi_132548127
Ja ik zal wel gewoon twijfelachtig zijn :P

We hebben geen kerkelijk huwelijk, na de ceremonie hebben we een uurtje receptie met taart en snacks, daarna buffet en daarna feest.
Reden van twijfel is dat de locatie mooi is (kasteel), maar dure drankjes en aansnijkosten, feestlocatie is een cafe met zaal dus wat minde chique, maargoed daarvoor betalen we dan ook maar 1,45 voor elke consumptie. We zouden in het cafe wat luxere snacks/prikkers kunnen doen. Ik denk dat het verschil in prijs zo'n 500 euro zal zijn (hoewel natuurlijk moeilijk inschatten wat iedereen drinkt). Mn pa zegt dat veel mensen behoorlijk wat biertjes op een receptie drinken maar heb geen flauw idee.
pi_132548169
Maar gaat 3 weken daar over dubben nou veel meer helderheid brengen?
De afweging blijft het zelfde
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132548234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
Maar gaat 3 weken daar over dubben nou veel meer helderheid brengen?
De afweging blijft het zelfde
Ik heb binnen drie weken afspraken met de catering, passen van de bruidsjurk en de ringen. Dan hebben we een beetje inzicht of ik liever die 500 euro extra uitgeef aan een mooie ring of misschien vind ik wel een mooie ring die goedkoper uitvalt en kunnen we het besteden aan de locatie :)
pi_132548256
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:25 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ik heb binnen drie weken afspraken met de catering, passen van de bruidsjurk en de ringen. Dan hebben we een beetje inzicht of ik liever die 500 euro extra uitgeef aan een mooie ring of misschien vind ik wel een mooie ring die goedkoper uitvalt en kunnen we het besteden aan de locatie :)
ah ja dan snap ik wel dat je dat even af wil wachten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132548749
Scarabee sluit zich aan:)

Leuk om te zien dat na lange tijd een aantal zijn getrouwd.

Ik zelf ga volgend jaar ook trouwen.
Misschien nog een leuke tip om spullen te kopen
op www.lightinthebox.com kun je voor niet zoveel geld hele leuke spullen kopen.
Ik heb er zelf al best veel vandaan en ben er zeer tevreden over :)
pi_132548807
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ah ja dan snap ik wel dat je dat even af wil wachten
Dat verklaard het inderdaad ;)
pi_132548874
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef Scarabee het volgende:
Scarabee sluit zich aan:)

Leuk om te zien dat na lange tijd een aantal zijn getrouwd.

Ik zelf ga volgend jaar ook trouwen.
Misschien nog een leuke tip om spullen te kopen
op www.lightinthebox.com kun je voor niet zoveel geld hele leuke spullen kopen.
Ik heb er zelf al best veel vandaan en ben er zeer tevreden over :)
Gefeliciteerd!!

Leuke site :D wat heb je er zoal besteld?
pi_132549198
Gefeliciteerd Scarabee!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:58:10 #98
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_132549272
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ah ja dan snap ik wel dat je dat even af wil wachten
Maar het is niet reëel om dan tegen de locatie te zeggen dat ze maar even drie weken moeten wachten omdat ze misschien wél daar nog een paar uur langer willen zijn.

Dat kan je gewoon niet maken want zij moeten dan maar hopen het later nog te kunnen boeken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_132549298
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar het is niet reëel om dan tegen de locatie te zeggen dat ze maar even drie weken moeten wachten omdat ze misschien wél daar nog een paar uur langer willen zijn.

Dat kan je gewoon niet maken want zij moeten dan maar hopen het later nog te kunnen boeken.
ja dat snap ik ook nog steeds, maar ik snap ook haar punt ;)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132549312
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')