Zo liep ik een keer in het dorp bij mijn pa de super in, met mijn werkkleding aan en tas op de rug, ik had gewerkt die dag. Komt er een of andere slungel van een jaar of 40 op me af, die zegt tegen me helemaal out of the blue: "Fietskoerier? Je weet niet eens wat het IS man!"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je tegen 'm zeggen:
Teamkleding is alleen voor de profs he! Beetje triest dat je er als een wannabee prof bijloopt prutser!
Haha, Kaas is een fakengerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo liep ik een keer in het dorp bij mijn pa de super in, met mijn werkkleding aan en tas op de rug, ik had gewerkt die dag. Komt er een of andere slungel van een jaar of 40 op me af, die zegt tegen me helemaal out of the blue: "Fietskoerier? Je weet niet eens wat het IS man!"
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
nee man, we hebben in de winkel juist allerlei standjes geprobeerd om te kijken of het wel aan onze eisen voldoet. Verkoper was een onervaren jong broekie in een veel te ruim zittend pak, dus die wist niet waar ie moest kijken![]()
Vooral de doggystyle test is belangrijk, je wilt toch weten hoe ver je erin wegzakt als je op alleen je knieën zit.
Oh, en t is elektrisch verstelbaar (hoofd+voeteneind), dus dit biedt weer een heel scala aan nieuwe p0rn0 mogelijkheden
Dat weet jij heul niequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Haha, Kaas is een fakenger![]()
Geef toe, je rijd geeneens op een fixie. Dan ben je toch geen ekte ekte?
Oja, je hebt die witte baanfiets ook nog.quote:
Ik reed al fixed gear toen jij nog zijwieltjes op je fietsie had.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, je hebt die witte baanfiets ook nog.
Dat bewijst maar 1 ding, dat jij een ouwe zak bent gewordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik reed al fixed gear toen jij nog zijwieltjes op je fietsie had.![]()
[ afbeelding ]
Beetje respect is wel op zijn plaats. Maja je bent nog een jonge schavuit, dus ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat bewijst maar 1 ding, dat jij een ouwe zak bent geworden![]()
Is die foto niet toen je de eerste soigneur rond ging brengen?
Edit: Nee, daar zie je er wat jonger uit![]()
En in het top segment kun je zelfs het middenstuk wat omhoog laten bollen zodat je er geen kussen onder hoeft te leggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
nee man, we hebben in de winkel juist allerlei standjes geprobeerd om te kijken of het wel aan onze eisen voldoet. Verkoper was een onervaren jong broekie in een veel te ruim zittend pak, dus die wist niet waar ie moest kijken![]()
Vooral de doggystyle test is belangrijk, je wilt toch weten hoe ver je erin wegzakt als je op alleen je knieën zit.
Oh, en t is elektrisch verstelbaar (hoofd+voeteneind), dus dit biedt weer een heel scala aan nieuwe p0rn0 mogelijkheden
Jonge moedertjes met of zonder post natale depressie ook niet..........quote:
Maar dat heeft dan weer niets met mij te maken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:06 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jonge moedertjes met of zonder post natale depressie ook niet..........
Zeg maar dattem er volgend keer beter omheen stuurt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:52 schreef Oksel het volgende:
Fiets van een oud-groep-maatje kopte een auto.
[ afbeelding ]
Ga dan ook gelijk ff langs Ursel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aan het nadenken over een route voor een rondje van een paar dagen in Belgie deze zomer...deze plaatsjes wil ik wel eens langs, voor de fotomomenten bij het plaatsnaambord.
Beffe
Bekaf
Braken
Buitenland
Groot Homo
Jeuk
Jezus-Eik
Klein Homo
Konterdam
Kuttekoven
Madonna
Nieuw Homo
Okselaar
Oude God
Pijperzele
Reet
Spermalie
Verbrande Brug
Werken
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Aan het nadenken over een route voor een rondje van een paar dagen in Belgie deze zomer...deze plaatsjes wil ik wel eens langs, voor de fotomomenten bij het plaatsnaambord.
Beffe
Bekaf
Braken
Buitenland
Groot Homo
Jeuk
Jezus-Eik
Klein Homo
Konterdam
Kuttekoven
Madonna
Nieuw Homo
Okselaar
Oude God
Pijperzele
Reet
Spermalie
Verbrande Brug
Werken
Ik niet, volledig offtopic, klussen en wonen is niks mis mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je paleisje trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |